تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

راهنمای انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

بسیاری از مناطق ایران آب و هوایی گرم و خشک دارد اما ساکنین همین مناطق گرمسیر، در طول سال گرمای یکسانی را تجربه نمی‌کنند و ممکن است برای هر منطقه شما به کولر گازی مخصوصی نیاز داشته باشید. اما هنگام خرید کولر گازی باید به نکاتی دقت کنیم؟ در این مقاله از مجله آچاره با بررسی مشخصات بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مشخصات بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

از مهم‌ترین قطعات هر کولر گازی میتوان از کمپرسور این دستگاه نام برد که هنگام خرید باید به قدرت آن توجه کنید. امروزه سازندگان از سه مدل کمپرسور در ساخت کولرهای گازی استفاده می‌کنند، که عبارتند از:

  • پیستونی
  • اسکرول
  • روتاری

بهترین انواع کمپرسور برای مناطق گرمسیر کمپرسورهای پیستونی و اسکرول هستند که در این شرایط از قدرت خنک‌کنندگی بالا و بازدهی بیشتری برخوردار هستند. در واقع می‌توان گفت که عدم سازگاری کمپرسور با آب و هوای منطقه منجر به مصرف انرژی زیاد، کاهش عملکرد، و بالا رفتن هزینه‌ برق مصرفی این دستگاه می‌شود. همچنین در صورتی که کمپرسور متحمل فشار زیادی شود دچار خرابی و استهلاک خواهد شد.

البته شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این موتورها در 3 کلاس مختلف تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی خاصی طراحی شده‌اند. موتور T1 مناسب آب و هوای معتدل، موتور T2 برای مناطق خنک و موتور T3 مناسب آب و هوای گرم و خشک است و شما باید یکی از این کلاس‌ها را بنابر نیازها و شرایط آب و هوایی محل سکونت‌تان، برای کولر گازی خود انتخاب کنید.

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

امروزه کولرهای گازی متنوعی از شرکت‌های مختلف در بازار موجود هستند، بنابراین در این شرایط تصمیم برای خریدار کمی سخت می‌شود. هنگام انتخاب کولر گازی شما باید به استانداردهای بین‌المللی، تکنولوژی ساخت و مطابقت آن‌ها با مناطق جغرافیایی توجه داشته باشید. به همین منظور در ادامه لیستی از بهترین کولرهای گازی برای مناطق گرمسیری را برای شما آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید بهترین انتخاب را در این راستا داشته باشید.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

1. کولر تک الکتریک

این شرکت با تولید تعداد زیادی سیستم‌های تهویه با کیفیت مناسب به‌ صورت سالانه، از انتخاب‌های رایج عموم مردم در این مناطق است. کولرگازی تک‌ الکتریک با ظرفیت‌های 9000 تا 36000 btu/h تولید می‌شود و قادر به تنظیم دمای محیط اطراف شما با استفاده از گاز مبرد R22 است. محصولات این تولیدکننده دارای کمپرسور پیستونی و تروپیکال هستند که از قدرت خنک‌کنندگی بالا و میزان مصرف انرژی کم برخوردار هستند. همچنین می‌توان گفت که این کولر گازی از لحاظ اقتصادی نیز گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

2. کولر هایسنس

کولر‌های گازی این کمپانی از بهترین و مناسب‌ترین کولرها برای مناطق گرمسیری در نظر گرفته می‌شوند. از ویژگی‌های این کولر گازی می‌توان به قدرت خنک‌کنندگی بالا ، کمپرسورهای پیستونی و اسکرول با ظرفیت 24000 تا 60000 btu/h، استفاده از گاز مبرد R410 جهت سازگاری بیشتر با محیط‌زیست نسبت به گاز مبرد R22، تولید در انواع دیواری و ایستاده و مصرف پایین انرژی اشاره کرد.

تنظیم سرمایش داکت اسپلیت هایسنس (4.)

3. کولر اجنرال

این کولر گازی به دلیل عملکرد بالا در آب و هوای گرم خشک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بیشترین میزان فروش را در این مناطق دارد. این کولر گازی قادر است با کمترین میزان مصرف انرژی دمای محیط شما را بسیار خنک خواهد کرد.

ارور کولرگازی اجنرال

4. کولر شارپ

شارپ از دیگر شرکت‌هایی است که محصولات متنوعی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. امروزه کولرهای گازی این کمپانی به ‌صورت پشت پنجره‌ای و دیواری با قابلیت سرد و گرم در نوع T3 و عملکرد در دمای بالاتر از 50 درجه‌ سانتی‌گراد و با ظرفیت‌های 18000 تا 24000 btu/h، با استفاده از گاز مبرد R410 که سازگار با محیط‌زیست است، عرضه می‌شود.

5. کولر گرین

این کولر گازی نیز قابلیت عملکرد در دمای بالای 50 درجه را دارد و به همین دلیل یکی از گزینه‌های مطلوب برای نواحی جنوب کشور در نظر گرفته می‌شود. کمپرسورهای به ‌کار برده شده در این کولر گازی از نوع پیستونی و تروپیکال با قدرت خنک‌کنندگی بالا هستند. این کولرها به ‌صورت دیواری نصب می‌شوند و دارای ظرفیت‌های 18000 تا 36000 btu/h هستند. همچنین در ساخت این محصولات از مبردهای R22 و R410 استفاده می‌شود.

6. کولر گری

از میان کولر گازی‌های این کمپانی، بهترین مدل برای نواحی گرمسیری مدل اینورتر 24000 با موتور T3 است که از قدرت خنک‌سازی بالایی برخوردار هستند. این کولر گازی همچنین قادر به خنک کردن هوا تا بالای 60 درجه‌ سانتی‌گراد است.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

از سایر کولرهای گازی‌ که برای مناطق جنوبی مناسب هستند، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کولرگازی اینورتر 24000 سامسونگ با موتور T3 (گاز مبرد R410)
  • کولر گازی ال‌جی 18000 (این کولر گازی بیشتر مناسب محیط‌هایی با متراژ بالا است.)
  • کولرگازی یونیوا 24000 که با دو نوع موتور T3 و T1 قابل خریداری است.
  • کولر گازی ال‌جی اینورتر 26000. این کولر گازی علاوه بر قدرت خنک‌کنندگی بالا، دارای فیلتر بهداشتی نیز است که مانع از ورود گرد و خاک به دستگاه می‌شود.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

مطلب پیشنهادی:کولر گازی بهتر است یا کولر آبی؟

‌در این مقاله از مجله آچاره تلاش کردیم تا اطلاعات لازم در جهت انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیری را در اختیار شما قرار دهیم. توصیه می‌کنیم که قبل از نهایی کردن انتخاب خود، حتما نظر متخصصین را نیز جویا شوید تا در نهایت با توجه به نیازهای شما، بهترین گزینه انتخاب شود. همچنین شما می‌توانید با ذکر سوالات خود در بخش نظرات همین مقاله، پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن از کارشناسان مجرب آچاره دریافت کنید. از این که تا انتها با ما همراه بودید، سپاس‌گزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید