تمیز کردن مبل با جوش شیرین در 3 مرحله!

مبل‌شویینظافت و شستشو

تميز كردن مبل با جوش شيرين ؟! شاید برای شما کمی عجیب باشد. اما جوش شیرین به‌راحتی لک و آلودگی را از روی مبل پاک می‌کند و بوی بد را از آن می‌گیرید.

اما ذکر این نکته ضروری است که اگر مدت زیادی از لکه و آلودگی روی مبل گذشته باشد، ممکن است به‌راحتی پاک نشود و شما نیاز به استفاده از راهکارهای دیگر داشته ‌باشید. با این توضیحات در ادامه به بررسی راهکارهای کاربردی برای تمیز کردن مبل با جوش شیرین می‌پردازیم.

اگر لکه‌های مبلمان شما در تاروپود پارچه رومبلی نفوذ کرده است و با راهکارهای خانگی تمیز نمی‌شوند، باید با استفاده از لکه‌برهای قوی و دستگاه مبل‌شویی، مبل‌ها را تمیز کنید. برای دریافت خدمات مبل‌شویی فقط کافی است با شماره 1471 تماس بگیرید یا به صفحه مبل‌شویی در منزل مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، سفارش خود را ثبت نمایید.

نکات کلیدی

  • تمیز کردن مبل با جوش شیرین باعث می‌شود تا علاوه بر لکه‌های ایجاد شده روی سطح، بوی نامطبوع آن هم از بین برود.
  • برای تمیز کردن مبل‌های مخمل بهتر است از دستمال لطیف استفاده‌ کنید تا بافت پارچه آسیب نبیند.
  • برای نتیجه بهتر  تمیز کردن مبل با جوش شیرین، مقداری جوش شیرین را با سرکه حل کنید و به آن زمان دهید تا چند ساعت استراحت کند. بعد آن را روی قسمت مورد نظر قرار دهید.

 آموزش تمیز کردن مبل با جوش شیرین در 3 مرحله

تمیز کردن مبل با جوش شیرین بسیار راحت است. با رعایت مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، به‌خوبی می‌توانید تمیزی را به مبل برگردانید و نگران باقی ماندن لک و آلودگی روی آن نباشید.

مرحله اول تمیز کردن مبل با جوش شیرین؛ غبارروبی مبلمان

در ابتدا باید اشیا و لوازم موجود روی مبل را بردارید. در ادامه سطح مبل را به‌وسیله جاروبرقی کاملا تمیز کنید تا گردوغبار از روی آن پاک شود. همچنین می‌توانید به‌وسیله دستمال مرطوب دسته‌های مبل را تمیز کنید تا گردوخاک و آلودگی از روی آن پاک شود.

تمیز کردن مبل پارچه‌ای با جوش شیرین

مرحله دوم تمیز کردن مبل با جوش شیرین؛ تمیز کردن لکه‌ها با مواد شوینده

این مرحله بسیار حساس است. شما باید از شر لکه‌ها خلاص شوید. فقط کافی است مقداری از شوینده مناسب را با آب ولرم مخلوط کنید و محلول مورد نظر را به‌وسیله پارچه تمیز روی سطوح بکشید. توجه داشته ‌باشید که برای پاک شدن کامل لک و آلودگی شاید مجبور باشید چندین‌بار این‌کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

لازم به ذکر است، بعد از اتمام این مرحله حتماً محل مورد نظر را خشک کنید. این‌کار را می‌توانید به وسیله سشوار انجام دهید تا به پارچه مبل شما آسیبی وارد نشود.

از بین بردن لکه مبل با جوش شیرین

مرحله سوم تمیز کردن مبل با جوش شیرین؛ پاشیدن جوش شیرین روی سطح مبل

خب! حالا زمان تمیزی مبل با جوش شیرین است. در این مرحله، تنها کافی است، مقداری از جوش شیرین را روی قسمت مورد نظر بریزید و به‌مدت 30 الی 40 دقیقه صبر کنید. بعد از طی این مدت، جوش شیرین را به‌وسیله جارو برقی از روی مبل پاک کنید.

بعد از اتمام این مرحله هم بهتر است با پارچه تمیز و مرطوب، روی قسمت مورد نظر بکشید تا به‌خوبی لک و آلودگی از بین برود.  با این مراحل به نظافت منزل و پاکیزگی کمک می‌کنید.

شستشو مبل با جوش شیرین

راهکار طلایی تمیز کردن مبل با جوش شیرین و سرکه

آشنایی با نحوه تمیز کردن مبل با جوش شیرین و سرکه، یکی دیگر از راهکارهای خانگی و مفید برای پاک کردن لکه‌ها است. برای ساخت این لکه‌بر مبل خانگی فقط کافی است مقداری جوش شیرین را با سرکه حل کنید و به آن زمان دهید تا چند ساعت استراحت کند. بعد آن را روی قسمت مورد نظر قرار دهید.

در ادامه به‌مدت 24 ساعت اجازه دهید تا این ترکیب روی محل مورد نظر بماند و در نهایت به‌وسیله پارچه یا کاردک آن را بردارید و محل مورد نظر را با آب و شوینده مناسب تمیز کنید.

تمیز کردن مبل با جوش شیرین و سرکه

مزیت‌های شستشو مبل با جوش شیرین

تا به حال به این سؤال فکر کرده‌اید که چرا تمیز کردن مبل با جوش شیرین راهکار موثری است؟ یا جوش شیرین چه کاربردی نسبت به سایر مواد دارد که تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته ‌است؟ کمی صبر کنید، ما در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم.

محاسبه رایگان هزینه سرویس مبل شوی با دستگاه!

1. از بین بردن بوی بد

تميز كردن مبل با جوش شيرين باعث می‌شود تا علاوه بر لکه‌های ایجاد شده روی سطح، بوی نامطبوع آن هم از بین برود. در واقع جوش شیرین به‌راحتی بوی نامطبوع را از هر پارچه‌ای می‌گیرد و نیازی نیست شما نگران جنس پارچه مبل باشید. پس با خیال راحت از آن استفاده ‌کنید.

2. از بین بردن عمیق لکه‌ها

در ادامه بررسی از بین بردن لکه مبل با جوش شیرین باید به شما بگوییم که این ماده اعجاب‌انگیز، به‌خوبی لکه‌های عمیق و کهنه را پاک می‌کند و هیچ ردی از آنها به‌جای نمی‌گذارد. اگر نگران از بین رفتن الیاف پارچه هستید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

خاصیت سایندگی این ماده به حدی نیست که به الیاف پارچه آسیب بزند و شما را با مشکل جدی مواجه کند. پس با خیال راحت برای تمیز کردن مبل با جوش شیرین اقدام کنید.

نحوه تميز كردن مبل با جوش شيرين

هنگام شستن مبل مخمل و چرمی با جوش ‌شیرین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای مراقبت بیشتر و عدم آسیب به مبلمانتان بهتر است مواردی که در ادامه به آنها اشاره شد را در از بین بردن آلودگی‌ها لحاظ کنید. توجه داشته ‌باشید، مبلمان چرم و مخمل بسیار حساس هستند و حتماً برای تمیز کردن مبل مخمل و چرم و پاک کردن لکه از روی آنها باید دقت بیشتری به خرج دهید.

مبل شویی در منزل با تیم آچاره

بهتر است برای شستن مبل مخمل و چرمی با جوش شیرین به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای لکه‌های مقاوم بهتر است از خدمات مبل‌شویی استفاده‌ کنید.
  • چرم به رطوبت زیاد حساس است. سعی کنید از آب زیاد استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن مبل‌های مخمل بهتر است از دستمال لطیف استفاده‌ کنید تا بافت پارچه آسیب نبیند.
  • از شوینده‌های مناسب برای پاک کردن لکه‌ها استفاده‌ کنید.

شستن مبل مخمل و چرمی با جوش شیرین

 سخن آخر

تميز كردن مبل با جوش شيرين یکی از روش‌های موثر مبل‌شویی است که نتیجه شگفت‌انگیزی دارد. این ماده شما را از استفاده مواد شوینده شیمیایی بی‌نیاز خواهد کرد و دیگر نگرانی بابت به‌کار بردن شوینده‌های قوی حاوی مواد شیمیایی مضر نخواهید داشت.

اما یادآور می‌شویم که بهتر است برای پاک کردن لکه‌های مقاوم، از خدمات مبل‌شویی استفاده کنید تا با پاک کردن‌های مداوم و چندباره، به بافت و الیاف مبل و پارچه آن آسیبی نرسانید.

آچاره خدمات مبل شویی در تهران و شهرستانها ارائه می‌دهد. شستشوی مبل شما با دستگاه مخصوص و مواد شستشوی نانو و توسط تکنسین ماهر انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت این خدمت کافی است به راهنمای قیمت مندرج در این صفحه https://achareh.co/landing/furniture-cleaning مراجعه کنید.

سوالات متداول

برای مراقبت بیشتر از پارچه مبل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از شوینده مناسب استفاده ‌کنید.
از پارچه مناسب برای پاک کردن مبل استفاده ‌کنید.
برای لکه‌های مقاوم بهتر است از خدمات قالیشویی استفاده‌ کنید.

پاک کردن لکه با جوش‌شیرین چه مزیتی دارد؟

بوی نامطبوع را از بین می‌برد.
لکه‌های مقاوم را به‌خوبی پاک می‌کند.
به بافت پارچه آسیب وارد نمی‌کند.

مبل چرم را چگونه باید تمیز کرد؟

چرم به رطوبت زیاد حساس است، از این رو از آب زیاد برای پاک کردن لکه‌ها نباید استفاده ‌کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا