آشنایی با بالیاژ برزیلی و نکاتی درباره آن

زیبایی و سلامترنگ مومو

رنگ کردن مو یکی از تکنیک‌های رهایی از چهره‌ی تکراری است هر روزه مردان و زنان بسیاری موهای خود را به روش‌های سنتی و جدید رنگ می‌کنند اما وقتی از ترندهای جدید رنگ مو صحبت می‌کنیم بدون شک یکی از موضوع‌های مورد بحث بالیاژ و انواع آن خواهد بود. این تکنیک در تلاش است تا زیبایی موهای شما را دو چندان کند. به طور کلی بالیاژ تکنیکی است که در آن ریشه‌های مو رنگ نمی‌شوند در این روش شما به ریشه گیری نیاز پیدا نخواهید کردن و جلوه موهای شما تا مدت‌های طولانی حفظ می‌شود. اما بالیاژ برزیلی چیست؟ اگر می‌خواهید با بالیاژ برزیلی آشنا شوید در این مطلب از مجله آچاره با ما همراه باشید.

بالیاژ برزیلی چیست؟

بالیاژ برزیلی تکنیک جدیدیست که در آن میتوان موهای بسیار تیره را به روش طبیعی روشن کرد. در این روش از رنگ طبیعی موی شما تا پایین موهایتان طیفی از تیره به روشن تشکیل می‌شود.

بالیاژ برزیلی از چندسانت پایینتر از ریشه موها شروع می‌و وقتی به پایین مو می‌رسد موهایتان کاملا بلوند خواهند بود. رشته‌های بالیاژ برزیلی بسیار نازک بوده و در نتیجه موهای شما را بسیار حجیم می‌کند. از آنجایی که این تکنیک بر موهای شما مرزی بر جا نمی‌گذارد برای موهای مجعد نیز مناسب است.

7 نکته برای بالیاژ برزیلی

اگر کسی بر هنر ایجاد بالیاژ سالم و روشن تسلط داشته باشد، برزیلی ها هستند. آن‌ها در رنگ کردن مو چنان ماهر هستند که بالیاژ برزیلی، امسال به عنوان یکی از محبوب‌ترین ترندهای رنگ مو به اوج خود رسید. بنابراین هنگام حضور ماریو هنریکه در BTC SHOW 2018،  که به صورت زنده پخش شد تا تکنیکی را به نمایش بگذارد، 411 هزار دنبال‌کننده در حال تماشای این برنامه بودند.

 

به جای برس با دستان خود رنگ را ترکیب کنید.

ماریو با استفاده از تکنیک بالیاژ بدون قلم مو  رنگ می‌کند، فقط از دستانش استفاده می‌کند! کف دست‌های خود را با دکلره بپوشانید و قسمت‌های میانی و انتهای موها را هم از روی سطح و هم در زیر به شدت اشباع کنید. سپس، دکلره را به آرامی با کف دست بر سطح پخش کنید تا از ایجاد خط مرزی جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید ترمیم موهای آسیب دیده

حالت درست حرکت دست را رعایت کنید.

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که ماریو همیشه با انگشتانش به سمت بالا و کف دستش رو به پایین رنگ را پخش می‌کند. این نه تنها به او کمک می‌کند تا دکلره را بهتر پخش کند، بلکه به او امکان می‌دهد جزئیات بیشتری را  در نزدیکی ریشه ها ایجاد کند و ظارفت کار را بالا ببرد.

رنگ کردن موهای پشت سر

ماریو هنگام کار  بر موهای پشت سر، ابتدا مشتری خود را روی صندلی سالن به حالت دراز کشیده در می‌آورد تا در حالی که او موهایش را رنگ می‌کند به بالا نگاه کند. این  کار به او کمک می‌کند تا تسلط بهتری داشته باشد زیرا می‌تواند موها را در حین رنگ‌ کردن محکم نگه دارد.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

دسته‌های مو را از بالا جدا کنید.

به طور کلی، ماریو دسته‌های مو را به صورت زیگزاگ جدا می‌کند زیرا کنتراست بهتری را در سراسر مو ایجاد می‌کند. هنگامی که به بالای استخوان اکسیپیتال رسیدید  یا زمانی که به موهای کوتاه رسیدید ماریو توصیه می‌کند که  دسته‌های زیگزاگ را از وسط موها جدا نکنید و در عوض آن ها را یکی یکی جدا کنید. همانطور که به سمت بالا و جلوی سر می‌روید، دسته‌های ظریف‌تری بگیرید و به رنگ کردن ادامه دهید.

موهای اضافه را جدا کنید

ماریو پیشنهاد می‌کند برای ظرافت بیشتر کار و رنگ نگرفتن موهایی که قرار نیست دکلره شوند موهای اضافه را ببافید. با این کار از رنگ گرفتن و لکه لکه شدن موها در بالیاژ برزیلی جلوگیری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید رنگ کردن مو در دوران شیردهی

بگذارید تا موها در هوای آزاد روشن شوند.

بهتر است بگذارید موهای درون فویل در دمای محیط روشن شوند. این کار از آسیب دیدن موها جلوگیری میکند. بعد از اینکه موها رنگ باز کردندفویل‌های روی مو را باز کنید دقت داشته باشید این موها قرار است کمی تیره تر باشند پس منتظر نمانید تا به پایه برسند. بعد از باز کردن فویل‌ها اجازه دهید موها در دمای محیط نیز اندکی واکنش دهند. بعد از رسیدن به پایه دلخواه مو هارا بشورید.

از شامپوهای تونر استفاده کنید.

شامپو تونر را بر موها مالیده و بعد از 10 دقیقه بشورید. رنگ مورد نظر خود را بر موها بمالید سپس ماساژ دهید صبر کنید تا موها رنگ بگیرند و بعد مجددا بشویید. برای حفظ لطافت موها در بالیاژ برزیلی استفاده از نرم کننده ها را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید بهترین رنگ موهای ایرانی

آچاره!

در این مطلب از مجله آچاره به معرفی بالیاژ برزیلی پرداختیم. اگر شما هم اهل مد و ترند‌های جدید رنگ مو هستید و دوست دارید موهای خود را به روش برزیلی رنگ کنید. متخصصان ما در آچاره میتوانند به شما کمک کنند. ما در آچاره سرویسی فراهم کرده‌ایم که به شما این امکان را می‌دهد، با ثبت سفارش در پنل خدمات متخصص رنگ موی خود را به خانه بیاورید تا خدمات رنگ مو و هایلایت و بالیاژ بهره‌مند شوید. فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنید همچنین با مراجعه به این پنل از هزینه خدمات مربوطه مطلع خواهید شد.

3.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا