تعمیر یخچال تعمیر یخچال فریزر

بررسی مزایا و معایب یخچال و فریزر هیمالیا

لوازم خانگییخچال و فریزر

برند هیمالیا یکی از برندهای معروف تولیدکننده محصولات خانگی در ایران است و یکی از پر‌فروش‌ترین محصولاتی که این برند داشته، یخچال و فریزر هیمالیا است. این برند محصولات خود را با تنوع مختلف وارد بازار می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به یخچال دو قلو و تکی با آبسرد کن و یخ ساز اشاره کرد. یخچال و فریزر هیمالیا یکی از انتخاب‌های کاربرانی است که دوست دارند کالای ایرانی باکیفیت خریداری کنند؛ چرا که این شرکت با سابقه نیم‌قرن فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته تجربه و کیفیت بالایی را به کاربران ارائه کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره مزایا و معایب یخچال و فریزر هیمالیا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

 معرفی انواع یخچال و فریزر

یخچال و فریزر یکی از کالای اساسی و ضروری ای بوده که وجود آن در هر خانه ای ضروری است. یخچال و فریزر با هر کیفیتی باعث می‌شود تا مواد خوراکی در مکانی سرد‌تر قرار بگیرند و بنابراین دیرتر خراب شوند. یخچال و فریزرها در انواع مختلف و متفاوت در بازار وجود دارد. این تنوع باعث شده تا مشتریان بتوانند متناسب با بودجه، نیاز و کیفیت مورد نظر خود از بین یخچال و فریزرها گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.انواع یخچال فریزر

انواع یخچال و فریزر موجود در بازار شامل یخچال‌های بالا پایین، دو قلو، ساید بای ساید و یخچال‌های درب فرانسوی یا (French door) هستند. اندازه یخچال و فریزر بسته به مدل آن‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که سایز هر کدام بر اساس فوت مکعب قابل محاسبه است. یخچال و فریزرها اندازه‌های متفاوتی بین پنج فوت تا حتی چهل فوت دارند و موارد استفاده آن بسته به اداری یا مسکونی بودن فضا و تعداد نفرات و فضایی که از یخچال به آن نیاز داریم متفاوت است. در ادامه این مقاله درباره هر یک از انواع مدل‌های یخچال و فریزر موجود در بازار اطلاعاتی کلی به شما ارائه می‌دهیم تا نهایتا درباره مزایا و معایب یخچال و فریزر هیمالیا صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
تعمیر یخچال
تعمیر یخچال فریزر

یخچال و فریزر بالا و پایین هیمالیا

در این مدل یخچال و فریزر‌ها که امروزه در بازار به وفور پیدا می‌شود؛ یخچال و فریزر به صورت بالا و پایین طراحی می‌شوند. بر اساس نیازی که دارید یا عادتی که دارید می‌توانید انتخاب کنید که یخچال بالا باشد یا فریزر بالا قرار بگیرد. بعضی از افراد هستند که بالا بودن یخچال  و پایین بودن فریزر را ترجیح می‌دهند؛ چرا که مدام با یخچال کار می‌کنند و دوست ندارند برای هر بار استفاده خم شوند.

از طرف دیگر برخی افراد وجود دارند که دوست دارند فریزر آن‌ها روی یخچال قرار بگیرد و این ترکیب برای آن‌ها دلنیشین‌تر است. نکته مهم در خرید این مدل از یخچال و فریزر این است که در بعضی از مدل‌های یخچال و فریزر بالا پایین، یخچال و فریزر به اندازه همدیگر طراحی شده‌اند؛ این در حالی است که در برخی دیگر از این یخچال و فریزرها، یخچال بزرگ‌تر از فریزر است.

این نوع یخچال و فریزر همانند هر مدل از یخچال و فریزر مزایا و معایبی دارند که در ادامه آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. از جمله مزایای یخچال بالا و فریزر پایین این است که دسترسی به مواد غذایی در طول روز برای خانم خانه و سایر اعضای خانواده راحت‌تر است. در نتیجه این امر باعث محبوب شدن بیشتر این مدل یخچال و فریزر در بازار شده است. از طرف دیگر باید بدانید که با بالا بودن فریزر در یخچال و فریزر بالا و پایین، به‌خوبی می‌توانید همه اقلام موجود در فریزر را ببینید و دسترسی به مواد منجمد یا کوچک‌تر برای شما آسان‌تر خواهد بود.

همچنین این مدل از یخچال و فریزر معایبی هم دارد؛ یکی از این معایب آن است که در صورت پایین بودن فریزر لازم است که هر روز چندبار برای برداشتن مواد غذایی از فریزر خم شوید و این کار در طولانی مدت ممکن است برای کاربری که از آن استفاده می‌کند خسته‌کننده و یا حتی مشکل ساز شود. لازم است که خریدار با توجه به شرایطی که دارد، به دنبال بهترین گزینه برای خودش باشد.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر یخچال!

یخچال و فریزر ساید بای ساید

محبوب‌ترین مدل یخچال و فریزر در بازار، ساید بای ساید است و بین خریداران طرفداران بسیار زیادی دارد. یخچال و فریزر ساید بای ساید شباهت خیلی زیادی به یخچال و فریزر دو قلو دارد؛ اما نکته مهم در این مدل یخچال و فریزر این است که در این مدل، یخچال از فریزر بزرگ‌تر است. اندازه ای که معمولا برای خریدن این نوع یخچال و فریزر به مشتریان توصیه می‌شود، 28 فوت است.

برای تعمیر یخچال و فریزر از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید همانند سایر مدل‌های یخچال و فریزر مزایا و معایبی دارد؛ یکی از این مزایا این است که این مدل یخچال و فریزر قابلیت یخسازی اتوماتیک و داشتن آب سرد به صورت تمام وقت را دارند. از جمله معایب یخچال و فریزر ساید بای ساید می‌توان به جا به جایی سخت آن در حین اسباب کشی اشاره کرد که بزرگ‌ترین عیب این مدل یخچال‌ها شناخته می‌شود.

مطالعه بیشتر: علت خارج نشدن یخ از یخساز هیمالیا‎‎ چیست؟

 یخچال و فریزر دو قلو

یخچال و فریزر دو قلو در ظاهر خیلی شبیه به یخچال و فریزرهای ساید بای ساید هستند. اگر یک خانواده پر‌جمعیت دارید، انتخاب کردن این مدل از یخچال و فریزر برای شما بهترین گزینه است. بهترین مارک یخچال و فریزر دو قلو ایرانی برندهایی مثل هیمالیا و الکترواستیل هستند. یخچال و فریزر دو قلو

این مدل یخچال و فریزر همانند سایر مدل‌ها مزایا و معایبی دارند؛ یکی از این مزایا امکان راحت‌تر و فضای بیشتر برای نگهداری مواد غذایی است. همچنین نکته منفی این مدل از یخچال این است که فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می‌کند؛ اگر شما آشپزخانه کوچکی در خانه دارید این مدل یخچال و فریزر به شما توصیه می‌شود.

 نکات برجسته یخچال و فریزر هیمالیا

در ادامه این مقاله مزایا و معایب یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا را بررسی می‌کنیم و نکات مهمی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.

1. تکنولوژی جدید

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا از تکنولوژی جدیدی برخوردار است. خوشبختانه در محصولات هیمالیا می‌توانیم به خوبی تکنولوژی جدید و نوین را ببینیم. فناوری جدید به مشکلات یخ زدایی یخچال‌ها پایان می‌دهد و کارایی مفید آن‌ها را برای کاربران بیشتر می‌کند. همچنین از طرف دیگر، این یخچال و فریزر پنل لمسی داشته و می‌توانید به راحتی عیب یابی هوشمند برای یخچال و فریزر خود انجام دهید.

 

2. ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنید

اگر فکر می‌کنید که تزریق سرما تنها کاری است که هیمالیا برای بهبود نگهداری مواد غذایی انجام داده است، سخت در اشتباه هستید. یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به همراه کنترل هوشمندی که دارد دمایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با سیستم گردش هوای مکرر داخل یخچال به طور همزمان از تشکیل ذوب جلوگیری کرده و دمای متعادل را در همه طبقات یخچال حفظ می‌کند. نگه داشتن طولانی مدت مواد غذایی همچنین از طریق فناوری AVP نیز انجام می‌شود. این فناوری خاصیت ضد باکتریایی داشته و ماندگاری مواد غذایی را در کنار سلامت و بهداشت آن‌ها تضمین می‌کند.ماندگاری مواد غذایی

3. سیستم از بین بردن بوی بد در یخچال

حقیقت این است که هر کدام از مواد غذایی و میوه‌ها بوی خاصی دارند و می‌توان با بوی نه چندان مطبوع در یخچال مواجه نشد. در واقع این یکی از مشکلات رایجی است که کاربران از یخچال و فریزرهای معمولی دارند که خوشبختانه این مشکل در نسل جدید یخچال و فریزرها حفظ شده است. به گفته طراحان برند هیمالیا؛ سیستم پلاسما برای از بین بردن بوی ناخوشایند یخچال، فیلتر کربن فعال، فناوری نانو نقره، فناوری AVP برای مبارزه با باکتری‌های احتمالی و در نهایت فیلتری برای تصفیه آب، همگی از اقداماتی است که هیمالیا برای حفظ مواد غذایی در سیستم خنک کننده استفاده می‌کند. در سیستم پلاسما گاز اتیلن به طور کامل از بین رفته و از فاسد شدن مواد غذایی یا بوی بد یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند.

4. سیستم عیب یابی هوشمند

خوشبختانه همه چیز حتی عیب‌های یخچال و فریزر، از حالت قدیمی و سنتی به حالت جدید تغییر پیدا کرده است. تا سال‌های گذشته برای عیب یابی از یخچال لازم بود تا تعمیرکار یخچال به منزل بیاید، اما امروزه نسل جدید یخچال و فریزرها با نمایش دادن چند کد کوتاه روی صفحه می‌توانند روند عیب یابی را کوتاه و ساده کنند.

نصب و تعمیرات تخصصی یخچال با تیم آچاره

بخش‌های مختلف یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

کشو یا محفظه big box در برخی از مدل‌های یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا وجود دارد که برای نگهداری طولانی مدت میوه‌ها و سبزیجات به کار می‌روند. مدل‌های جدید این نوع یخچال و فریزر‌ها قسمتی به اسم هوم بار دارند که روی درب یخچال نصب می‌شود؛ از این قسمت می‌توانید برای نگه داری از هر نوع نوشیدنی استفاده کنید.

مزایا و معایب یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

اگر قصد خرید یخچال و فریزر برای محل کار یا خانه، این مدل یخچال و فریزر از گزینه‌های پیشنهادی است که می‌توانید در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن به خوبی تحقیق کنید و در صورتی که توانست نیازهای شما را پاسخ دهد،می‌ت.انید آن را بخرید. این برند سعی می‌کند تا فناوری‌های روز را در تولید محصولات خود به کار برده تا کالاهای تولیدی، کارایی فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان داشته باشند. در ادامه قصد بررسی مزایا و معایب یخچال و فریزر هیمالیا داریم:

امروزه انواع یخچال و فریزرهای دو قلو در بازار موجود هستند که تنوع زیادی بین مدل، طراحی، رنگ و کارایی هر یک از آن‌ها وجود دارد. از جمله ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل پاناروما می‌توان به کم صدا بودن و جای زیاد آن اشاره کرد.

مطالعه بیشتر: علت صدای یخچال هیمالیا چیست؟ مشکلات رایج+تعمیر

استقبال مردم از یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا بالا بوده و به همین خاطر است که یک مقاله مشخص را برای افزایش سطح آگاهی مردم از این وسیله برقی اختصاص داده ایم. اول از هر چیز هنگام خرید یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا باید به اندازه آن توجه کنید؛ در نتیجه ابتدا باید مساحت قسمتی که می‌خواهید یخچال در آن قرار بگیرد را مشخص کنید تا بدانید آیا یخچال هیمالیا برای آشپزخانه شما مناسب است یا نه. دومین نکته این است که به رنگ یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا توجه کنید. این یخچال به رنگ سفید چرم طراحی شده که یکی از دلایل محبوبیت آن نزد مشتریان است. سومین نکته این است که برچسب انرژی که روی یخچال قرار گرفته نشان می‌دهد که این وسیله از نظر مصرف انرژی ایده آن است و در سطح B قرار گرفته است. در نتیجه از لحاظ مصرف انرژی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه شناخته می‌شود.

در یخچال دو قلوی هیمالیا یک پنل طراحی شده که از طریق آن به راحتی می‌توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. برای این نوع یخچال‌ها یک محفظه طراحی شده است که داخل فریزر قرار دارد که نام big box است. همچنین از مهم‌ترین خدماتی که این برند برای یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا در نظر گرفته است، دارا بودن 30 ماه گارانتی و نصب رایگان آن است. این مدت گارانتی برای برند هیمالیا یک تضمین و اعتبار محکم به شمار می‌رود که باعث می‌شود مردم خیلی راحت‌تر به محصولات این برند اعتماد کنند.

در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید، یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا را استفاده نکنید. چرا که جای زیادی اشغال کرده و شاید اصلا نتوانید آن را درون آشپزخانه خود بگذارید. می‌توان یخچال و فریزر را از یکدیگر جدا کرد اما باز هم در آشپزخانه کوچک می‌توانید جلوه بصری خوبی از یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا داشته باشید.

مطالعه بیشتر: 5 علت روشن نشدن چراغ یخچال هیمالیا

بسیاری از برندهای یخچال و فریزر بر تولید محصولات ساید بای ساید توجه دارند؛ بنابراین طراحی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا کمی قدیمی شده است. مصرف برق یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به دلیل این که از دو موتور مجزا دارد، مانند یخچال و فریزر ساید بای ساید است.

ماهرترین تعمیرکاران و سرویسکاران یخچال در اصفهان آمادگی انجام سفارشات تعمیر و سرویس یخچال در اصفهان شما را دارند.

3.3/5 - (25 امتیاز)

2 دیدگاه

  1. یک ماهه خریدیم سرو صداش زیاده وحشتناکه کلیه فن هاشو عوض کردن چند بار نمایندگی اومده بلد نیستن ما موندیم و یه یخچال هبمالیا و سر و صدای شبیه موتور برق

  2. تیرماه ۱۴۰۲ یک دستگاه یخچال فریزر کمبی آبسرکن دار هیمالیا خریدم و از همان روز نخست آبسردکنش خراب بود و کار نمی کرد؛ آقای نصاب هم اومد تلاش کرد درستش کنه و منبع آبش رو شکوند؛ جالبه که ایشون گفتند تمام مدلهای این یخچال آبسردکنش خرابه و ایکاش مدل دیگه می خریدید؛ تازه آقای نصاب می خواستند با چسب و نوار تفلون سر همش کنند که زدند خرابترش کردند. واقعا من چی باید بگم؛ و موقعی که با ناراحتی با شرکت تماس گرفتم و موضوع رو گفتم؛ خیلی راحت منو به یک نصاب دیگه پاس دادند و فعلا منتظر منبع آب و نصاب جدید هستیم؛ خدایا واقعا انسانیت کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر یخچال

درخواست تعمیر انواع یخچال فریزر!

 

کلیک کنید