آموزش بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید + معرفی نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات

موبایل

در این مقاله از مجله آچاره به شما خواهیم گفت که دقیقا چگونه می‌توانید برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید خود اقدام کنید.

اکثر کاربران بر این باورند که برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید خود کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند. اگر در مرحله‌ای متوجه شوید که به طور تصادفی فایل‌های مهم خود را حذف کرده‌اید چه کاری انجام می‌دهید؟

اگر اطلاعاتی که از دست داده‌اید در هیچ یک از نسخه‌های پشتیبان شما وجود ندارد باید به دنبال راهکارهایی برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید باشید. برای آشنایی با این راهکارها با آچاره همراه باشید.

در صورتی که گوشی شما دچار مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری است می‌توانید برای رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی و به‌هم‌ریختگی تنظیمات موبایل خود از طریق ثبت درخواست در بخش مربوطه و بخش تعمیر موبایل از کارشناسان و متخصصان آچاره به‌طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

نکات کلیدی

  • از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید Dr.Fone – Data Recovery هستند که می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات را از هر دستگاه اندرویدی به راحتی بازیابی کنید.
  • PhoneRescue تنها نرم‌افزاری است که از بازیابی فایل‌های حذف شده به طور مستقیم به تلفن و تبلت برای استفاده فوری پشتیبانی می‌کند.
  • PhoneRescue از تمام سیستم‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند از جمله Samsung Galaxy/Note/Tab، Huawei، LG، ZTE، تلفن گوگل و غیره.

فایل‌ها در دستگاه‌های اندرویدی کجا ذخیره می‌شوند؟

قبل از اینکه به نحوه بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید بپردازیم مهم است بدانیم که فایل‌ها در کجا ذخیره می‌شوند. دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند فایل‌ها را به یکی از این دو روش ذخیره کنند. حافظه داخلی یا حافظه خارجی که معمولاً به شکل کارت SD است.

1. حافظه داخلی گوشی

حافظه داخلی در واقع هارد دیسک دستگاه شما است. نمی‌توانید آن را حذف کنید و مجموعه‌ای کامل از داده‌ها از جمله برنامه‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و تصاویر را ذخیره می‌کند. هر دستگاه ظرفیت ذخیره‌سازی متفاوتی دارد که می‌توانید با رفتن به تنظیمات و فضای ذخیره‌سازی آن را بررسی کنید.

2. حافظه خارجی گوشی

همانطور که اشاره کردیم حافظه خارجی معمولاً به شکل کارت SD است. این دستگاه ظرفیت ذخیره‌سازی اضافی برای ذخیره داده‌هایی مانند تصاویر، موسیقی، اسناد و برخی برنامه‌ها را فراهم می‌کند. البته برنامه‌هایی وجود دارند که نمی‌توان آنها را در کارت‌های SD ذخیره کرد.

قابلیت دستگاه‌ها برای بازیابی فایل‌های حذف شده در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید امکان‌پذیر است؛ زیرا وقتی فایلی را حذف می‌کنید به طور کامل از دستگاه شما پاک نمی‌شود. بلکه همچنان در حافظه داخلی دستگاه شما وجود دارد و به شما یا شخص دیگری اجازه می‌دهد فایل‌ها را با استفاده از نرم‌افزار بازیابی کنید.

دلیل اینکه این فایل‌ها پس از حذف کامل از حافظه دستگاه شما پاک نمی‌شوند بسیار ساده است. حذف نشانگر فایل و در دسترس قرار دادن فضای آن برای دستگاه شما بسیار آسان بوده و زمان کمتری می‌برد.

با این حال بازنویسی کامل داده‌ها برای دستگاه بسیار دشوار و زمان‌بر است؛ بنابراین اندروید و سایر سیستم‌ها به جای حذف خود فایل، حذف آسان و سریع نشانگر فایل را انتخاب می‌کنند. از این رو بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید قابل اجرا است.

به هر حال اگر به طور تصادفی فایلی را حذف کرده باشید جای نگرانی نیست زیرا با ابزار مناسب، می‌توانید به راحتی آن را برگردانید.

ویژگی بهترین ابزارهای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید چیست؟

بهترین نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید باید ایمن، قابل اعتماد، آسان و دارای پشتیبانی فنی قدرتمند باشد. حال چرا این ویژگی‌ها اینقدر اهمیت دارند؟ در ادامه اصول مهم ارزیابی ابزار بازیابی اطلاعات اندروید را توضیح می‌دهیم.

بازیابی فایل های پاک شده اندروید

1. امنیت

اولین معیاری که باید در نظر بگیرید این است که نرم‌افزار بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید بدون ویروس و ایمن باشد. در غیر این صورت، فایل‌های دستگاه اندرویدی شما ممکن است آسیب ببینند یا حتی حریم خصوصی شما به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید : اتصال گوشی اندروید به تلویزیون

2. انواع فایل‌های پشتیبانی شده

ابزار بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید باید قابلیت بازیابی هر چه بیشتر انواع فایل، مانند عکس‌ها، پیام‌ها، مخاطبین، فیلم‌ها، گزارش تماس‌ها، یادداشت‌ها، تقویم‌ها، پیام‌های WhatsApp، تاریخچه چت خطی و غیره را داشته باشد.

3. پشتیبانی فنی

اگر در زمان استفاده از نرم‌افزار با سوالاتی مواجه شدید پشتیبانی فنی حرفه‌ای به خصوص برای نرم‌افزار PAID کاملا ضروری و مهم است.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

نحوه بازیابی فایل‌های پاک شده از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

همانطور که دیدیم فایل‌های حذف شده را می‌توانید با کمک ابزار تخصصی از دستگاه خود بازیابی کنید. یکی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید Dr.Fone – Data Recovery می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات را از هر دستگاه اندرویدی به راحتی بازیابی کنید.

دو نرم‌افزار کاربردی دیگر برای بازیابی اطلاعات اندروید یعنی DroidKit و PhoneRescue را نیز در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

استفاده از (Dr.Fone – Data Recovery (Android برای بازیابی فایل‌های پاک شده از دستگاه اندرویدی

چیزی که در مورد Dr.Fone – Data Recovery (اندروید) متوجه خواهید شد این است که همان اندازه که استفاده از آن آسان است در بازیابی اطلاعات نیز کاملاً مؤثر عمل می‌کند. در اینجا نحوه استفاده از این نرم افزار برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید را توضیح می‌دهیم.

مرحله 1: Dr.Fone را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید. Dr.Fone را راه اندازی کنید، از بین تمام عملکردها، Data Recovery را انتخاب و سپس دستگاه خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله 2: دیباگ کردن یا اشکال زدایی USB را فعال کنید تا به Dr.Fone اجازه دهید دستگاه شما را تشخیص دهد. دستورالعمل‌های نحوه فعال کردن اشکال زدایی USB برای دستگاه خاص خود در پنجره بعدی نمایش داده می‌شود.

مرحله 3: در مرحله بعدی بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید برای صرفه جویی در زمان، Dr.Fone از شما می‌خواهد نوع فایلی که می‌خواهید اسکن شود را انتخاب کنید. مثلا اگر عکس‌ها را گم کرده‌اید «Photos» را علامت بزنید و سپس برای ادامه روی «Next» کلیک کنید.

مرحله 4: پنجره‌ای ظاهر می‌شود که از شما درخواست می‌کند یک حالت اسکن را انتخاب کنید. هر دو حالت استاندارد و پیشرفته، فایل‌های حذف شده و موجود در دستگاه را اسکن می‌کنند.

اما اگر می‌خواهید اسکن کامل‌تری داشته باشید حالت پیشرفته بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید را انتخاب کنید. البته شاید بیشتر طول بکشد. برای ادامه روی “Start” کلیک کنید.


سرویس پیشنهادی آچاره : تعمیر موبایل در منزل


مرحله 5: Dr.Fone دستگاه شما را برای فایل‌های حذف شده اسکن می‌کند و همه فایل‌های حذف شده و موجود را در پنجره‌ای نمایش می‌دهد. گزینه “Only Display deleted items” را فعال کنید تا فقط فایل‌های حذف شده را ببینید.

بازیابی فایل های پاک شده اندروید

در این قسمت می‌توانید فایل‌هایی که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب کرده و روی “Recover” کلیک کنید.

دفعه بعد که به طور تصادفی فایل‌های خود را حذف کردید نترسید. با استفاده از یکی از بهترین ابزارهای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید می‌توانید به راحتی آنها را بازگردانید.

Dr.Fone – Data Recovery (اندروید) می‌تواند هر فایل از دست رفته را تحت هر شرایطی بازیابی کند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا یک نسخه پشتیبان کامل از دستگاه خود ایجاد کنید تا از حوادث ناگوار بعدی جلوگیری نمایید.

مطلب برگزیده کاربران : راهنمای جامع ارتقا ویندوز 7 به 10

استفاده از DroidKit برای بازیابی فایل‌های پاک شده از دستگاه اندرویدی

DroidKit یک راه‌حل کامل برای نجات گوشی اندروید و یکی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید است. این نرم‌افزار راه‌حل‌های متعددی را برای بازیابی اطلاعات در گوشی‌ها ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید فایل‌های پاک شده را در اندروید بازیابی کنید می‌توانید عملکرد Recover Lost Data را دریافت کنید. با Recover Lost Data می‌توانید به سرعت واتس‌اپ، عکس‌ها، مخاطبین و سایر موارد حذف شده را بدون روت در گوشی یا کامپیوتر خود بازیابی کنید.

حتی می‌توانید از حالت بازیابی کامل برای دریافت فایل‌های حذف شده با روت استفاده کنید. علاوه بر این، DroidKit از دریافت فایل‌ها از سامسونگ خراب هم پشتیبانی می‌کند.

اگر گوشی شما خراب شد می‌توانید عملکرد Extract Needed Data را دریافت و اطلاعات آن را بازیابی کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد زمانی که گوشی شما روشن نمی‌شود از حساب Google و سیم کارت خود بازیابی کنید.

همچنین می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی‌های حذف شده و غیره را از کارت SD فرمت شده بازیابی نمایید. در ادامه چند مرحله ساده برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید را توضیح می‌دهیم.

بازیابی اطلاعات حذف شده از اندروید بدون روت

مرحله 1: بعد از نصب DroidKit مراحل زیر را انجام دهید؛

  • روی Recover Lost Data کلیک کنید.
  • Quick Recovery from Device را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید گزینه‌های دیگری از جمله بازیابی کامل از دستگاه، بازیابی واتس‌اپ و بازیابی اطلاعات از کارت SD را مشاهده کنید.

مرحله 2: دستگاه خود را به کامپیوتر وصل کنید. سپس نوع داده‌ای که برای بازیابی نیاز دارید را انتخاب کنید و ادامه دهید.

مرحله 3: در مرحله بعد برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید می‌توانید پیش نمایش همه داده‌های خود، از جمله فایل‌های حذف شده را مشاهده کنید. موارد خاص را انتخاب کنید یا همه را انتخاب کنید. روی گزینه To Device یا To PC کلیک کنید.

بازیابی اطلاعات از حساب Google

برای بازیابی اطلاعات مراحل زیر را اجرا کنید؛

  • DroidKit را راه اندازی کنید.
  • داده‌های مورد نیاز را استخراج نمایید.
  • از حساب Google وارد شوید.
  • نوع داده‌ای که می‌خواهید پیدا کنید را انتخاب و ادامه دهید.
  • اکنون می‌توانید آخرین نسخه DroidKit را دریافت کنید و عملکردی خاص را انتخاب کنید تا با توجه به نیازتان به شما کمک کند.
برای تعمیر موبایل از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

PhoneRescue برای اندروید

نرم‌افزار PhoneRescue مورد اعتماد میلیون‌ها کاربر گوشی‌های هوشمند برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید است که از سوی برخی از مقالات فناوری با کیفیت بالا مانند Geekflare پیشنهاد شده است.

سه نکته برجسته PhoneRescue را از بسیاری از ابزارهای بازیابی موجود در بازار متمایز می‌کند. بالاترین میزان موفقیت در جهان، گسترده‌ترین پوشش فایل‌ها و ساده‌ترین روش عملیات.

مزایای بکارگیری PhoneRescue برای بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید

از جمله مزایای PhoneRescue می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم؛

1. پشتیبانی از بازیابی حداکثر 31 نوع فایل از حافظه داخلی

PhoneRescue تنها نرم‌افزاری است که این کار را انجام می‌دهد از جمله عکس‌های حذف شده، پیام‌ها، داده‌های برنامه، مخاطبین، فیلم‌ها، WhatsApp، Line و غیره.

2. پشتیبانی از بازیابی به تلفن و رایانه

PhoneRescue تنها نرم‌افزاری است که از بازیابی فایل‌های حذف شده به طور مستقیم به تلفن و تبلت برای استفاده فوری پشتیبانی می‌کند.

عیب‌یابی و تعمیر موبایل با تیم آچاره

3. همه دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شوند

PhoneRescue از تمام سیستم‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند از جمله Samsung Galaxy/Note/Tab، Huawei، LG، ZTE، تلفن گوگل و غیره.

4. سریع‌ترین سرعت بازیابی

PhoneRescue بهترین فناوری‌ها را به کار می‌برد تا سریع‌ترین اسکن، پیش‌نمایش فوری و بازیابی را به شما ارائه دهد.

5. بدون نیاز به دانش فنی

این ابزار کاربردی بازیابی اطلاعات پیچیده را با 3 کلیک ساده می‌کند.

6. میزان موفقیت برتر و 100% ایمن

PhoneRescue به 5,700,000 کاربر اندروید کمک کرده تا با موفقیت اطلاعات حذف شده یا از دست رفته خود را بازیابی کنند.

مطلب پیشنهادی:وصل نشدن پلی استیشن به اینترنت

چگونه فایل‌های حذف شده اندروید را با PhoneRescue بازیابی کنیم؟

حالا بیایید نگاهی به نحوه بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید خود از طریق PhoneRescue بیاندازیم.

مرحله 1. دانلود PhoneRescue و اتصال گوشی

ابزار PhoneRescue را برای Android در رایانه Windows یا Mac خود بصورت رایگان دانلود کنید. آن را راه اندازی کنید. سپس تلفن Android خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

مرحله 2. اسکن فایل‌های حذف شده در دستگاه

دسته بندی فایل‌هایی که می‌خواهید از گوشی اندروید خود بازیابی کنید را انتخاب نمایید. روی دکمه Next در سمت راست کلیک کنید تا فایل‌های حذف شده اسکن شوند. اگر فقط می‌خواهید انواع خاصی از داده‌ها را بازیابی کنید، تیک دیگر دسته‌های فایل را بردارید.

مطلب پیشنهادی:بهترین کیبوردهای گیمینگ اقتصادی

مرحله 3. انتخاب فایل‌هایی برای بازیابی

  • پس از اسکن، تمام داده‌های حذف شده شما فهرست می‌شوند.
  • پیش نمایش داده می‌شود و داده‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب می‌کنید.
  • روی دکمه To Device یا To Computer در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید تا آنها را بازیابی کنید.
  • در این مرحله از بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید اگر To Device را انتخاب کنید فایل‌ها مستقیماً در حافظه داخلی بازیابی می‌شوند.

مطلب پیشنهادی : آموزش استفاده از موبایل به عنوان وبکم

بازیابی فایل های پاک شده اندروید

جمع‌بندی

چند نرم افزار بازیابی فایل‌های پاک شده اندروید که در این مقاله ذکر شده‌اند می‌توانند در بازیابی فایل‌ها به شما کمک کنند.

مهم نیست چه نوع فایلی را از دست داده‌اید یا از چه دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، نرم‌افزار بازیابی فایل‌های پاک شده در اندروید کارآمد، ایمن و سریع برای بازگرداندن آنها ارائه می‌دهد.

توصیه کارشناس آچاره:

به محض اینکه متوجه گم شدن برخی از فایل‌ها شدید، هیچ فایل جدیدی را تا قبل از بازیابی فایل پاک شده، در دستگاه خود ذخیره نکنید. با این کار فایل‌های حذف شده بازنویسی نمی‌شوند.

2.6/5 - (19 امتیاز)

24 دیدگاه

  1. سلام متشکرم
    من از اپلیکیشن call recorder چند فایل که در محل فایلهای شخصی ذخیره میشد رو حذف کردم.ویس هایی که الان خیلی به اون نیاز دارم و حیاتیه.
    آیا اون فایل های صوتی هم بازیابی میشن بااین روش؟!

  2. سلام
    من ۳۰۰ صفحه از کتابی را با برنامه کم اسکنر ( cam scanner) اسکنر گرفته بودم. ناخواسته خود برنامه حذف شد. آیا امکان بازیابی فایل ها هست؟ اگر هست راهنمایی کنید.

    با تشکر

    1. فایل های مذکور قبل از ذخیره‌سازی در حافظه یا اشتراک گذاری قابل دستیابی نیستند.

  3. سلام من یه پوشه اشتباهی پاک کردم که توش 3.4تا پوشه بود که هر کدوم 300 200تا عکس داخلش بود هیچ دسترسی ب اون عکسا یا کامپیوتر ندارم چطور میتونم عکسا رو برگردونم خواهش میکنم کمک کنید

    1. سلام، برای بازیابی حافظه داخلی فقط یا باید اپ‌های ریکاوری مانند dr fone را تست کنید یا از طریق اتصال به کامپیوتر این کاررو انجام دهید. اما بازیابی دیتا پروسه‌ای طولانی است و تضمینی برای بازیابی 100 درصد وجود ندارد و اگر
      در قسمتی از حافظه که فایل‌ها قرار داشته‌اند مجددا اطلاعاتی ذخیره شود احتمال ریکاوری غیر ممکن می‌شود.

  4. سلام ببخشید من یه سوالی از شما داشتم
    من الان دو تا صوتی که به یکی از مخاطبینم فرستاده بودم الان شکل ظاهری صوت هست ولی هر کار میکنم دانلود نمیشه
    اگه میشه برای دانلود صوت ها راهنمایی کنید

    1. با سلام، اگر منظور داخل پیام رسان واتساپ است که بخاطر مسایل امنیتی واتس اپ در عدم نگهداری فایل‌ها ،امکان دانلود فقط در صورتی وجود دارد که
      اصل فایل در گوشی مخاطب باشد و مجددا برای شما ارسال شود.

    1. با سلام، برای بازیابی حافظه داخلی فقط یا باید اپ‌های ریکاوری مانند dr fone را تست کنید یا از طریق اتصال به کامپیوتر این کار را
      انجام دهید. اما بازیابی دیتا پروسه‌ای طولانی است و تضمینی برای بازیابی 100 درصد وجود ندارد و اگر در قسمتی از حافظه
      که فایل‌ها قرار داشته‌اند مجددا اطلاعاتی ذخیره شود احتمال ریکاوری غیر ممکن می‌شود.

    2. سلام تمام صوت هایی که با گوشی ضبط کرده بودم یکدفعه پاک شده آیا امکان بازگشتشون هست؟ گوشیم اندروید هست لطفا کمک کنید خیلی برام مهمه

      1. با سلام، اگر صوت‌ها در حافظه داخلی گوشی ذخیره شده بودن با یکسری برنامه‌های ریکاوری که بر روی گوشی نصب می‌شوند ممکن است بازگردانی کرد. ولی اگرروی مموری کارت ذخیره شده بودند، علاوه بر برنامه‌های گوشی از طریق سیستم‌های دیگر (مثل لپ تاپ و کامپیوتر) هم امکان بازگردانی فایل‌ها وجود داره. اصولا پروسه ریکاوری دیتا کاری تخصصی است و بهتره که از متخصص این حوزه کمک بگیرید.

  5. ببخشید من یه نفر هیستوری برنامه شیرمی رو پاک کرده میشه باز یابیش کرد؟

    1. سلام، بله با استفاده از برنامه‌های دیتا ریکاوری می‌توانید فایل‌ها را بازیابی کنید.

  6. سلام وقتتون بخیر
    چند روز پیش تمامی فایل های تلگرامم و فیلم هام (فایل های شخصی ن گالری) حذف شد.
    دیروزم دوباره حذف شدن
    چطوری میشه برشون گردوند اصلا راهی هست هر برنامه ای ک نصب میکنم واسه فایل های حذف شده از گالریه.
    امکانش هست ویروسی شده باشه؟

    1. با سلام، تلگرام برخلاف بسیاری از پیام‌رسان‌ها،نسخه‌ای ازفایل‌ها را برروی سرور خود ذخیره می‌کند. پس اگر هر اتفاقی برای فایل‌های
      داخل گوشی و گالری بیفتد، به‌صورت روتین نسخه‌ای از آن روی سرور تلگرام موجود است و می‌توان با دانلود مجدد فایلها را مجددا
      ذخیره کرد. حال اگر خود به خود حذف می‌شود احتمالا در قسمت تنظیمات تلگرام، درقسمت داده و فضای ذخیره‌سازی data and storage و
      درقسمت استفده داده storage usage می‌توان امکان حذف را روی هرگز تنظیم نمود تا از حذف جلوگیری شود.

  7. سلام من یک اعلان واسم اومده بود که مال دانلود ها بود که میخواست پاک کنم چون حافظه ام پر بود منم حذف کردم و هرچی هم که توی گوشیم از گوگل دانلود کرده بودم از جمله آهنگ ها هم حذف شده من با چند نرم افزار امتحان کرد فایده ای نداشت لطفاً شما یه راه حل بهتر معرفی کنید

    ممنون

    1. با سلام، اگر صوت‌ها در حافظه داخلی گوشی ذخیره شده بودن با یکسری برنامه‌های ریکاوری که بر روی گوشی نصب می‌شوند ممکن است بازگردانی کرد. ولی اگرروی مموری کارت ذخیره شده بودند، علاوه بر برنامه‌های گوشی از طریق سیستم‌های دیگر (مثل لپ تاپ و کامپیوتر) هم امکان بازگردانی فایل‌ها وجود داره. اصولا پروسه ریکاوری دیتا کاری تخصصی است و بهتره که از متخصص این حوزه کمک بگیرید.

  8. سلام وقتتون بخیر ببخشید من گوشیم همه ی فایل هارو خودش پاک کرد و من وقتی میخوام میخوام فایل هارو برگردانم نمیاره فایل ها رو و خواستم از طرف گالری عکس ها و فیلم ها رو برگردانم و هر کاری کردم نشد و فایل ها یه حالت انگار خراب بود ولی این فایل ها هیچکدام خراب نبودند ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    1. با سلام، موبایل بدون دسترسی کاربر امکان حذف فایل‌ها را ندارد، باید به متخصص مراجعه کنید تا تشخیص بدن چه مورد فایل‌هایی و با چه پسوندی قفل شده، احتمال برگرداندن فایل‌ها خیلی کمه و در اغلب مواقع امکان‌پذیر نیست. اما اگر از برنامه‌ای برای
      برگرداندن فایل ‌ها استفاده کردید و فایل‌ها خراب بوده به این معنی است که یا برنامه توان ریکاوری فایل‌ها را نداشته و یا به علت گذشتن مدتی از زمان حذف فایل‌ها و قرار گرفتن (یا به اصطلاح نوشته شدن) اطلاعات جدید بر روی فایل‌های قبلی، آنها غیرقابل دسترسی شدند.

  9. با سلام خدمت آچاره
    من گوشیم خیلی الکی و خودبخود وویس هایی که گرفته بودم و پاک کرد الان اون وویس ها رو نیاز دارم آیا میشه ریکاوری شون کرد؟
    گوشی سامسونگ هست

  10. سلام میشه صوت هایی که با ریکوردر خود گوشی ضبط شده که از رو گوشی حذف شده برگردوند؟
    البته به صورت خودبخودی حذف شده خودم حذفشون نکردم

  11. سلام وقت بخیر
    من تو شریت ی سری فیلم و عکس و پنهان کرده بودم ک الان حذف شده اند آیا امکان بازیابی وجود داره یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا