تعمیر یخچال تعمیر یخچال فریزر

5 علت سرد نکردن فریزر ویرپول whirlpool

یخچال و فریزرلوازم خانگی

آیا به تازگی احساس می‌کنید که فریزر شما به خوبی خنک نمی‌شود؟ به نظر شما علت خنک نشدن فریزر ویرپول جیست؟ خوشبختانه اغلب اوقات وقتی فریزر ویرپول شما به اندازه کافی خنک نمی‌شود، می‌توانید با چند مرحله ساده این مشکل را برطرف کنید.

5 علت خنک نشدن فریزر ویرپول

1. خنک نشدن فریزر ویرپول به دلیل کثیف بودن کویل‌های کندانسور

کثیف بودن کویل‌های کندانسور شایع‌ترین علت خنک نشدن فریزر ویرپول هستند. کویل‌های کندانسور با عبور دادن مبرد، گرما را از بین می‌برند. اگر کویل‌ها با گرد و غبار و آلودگی مسدود شوند، نمی‌توانند گرما را به‌درستی آزاد کنند. حتی ممکن است احساس کنید که یخچال شما سر و صدای بیش از حدی دارد که این موضوع می‌تواند به دلیل سخت کار کردن یخچال برای حفظ دمای مناسب باشد.

یخچال را از دیوار دور کنید، با این کار امکان دسترسی بهتر به پشت و زیر دستگاه را فراهم می‌کنید. کویل‌ها به شکل مارپیچ هستند و اغلب در زیر یخچال قرار دارند. همچنین ممکن است یک محافظ در قسمت جلو و پایین یخچال قرار داشته باشد که برای تمیز کردن بهتر می‌توان آن را جدا کرد.خنک نشدن فریزر ویرپول

از جاروبرقی برقی استفاده کنید و با استفاده از یک سری باریک جاروبرقی تمام کویل‌ها و سخت‌افزارهای خارجی یخچال را جاروبرقی کنید.
می‌توانید با استفاده از یک کمپرسور باد، سیم‌ پیچ‌ها را تمیز و گردگیری کنید. سپس دوباره با استفاده از جاروبرقی دوباره همه قسمت‌هایی که در دسترس هستند را تمیز کنید.
تعمیر یخچال
تعمیر یخچال فریزر

2. وجود ایراد در درزبندی درب یخچال

دومین دلیل رایج برای سرد نشدن فریزر ویرپول، معیوب بودن درزبندی درب یخچال است. اگر درزگیر درب شل یا آسیب دیده باشد، فریزر شما به خوبی خنک نمی‌شود. مهر و موم درب تضمین می‌کند که هوای سرد داخل یخچال فریزر به جای اینکه به آشپزخانه شما نشت کند، داخل فریزر قفل می‌شود. مهر و موم درب را برای آسیب، شکاف یا ایرادات دیگر بررسی کنید. اگر مهر و موم درب و درزبندی‌هایش درست نیست، آن را تعویض کنید.

برای تعمیر فریزر ویرپول از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

3. خنک نشدن فریزر ویرپول به دلیل درست تنظیم نبودن دمای فریزر

آیا یخچال ویرپول شما خنک می‌شود اما فریزر کار نمی‌کند؟ تنظیم دمای یخچال فریزر خود را بررسی کنید. برای تنظیم دمای بهینه یخچال فریزر خود به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر یخچال!

تنظیم نبودن دمای فریزر

4. خنک نشدن فریزر ویرپول به دلیل قطعی برق

در صورت قطع شدن برق:

  • دوشاخه را بررسی کنید و مطمئن شوید که به‌درستی به پریز برق وصل شده است.
  • سیم دستگاه و هر نوع علائم آسیب دیدگی را بررسی کنید. در صورت وجود آسیب دیدگی یا وجود هر نوع علائم ساییدگی، سیم را تعویض کنید.
  • فیوز را بررسی کنید و مطمئن شوید که فیوز نسوخته است و در صورت سوختن، آن را تعویض کنید.

نصب و تعمیرات تخصصی یخچال با تیم آچاره

5. خرابی قطعات

آخرین مورد که پر خرج‌ترین و پر دردسرترین دلیل است خرابی قطعات می‌باشد. اگر دلایل بالا را بررسی کرده‌اید و هنوز فریزر ویرپول شما خنک نیست، ممکن است موتور فن کندانسور، ترموستات یا قطعات دیگر خراب شده باشند، در این صورت باید برای تعمیر و تعویض آن از یک فرد متخصص یخچال درخواست کمک کنید.

ماهرترین تعمیرکاران و سرویسکاران یخچال در اصفهان آمادگی انجام سفارشات تعمیر و سرویس یخچال در اصفهان شما را دارند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا