آموزش استفاده از شابلون ابرو

زیبایی و سلامتمژه و ابرو

با وجود ابزارهای مختلف و کاربردی مرتبط با زیبایی، کمتر برای انجام کارهای ساده نیاز به سالن‌های زیبایی پیدا می‌کنیم. وجود این ابزارها کارهای روتین مرتبط با زیبایی را ساده‌تر کرده و هر خانمی می‌تواند مثل یک حرفه‌ای، آرایشگر خودش باشد. شابلون ابرو یکی از همین ابزارهاست که به روشی بسیار ساده، به شکل دهی و زیباتر شدن ظاهر ابرو کمک می‌کند. اگر قصد دارید خودتان در خانه و به راحتی به ابروهایتان شکل بدهید با آموزش استفاده از شابلون ابرو در ادامه این مقاله از آچاره همراه باشید.

شابلون ابرو چیست؟

شابلون ابرو ابزاری بسیار ساده است که کمک می‌کند مثل یک آرایشگر حرفه‌ای روی ابروهایتان کار کنید. این وسیله از نوع طلقی گرفته تا پلاستیکی و ژله‌ای، انواع مختلفی مانند شابلون خط چشم و ابرو دارد. همچنین مدل‌های مختلف شابلون ابرو برای هر شکل ابرویی در بازار وجود دارد و می‌توانید مناسب‌ترین نوع را با توجه به مدل ابروهایتان خریداری کنید.

آموزش استفاده از شابلون ابرو

به روش‌های مختلفی می‌توانید از شابلون ابرو استفاده کرده و خیلی سریع و راحت به ابروهایتان حالت بدهید.

  1. شابلونی را انتخاب کنید که بیشترین شباهت را به حالت ابروهایتان دارد.
  2. اگر از شابلون ابرو پلاستیکی استفاده می‌کنید، آن را روی ابرو قرار داده، به نحوی که ابروهایتان کاملا داخل فرم شابلون جا بگیرند و آن را با دو انگشت نگه دارید. سپس با استفاده از مداد یا سایه ابرو (با رنگ مشابه یا کمی روشن‌تر از ابروهای طبیعی‌تان) قسمت‌های خالی اطراف ابروها را پر کنید.
  3. شابلونی را انتخاب کنید که بیشترین شباهت را به حالت ابروهایتان دارد.
  4. اگر از شابلون ابرو پلاستیکی استفاده می‌کنید، آن را روی ابرو قرار داده، به نحوی که ابروهایتان کاملا داخل فرم شابلون جا بگیرند و آن را با دو انگشت نگه دارید. سپس با استفاده از مداد یا سایه ابرو (با رنگ مشابه یا کمی روشن‌تر از ابروهای طبیعی‌تان) قسمت‌های خالی اطراف ابروها را پر کنید.
  5. اگر از نوع چسبی استفاده می‌کنید، هر دو شابلون را روی ابروها بچسبانید و مشابه مرحله قبل با مداد یا سایه ابرو به ابروهایتان شکل بدهید. (استفاده از این نوع شابلون‌ها راحت‌تر است، چون هنگام استفاده از نوع پلاستیکی ممکن است دستتان تکان بخورد و نتوانید به خوبی به ابروها شکل بدهید).

مطلب پیشنهادی : آموزش استفاده از شابلون خط چشم

  1. بعد از شکل دادن به هر دو ابرو، شابلون را برداشته و با یک برس ابرو به ابروهایتان شکل طبیعی‌تری بدهید.
  2. موهای اضافه خارج از شکل ابرو را با موچین یا تیغ ابرو بردارید.
  3. در این مرحله می‌توانید از کانسیلر برای روشن و یکدست‌تر کردن خط زیر ابرو استفاده کنید.
  4. در مرحله آخر می‌توانید با استفاده از ژل یا صابون ابرو ظاهر حرفه‌ای تری به ابروهایتان بدهید.

بیشتر بخوانید:  آموزش خط انداختن ابرو با تیغ | آموزش خط ابرو با مواد آرایشی 

تمیز کردن شابلون ابرو

بعد از هر بار استفاده از شابلون ابرو حتما آن را تمیز کنید. چربی پوست و یا کرم و مواد آرایشی باقی مانده روی شابلون می‌تواند باعث آلوده شدن پوست در دفعات بعدی استفاده و در نهایت ایجاد جوش و آکنه بشود.

نحوه تمیز کردن شابلون ابرو مثل استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. برای تمیز کردن شابلون، یک تکه پنبه را به محلول پاک کننده آرایش آغشته کرده و آن را روی تمام سطوح شابلون بکشید و بعد از خشک شدن آن را تا استفاده بعدی در جایی تمیز نگهداری کنید.

برای اصلاخ ابرو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

استفاده از شابلون ابرو

قیمت شابلون ابرو

بسته به نوع شابلون ابرویی که انتخاب می‌کنید قیمت آن متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی شابلون ابرو در دسته ابزارهای زیبایی ارزان قیمت قرار می‌گیرد. قیمت شابلون ابرو (تک و بسته‌های چند عددی) در بازار ایران چیزی در حدود 7 تا 50 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: آموزش برداشتن ابرو به‌صورت حرفه‌ای در خانه

بهترین نوع شابلون ابرو

اینکه چه نوع شابلونی را انتخاب می‌کنید کاملا به راحتی خودتان هنگام کار با آن بستگی دارد. اما به طور کلی نوع ژله‌ای انتخاب هوشمندانه‌تری محسوب می‌شود. استفاده از شابلون ابرو ژله‌ای راحت است و مزیت مهم آن در مقایسه با انواع دیگر، قابل شستشو بودن این نوع است.

استفاده از شابلون ابرو

آیا شابلون ابرو ارزش خرید دارد؟

از آنجایی که شابلون ابرو ابزار بسیار ساده‌ای است ممکن است در رابطه با کاربردی بودن آن تردید داشته باشید. بدون شک استفاده از شابلون برای حالت دهی به ابروها، کار شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از شابلون ابرو این است که نگران نامتقارن شدن ابروهایتان نخواهید بود. پر کردن ابروها با مداد یا سایه به طور دستی خطای زیادی دارد و اصلاح ابرو زمان زیادی از شما خواهد گرفت. اما با استفاده از شابلون ابرو می‌توانید به راحتی به ابروهایتان شکل داده و به ظاهر حرفه‌ای تری برسید. همچنین قیمت پایین این وسیله باعث شده تا خرید آن در مقایسه با نتیجه‌ای که حاصل می‌کند بسیار منطقی و مقرون به صرفه باشد.

خدمات پیشنهادی:

برای اطلاع از قیمت لیفت مژه و ابرو و قیمت اکستنشن مژه می‌توانید به این صفحه از آچاره مراجعه کنید و از هزینه ارائه این خدمات در منزل مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا