دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل و تنظیمات اینستاگرام

تکنولوژیلوازم دیجیتالموبایل

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما به هر دلیلی مانند مشغله کاری یا داشتن حساب‌های متعدد، قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را دارید. در اینصورت لازم است که با روش‌های اصولی آن کاملا آشنا باشید.

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب ،کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و روزانه تعداد زیادی به اکانت‌های این شبکه افزوده می‌شود و حساب‌های زیادی دیلیت می‌شوند.

اگر شما هم یکی از کاربران اینستاگرام هستید و قصد دیلیت اکانت خود را دارید، با مجله آچاره همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

در صورتی که تلفن همراه شما دچار مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری است می‌توانید برای رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی و به‌هم‌ریختگی تنظیمات موبایل خود از طریق ثبت درخواست در بخش مربوطه و بخش تعمیر موبایل از کارشناسان و متخصصان آچاره به‌طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

نکات کلیدی

  • در دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی، تمام اطلاعات، عکس‌ها و محتواها حذف خواهند شد.
  • در صورت فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام، امکان بازیابی آن وجود دارد.
  • دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر هم امکان‌‌پذیر است.

منظور از دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟

دیلیت اکانت به معنی این است که شما باید با حساب کاربری خود برای همیشه خداحافظی کنید. اگر دیلیت اکانت دائم را انجام دهید، تمام عکس‌ها، ویدیوها، پست‌ها، متن‌ها و همینطور محتوای تولید شده توسط شما و محتواهایی که ذخیره کرده‌اید، از دست می‌روند.

یکی دیگر از مواردی که با دیلیت اکانت از دست می‌دهید، دنبال کنندگانتان است. همچنین شخص‌هایی که آن‌ها را دنبال کردید هم از دست می‌روند و اگر بعدها دوباره قصد داشتید اینستاگرام را روی تلفن همراه خود نصب کنید، باید یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید.

مسلماً زمانی که یک حساب کاربری جدید برای خود می‌سازید، باید دوباره اقدام به تولید محتوا و همینطور جلب فالوور کنید؛ بنابراین یکی از توصیه‌هایی که داریم، این است که قبل از این که اینستاگرام خود را دیلیت اکانت کنید، تمام این موضوعات را در نظر بگیرید.

در کل باید گفت، دیلیت اکانت اینستاگرام به معنی خروج کامل اکانت شما از این شبکه اجتماعی است. در هر صورت اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید اینستاگرام خود را دیلیت کنید‌، توصیه می‌کنیم که ادامه مطلب را دنبال کنید.

در ادامه مطلب ما توضیحاتی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید به صورت موفق اکانت خود را دیلیت کنید و برای مدتی کوتاه یا موقت، بتوانید از این شبکه اجتماعی فاصله بگیرید.

دیلت اکانت اینستاگرام دائمی

بیشتر بخوانید: ریکاوری اطلاعات پس از ریست فکتوری بدون بک آپ

مزایای دی اکتیو کردن اینستاگرام

تمامی افرادی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، باید بدانند که این شبکه‌ها با توجه به کاربردها و مزایایی که دارند، گاهی اوقات می‌توانند برای افراد مختلف آسیب‌هایی را به وجود آورند

به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا برای مدت زمانی از استرس‌ها و حواشی ایجاد شده در این گونه شبکه‌ها مخصوصاً اینستاگرام دور بمانند.

همانطور که اشاره کردیم، یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که می‌توانید از اینستاگرام فاصله بگیرید، دیلیت اکانت آن است.

دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت، می‌تواند برای شما آرامشی را به ارمغان بیاورد؛ بنابراین می‌توان توصیه کرد که گاهی اوقات برای این که بتوانید از فشار روانی، استرس و همینطور خبرهای بد دور بمانید، این شبکه را غیرفعال کنید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

دیلیت اکانت اینستاگرام دائم یا موقت

گاهی اوقات برخی از افراد تمایل دارند که اینستاگرام خود را به صورت دائمی حذف کنند و اهمیتی ندارد که اطلاعات اینستاگرام آن‌ها و همینطور محتواهایی که ذخیره کرده‌اند، به طور کلی حذف شوند.

اما ممکن است شما قصد داشته باشید اینستاگرام را برای مدتی کوتاه حذف کنید، برای این کار توصیه می‌کنیم که از گزینه غیرفعال کردن شبکه اجتماعی اینستاگرام یا همان گزینه دی اکتیو استفاده کنید. به این روش دیلیت اکانت روش موقت می‌گویند.

در روش حذف موقت اینستاگرام، اطلاعات حساب کاربری شما داخل اینستاگرام محفوظ می‌مانند و اکانتی که ساخته‌اید، فقط برای مدتی کوتاه که توسط خودتان تعیین می‌شود، غیرفعال می‌‌شود.

یکی از نکاتی که در این قسمت وجود دارد، این است که اصطلاح دیلیت اکانت موقت، زیاد اصطلاح درستی نیست و بهتر است که از کلمه دی اکتیو کردن حساب کاربری یا غیرفعال کردن آن استفاده شود.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت

برای دیلیت اکانت موقت در این برنامه دسترسی وجود ندارد و باید این کار را به وسیله مرورگر انجام دهید. اگر می‌خواهید دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را از طریق کامپیوتر انجام دهید باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • به سایت اینستاگرام رجوع کنید.
  • پس از وارد شدن به سایت اینستاگرام باید اطلاعات اکانت مورد نظر خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید.
  • در قسمت بالا و سمت راست روی پروفایل خود کلیک کنید و گزینه ادیت پروفایل را انتخاب نمایید.
  • بعد از این کار به سمت پایین اسکرول کنید و با استفاده از منوی سمت راستی و پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ای پیش روی شما وجود دارد که پرسیده است، چرا می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟
  • در جواب این سوال باید یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید و به صورت مجدد رمز اکانت خود را وارد نمایید.
  • در آخر هم باید گزینه Temporarily disable account را انتخاب کنید.

سایت دیلیت اکانت اینستاگرام

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

برخی از افراد قصد دارند که اینستاگرام خود را از طریق مرورگر گوشی حذف کنند و برای این کار باید مرورگر تلفن همراه خود را باز کنند و به سایت دیلیت اکانت اینستاگرام مراجعه نمایند.

مراحلی که بتوان از طریق تلفن همراه خود حساب اینستاگرامتان را غیرفعال کرد، همانند مراحلی است که برای غیرفعال کردن حساب اینستاگرام از طریق کامپیوتر عنوان کردیم.

دیلت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

در این قسمت می‌خواهیم به نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی بپردازیم.

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  • سپس به قسمت تنظیمات بروید.
  • بعد از این کار باید گزینه help را انتخاب کنید.
  • صفحه‌ای مقابلتان باز می‌شود که در این صفحه چهار گزینه وجود دارد که از بین این چهار گزینه، باید گزینه help center را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی از حذف اکانت اینستاگرام، باید گزینه managing your account را انتخاب کنید.
  • کار بعدی شما این است که گزینه delete your account را انتخاب کنید تا بتوانید به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام وارد شوید.
  • در این قسمت گزینه دیگری به نام how do I delete my Instagram account را باز نمایید.
  • در مرحله بعدی باید کمی به قسمت پایین اسکرول کنید و گزینه delete your account را کلیک کنید.
  • زمانی که این کار را انجام دادید، صفحه‌ای مقابلتان نمایان می‌شود که باید در آن صفحه انتخاب کنید که چرا می‌خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. یکی از پیشنهاداتی که در این زمینه داریم، این است که برای راحتی کار خود، گزینه something else را برگزینید.
  • داخل کادر بعدی پسورد خود را وارد کنید و در نهایت کار دیلیت را انجام دهید.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

آیا دیلیت اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور امکان‌پذیر است؟

گاهی اوقات پیش می‌آید که برخی از افراد رمز عبور خود را که برای اینستاگرام خود تعیین کرده‌اند، فراموش کنند.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و می‌خواهید بدون رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، نگران نباشید. با استفاده از یک راه‌حل می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید و برای این کار باید گزینه forget password را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم راهنمای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی را مطالعه کنید.

عیب‌یابی و تعمیر موبایل با تیم آچاره

سخن پایانی

دیلیت اکانت اینستاگرام را به دو روش موقت و دائمی می‌توانید انجام دهید. به این ترتیب شما می‌توانید به وسیله لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل حساب خود را ببندید یا اینکه با استفاده از خود برنامه، دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی را به راحتی انجام دهید.

سوالات متداول

دیلیت اکانت اینستاگرام چگونه است؟

برای این که بتوانید اکانت اینستاگرام خود را دیلیت کنید، حتماً باید از طریق وب سایت اقدام به انجام این کار کنید.

آیا نحوه دیلیت اکانت کردن اینستاگرام در گوشی‌های اندروید با آیفون متفاوت است؟

نحوه دیلیت اکانت در هیچ کدام از این گوشی‌ها با یکدیگر فرق نمی‌کند و فقط باید طبق مراحلی که در قسمت‌های بالاتر عنوان کردیم، به حذف اکانت بپردازید.

آیا می‌توان اینستاگرام را بدون پسورد حذف کرد؟

خیر این امکان وجود ندارد و حتماً باید رمز عبور خود را به یاد داشته باشید و اگر فراموش کردید، از طریق گزینه forget password می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا