تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی

لوازم خانگیتلویزیون

تلویزیون‌های امروزی نسخه‌های به‌شدت تکامل یافته‌ مدل‌های اولیه هستند. در کنار تماشای تلویزیون، می‌توانید در اینترنت گشت‌وگذار کنید، برنامه‌های اینترنتی را دانلود کنید و همچنین در تلویزیون‌های خود بازی کنید. با این حال، انقلاب تلویزیون هوشمند هنوز راه برای ادامه دادن و پیشرفت دارد چون ممکن است شما با نصب نرم افزار روی تلویزیون ال جی، هر از گاهی با دانلود برنامه‌های مخرب، باعث خراب شدن تلویزیون شوید. در چنین مواقعی بهترین گزینه برای رفع مشکل، ریست کردن تلویزیون ال جی است.

آیا برای ریست کردن تلویزیون ال جی دکمه‌ای طراحی شده است؟

این شرکت دکمه خاصی برای ریست کردن تلویزیون ال جی طراحی نکرده است. با این حال، اگر می‌خواهید یک تنظیم مجدد نرم‌افزار سریع انجام دهید، می‌توانید دکمه «ok» یا دکمه وسط روی کنترل پنل تلویزیون را به مدت پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. ریست کردن نرم‌افزار شروع می‌شود.

ریست کردن تلویزیون

نحوه ریست فکتوری تلویزیون ال جی چگونه است؟

چند مرحله ساده وجود دارد که می‌توانید برای تنظیم مجدد تلویزیون ال جی، با کمک کنترل از راه دور دنبال کنید.

    1. ابتدا با فشار دادن دکمه «Home» از کنترل تلویزیون به «منو» بروید.
    2. گزینه “Setting” را در صفحه منو پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
    3. در زیر گزینه “General” در منوی تنظیمات، گزینه “Reset” را پیدا خواهید کرد. آن را انتخاب کنید و فرآیند ریست کردن تلویزیون ال جی را شروع کنید.
    4. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید و گزینه “Confirm” را در همه هشدارها انتخاب کنید.
    5. کد ریست تلویزیون ال جی را وارد کنید و ریست کردن تلویزیون ال جی را شروع کنید. کد ریست تلویزیون ال جی معمولاً یک پین است (0000 یا 1234 را امتحان کنید). می‌توانید با جستجوی مدل تلویزیون خود در وب سایت ال جی، پین را پیدا کنید.

تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

ریست فکتوری ال جی

مطلب پیشنهادی آموزش نصب نور مخفی پشت تلویزیون

چگونه بدون کد ریست، دستگاه را ریست کنیم؟

گاهی اوقات رمزهای عبور و کدهای پین بیش از حد پیچیده هستند و کاربران آن‌ها را فراموش می‌کنند. پس از مدت‌ها عدم استفاده از پسوردها، به احتمال زیاد دیگر آن‌ها را به خاطر نمی‌آورید. با این حال، اگر کد ریست تلویزیون ال جی یا قفل والدین را که برای اولین بار همراه با تلویزیون تنظیم کرده‌اید به خاطر نیاوردید، تلویزیون ال‌جی قابل ریست کردن نیست. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که پین ​​کدهایی را که در ابتدا تنظیم کرده بودید بازنشانی کنید. برای بازنشانی پین کد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با ریموت کنترل، به «Menu» بروید و گزینه «settings» را انتخاب کنید. برای یافتن گزینه “Advanced Settings” در میان گزینه‌های تنظیمات حرکت کنید.
  2. به پایین بروید و گزینه “Safety” را در تب “Advanced settings” بیابید.
  3. گزینه‌ای به نام “Reset Password” را در این تب پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک نکنید. فقط آن را با مکان نما برجسته کنید و دکمه کانال را دو بار به سمت بالا فشار دهید، سپس کانال پایین و سپس دوباره یک کانال بالا را فشار دهید. این یک کد داخلی مخفی برای کمک به کاربران در هنگام فراموش کردن کد ریست تلویزیون ال جی است.
  4. “0313” یا “0325” را در کادر نوشتاری پاپ آپ بعدی وارد کنید.
  5. “0000” را در کادر نوشتاری ایمنی که در مرحله بعد ظاهر می‌شود وارد کنید.
  6. اکنون صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید که در آن می‌توانید کد ریست تلویزیون ال جی خود را تغییر دهید.

می‌توانید از این رمز عبور جدید برای انجام بازنشانی استفاده کنید. پس از دستیابی به تغییر رمزهای عبور/کدهای پین، بازنشانی مانند چند سؤال اول این مقاله خواهد بود.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

ریست کردن تلویزیون ال جی

مطلب پیشنهادی علت روشن نشدن تلویزیون

چگونه تلویزیون ال جی را ریست کنیم؟

ریست فکتوری تلویزیون به معنای حذف همه‌چیز و برگرداندن آن به تنظیمات اولیه تلویزیون ال جی است. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. شما باید تمام تنظیمات را از “منو” باز کنید و روی support کلیک کنید.
  2. تنظیمات “General” را در این صفحه جدید پیدا کنید و آن‌ها را انتخاب کنید.
  3. به گزینه‌ای با عنوان “Reset to Initial Settings” بروید. این گزینه روند ریست فکتوری و برگشتن به تنظیمات اولیه تلویزیون ال جی را آغاز می‌کند.
  4. مراحل را دنبال کنید و confirm را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که واقعاً می‌خواهید ریست را انجام دهید.
  5. تلویزیون از شما می‌خواهد کد ریست تلویزیون ال جی خود را وارد کنید. آن را وارد کنید و فرآیند ریست فکتوری آغاز خواهد شد.
  6. صبر کنید تا فرآیند کامل شود. سپس تلویزیون از شما می‌خواهد که دوباره آن را راه‌اندازی کنید، درست همان‌طور که برای اولین بار انجام دادید.

ریست کردن با کنترل

هنگامی که کنترل تلویزیون را در اختیار دارید، فرآیند ریست کردن تلویزیون ال جی بسیار ساده است. با این حال، برای مواقعی که کنترل از راه دور ندارید و می‌خواهید ریست کنید، می‌توانید این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. می‌توانید دکمه «روشن/خاموش» را در پنل کناری/پایینی تلویزیون نگه دارید. اگر بعد از 10 ثانیه ریست شد، نباید به مرحله بعد بروید. با این حال، اگر این کار را نکرد، باید به مرحله بعدی بروید.
  2. از کنترل‌های پانل جوی استیک مانند روی تلویزیون برای رفتن به گزینه‌های «منو» و «تنظیمات» استفاده کنید.
  3. از آنجا، می‌توانید با انجام همان تنظیماتی که در قسمت بالا دارید، گزینه‌های بازنشانی را انتخاب کنید و طبق ترتیب زیر عمل کنید.
  4. وارد کردن کد ریست تلویزیون ال جی Menu>Settings>General>Reset Option>Select Confirm>
  5. ریست کردن را شروع کنید.

بنابراین، اگر کنترل را گم کردید، دو راه برای ریست کردن تلویزیون ال جی وجود دارد. هر دوی آن‌ها در مراحل بالا توضیح داده شده‌اند.

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

ریست کردن با کنترل

مطلب پیشنهادی آموزش تنظیم سرمایش داکت اسپلیت ال جی

ریست کردن بدون کنترل

برای ریست فکتوری تلویزیون ال جی بدون کنترل می‌توانید همان مراحلی که در بالا ذکر شد را بدون کنترل دنبال کنید. برای انجام این کار، باید پنل پایین/کنار تلویزیون را پیدا کنید. این پنل دارای چند دکمه و یک کنترل از نوع جوی استیک است که به شما امکان می‌دهد بین منوی تلویزیون و گزینه‌های بعدی آن حرکت کنید. از طریق جوی استیک، مراحل داده شده در بالا را دنبال کنید. روش ریست فکتوری تلویزیون ال جی بدون کنترل، به‌همین صورت خواهد بود. فقط حالت ورودی متفاوت است.

  1. از کنترل‌های پانل جوی استیک روی تلویزیون، برای رفتن به گزینه‌های «Menu» و «settings» استفاده کنید.
  2. تنظیمات “General” را در این صفحه جدید پیدا کنید و آن‌ها را انتخاب کنید.
  3. به گزینه‌ای با عنوان “Reset to Initial Settings” بروید. این گزینه روند ریست فکتوری را آغاز می‌کند.
  4. مراحل را دنبال کنید و confirm را فشار دهید.
  5. تلویزیون از شما می‌خواهد کد ریست تلویزیون ال جی خود را وارد کنید. کد را وارد کنید و سپس فرآیند ریست فکتوری آغاز خواهد شد.
  6. صبر کنید تا فرآیند کامل شود. سپس تلویزیون از شما می‌خواهد که دوباره آن را راه‌اندازی کنید، درست همان‌طور که برای اولین بار انجام می‌دادید.

اگر برای ریست کردن تلویزیون خود همچنان با مشکل مواجه هستید، همواره می‌توانید از کمک متخصصان مجرب تلویزیون آچاره استفاده کنید. نیروهای ما تنها به اندازه یک ثبت درخواست با شما فاصله دارند و در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد تا به حل مشکل شما بپردازند. امیدواریم از این مقاله بهره برده باشید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید