ایده توری پنجره: انواع مختلف توری

تعمیرات ساختمانتوری درب و پنجرهساختمان

حشراتی که پشت پنجره جمع می‌شوند و به آرامی وارد خانه شما می‌شوند، می‌توانند به یک مشکل بزرگ برای شما تبدیل شوند. عنکبوت‌ها، خزندگانی مثل مارمولک‌ها و پشه‌ها برای سلامت انسان بسیار خطرناک هستند و به راحتی می‌توانند آرامش شما را به هم بزنند. ابزار مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان از ورود این حشرات جلوگیری کرد. با این حال محبوب‌ترین و کارآمدترین ابزار در میان همه آن‌ها، توری پنجره است. در ادامه درباره ایده توری پنجره برای انواع پنجره‌ها صحبت خواهیم کرد.

ایده توری پنجره برای انواع پنجره‌ها

1. توری کشویی

این یک سیستم ساده، اقتصادی و بادوام است که امکان تعویض توری‌ با هزینه کم را برای شما فراهم می‌کند. تنوع زیاد پروفیل‌ها و برس های مخصوص، راه حل نصب توری پنجره در فضاهای سخت را برای شما فراهم می‌کند.

توری پنجره

2. مدل پلیسه‌ای 

توری پلیسه بهترین گزینه برای درهای خروجی رو به تراس و بالکن و مناطق پر رفت و آمد است، چون به راحتی باز می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در هر موقعیتی رها کرد. این مدل توری پنجره بدون نیاز به کارهای ساختمانی و با صفحات لنگر کوچک، بسیار سریع و آسان نصب می‌شود.

3. توری پنجره ثابت

بهترین و اقتصادی‌ترین و ساده‌ترین راه حل برای پنجره‌ها یا درهای کشویی، توری ثابت است که از داخل مونتاژ و استفاده می‌شود. این مدل توری‌ها به طور کامل در چارچوب‌های چوبی کار گذاشته شده، با فضا سازگار می‌شوند و همه قاب را به خوبی می‌پوشانند. برای نصب این مدل توری پنجره می‌توان به جای پیچ از آهنربا استفاده کرد که هم نصب توری را راحت‌تر می‌کند و هم ازنظر زیبایی، ظاهر بهتری خواهد داشت.

4. ایده توری پنجره با سیستم لولایی

این مدل توری پنجره برای درهای بیرونی که از داخل باز می‌شوند توصیه می‌شود. بهترین راه‌حل برای خروج از بالکن، تراس و مناطق ورودی و خروجی است. این توری با سیستم لولاهای خود با فنر تاشو، بهترین انتخاب برای مکان‌هایی با تردد افراد کم تحرک، افراد مسن و کودکان است.

توری پنجره لولایی

برای نصب توری از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

5. مدل ریلی

مدل ریلی حداکثر محافظت در برابر حشرات را برای شما فراهم می‌کند. این مدل توری به شما اجازه می‌دهد تا فضاهای باز و بزرگ را به راحتی بپوشانید.

مطلب پیشنهادی نصب توری پنجره

6. ایده توری پنجره با سیستم رولینگ

توری رولینگ، بسیار کاربردی است. توری‌ رولینگ را می‌توان بعد از مدت طولانی به راحتی تعویض کرد و برای انواع پنجره‌ها قابل استفاده است. نصب، استفاده و نگهداری از این توری‌ها آسان است. این توری‌ها زمانی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید، به راحتی جمع می‌شوند و دیده نمی‌شوند و با این ویژگی، بیشتر از سایر توری‌ها در برابر آلودگی و کثیفی محافظت می‌شوند.

توری پنجره رولینگ

7. توری مغناطیسی

توری پنجره‌ مغناطیسی راه حلی مناسب برای مشکل ورود پشه‌ها و حشرات به داخل خانه و یا محل کار شماست. این مدل به راحتی مانع ورود حشرات می‌شود.

 8. توری آلومینیومی

توری‌های آلومینیومی در چند دسته ریلی، ثابت و لولایی وجود دارند. از مشکلات توری‌های آلومینیومی این است که با گذشت زمان دچار تغییر رنگ می‌شوند و تمیز کردن آن‌ها نیز بسیار پردردسراست؛ به علاوه مانع ورود نور به داخل نیز می‌شوند.

9. توری گالوانیزه

 توری‌ جنس گالوانیزه در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم است، بنابراین برای مناطقی که تغییرات دمای شدید دارند بسیار مناسب است. این مدل توری‌ها بسیار دیر آسیب می‌بینند و در برابر زنگ‌زدگی و تغییر رنگ نیز مقاومت بالایی دارند.

10. توری پنجره امنیتی

توری‌ها ی امنیتی نسبت به توری‌های معمولی بسیار مکحم‌تر هستند و درای قاب محکم از جنس فولاد یا آلمینیوم ضخیم هستند. این توری‌ها در برابر ضربات احتمالی و طوفان مقاومند و هیچ آسیبی نمی‌بینند.  

11. توری مگنتیک

این توری درست مانند توری پلیسه است با این تفاوت که به راحتی صورت جمع شده از قاب پنجره جدا می‌شود. توری‌های مگنتیک در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارند و نصب آن‌ها نیز بسیار آسان است. توری‌های مدل مگنتیک به دلیل استحکام زیاد در برابر پارگی بسیار مقاومند. بسته شدن این توری‌ها به دلیل داشتن قفل مگنتیگ به صورت خودکار است.

12. توری پنجره خورشیدی

 توری پنجره خورشیدی مانع ورود نور و گرما به داخل اتاق می‌شود و معمولا 90 درصد گرمای آفتاب را داخل خود نگه می‌دارد. این مدل توری در رنگ‌های تیره تولید می‌شود.

 

 

 

در این باره بیشتر بخوانید 

تعمیر توری پلیسه‌ای

شستن پرده توری با دست

آموزش روش تمیز کردن توری پنجره پلیسه

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا