جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

چوب و کابینتساختمانمبلمان

مبلمان استیل همیشه بین مردم بسیار پرطرفدار بوده و با وجود ترند شدن مبل‌های گوناگون، همچنان مبل استیل در خانه‌های ایرانی جا و محبوبیت خود را دارد. مبل‌های استیل از آنجا که در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون عرضه می‌شود، جوابگوی تمامی سلایق هست. اگر دنبال جدیدترین رنگ چوب مبل استیل هستید، پس لازم است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به جواب سوالاتتان برسید. 

مبلمان استیل

مبلمان استیل، روکش‌های پرنقش و نگاری دارند و فریم منبت‌کاری شده و پر جزئیاتش، دل خیلی از افرادی که دنبال جزئیات جذاب هستند را می‌برد.  پارچه مبل استیل هم که تنوعی زیادی دارد، به‌صورت همزمان دست مخاطب را برای انتخاب باز گذاشته و انتخاب را برایش سخت کرده است. 

هنام خرید مبل استیل به چه نکاتی توجه کنیم

در صورتی که خانه‌ی شما دیزاین و دکور سلطنتی داشته باشد، مبلمان استیل کار را تمام می‌کند و جذابیت دکور را چند برابر می‌کند. اما جدیدا چه رنگ‌هایی برای مبلمان استیل مد شده است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

رنگ‌هایی که این روزها در مبلمان بسیاری از توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند، رنگ‌های روشن و صدفی هستند. همچنین رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای هم همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند. اما فقط همین رنگ‌ها نیستند! 

مبل استیل صدفی – جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

رنگ صدفی نه تنها در چوب مبلمان، بلکه در صنایع مختلفی جا باز کرده و طرفداران زیادی دارد. رنگ فریم صدفی در کنار خیلی از پارچه‌های مبلی جذاب می‌شود و در صورتی که دکور خانه‌تان حالت تجملی ندارد یا فضای خونه کوچک است، این مبل بسیار مناسب است و ظاهر غیر رسمی دارد. رنگ صدفی با خیلی از رنگ‌ها از جمله صورتی و سرمه‌ای محشر می‌شود.

جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

مبل استیل طلایی – جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

رنگ طلایی همیشه شیک خواهد بود و امسال هم جز رنگ‌های پرطرفدار شده است. این رنگ، به‌سادگی قابل ست کردن است و با انواع رنگ‌های پارچه مبلی تیره و روشن خوب می‌شود. همچنین، رنگ طلایی رنگی سلطنتی است و اگر چیدمان خانه‌تان تجملی و پرزرق و برق است، فریم طلایی مبل استیل هم گزینه مناسبی برای خانه‌تان است.

حالت طلایی این رنگ فریم گونه های مختلفی دارد. فریم‌هایی در بازار هستند که تماما طلایی هستند و از طرف دیگر، فریم‌هایی با بخش‌هایی طلایی یا فقط رگه‌های طلایی هم وجود دارند و دست شما برای انتخاب باز است.

برای تعمیر مبلمان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

مب های دسته طلایی - مبل استیل با فریم طلایی

رنگ فریم قهوه‌ای

فریم قهوه‌آی، ظاهری رسمی دارد و در مبلمان محیط‌های کاری و اداری، اگر از مبل چرمی استفاده نشود مبل استیل با فریم قهوه‌ای استفاده می‌شود.

همچنین رنگ قهوه‌ای تداعی‌کننده چوب و طبیعت است و به خانه فضای خنکی می‌بخشد. بنابراین اگر می‌خواهید از مبل استیل استفاده کنید، یکی از جدیدترین رنگ چوب مبل استیل را در خانه داشته باشید، و فضا خیلی مجلل نباشد، این رنگ گزینه خوبی است. ترکیب آن با پارچه‌های متضاد و روشن بسیار جذاب می‌شود.

فریم قهوه ای مبل استیل - جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

مبل استیل با فریم شامپاینی

شامپاینی یکی از رنگ‌هایی است که جدیدا خیلی‌ها به آن توجه می‌کنند و این رنگ را می‌شناسند. شامپاینی در حقیقت ترکیبی است از سه رنگ طلایی، کرمی و صورتی. هر کدام از این سه رنگ که کم و زیاد شوند، طیف متفاوتی از شامپاینی را خواهید داشت. در ضمن، اگر دنبال مبل استیل براقی بودید اما نمی‌خواستید از طلایی استفاده کنید، شماپاینی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

مطلب پیشنهادی : آموزش ترمیم و تعمیر رنگ مبل در منزل

ترند ۲۰۲۲ - مبل با فریم شامپاینی

چرا رنگ مبلمان استیل مهم است؟

رنگ فریم و پارچه مبلمان استیل، تنوع زیادی دارد اما خیلی‌ها این مبلمان را با رنگ طلایی یا قهوه‌ای می‌شناسند. برای این‌که چیدمان خانه زیبا و چشم‌نواز باشد و زیبایی مبل به چشم بیاید، لازم است طوری رنگ‌بندی‌ها را انتخاب کنید که با اجزای دیگر خانه‌تان هماهنگی داشته باشد و چشمتان را خسته نکند. هنگام انتخاب مبل استیل، جدیدترین رنگ چوب مبل استیل را در نظر داشته باشید و به فضای خانه‌تان توجه کنید. آیا دکور تجملی است؟ فضای خانه حالتی غیر رسمی و اسپرت دارد؟ این موارد را هنگام انتخاب مبلمان در نظر داشته باشید.

در گذشته انتخاب‌ها بسیار محدود بودند و اکثر کسانی که چنین مبلمانی در منزل داشتند، به رنگ طلایی، سفید، یا قهوه‌ای بود. اما امروزه، طراحان مبل از رنگ‌های متنوعی استفاده می‌کنند و دست مشتریان برای انتخاب مبل با توجه به سلیقه و دکور منزلشان باز است.

نکات مهم هنگام انتخاب رنگ چوب مبل استیل 

  1. درست است که رنگ‌های زیادی به‌عنوان جدیدترین رنگ چوب مبل استیل مشخص شده‌اند، اما بیشترین رنگ ترند شده که در اکثر منازل استفاده می‌شود، رنگ سفید است. اگر برایتان مهم است که دکوراسیون خانه‌تان طبق مد باشد و رنگ یک‌دست سفید باب میلتان نیست، می‌توانید از رنگ صدفی که هاله‌ای صورتی‌مانند و هاله‌ای سفیدمانند دارد استفاده کنید. در هر صورت، سلیقه شما حرف اول را می‌زند.
  2. هنگام انتخاب رنگ چوب مبل استیل، به دیگر اجزای اتاق نشیمنتان توجه کنید. رنگ کمد‌ها، فرش، پرده و … 
  3. در حالی‌که برخی از رنگ‌های مبل استیل حالت نیمه اشرافی دارند، اما به‌طور کلی این مدل مبلمان مناسب منازلی با دکور اشرافی یا تجملی است بنابراین اگر دکور خانه‌تان حالتی غیررسمی دارد، شاید استفاده از این مبل‌ها نتیجه‌ی مد نظرتان را به بار نیاورد.
  4. در کنار مبل‌های رسمی، مبل‌های استیل غیر رسمی هم وجود دارند. فرقشان با مبل‌های استیل این است که بخش چوبی‌شان کمتر است.
برای تعمیر مبلمان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

پارچه مبل های سلطنتی - جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

ویژگی‌های مبل استیل

درست است که انتخاب مبل کاملا سلیقه‌ای است، مبل استیل هم مانند همه مبلمان دیگر، مزایا و معایبی دارد که بد نیست با آن‌ها آشنا شوید تا اگر بین این نوع مبل و مبل‌های دیگری دودل هستید، بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید. 

  1. چندان راحت نبودن: اگر راحتی مبل برایتان در اولویت باشد نه جلوه‌ای که به اتاق نشیمنتان می‌دهد، با یک نگاه به تصاویر مبل‌های استیل متوجه می‌شوید که راحتی این نوع مبلمان در برابر مبل‌های راحتی کمتر است. اکثر افرادی که این مبل‌ها را انتخاب می‌کنند، یم دست مبلمان راحتی هم تهیه می‌کنند و هنگام مناسبت‌های رسمی و مهمان‌داری، از مهمانان بر روی مبل‌های سلطنتی پذیرایی می‌کنند چون شیک‌تر هستند.
  2. جاگیر بودن: مبمان استیل فضای زیادی را در منزل شما احاطه می‌کنند. چنانچه خانه‌ی کوچکی دارید، این مبل می‌تواند فضای بسیار زیادی را در اختیار بگیرد. اما اگر خانه‌تان بزرگ، و فضای اتاق نشیمن دلباز است، این مبل انتخاب خوبی است.
  3. سنگین بودن: وزن مبلمان استیل زیاد است. اگر از آن دسته افرادی هستید که مبلمان و چیدمان خانه را خیلی دیر به دیر تغییر می‌دهید، این مبل گزینه خوبی است اما اگر زود به زود دلتان می‌خواهد که چینش وسایل اتاق عوض شود، بهتر است کسی را برای کمک و جابجایی داشته باشید.
  4. لک شدن: پارچه مبلی این مدل مبل‌ها، هر چقدر هم که برای پاک کردن لکه تلاش کنید، باز هم ردی برجای می‌گذارد. بنابراین اگر کودک نوپا یا حیوان خانگی دارید و روی تمیز بودن روکش‌ها حساس هستید، این مورد را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : مبل توگو چیست؟

کلام آخر درباره جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

در این مقاله، همه‌‌ی چیزهایی که برای انتخاب مبل استیل یا سلطنتی نیاز داشتید را تعریف کردیم. چنانچه به این نیتجه رسیدید که مبل استیل تهیه کنید، امیدواریم که از آن لذت ببرید و دکوراسیون خانه‌تان زیباتر شود؛ چنانچه تصمیم گرفتید مبلمان دیگری را جایگزین کنید، امیدوار هستیم که این انتخاب راحتی شما را فراهم بیاورد. 

همچنین، اگر برای هر نوع هخدماتی در حوزه تعمیر، رویه‌کوبی یا شست‌وشوی مبلمان منزلتان نیاز به نیروهای متخصص داشتید، می‌توانید از نیروها و متخصصین آچاره کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است که از طریق سایت آچاره اقدام کنید یا با شماره تماس ۱۴۷۱ با ما در ارتباط باشید.

3.6/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا