تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

نصب نرم‌افزار روی تلویزیون ال جی

لوازم خانگیتلویزیون

تلویزیون‌ها دیگر فقط برای تماشای کانال‌های تلویزیونی استفاده نمی‌شوند. به‌لطف افزوده شدن ویژگی‌هایی مانند اتصال به اینترنت و حتی تعبیه دستیار صوتی برای کنترل تلویزیون‌های هوشمند، امروزه کاربردهای زیادی در زندگی روزمره پیدا کرده‌اند. یکی از مفیدترین ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند نسل جدید، پشتیبانی از برنامه‌ها است. با نصب نرم‌افزار بروی تلویزیون‌های هوشمند، ویژگی‌های مفیدی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت.

مانند تمامی تلویزیون‌های هوشمند، می‌توانید نرم‌افزارهای مختلفی را روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید. این نرم‌افزارها قابلیت‌هایی مانند پخش فیلم و نمایش تا گوش دادن به موسیقی را به تلویزیون هوشمندتان اضافه می‌کنند. درواقع این ویژگی به‌تازگی به تلویزیون‌های هوشمند اضافه شده است و به‌واسطه آن می‌توانید به‌راحتی اقدام‌ به نصب نرم‌افزار روی تلویزیون ال جی کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی

ال ‌جی از نرم‌افزار منحصربه‌فرد خود به نام webOS استفاده می‌کند. در نتیجه، از نام‌گذاری و سیستم منوی متفاوتی هم برای یافتن، افزودن و حذف برنامه‌ها استفاده می‌کند. می‌توانید برنامه‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی را برای دانلود از طریق فروشگاه ال‌جی یا مستقیماً از صفحه اصلی پیدا کنید.

با اضافه شدن قابلیت اتصال به اینترنت، اکنون ویژگی جدید اضافه کردن و نصب انواع نرم افزارها و بازی‌ها نیز به تلویزیون‌های هوشمند اضافه شده است که در این بین تلویزیون هوشمند ال جی هم قابلیت نصب نرم‌افزار روی تلویزیون ال جی را دارد. از جمله برنامه‌هایی که می‌توان بر روی تلویزیون هوشمند ال جی نصب کرد می‌توان به Netflix ،You Tube ،Pandora ، Twitter، Ebay، Facebook  و هزاران برنامه دیگر اشاره کرد.

تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

توجه داشته باشید که برخی از برنامه‌ها به‌صورت پیش فرض بر روی تلویزیون‌های هوشمند ال جی نصب شده‌اند، اما برخی دیگر از برنامه‌ها را کاربر می‌تواند با سلیقه خود نصب کند.

سیستم عامل webOS

نحوه اضافه کردن برنامه به تلویزیون هوشمند ال جی

از آنجایی که تلویزیون‌های هوشمند ال جی سیستم عامل اندروید ندارند، ممکن است دانلود و نصب برنامه‌ها در تلویزیون‌های هوشمند ال جی برای شما مشکل باشد. اما نگران نباشید، پس از خواندن این راهنما، نصب نرم‌افزار روی تلویزیون ال جی برایتان بسیار راحت خواهد شد. دو راه برای نصب برنامه‌ وجود دارد.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

روش 1: برنامه‌ها را از فروشگاه ال جی دریافت کنید

فروشگاه ال ‌جی را می‌توان به‌عنوان پلی‌استور برای همه تلویزیون‌های ال‌ جی که دارای webOS هستند تعریف کرد. فروشگاه دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها است که می‌توانید آن‌ها را نصب و انتخاب کنید. برای آسان‌تر کردن کارها، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای افزودن برنامه‌ها به تلویزیون ال‌ جی از فروشگاه محتوای ال‌ جی دنبال کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون هوشمند ال جی شما به اینترنت متصل است.
  2. روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را فشار دهید.
  3. با این کار فروشگاه محتوای ال جی باز می‌شود.
  4. در بالای صفحه، دسته برنامه‌ها را خواهید دید.
  5. آن را انتخاب کنید تا لیست برنامه‌های موجود در فروشگاه محتوای ال جی را وارد کنید.
  6. برنامه‌ای را که می‌خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و دکمه نصب را فشار دهید.
  7. پس از نصب، می‌توانید برنامه را روی تلویزیون هوشمند ال جی خود راه‌اندازی کنید.

اگر فضای ذخیره‌سازی تلویزیون ال جی پر شود چه اتفاقی می‌افتد؟ همیشه می‌توانید یک درایو حافظه خارجی مانند USB را برای ذخیره برنامه‌های خود، به تلویزیون ال جی متصل کنید. توجه داشته باشید که گاهی نمی‌توانید بعضی برنامه‌ها را نصب کنید. چون ممکن است برنامه‌هایی وجود داشته باشد که بخواهید روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید اما در کشور در دسترس نباشند. راهکار چیست؟ تنها راه برای دریافت این برنامه‌ها تغییر کشور خدمات در تلویزیون هوشمند ال جی است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

  1. به تنظیمات تلویزیون هوشمند LG خود بروید.
  2. در قسمت تنظیمات به همه تنظیمات و سپس قسمت عمومی بروید.
  3. موقعیت و سپس LG Services Country را انتخاب کنید.
  4. اکنون کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. هنگامی که کشور را انتخاب کردید، از شما می‌خواهد که موافقت نامه را بپذیرید. توافقنامه را بخوانید و سپس روی Yes کلیک کنید.
  6. اکنون تلویزیون شما مجدداً راه‌اندازی می‌شود تا تغییرات ایجاد شود.
  7. پس از راه‌اندازی مجدد تلویزیون، به‌سادگی به فروشگاه محتوای ال جی بروید. آن‌جا برنامه‌های جدیدی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کرده و به تلویزیون هوشمند ال جی خود اضافه کنید.

نصب نرم افزار روی تلویزیون ال جی

روش 2: برنامه‌هایی خارج از فروشگاه ال جی را نصب کنید

شما نمی‌توانید هیچ برنامه شخص ثالثی را روی تلویزیون ال‌جی نصب کنید زیرا تلویزیون، سیستم عامل Android TV را اجرا نمی‌کند. با این حال، اگر Amazon Firestick، Roku، Chromecast یا حتی Apple TV دارید، می‌توانید از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های موجود در فروشگاه برنامه استفاده کنید. ما از Firestick برای نصب برنامه‌ها در این راهنما استفاده خواهیم کرد.

  1. FireStick را به پورت HDMI تلویزیون ال جی خود وصل کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و همچنین FireStick را روشن کرده‌اید.
  3. مهم‌تر از همه، اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به اینترنت متصل است.
  4. در تلویزیون، به کانال ورودی که FireStick به آن متصل شده است بروید.
  5. اکنون با حساب آمازون خود وارد شوید تا به ویژگی‌های FireStick دسترسی پیدا کنید.
  6. برنامه‌های مختلف موجود در فروشگاه را بررسی کنید و از آنها استفاده کنید.
  7. شما نمی‌توانید برنامه را دانلود کنید، بلکه فقط می‌توانید به صورت آنلاین از آن‌ها استفاده کنید.

اگر لپ‌تاپ همراه خود دارید، می‌توانید از قابلیت پخش صفحه نمایش یا اشتراک‌گذاری صفحه استفاده کنید و  صفحه را از لپ‌تاپ خود مستقیماً روی تلویزیون هوشمند LG خود پخش کنید. همچنین، می‌توانید از تلفن هوشمند خود هم برای پخش در تلویزیون هوشمند ال‌جی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون در ویندوز 10 و اتصال گوشی اندروید به تلویزیون و روش‌های اتصال تبلت به تلویزیون را مطالعه فرمایید.

چگونه برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنیم

چگونه یک برنامه را حذف کنیم؟

اگر برنامه‌ای دیگر جالب نیست می‌توانید به راحتی آن برنامه‌ها را از تلویزیون ال‌جی خود حذف نصب کنید. My Apps را انتخاب کنید. از این صفحه می‌توانید یک برنامه را انتخاب کنید و سپس روی نماد سطل زباله در سمت راست صفحه کلیک کنید تا آن برنامه حذف شود. همچنین می‌توان برنامه‌ها را از صفحه اصلی با برجسته کردن برنامه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، فشار دادن جهت بالا برای باز کردن کنترل‌های متنی و سپس انتخاب گزینه «حذف نصب» حذف کرد.

4.9/5 - (78 امتیاز)

2 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    من تلوزیون رو به اینترنت از طریق کابل وصل کردم ولی موقع کلیک روی app خطا میده کد خطای 7 میگه زمان عملیات پایان یافت چکار باید کرد
    لطفا کمکم کنید
    55nano80

    1. سلام داداش تلوزیون ال جی خریدم متاسفانه نمیتونم باگوشی واردش بشم و ی برنامه ب اسم lg thinq اصلا کار نمیکنه بنظرت چجوری برنامه ایرانی روی تلوزیون نصبکنم واین که چه برنامه ای روی گوشیم نصب کنم که بتونم واردش بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید