انواع سقف کاذب کناف‎‎ [معرفی 8 مدل سقف کاذب کناف]

ساختمانتعمیرات ساختماندیوار و سقف کاذب

اگر برای شما هم سؤال شده‌ است که کلمه کناف در انتهای سقف کاذب به چه معناست، باید بگوییم که این کلمه به اولین شرکت سازنده این محصول اشاره دارد. کناف کمپانی بین‌المللی است که فعالیت خود را در سال 1932 آغاز کرده و در تمامی سال‌های گذشته، توانست با بهره‌گیری ۱۸.۰۰۰ نفر نیروی کار در سراسر جهان به کار خود ادامه می‌دهد.
استفاده از سقف‌های کاذب در طراحی خانه، مغازه و محل کار شما، به زیبایی و جذابیت ظاهری آن کمک می‌کند و باعث افزایش روحیه می‌شود. با توجه به این موضوع در ادامه به بررسی انواع سقف کاذب کناف برای انتخاب آسان و بی‌دغدغه شما می‌پردازیم.

انواع سقف کاذب کناف

1. سقف کاذب کشسان

اگر به طراحی و دکوراسیون مدرن علاقه دارید، سقف‌های کاذب کشسان، بهترین انتخاب برای شما هستند. این سقف‌ها به زیبا و جذاب‌تر شدن دکوراسیون شما کمک می‌کند. توجه داشته‌ باشید، این محصول در طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود و شما با توجه به سلیقه خود، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همان‌طور که از اسم این سقف‌ها مشخص است، قابلیت کشسان دارند و می‌توانید به‌راحتی با هر ابعادی این محصول را سفارش دهید و برای دکوراسیون خانه، مغازه و مکان‌های موردنظرتان استفاده‌ کنید.انواع سقف کاذب

جنس پارچه سقف کشسان از پی.وی.سی، پلاستیک سایز و افزودنی‌های مجاز است. به‌دلیل وجود زینک اکساید، که ازبین‌برنده باکتری و قارچ است، آنتی باکتریال محسوب‌ می‌شود و به‌علت داشتن کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضداشتعال و اصطلاحاً نسوز است؛ با وجود این قابلیت، نیازی نیست نگران آسیب‌دیدگی و از بین رفتن آن‌ها باشید.

مطلب پیشنهادی: انواع مدل‌های سقف کاذب آشپزخانه و مزایای استفاده از آن

2. سقف کاذب کشسان چاپی

از آنجایی‌ که از سقف کاذب چاپی می‌توان در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده‌ کرد، این سقف موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در طراحی و اجرای این سقف‌ها، با توجه به سلیقه خود می‌توانید از نورپردازی با رنگ‌های مختلف استفاده‌ کنید. لازم به ذکر است، هرچه فاصله این سقف‌ها تا سقف اصلی بیشتر باشد، فضای رؤیایی و زیباتری را برای شما به وجود می‌آورد.

البته نیازی نیست که حتماً از این نوارها استفاده‌ کنید، این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و شما براساس طراحی موردنظر خود، می‌توانید از آن استفاده‌ کنید.زیباترین سقف کاذب کناف

3. انواع سقف کاذب کناف؛ سقف کشسان لاکر

از فضای کوچک خانه‌تان خسته شده‌اید؟ سقف کشسان لاکر، بهترین انتخاب برای شما است. ویژگی مهم این سقف، انعکاس فضای اتاق به سقف است که همین موضوع باعث بزرگ‌تر دیده شدن خانه شما می‌شود. از طرفی این سقف به شما کمک می‌کند که طراحی مینیمال و بسیار زیبایی را برای خانه‌تان بسازید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

در انتخاب این سقف، هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح و رنگ وجود ندارد و می‌توانید بر اساس سلیقه خود، طرح‌های مدنظرتان را انتخاب کنید. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، خاصیت ضد باکتریال آن است که برای مراکز درمانی بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

4. سقف کشسان ترنسپرنت

این سقف بهترین گزینه برای مراکز ماساژ، حمام و استخر است. به این دلیل که به‌خوبی نور را از خود عبور می‌دهد. این نوع سقف کاذب روشنایی خاصی به محیط داده و درنهایت باعث افزایش روحیه و شادابی بیشتر شما و سایرین می‌شود.

بافت مخصوص این سقف، ضد رطوبت است و امکان شستشو را نیز به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند. اگر به‌تازگی کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید و به محیط‌های روشن علاقه دارید، این سقف بهترین انتخاب برای شما است؛ پس در انتخاب آن تعلل نکنید.انواع سقف کاذب ارزان

5. پنل آسمان مجازی

این سقف ترکیب بی‌نظیری از تکنولوژی، هنر و معماری است. تفاوت این محصول با سقف‌های کشسان در متریال به کار رفته در آن‌هاست و درنهایت، تفاوتی در کیفیت و زیبایی این محصول با سایرین وجود ندارد. لازم به ذکر است، یکی از مهم‌ترین مواردی که به زیبا و جذاب‌تر شدن این سقف‌ها کمک می‌کند، نورپردازی طبیعی آن است. بر این اساس شما می‌توانید با ترکیب رنگی که برای طراحی فضای خانه، محل کار، سالن ماساژ و… در نظر گرفتید، رنگ‌های مختلفی برای نورپردازی انتخاب کنید.انواع سقف کاذب

6. انواع سقف کاذب کناف؛ سقف معرق

یکی از بهترین سقف‌هایی که برای دیزاین مدرن می‌توانید انتخاب کنید، سقف معرق است. این محصول، به‌وسیله دستگاه لیزر سی.ان.سی برش خورده و بر روی ورق‌های پی.وی.سی و ام.دی.اف در ابعاد و شکل‌های مختلف قابل‌اجرا است. سقف‌های کاذب معرق که از جنس پی.وی.سی تولید شده‌اند، تمام ویژگی‌های این پلاستیک صنعتی، مانند طول عمر، هزینه نگهداری کم، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت را دارند.

7. سقف پی وی سی

از آنجایی‌ که سقف‌ پی وی سی ویژگی‌های کاربردی زیادی مانند، عایق صدا و مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت دارد، بسیار مورد‌توجه افراد، به‌خصوص آن‌هایی که در مناطق شمالی کشور زندگی می‌کنند، قرار گرفته است.

ای نوع سقف کاذب با توجه به قیمت بسیار مناسب و قابلیت تعویض در صورت بروز آسیب، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. توجه داشته‌ باشید که اگر قسمتی از این سقف به هر دلیلی دچار آسیب‌دیدگی شد، به‌راحتی قابل تعویض است و در نهایت متخصصین این رشته به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه سقف را ترمیم کنید.انواع سقف کاذب کناف

8. سقف چوبی

سقف‌های چوبی، یکی از لوکس‌ترین محصولاتی هستند که شما می‌توانید برای خانه، محل کار و… انتخاب کنید. بر این اساس که سقف‌های چوبی را برای چه مکانی تهیه می‌کنید، ترکیب آن‌ها با نورپردازی می‌تواند، زیبایی خیره‌کننده‌ای را بسازد.

توجه داشته‌ باشید، چوب عایق خوبی در برابر تغییرات جوی است، بر این اساس از سقف‌های چوبی، در مناطق سردسیر بیشتر استفاده می‌شود. متریال به کار رفته در این سقف‌ها، معمولاً چوب نراد روسی و ام دی ان است که شما بر اساس طراحی و دکوراسیون مکان موردنظرتان، می‌توانید رنگ مشخصی را برای آن در نظر بگیرید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

چرا انتخاب سقف کاذب مناسب اهمیت دارد؟

همان‌طور که می‌دانید در این مقاله به بررسی مناسب‌ترین سقف‌های کاذب برای خانه، محل کار، سالن ماساژ و… پرداخته شد. با توجه به تعدد سقف‌های کاذب، بهتر است قبل از انتخاب این محصول، از معماران، طراحان داخلی یا متخصصین این حوزه بخواهید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

در ادامه لازم به ذکر است، انتخاب سقف کاذب مناسب، نه‌تنها به زیبایی و جذاب‌تر شدن محیط کمک می‌کند، بلکه درنهایت باعث می‌شود تا در اثر تغییرات جوی، تغییر دمای محسوسی را احساس نکنید؛ پس در انتخاب انواع سقف کاذب کناف به متریال به کار رفته در ساختن آن‌ها دقت کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا