تعمیر پکیج تعمیرپکیج

لیست تمام کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰ 

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

 گاهی اوقات ممکن است پکیج بویلر شما در هنگام کار دچار مشکل شده و کد خطا بر روی صفحه نمایشگر آن، نمایش داده شود. در این شرایط برای تعمیر پکیج بویلر ۲۰۰۰ و رفع مشکل آن، باید معنای کد خطایی که نمایش داده می‌شود را دانست. در این مقاله از مجله آچاره به شرح و بررسی کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰  و معانی آن‌ها می‌پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

نکات کلیدی

عیب یابی پکیج بویلر 2000 با انواع مختلفی از ارورها قابل شناسایی است. برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید این مقاله را در کنار دفترچه راهنمای پکیج بویلر 2000 مطالعه کنید. ارور پکیج بویلر 2000 مانند کم شدن فشار آب، پرشر سوئیچ هوا، فشار کم گاز، مشکل در عملکرد سنسور حد، دمای بالای آب مصرفی و نقص در سنسور فلوسوئیچ  تئسط علائم اختصاری نمایش داده می‌شود. 

ارور پکیج بویلر 2000

این ارورها با مجموعه‌ای از علائم اختصاری در دفترچه راهنما نمایش داده می‌شود.

کد خطای E1 

معنای این کد خطا نداشتن آب می‌باشد و برای رفع آن باید آب در سیکل گرمایش شارژ گردد و هواگیری شود. 

کد خطای E3 

معنای این کد خطا به این صورت می‌باشد که سنسور ان.تی.سی در مدار گرمایش خراب شده و یا اتصال کوتاه کرده است. 

کد خطای E4 پکیج بویلر ۲۰۰۰ 

معنای این کد خطا از کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰، مشکل پرشر سوئیچ هوا می‌باشد. در این شرایط برد به فن دستور داده است، اما پرشر هوا باز می‌ماند. برای رفع این مشکل باید قسمت‌های پرشر هوا، فن، دودکش، شیلنگ سیلیکونی و ونتوری چک شوند. 

کد خطای  E5 

شرح این خطا نیز مربوط به پرشر سوئیچ هوا می‌باشد، اما این بار این خطا مربوط به قبل از دستور برد به فن می‌باشد و به در واقع پرشر هوا اتصال دارد. برای رفع این خطا نیز باید پرشر هوا، فن، دودکش، شیلنگ سیلیکونی و ونتوری چک شوند. 


تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

کد خطای E6 

عیب یابی پکیج بویلر 2000 با کد خطای E6 قابل شناسایی است. معنای این کد خطا شعله‌ی نادرست می‌باشد که می‌تواند ناشی از اختلال در مقدار شعله و یا فشار گاز کم و یا شیر گاز معیوب باشد. 

کد خطای E7 

شرح این خطا عدم گردش آب می‌باشد که برای رفع آن باید پمپ و هوا چک گردد و نشتی دستگاه گرفته شود و گرفتگی‌های احتمالی نیز برطرف گردند. اگر مشکل این ارور رفع نشد دلایل روشن ماندن فن پکیج را مطالعه کنید.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

کد خطای E8 پکیج بویلر ۲۰۰۰ 

شرح این کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰، دمای گرمایش بالای ۵ درجه می‌باشد. برای رفع این مشکل و این خطا باید قسمت‌های سنسور ان.تی.سی، برد کنترل، مسیر مدار گرمایش و محفظه‌ی احتراق با دقت بررسی شوند. 

  کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰  

کد خطای E9 

شرح این ارور پکیج بویلر 2000 به این صورت است که عملکرد سنسور حد دچار مشکل شده و دمای محفظه‌ی احتراق بالای ۹۵ درجه است. از دلایل ایجاد این خطا نیز خرابی سنسور حد و اتصال کوتاه کردن آن و یا مسدودی مبدل می‌باشد که برای رفع این مشکل باید سنسور حد و مبدل چک شوند. 

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

کد خطای EC 

معنای این ارور پکیج بویلر 2000  عدم ارتباط بین برد و نمایشگر و کنترل می‌باشد. برای رفع این مشکل باید کابل ارتباطی چک گردد و همچنین احتمال خرابی نمایشگر و یا خرابی برد کنترل بررسی شود. 

کد خطای EE 

این ارور پکیج بویلر 2000 از سنسور ان.تی.سی آب گرم مصرفی می‌باشد که برای رفع آن باید خرابی سنسور و یا احتمال اتصال کوتاه آن بررسی گردد. 

کد خطای EF 

معنای این ارور پکیج بویلر 2000 این است که دمای آب گرم مصرفی بیش از ۸۵ درجه می‌باشد و یکی از دلایل این خطا این است که دبی آب ورودی کم است. برای رفع این خطا و مشکل باید مبدل صفحه‌ای چک شود و علاوه بر این باید یکی شدن آب مصرفی و گرمایشی و همچنین کارتریج شیر ۳ طرفه نیز بررسی شوند. 

کد خطای EL پکیج بویلر ۲۰۰۰ 

اخرین ارور در کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰ مربوط به نقص در سنسور فلوسوئیچ می‌باشد و این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که درخواست آب گرم مصرفی وجود دارد ولی دستگاه روشن نمی‌شود. برای رفع این مشکل باید قسمت‌های سنسور و روتور فلوسوئیچ و همچنین برد الکترونیکی بررسی گردند. اگر با رفع این ارورها همچنان مشکل پابرجا بود پس به فکر تعمیر فن و روغن کاری پکیج دیواری باشید.

سخن پایانی در مورد عیب یابی پکیج بویلر 2000

در این مقاله به بررسی کدهای خطای پکیج بویلر ۲۰۰۰ پرداختیم. شما می‌توانید سوالات خود را در رابطه با این پکیج در بخش نظرات مطرح نمایید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین آچاره دریافت کنید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

6 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید علت خطای قفل بویلر 2000 چیست گاهی اوقات علامت قفل نشون میده یکم تکون میدیم درست میشه بعد یه مدت دوباره میندازه

  2. سلام پکیج صدای زوزه میدهد وقتی آب گرم را. باز میکنیم قطع میشود به محض بستن شیر آب گرم دوباره زوزه میکشد لطفا راهنمایی کنین

    1. سلام وقت بخیر. اگه در حالت زمستانه هست دستگاه و با باز نمودن آب گرم مصرفی قطع می‌شه و بعد از بستن دوباره زوزه می‌کشه، احتمال خرابی ست تعمیری یا کارتریج هست.

  3. با سلام حضور اساتید گرامی

    دشتی از ارومیه هستم
    پکیج بویلر ۲۰۰۰ دارم که در حالت زمستانه با بالا رفتن درجه حرارت آب فشار نیز بالا میرود منبع انبساط سالم است و فشار هوای داخل آن ۱ بار تنظیم میشود لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر. ممکنه شلنگ یا لوله منبع انبساط دچار گرفتگی شده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید