پروفایلو چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

پوستزیبایی و سلامت

بسیاری از افرادی که به دنبال محصولات و متدهای جدید برای مراقبت‌های پوستی و جوان‌سازی پوست هستند، مرتبا با نوآوری‌های زیادی در این عرصه مواجه می‌شوند. یکی از این محصولات پروفایلو است که در زمینه جوان‌سازی پوست بسیار موثر عمل کرده است.

با مجله آچاره همراه باشید تا بررسی کنیم که پروفایلو چیست، چه معایب و مزایایی دارد و میزان ماندگاری آن چقدر است؟

در واقع پروفایل باعث محکم‌تر شدن پوست می‌شود و باعث می‌شود که پوست جوان و شاداب به نظر برسد. هر شخصی می‌تواند از طریق مشورت کردن با یک فرد متخصص، از این ژل استفاده کند.

یادآور می‌شویم که خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست و لایه‌برداری از خدمات پرطرفدار آچاره است. چنانچه به این خدمات نیاز دارید می‌توانید درخواست خود را در وبسایت آچاره ثبت کنید و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

نکات کلیدی

  • این ژل به کلاژن‌سازی پوست می‌پردازد و می‌تواند پوست را جوان کند.
  • مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل پروفایلو، حتماً باید انجام شوند.
  • زیباسازی و پرکنندگی صورت با استفاده از تزریق این ژل امکان ‌پذیر است.
  • این ژل به عنوان یک آبرسان عمیق عمل می‌کند و می‌تواند پوست را به خوبی آبرسانی کند.

کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

در مورد کاربردهایی که ژل پروفایلو دارد، باید بگوییم که درمان کردن پوست با استفاده از ژل پروفایلو، باعث می‌شود که پوست فرد به خوبی آبرسانی شود. آبرسانی کردن پوست باعث می‌شود که پوست از خشکی خلاصی یابد و به طور کلی در امان باشد.

کمک به استحکام پوست و همینطور خاصیت کشسانی آن هم، یکی دیگر از کاربردهایی است که ژل پروفایلو دارد. اگر از این ژل استفاده کنید، می‌توانید پوست سالم‌تری داشته باشید.

لازم به ذکر است پروفایلو علاوه‌بر نواحی صورت، می‌تواند برای مناطق دیگر بدن از جمله بازو، ران، جلوی سینه و غیره هم مورد استفاده قرار بگیرد.

پروفایلو چیست

ممنوعیت‌های پروفایلو چیست و چه افرادی مجاز به استفاده آن هستند؟

آیا می‌دانید منظور از ممنوعیت‌های پروفایلو چیست؟ اگر بخواهیم استفاده از این ژل را با توجه به سن و سال افراد مشخص کنیم، باید بگوییم که استفاده از ژل پروفایلو محدودیت سنی ندارد. بسیاری از متخصصان پوست توصیه کرده‌اند که افراد بالای ۳۰ سال، می‌توانند از این ژل استفاده کنند‌.

یکی از توصیه‌هایی که در این مورد وجود دارد، این است که بهتر است قبل از به وجود آمدن چین و چروک‌ها و آسیب‌های پوستی، از تزریق این ژل خودداری کنید؛ اما با توجه به این که ژل پروفایلو خاصیت پرکنندگی دارد، افراد جوان هم می‌توانند از آن برای تزریق کردن به پوست خود استفاده کنند.

افرادی که از ژل پروفایلو برای پر کردن صورت خود استفاده می‌کنند، می‌توانند صورت زیباتری داشته باشند. نکته مهم این است که حتماً قبل از مراجعه کردن به یک متخصص، در مورد مهارت و اعتبار آن تحقیقات لازم را انجام دهید.

امتحان کردن ژل پروفایلو می‌تواند یکی از راه‌حل‌های باشد که موجب از بین بردن برخی ایرادها و مشکلات پوست صورت می‌شود. ممکن است شما به پزشکان متخصص مراجعه کنید و آن‌ها این روش را برای پوست شما توصیه نکنند و در مقابل روش‌های دیگری را پیشنهاد دهند.

در کل تحقیقات نشان داده‌اند که تزریق کردن ژل پروفایلو، خطری برای افراد ندارد. نتایج استفاده این ژل، نشان داده‌اند که ژل پروفایلو برای افرادی که سن و سال بالاتری دارند و مسن هستند، نتیجه بهتری می‌دهد‌.

لازم است که هر فردی قبل از تزریق ژل، به جلسات مشاوره برود تا پزشک بتواند میزان تزریق ژل و همینطور تعداد جلسات مورد نیاز را برای او تعیین کند.

با توجه به مطالبی که ارائه دادیم، عنوان کردیم که تمامی افراد می‌توانند از تزریق ژل پروفایلو استفاده کنند، اما استثنائاتی هم در این مورد وجود دارد. به عنوان مثال مادران عزیزی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند، باید از تزریق کردن این ژل خودداری کنند.

افرادی که به بیماری‌هایی همچون لوپوس و آرتریت روماتوئید و غیره که جزء بیماری‌های خود ایمنی هستند، مبتلا شده‌اند هم، نباید از این ژل استفاده کنند.

بیماران دیابتی که انسولین مصرف می‌کنند، جزء کسانی هستند که تزریق این ژل به صورت آن‌ها توصیه نمی‌شود. مبتلایان به بیماری‌های تنفسی و قلبی شدید، باید از تزریق پروفایلو پرهیز کنند. در نهایت باید اضافه کنیم که تزریق پروفایلو برای بیماران سرطانی که تحت عمل شیمی درمانی هستند هم، توصیه نمی‌شود.

نکته مهمی که باید عنوان کنیم، این است که افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند، در درجه اول سلامت عمومی بدن آن‌ها اولویت قرار می‌گیرد. بنابراین گاهی اوقات لازم است که از متخصص مجوز کتبی برای انجام این کار دریافت شود.

محاسبه رایگان هزینه خدمات پاکسازی و لایه‌برداری پوست!

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

همانطور که اشاره کردیم، پروفایلو برای افرادی که می‌خواهند به جوانسازی پوست خود کمک کنند، مناسب است. یکی از سوال‌های مهمی که ممکن است بسیاری از افراد پس از استفاده از این ژل داشته باشند، این است که ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ماندگاری این ژل با توجه به شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود. بسیاری از افرادی که از این ژل استفاده می‌کنند، می‌توانند پس از مصرف آن برای اولین بار، تاثیراتی را مشاهده کنند. به طور کلی باید گفت که ماندگاری ژل پروفایلو با توجه به آسیبی که به پوست وارد می‌شود، سن و سال و همینطور نوع پوست متفاوت است.

ماندگاری این نوع ژل تقریباً بین ۶ تا ۹ ماه گزارش می‌شود. یکی از توصیه‌هایی که در این مورد داریم، این است که قبل از این که اثر تزریق آن به صورت کامل برطرف شود، بهتر است که برای ترمیم مجدد آن به فرد متخصص مراجعه کنید.

با توجه به تحقیقات انجام شده، استفاده کردن از این ژل بی ‌خطر است و افراد می‌توانند با خیال راحت از آن بهره ببرند. روند جوانسازی پوست با استفاده از ژل پروفایلو هم، به صورت طبیعی است.

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

مزایا و معایب پروفایلو چیست؟

مسلماً انجام دادن کارهای مختلف زیبایی، می‌تواند علاوه‌بر داشتن مزایای بسیار، حساسیت‌ها و مشکلاتی را هم ایجاد کند. بسیاری از افرادی که از ژل پروفایلو استفاده می‌کنند، ممکن است بعد از تزریق ژل قرمزی را در نواحی تزریق شده پوست خود مشاهده کنند که امری طبیعی است.

از جمله مزایایی که می‌توان برای ژل پروفایلو نام برد، این است که تزریق این ژل خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و از طرفی دیگر می‌تواند به کاهش افتادگی پوست هم کمک کند. بهبود دادن رنگ کلی پوست هم، از دیگر مزایایی است که این ژل دارد.

تزریق پروفایلو به مرور زمان، چین و چروک‌های ظریف صورت را از جمله چین و چروک‌های اطراف چشم و پیشانی را کاهش می‌دهد؛ اما اگر بخواهیم در مورد معایب پروفایلو صحبت کنیم، باید به وجود درد در نواحی تزریق شده پوست اشاره کنیم.

داشتن حس ناخوشایند بعد از تزریق هم، می‌تواند به عنوان یکی از معایب تزریق پروفایلو به شمار آید. در نهایت یکی دیگر از معایب ژل، افزایش یافتن تورم پوست در طی زمان است. لازم به ذکر است که معایب پروفایلو ممکن است در همه افراد به وجود نیایند و به طور کلی اگر با این معایب مواجه شدید، بهتر است که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

اقدامات لازم قبل از تزریق کردن پروفایلو چیست؟

تزریق ژل پروفایلو هم مانند بسیاری دیگر از کارهای زیبایی، نیازمند مراقبت‌هایی است که این مراقبت‌ها باید قبل از تزریق ژل و بعد از تزریق ژل انجام شوند. این اقدامات شامل:

  • مراجعه کردن به یک مرکز معتبر بهداشتی و درمانی برای انجام یک تزریق مطمئن و جلوگیری کردن از عوارض احتمالی
  • خودداری کردن از مصرف انواع مختلفی از نوشیدنی‌های الکلی، حداقل ۲۴ ساعت قبل از انجام تزریق ژل
  • خودداری کردن از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و داروهایی مانند آسپرین، حداقل یک هفته قبل از انجام عمل تزریق
  • مشورت کردن با یک پزشک متخصص قبل از تزریق ژل پروفایلو، در صورت وجود سابقه بیماری

خدمات لایه‌برداری و پاکسازی پوست در منزل با تیم آچاره

مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از تزریق چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، قبل از تزریق ژل پروفایلو اقداماتی باید توسط فرد انجام شود و از طرفی دیگر بعد از انجام تزریق هم، یک سری مراقبت‌ها لازم است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. یکی از کارهایی که زیبا جویان عزیز بعد از انجام عمل باید به آن دقت کنند، این است که تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق صورت خود را آرایش نکنند.

مراقبت بعدی این است که زیباجو یک هفته پس از انجام عمل هم، نباید به مکان‌هایی همچون استخر، سونا و همینطور جکوزی برود. ماساژ دادن و لمس کردن نواحی تزریق شده با دست آلوده هم، توصیه نمی‌شود.

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

عوارض پروفایلو چیست؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که هر زیباجویی باید بداند این است که عوارض پروفایلو چیست تا برای مراقبت‌های بعد از درمان کاملا آماده باشد. اگر بخواهیم عوارض تزریق پروفایلو را به طور کلی مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که تزریق کردن این نوع ژل اگر در یک مرکز معتبر انجام شود، عوارضی نخواهد داشت. اما بسیاری از افراد بعد از تزریق دچار عوارضی همچون تورم می‌شوند که معمولاً این عارضه بعد از گذشت ۲۴ ساعت از بین می‌رود.

از جمله عوارض دیگری که ممکن است برخی از افراد پس از تزریق با آن روبه‌رو شوند، گرمای پوست و افزایش پیدا کردن آن است. لازم به ذکر است که برخی دیگر از افراد با عارضه‌ای همچون ورم صورت هم روبه‌رو می‌شوند که بروز این عارضه جای نگرانی ندارد، چرا که به مرور ورم هم رفع می‌شود.

نتایج تزریق پروفایلو بعد از گذشت چه مدتی نمایان می‌شوند؟

تجربیات مختلف نشان داده‌اند که تزریق کردن پروفایلو می‌تواند به صورت فوری نتایج خود را نشان دهد. بسیاری از افراد بعد از انجام عمل، می‌توانند صورت خود را به شکل بهتری مشاهده کنند. افزایش سفتی صورت و همینطور بهبود حالت ارتجاعی آن، از جمله نتایجی هستند که می‌توانند بعد از گذشت ۶ ماه از تزریق نمایان شوند.

به طور کلی بعد از گذشت مدت زمان ۶ ماه، حالت کلی پوست هم، شکل بهتری پیدا می‌کند. نکته قابل توجه این است که نشان دادن نتایج به سبک زندگی فرد، اصلاح مورد نیاز و سن او هم بستگی دارد. به زیبایی جویان عزیز توصیه می‌شود که پس از گذشت یک ماه از تزریق اولیه، ۲ میلی لیتر از پروفایلو را تزریق کنند.

هزینه تزریق پروفایلو

مسلماً یکی از موضوعات مهمی که افراد قبل از تزریق پروفایل و به آن فکر می‌کنند هزینه انجام این عمل است. مقدار هزینه‌‌ها یکسان نیست و با توجه به نوع پوست و آسیب‌های پوستی که دارند تعداد جلسات درمان آنها تعیین می‌شود.

پزشک با بررسی پوست می‌تواند تعداد جلسات را تعیین کند و معمولاً برای دوره‌های درمان ۶ ماهه ممکن است تعداد جلسات افزایش پیدا کند. هزینه هر جلسه هم با توجه به مقدار ژل مورد نیاز تعیین می‌گردد.

عوارض پروفایلو چیست

در کلینیک‌های مختلف، ممکن است این هزینه‌ها متفاوت باشند. عوامل مختلف دیگری همچون نوع ژل و خدمات کلینیک هم روی قیمت ژل تاثیرگذار باهیالورونیک اسید موثر است که میزان آن داخل ژل، می‌تواند قیمت را تغییر دهد.

در این صورت توصیه می‌کنیم که قبل از تزریق ژل، هزینه‌های نهایی را برآورد کنید تا بتوانید انجام این کار را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید.

سخن پایانی

با وجود عمل‌های زیبایی مختلف در سراسر دنیا، بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند که نتیجه پروفایلو چیست و این روش را امتحان می‌کنند.

در واقع پس از تزریق پروفایلو، پوست می‌تواند سرعت ترمیم خود را افزایش دهد. معمولا افراد می‌توانند سریع نتایج تزریق این ژل را مشاهده کنند و به مرور زمان هم پوست تغییرات بهتری را تجربه می‌کند.

توصیه متخصصان این است که در ابتدا تحقیق کنید که مشخصا روی پوست شما تاثیرات پروفایلو چیست و در صورت تائید متخصص، جهت تزریق اقدام کنید.

سوالات متداول

اهداف درمانی ژل پروفایلو چیست؟

شفافیت و روشن شدن پوست، آبرسانی عمیق پوست، افزایش عمر فیلر و بهبود قوام و سفتی پوست همراه با کلاژن‌سازی مهم‌ترین مواردی هستند که افراد برای دستیابی به آن‌ها از ژل پروفایلو استفاده می‌کنند.

دوره تکرار مجدد پروفایلو چقدر است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده، ژل پروفایلو ‌باید دو مرتبه در طول یک ماه تزریق شود.

ماندگاری پروفایلو چقدر است؟

معمولا ماندگاری ژل پروفایلو، بین ۶ تا 9 ماه است.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا