تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون سامسونگ

تلویزیونلوازم خانگی

قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون سامسونگ یکی از چندین مزیت‌های این مدل از تلویزیون است که آن را از تلویزیون‌های دیگر متمایز می‌کند. این قابلیت در زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید دو برنامه مشاهده نمایید. شما می‌توانید از Pip در تلویزیون سامسونگ بهره ببرید و به صورت هم‌زمان دو برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید.

قابلیت تصویر در تصویر در تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

گاهی افراد وقتی برنامه‌های مورد علاقه شان مثل بازی دو تیم محبوب خود در یک زمان یا پخش سریال مورد نظر شان هم‌زمان باشد دوست دارند که در کنار هم آن‌هارا مشاهده کنند. در این صورت یک تصویر کوچک‌تر از تصویر اصلی نمایش داده خواهد شد به طور مثال در این صورت یک تصویر به عنوان تصویر اصلی و در پس زمینه و تصویر دیگر کوچک‌تر در هر نقطه ای از صفحه نمایش که بخواهید نمایش داده خواهد شد.

در تصویر تصویر می‌توانید صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم کنید و برنامه‌ها به صورت متحرک پخش خواهند شد که قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون سامسونگ از ویژگی‌های بارز این نمایشگر است.

قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون سامسونگ

برای تصویر در تصویر باید تلویزیون چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟

تعمیر تلویزیون در محل
تعمیر تلویزیون در محل

در ابتدا باید قابلیت تصویر در تصویر در ورژن تلویزیون سامسونگ شما وجود داشته باشد. شما می‌توانید به منوی تلویزیون خود مراجعه کنید و از وجود آن اطمینان حاصل کنید. پس از آن باید ببینید که پورت HDMI در تلویزیون شما با چه ورژنی وجود دارد زیرا باید در بالاترین ورژن خود باشد چرا که سرعت انتقال تصویر را مشخص می‌کند و برای این امر باید سرعت انتقال داده در بالاترین رده باشد.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

بیشتر بخوانید: نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون سامسونگ

PIP در تلویزیون سامسونگ

برای راه‌اندازی قابلیت تصویر در تصویر در ابتدا باید منوی تنظیمات تلویزیون خود را باز کرده. و بر روی گزینه تصویر (picture) بزنید و گزینه PIP را در تلویزیون خود فعال کنید. در این بخش می‌توانید تعیین کنید که  این قابلیت در تلویزیون شما چگونه باشد. به عنوان مثال تعیین کنید که تصویر همراه در کدام نقطه از نمایشگر شما بر روی تصویر اصلی نمایش داده شود. و همچنین از بخش صدا در منوی تلویزیون می‌توانید تعیین کنید که صدای کدام یک از تصویر‌های موجود پخش شود.

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

بیشتر بخوانید : دلایل خرابی پنل تلویزیون

جمع‌بندی

سامسونگ در کنار محصولات متنوعی که با بازار ارائه کرده است. تلویزیون‌هایی با امکانات فراوان و ویژگی‌های منحصر به فرد روانه بازار کرده است که توانسته تا حدودی بازار را در این زمینه در دست بگیرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن PIP شدن در تلویزیون سامسونگ یا همان قابلیت تصویر در تصویر است که در این مقاله برای شما عزیزان بهره‌مندی از این ویژگی را برای شما شرح داده ایم و امید داریم با استفاده از این نکات بتوانید از این قابلیت بهره بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا