جدیدترین میکاپ صورت ساده و شیک 2022

زیبایی و سلامتآرایش

ترندهای آرایش 2022 تغییرات عظیمی در سبک آرایشی به وجود آورده‌اند برای آشنایی با آنها با این مطلب از مجله آچاره همراه شوید.

ترندهای آرایش 2022

خط چشم: The Kitten Flick

ترندهای آرایش 2022

فقط با زدن خط چشم در ریشه مژه‌ها می‌توانید از کار آرایش خلاص شوید و هنوز هم واقعا زیبا به نظر برسید. سپس، وقتی به لبه بیرونی رسیدید، از یک سایه چشم پودری روی خط مژه پایینی استفاده کنید و با استفاده از یک برس آن را به سمت بالا و بیرون بکشید. نکته کلیدی این است که هنگام استفاده از سایه یا خط چشم مستقیماً به جلو نگاه کنید، به خصوص اگر چشمان شما پلک‌هایی افتاده دارد.

رنگ رژ لب: اسموکی پینک

قطعاً تغییری نسبت به رنگی که برای مدتی تنها رنگ رژ لب محبوب بود در نظر پرفته شده رنگ نود قهوه‌ای صورتی یکی از آن گزینه هاست. اکنون، سایه‌های صورتی طرفداران بیشتری دارند، چه صورتی روشن یا صورتی روشن دودی.

ترندهای آرایش 2022

شما می‌توانید بافت‌های مختلف را امتحان کنید، براق، یا مات یا هر دو کنار هم و آن را روی لب‌ها و گونه‌های خود نیز استفاده کنید.

آرایش پوست صورت

آرایش صورت

هنوز ترکیبی از پوشش‌هایی برای  پوست وجود دارد، اما چیزی که تغییر خواهد کرد تکنیک استفاده است. ما سال‌ها لایه‌ها و لایه‌های فونداسیون را در سرتاسر صورت خود اعمال کرده‌ایم و این بدان معناست که همه پوست‌ها به یک فرم و بسیار همگن به نظر می‌رسند. آرایش کردن به یک صورت فقط برای صورت‌های مختلف جواب نمی‌دهد. کانسیلر و کرم پودر را درست در جایی که به آن نیاز دارید استفاده کنید و اجازه دهید پوست طبیعی شما در جایی که نیازی به پوشش ندارید نشان داده شود.

مطلب پیشنهادی با ترندهای آرایش بهار 2022 آشنا شوید

رژ گونه Blusher: Painterly Blusher

من همیشه هیجان‌زده می‌شوم که رژگونه دوباره مد می‌شود، زیرا آن را دوست دارم. روش استفاده از آن در حال حاضر قطعا با استفاده از رژگونه‌های کرمی و مایع به شیوه‌ای هنرمندانه است. این تکنیک بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد: آن را روی پل بینی خود و روی گونه‌ها مانند پرتره ماری آنتوانت اعمال کنید. سپس، هر چیزی که در نوک انگشتان‌تان باقی مانده، روی پلک‌هایتان بمالید.»

آرایش صورت

وقتی از یک محصول واقعاً سبک استفاده می‌کنید، استفاده از آن به عنوان سایه‌های خاص جالب‌تر است مثلا بنفش و صورتی روشن بسیار طبیعی و زیبا به نظر می‌رسند و رنگی جالب برای انجام رژگونه است.»

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی شناخت انواع پلک

ابروهای سالم و طبیعی

در ترندهای آرایش 2022 ابروها به طور کلی طبیعی تر می‌شوند. ابروهای صابونی کمتر و ابروهایی طبیعی بیشتر رواج پیدا می‌کنند. برای اینکه بفهمید چه ابروهایی برای چهره شما خوب به نظر می‌رسد بهتر است به طور کل بدانید نباید بیش از حد آنها را بکشید یا پر کنید. شما باید کاری را انجام دهید که برای صورت شما مفید است، نه فقط آنچه که TikTok می‌گوید. در مد امسال ابروهایی طبیعی و نازک و کم پشت دوباره در حال مد شدن هستند بنابراین اگر برای تتو یا میکرو بلیدینگ عجله‌ای ندارید؛ از انجام دادن آن دست بکشید تا همراه مد و ترندهای سال 2022 باشید

آرایش صورت

استفاده از ژل ابرو روشی هوشمندانه در آرایش صورت است زیرا  که فقط کمی رنگ می‌دهد و در همان زمان ابرو را در جای خود نگه می‌دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را بر ابرو خود بمالید و چند شکاف را با ژل پر کنید و کارتان تمام است.

در این باره بیشتر بخوانید 

 آموزش خط انداختن ابرو با تیغ

آموزش لیفت مژه و ابرو در خانه

بهترین مارک لوازم آرایش بدون سرب

روش‌های تمیز کردن براش آرایش

استفاده صحیح از فرمژه

لوازم آرایش ضد حساسیت برای پوست

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا