مدل مو بلند دخترانه و زنانه 2020 – انواع مدل شيك ، مجلسي ، جديد

زیبایی و سلامتشینیون و مدل مومو

مدل مو یکی از گزینه هایی است که تاثیر بسیار بالایی در چهره شما گذاشته و باعث می شود با آن زیباتر به نظر برسید. افرادی که به سلامت موهای بلند زنانه خود اهمیت می دهند، در حالت دهی موهایشان بسیار موفق هستند و مدل مو بلند زنانه لاکچری ، جدید ، شیک و مجلسی را برای خود به وجود می آورند. آچاره در این مقاله قصد دارد انواع مدل مو بلند زنانه 2020 ، سلامت موها و انواع کوتاهی آن ها را به شما معرفی کند.

مدل مو بلند زنانه 2020 جدید ، لاکچری ، شیک و مجلسی

معمولا مدل مو بلند زنانه به معمولا به معنای زیبایی و جذابیت در خانم ها است و باعث می شود بتوانند آن ها را به هر شکلی که می خواهند در بیاورند. در صورتی که بخواهید چهره ای متفاوت تر و جدید تر داشته باشید می توانید به کوتاهی مدل مو بلند زنانه خود فکر کنید.

مدل مو بلند زنانه 2020 جدید ، لاکچری ، شیک و مجلسی

به این موضوع دقت کنید که بهتر است مدل موهایتان را به گونه ای انتخاب کنید تاعیب های موجود در صورت شما بسیار کمتر دیده شود و زیباتر ازهمیشه به نظر برسید.

مدل های کوتاهی ، رنگ و شینیون مدل مو بلند زنانه 2020

موی بلند باعث ایجاد جذابیت در چهره شما می شود و همچنین درست کردن آن می تواند بسیار ساده و راحت باشد. در صورتی که معمولا برای درست کردن آن ها وقت کافی دارید، بهتر است موهای بلند را به موهای کوتاه ترجیح داده و از آن ها استفاده کنید.

مدل های کوتاهی ، رنگ و شینیون مدل مو بلند زنانه 2020

مدل های بسیار متنوعی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید، مدل موهای خود را تغییر داده و کاری کنید که نوع دیگری به نظر برسند. به طور مثال شما با استفاده از برخی فنون می توانید موهای کم پشت خود را پر پشت به نظر برسانید.

برای آرایش مو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

پیچ و تاب موجی شکل در مو

این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل های مو بلند زنانه در سال 2020 و همچنین جدید ، لاکچری ، شیک ، مجلسی و جدید است. ایجاد پله هایی کوتاه شده با تیغ و پرزآلود با پوش های سطحی برروی مو باعث می شود مرز پله ها محسوس نباشد و همچنین موهای کم پشت را سنگین می کند. این موج ها به اندازه ای به مو حجم می دهند که آن را بسیار طبیعی و مجلسی خواهید دید.

پیچ و تاب موجی شکل در مو بلند - مدل مو بلند زنانه 2020 شیک و مجلسی

پیچ و تاب های موج دار و پایه های بلند خرد شده

این مدل به کوتاهی پله پله معروف است و به هر نوع مویی می آید. معمولا مدل مو بلند زنانه شیک را به این مدل در می آورند تا از سنگینی آن کم شده و موهایی که کمی کم پشت هستند با استفاده از مواد فر کننده و حجم دهنده می توانند آن را پرپشت کنند. اسپری های حجم دهنده باعث می شوند، مو به کف سرنچسبد. لازم است بدانید ترکیب بلوند پلاتینه و موهای قهوه ای بر روی این مدل مو بسیار عالی است.

پله های نامحسوس در مدل موها

اگر ترکیب هایلایت در مو، جای درستی واقع شده باشد؛ به مو بعد بخشیده و کم پشت بودن آن را پنهان می کند. ایجاد قدهای متفاوت در مو باعث می شود در مکان های مختلف سر جا به جا شوند و در قسمت های مختلف آن حرکت کنند.

ترکیب این دو مدل باعث می شود از مدل مو بلند زنانه خسته نشوید و در سال 2020 از آن لذت ببرید. یکی از مدل موهایی که می توانید از آن استفاده کنید، سشوار کشیدن مو به داخل است که علاوه بر شیک و مجلسی بودن همیشه جدید بوده و باعث زیبایی می شود.

تاثیر رنگ شکلاتی در مدل مو بلند زنانه 2020

خطوط صاف و رنگ شکلاتی در میان موها کاری می کند که موهای کم پشت بسیار زیبا به نظربرسند و شما بتوانید از آن ها لذت ببرید. اگر دارای موهایی لخت هستید از آرایشگرتان بخواهید تا موهای شما را پله پله کرده و قد آن ها را بلند در نظر بگیرد. این موضوع باعث زیبایی هر چه تمامتر موهای شما می شود.

موهای لخت را به حروف انگلیسی بسپارید

اگر علاقه دارید که موهایتان همیشه یک دست باشد و در تمام قدهای آن به لبه های پرپشت تری برسد، این مدل بسیار مناسب است و سعی کنید تمام صورتتان را گرفته و چتری های بلند برروی پیشانیتان قرار بگیرد. کوتاهی های یکدست با چتری های بلند در شینیون های نیمه و جمع بسیار زیبا می شود.

یک دم اسبی با دنباله مجعد

اگر دارای موی بلند هستید، هیچ مدل مویی شما را دل سرد نمی کند. فقط کمی خلاقیت داشته باشید و به تغییر ها نه نگویید. برای ایجاد هر مدلی ابتدا باید یک بافت بر روی آن بزنید. بعد از این بافت هرکاری که انجام دهید حجیم تر به نظرمی رسد.

شینیون پایین با فرق کج

اگر تمام موهای سر خود را به یک طرف بکشید و سپس جمع کنید، ظاهری پرپشت به موهایتان داده و یکی از مدل مو بلند زنانه 2020 ،لاکچری ،جدید ، مجلسی و شیک را خواهید داشت. زدن بافت در یک طرف سر، یکی از کارهای جذابی است که از یک طرف شروع شده و تا شقیقه ادامه دارد. این کار باعث تغییر در نتیجه شده و مدل مو را بسیار زیباتر می کند.

مدل پله پله موجدار و کمی وز

ایجاد وز در مو یکی از کارهایی است که خیلی ها به آن علاقه ندارند اما بهتر است بدانید یکی از مدل های مورد علاقه در سال 2020 هستند و باعث می شود موها حجیم و زیبا به نظر برسند. برای ایجاد این مدل، موهای فر شده را پوش می دهید و سپس شانه می کنید. این شلختگی و شناوری در موها به شما جذابیت می بخشد.

موهای صاف و بلند

همان طور که می دانید موی صاف و بلند زنانه همیشه زیبا است و می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. اگر درموهایتان کمی پله های بلند ایجاد کنید می توانید به آنها اسپری حجم دهنده زده و با ژل نگه دارنده به آن ها حجم دهید.

موی بلند با پله های زاویه دار در قسمت های کناری

خیلی از اوقات شما از آرایشگرتان خواسته اید که موهای شما را خرد کند و به این طریق به شما زیبایی هدیه دهد. بهترین روش برای این مدل استفاده نکردن از موهای بالای سر و اطراف چهره است. در این حالت فر کردن و حجم دادن به مو آسان تر شده و با استفاده از یک اسپری کوچک می توانید موهای خود را آماده کنید.

موهای لخت و هایلایت شده

هایلایت یکی از پرطرفدارترین مدل مو بلند زنانه 2020 است و شما می توانید آن را به عنوان یک مدل موی زیبا استفاده کنید. بهتر است بدانید انجام هایلایت یا بلوند کردن مو باعث پرپشت نشان دادن آن می شود؛ روش دیگر این است که در هنگام سشوار سر خود را پایین آورده و با سشوار به این روش، باعث پرپشتی موهایتان شوید.

موی بلند زنانه با کوتاهی هایی به اندازه چانه

این مدل یکی ازمناسب ترین مدل های مو برای پرپشت نشان دادن و همچنین پوشاندن صورت است. در این مدل از چتری هایی بلند در اطراف صورت استفاده می شود و برای مدل موهای گوجه ای، بالای سر و دم اسبی بسیار مناسب است. از این چتری هایبرای فرق وسط یا کج استفاده می شود.

براشینگ یا کوتاهی به مدل پر

یکی از تکنیک های کوتاهی یا براشینگ مدل پر است و برای موهای کم پشت بسیار پر کاربرد است. این مدل بدون کم کردن حجم مو در آن تنوع به وجود می آورد و می توانید موها را به سمت بیرون سشوار کنید. اگر می خواهید برای رشد مو خود اقدام کنید، بهتر است از روغن کرچک کمک گرفته و با آن پوست سر خود را ماساژ دهید، این حرکت باعث جریان گردش خون و تغذیه فولیکول ها می شود.

موی بلوند پله پله و مثلثی

برای بسیاری از کسانی که موهای تیز می خواهند این مدل مو بسیار کاربردی است و می تواند بدون کاهش حجم مو مدل زیبایی را به موهای شما بدهد. موج های باز و رها که با بیگودی یا اتوی مو پیچیده شده اند در این حالت به یک تیزی در پایین مو ختم شده و جلوه بسیار زیبایی به موی شما می دهند.

ایجاد آمبره در مدل مو های بلند زنانه 2020

ایجاد آمبره درمدل مو بلند زنانه 2020 بسیار لاکچری ، جدید ، شیک و مجلسی است. در این مدل حجم بالای سر تیره بوده و به قسمت های پایین که می رسد به سمت روشنی و بلوندی می رود. برای انجام این مدل شما می توانید بعضی از دسته های مو را از ریشه هایلایت کرده و سپس این تارها در قسمت پایین مو به بلوندی یک دست برسند.

ایجاد پله های ظریف در موهای کم پشت

در این مدل برای پرحجم دیده شدن موها، لایه هایی ظریف در آن انتخاب شده و دسته های بسیار کوچکی برای کوتاهی در آن کنار گذاشته می شوند. این روش علاوه بر آنکه موها را پرپشت نشان می دهد باعث فر شدن و زیبایی در موها می شود.

هایلایت های درشت و پله های مثلثی

زیباترین هایلایت درشت در مدل موهای 2020، هایلایت های کاراملی با پس زمینه قهوه ای است. این مدل کوتاهی با پله های مثلثی بسیاز زیبا بوده و با یک بابلیس کوچک می توان آن را به بهترین نحو پیچید و یک شینیون بسیارسنگین از آن ایجاد کرد.

مدل مو بلند زنانه 2020 ، جدید و شیک با لبه های پف دار

پف دار بودن لبه مو، هرگز قدیمی نمی شود و برای هر مویی قابل اجرا است. برگرداندن مو با اتو به سمت بیرون و پیش رفتن آن تا پایین مو، برای هر مدلی بسیار جدید و مجلسی است و می توان آن را به راحتی در منزل انجام داد.

درست کردن مدل پر برای موهایی با حجم کم

ایجاد پله های متعدد و به اصطلاح پیتاژ مو، ممکن است از حجم آن کم کند اما فراموش نکنید اگر آن را به رو سشوار کنید، دقیقا برعکس عمل کرده و می توانید حجم زیادی به موهای خود اضافه کنید. این مدل سشوار همیشه موهای شما را پر حجم کرده و می توانید به راحتی در منزل از آن استفاده کنید. استفاده از اسپری های حجم دهنده، شما را راحت تر به نتیجه رسانده و رضایت بیشتری از مدل موهای خود خواهید داشت.

بالیاژ مو به همراه پیتاژ

انجام بالیاژ باعث می شود تا مدل مو از لحاظ ساختاری به هم ریخته تر به نظر برسد و به همین دلیل با ایجاد تضاد میان رنگ بلوند و قهوه ای می توانیم در عین سادگی، مدل موهای بسیار زیبایی را تجربه کنیم.

مدل موی شیک و لبه برگشته

درست کردن این مدل مو کار خیلی سختی نیست اما باید به یاد داشته باشید که برای درست کردن این مدل، لازم است از اتو مو استفاده کنید و لبه های موی خود را با استفاده از آن برگردانید؛ سپس این لبه ها را شانه کرده و در نهایت با واکس حالت دهید. این کار باعث می شود تا حال و هوایی ساحلی به موهای شما داده شود.

شینیون دم اسبی در مدل مو بلند زنانه جدید

یکی از ساده ترین راه ها برای رفتن به یک مهمانی، دم اسبی کردن موهایمان است و گاهی اوقات با اضافه کردن جزئیات کوچک به یک شینیون زیبا تبدیل می شود. این مدل برای هر مهمانی قابل کاربرد است و می توانید پایین موهایتان را صاف یا دارای پیچ و تاب کنید.

شینیون بافت

شینیون بافت ترکیب دو مدل مهیج در درست کردن موها است و یکی از مدل مو های بلند زنانه شیک و لاکچری به حساب می آید. در این مدل می توانید قسمت جلو یا پشت سر را بافت زده و با استفاده از آن و سپس پیچیدن موها، خودتان را برای مهمانی آماده کنید. فراموش نکنید ترکیب فر کردن مو و بافت آن بسیار جذاب است و زیبایی شما را دو چندان می کند.

ایجاد موج های بلند

همان طور که خودتان دیده اید، درست کردن فرق وسط بلند باعث زیبایی و پوشاندن عیب های صورت می شود؛ حال به این مدل مو، موج های بلند را نیز اضافه کنید و خودتان را تصور کنید. برای داشتن این مدل موی روزانه، لازم است موهایتان را کمی چرب کرده و سپس ببافید؛ هنگامی که می خواهید به بیرون بروید، موهایتان را باز کرده و ازموج های درشتی که بر روی آن می افتد لذت ببرید.

شینیون حجم دار

شینیون صاف و تار تار شده یکی از مدل های زیبا برای داشتن موی بلند است و می توانید از آن برای حضور در مهمانی هایتان استفاده کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید به جای اینکه چسب و تافت را بر روی موهایتان خالی کنید، می توانید از مواد سبک استفاده کرده و با حفظ کردن حالت طبیعی موهایتان، زیبایی خود را حفظ کنید.

شینیون های وز دار و اروپایی بسیار در سال 2020 جدید و مجلسی هستند و مدل موی بلند برای این کار بسیار مناسب و شیک است. در درست کردن موهایتان ثابت قدم باشید و بدانید زیبایی در چیزی است که شما آن را دوست داشته باشید و به فرم صورتتان بی آید.

داشتن مدل مو بلند زنانه 2020 در سلامت آن است

اگر می خواهید مو بلند شیک و جذاب داشته باشید، لازم است تا به سلامت آن هم اهمیت دهید و برای آن وقت بگذارید؛ معمولا موهای بلند خشک، شکننده و پر از موخوره هیچ گونه جذابیتی نداشته و علاوه بر اینکه به شما زیبایی نمی بخشد، بلکه باعث می شود جلوه ای زشت نیز برای شما داشته باشند.

در ادامه قصد داریم، راهنمایی هایی را برای داشتن مدل مو بلند زنانه شیک ، جدید ، لاکچری و جدید به شما ارائه دهیم تا با استفاده از آن بتوانید مدل موهای بالا را بسیار راحت تر برای خودتان درست کنید.

شستشوی موها با آب ولرم

بسیاری از ما آب داغ را برای استحمام، بسیار دوست داریم و معمولا از آب داغ برای شستن موهایمان نیز استفاده می کنیم. باید بدانید استفاده از آب داغ باعث از بین رفتن روغن طبیعی در داخل موها می شود؛ البته شستن موها با آب سرد نیز باعث ترمیم موهای شکننده و نازک نمی شود.

سیلیکون راهی برای تقویت موی نازک

بسیاری از ما، از موهای نازک و شکننده خود ناراضی هستیم و همواره به دنبال راهی برای تقویت آن می گردیم. بهترین راه برای رفع این مشکل، استفاده از محصولاتی حاوی سیلیکون است. این مواد خاصیت های متفاوتی دارند، به طوری که تارهای مو را با یک غشا نازک پوشانده و علاوه بر پر پشت شدن موها باعث چرب نشدن آن ها نیزمی شوند.

کارهایی که به موی شما آسیب می زنند، انجام ندهید

درست است که زیبایی موها حرف اول را در داشتن جذابیت می زند، اما بهتر است از انجام بعضی از کارها پرهیز کنید. به طور مثال بیش از سه ماه از اکستنشن استفاده نکنید و از دم اسبی کردن بیش از حد موها جلوگیری کنید؛ تمامی این موارد باعث ریزش و کشیده شدن موهایتان می شود.

موخوره هایتان را ترمیم کنید

بسیاری از ما با مشکل موخوره در موهایمان رو به رو شده ایم و برای رفع آن اقدامات بسیاری را انجام داده ایم. رنگ کردن دائمی مو، دکلره و سشوار و اتوی بسیار زیاد باعث از بین رفتن لایه خارجی مو می شود. محصولات زیادی برای درمان موخوره وجود دارند و برای ترمیم آن می توانید از شامپوها و حالت دهنده های حاوی پروتئین استفاده کنید.

حجیم شدن موها و زیبایی آن در مدل مو بلند زنانه 2020 لاکچری ، شیک ، جدید و مجلسی

پرپشتی موها یکی ازمواردی است که همگی به دنبال آن می گردیم و اقدامات زیادی را برای رسیدن به آن انجام داده ایم؛ شیوه مراقبت و رسیدگی به موها در رسیدن به پرپشتی بی تاثیر نیست. افرادی که دارای موهای قرمز رنگ هستند، معمولا موهای ضخیم تری دارند و برعکس، افرادی که دارای موهای بلوند هستند، تار موهایشان نیز نازک تر است.

برای حجیم کردن موهایتان می توانید از نرم کننده های گیاهی استفاده کنید و در هنگام خشک کردن ریشه ها از حرارت بسیار کم استفاده کنید.

و کلام آخر در مدل مو بلند زنانه 2020 لاکچری ، شیک ، جدید و مجلسی

در این مقاله از مدل مو بلند زنانه 2020 و مدل های لاکچری ،شیک ، جدید و مجلسی آن نکاتی را برای شما گرد آوری کرده ایم و در مورد درست کردن موها و ترکیب رنگ آن ها در سال 2020 صحبت کرده ایم؛ در قسمت پایانی مقاله می توانید برای مراقبت از موهایتان نکاتی را یاد بگیرید و در نهایت خودتان را برای داشتن موهایی زیبا آماده کنید. فراموش نکنید آچاره به همراه متخصصین خود، تمامی این خدمات را در منزل شما انجام داده و شما را یک قدم به زیبایی نزدیک می کند.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.
2.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا