طرز استفاده از اتوپرس ژانومه

لوازم خانگیاتو

در چند سال اخیر انواع متفاوتی از اتوها به بازار عرضه شده‌اند که شامل اتوبخار، اتوپرس و اتو‌های خانگی می‌شوند. این وسایل بر اساس امکانات منحصر‌به‌فردی که دارند، اتوکشی لباس را با کیفیت بالا و در مدت زمانی کوتاه به سرانجام می‌رسانند. از میان اتوهای نام‌ برده شده، در خشک‌شویی اتوپرس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله یک میز اتو پایه‌دار بزرگ دارد که می‌توان تعداد زیادی از لباس‌ها را با استفاده از این وسیله به‌طور همزمان اتوکشی کرد. بهره‌گیری از این اتوی کارآمد و پیشرفته به مهارت و تبحر نیاز دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند به بهترین نحو این کار را انجام دهند. ناگفته نماند که در گذشته نیز از این وسیله کاربردی استفاده می‌شد، اما با گذشت زمان و پیشرفت صنعت و تکنولوژی، وسایل مدرن‌تر و کارآمدتر روی کار آمدند که افراد بتوانند به‌راحتی به اتوکشی لباس‌ها بپردازند. اگر برای خشک‌شویی خود قصد خرید اتو دارید، ما به شما اتو‌پرس‌های ژانومه را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا کیفیت این اتوها در مقایسه با سایر برندها بهتر بوده و با خیال راحت می‌توانید چندین سال از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله از مجله آچاره با ما همراه باشید تا با طرز استفاده از اتوپرس ژانومه بیشتر آشنا شوید.

اتوپرس چیست؟

یکی از وسایل کاربردی که از قدیم الایام تا به امروز در خیاطی‌، اتوشویی و خشک‌شویی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اتو‌پرس است. که انواع متفاوت و مختلفی دارد. از این وسیله به منظور اتوکشی لباس استفاده می‌شود. برخی از اتوپرس‌ها از نوع صنعتی بوده و بیشتر برای کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتو نوع دیگری نیز دارد که به اتوپرس خانگی مشهور هست، که افراد می‌توانند برای سهولت اتوکشی به‌راحتی در منزل و محل کار خود در زمان کوتاه از این وسیله بهره ببرند.

طرز استفاده از اتوپرس ژانومه چگونه است؟

از اجزای اتوپرس ژانومه می‌توان به صفحه اتو، پایه، دسته و صفحه دیجیتال اشاره کرد. کار کردن با این اتوپرس خارق‌العاده بسیار راحت بوده و بدون کوچک‌‌ترین زحمتی اتوکشی لباس‌های انبوده را پیش می‌برد. پیش از اتوکشی، پارچه و یا لباس موردنظر خود را در کنار دستگاه قرار دهید. قبل از این‌که دستگاه را روشن کنید، مخزن آن را با مقدار مناسبی آب پر کنید. سپس دکمه Power دستگاه را فشار دهید تا روشن شود. حالا نوبت به انتخاب نوع و حرارت بخار است، که باید طبق جنس پارچه تنظیم شود. به عنوان مثال اگر پارچه یا لباس شما از جنس نخ پنبه‌ای باشد، باید حالت اتوپرس را بر روی wool قرار دهید. پس از این‌که با توجه به جنس پارچه، حالت دستگاه را انتخاب کردید، آلارم wait‌ روشن شده و در نهایت باید منتظر بمانید تا دمای اتوپرس افزایش یابد. در مرحله آخر پارچه را بر روی جایگاه قرار دهید و با کشیدن اتوپرس به سمت پایین، هر دو طرف را مماس یکدیگر قرار داده و پس از اتمام کار دسته اتو را رها کنید.

طرز استفاده از اتوپرس ژانومه

خصوصیات و کاربرد‌های اتوپرس ژانومه

اتو‌پرس کاربرد‌های متعدد و فراوانی دارد که در این قسمت به چند مورد از کاربردهای اساسی و مهم آن اشاره می‌کنیم.

دقت و حساسیت بالا در اتوکشی

یکی از کاربردهای اساسی که باعث شده این اتو از سایر اتوها متمایز شود، داشتن تنظیمات متعدد و صفحه نمایش دیجیتالی است. که بدین وسیله شخص می‌تواند بر اساس نوع پارچه و میزان چروک بودن لباس، دما و بخار اتو را به‌راحتی تنظیم کند. همچنین این قابلیت باعث می‌شود تمام قسمت‌های لباس به‌خوبی و با دقت اتوکشی شوند و خطوط‌ و‌ چروک‌های آن کاملا از بین برود.

سرعت بخشیدن به اتوکشی

با توجه به ‌این‌که قدرت اتو‌پرس 10 برابر بیشتر از اتوهای معمولی است مسلماً، عملکرد آن نیز سریع‌تر بوده و شخص می‌تواند تعداد انبوهی از لباس‌ها را در مدت زمان کم و محدود با استفاده از این وسیله اتو‌کشی کند. ‌همان‌طور که می‌دانید اتو کردن لباس با اتو‌های معمولی باید با دقت فراوان انجام شود و بسیار زمان‌بر است. افراد برای این‌ که بتوانند کیفیت اتوکشی را بالا ببرند و مدت زمان اختصاصی آن را کاهش دهند، باید اتو‌پرس خانگی خریداری کنند.

برای تعمیر اتو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

طرز استفاده از اتوپرس ژانومه

تولید بیش از حد بخار

با توجه به این‌ که این وسیله مخزن آب بزرگی دارد، قادر است میزان فراوانی بخار با حرارت بالا تولید کند. هر چقدر بخار و حرارت بیشتر باشد فرایند اتو کردن در بازه زمانی کوتاه‌تری صورت گرفته و از این طریق لباس به‌خوبی صاف و یک‌دست می‌شود. به نوعی می‌توان گفت بخار فراوان آب در این دستگاه اتوکشی را تسهیل می‌کند.

طرز استفاده از اتوپرس ژانومه

وجود فشار بالا در بخش فوقانی دستگاه

وجود فشار در بخش فوقانی اتوپرس باعث می‌شود تنها با یک‌بار تحت پرس قرار گرفتن، لباس‌ها صاف و منظم شوند. علاوه بر این، اتوکشی لباس به‌وسیله این دستگاه در مدت زمان کم صورت گرفته، بسیار راحت و بدون دردسر بوده و روند اتوکشی برای شخص خسته‌کننده نخواهد بود. ناگفته نماند فشار مضاعف این دستگاه سبب می‌شود تنها با اتو کردن یک طرف لباس، طرف دیگر آن نیز صاف و فاقد چروکیدگی شود. برای این‌ که بتوانید با هزینه مقرون‌به‌صرفه بهترین اتوپرس را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات ژانومه غافل نشوید.

داشتن فیلتر آب و قابلیت ضدرسوب

این دستگاه با توجه به داشتن فیلتر آب قادر است، از انباشته شدن رسوب در آب جلوگیری کرده و موادمعدنی موجود در آب را به‌خوبی تصفیه می‌کند. قابلیت ضدرسوب اتو‌پرس زمانی که این دستگاه در مناطقی بکار گرفته شود که آب آن‌ها دارای املاح و رسوبات است، محرز خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید زمانی که انباشته شدن رسوب در دستگاه به حداقل برسد، ماندگاری دستگاه افزایش یافته و می‌توان چندین سال از آن استفاده کرد.

معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین اتوپرس‌های ژانومه

تنوع محصولات ژانومه بسیار زیاد بوده و این شرکت انواع مختلف اتو‌پرس را با قابلیت‌های مختلف و آپشن‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند. در این قسمت به معرفی اتو‌پرس‌های ژانومه و قابلیت‌های هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیر اتو

اتوپرس دیجیتالی ژانومه مدل3400

  1. از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این مدل می‌توان به قدرت بخار 1600 وات در کنار خروجی بخار 90 گرم در یک دقیقه اشاره کرد.
  2. در این اتو سیستم بخار از بالا بوده و جنس کف از فلز است.
  3. این دستگاه ضدرسوب بوده، قدرت پرس 50 کیلوگرمی داشته و حجم مخزن آن به 800 سی‌سی می‌رسد.
  4. این اتوپرس برای آماده شدن تنها به سه دقیقه زمان نیاز دارد.
  5. این اتوی فوق‌العاده همچنین مجهز به نمایش‌گر دیجیتال بوده و طول صفحه آن 70 سانتی‌متر است.

اتوپرس دیجیتالی ژانومه مدل 9900

  1. قدرت بخار این اتو 2200 وات بوده و خروجی بخار آن در یک دقیقه به 90 گرم می‌رسد.
  2. این دستگاه طی مدت زمان یک دقیقه آماده شده و سیستم بخار آن از بالا هست.
  3. جنس کفه اتوپرس از فلز بوده و صفحه بالای آن از جنس تفلون هست.
  4. این دستگاه همچنین ضدرسوب است و قدرت پرس آن به 50 کیلوگرم می‌رسد.
  5. وجود دیگ بخار و صفحه 32 اینچی این محصول را از مدل‌های دیگر مجزا می‌کند.
  6. اتوپرس 9900 به سیستم کنترل‌کننده مواد EMC مجهز شده است.

اتوپرس سخن‌گو چانتک مدل SP-350

  1. بوستر و تقویت بخار در این اتو 120 گرم در دقیقه بوده و قدرت بخار آن 2200 وات است.
  2. از دیگر قابلیت‌های خارق‌العاده این اتوپرس می‌توان به صفحه 32 اینچی، قدرت پرس 50 کیلوگرمی و ظرفیت 800 سی‌سی مخزن آب آن اشاره کرد.
  3. این دستگاه به نمایش‌گر دیجیتالی مجهز شده و در مدت زمان 3 دقیقه آماده اتوکشی می‌شود.
برای تعمیر اتو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

اتوپرس دیجیتالی ژانومه مدل 6600

  1. دراین اتوپرس خروجی بخار در یک دقیقه 90 گرم است.
  2. این دستگاه به اتو دستی نیز مجهز شده و داشتن سیستم کنترل‌کننده مواد معدنی EMC در کنار کارتریج ضدرسوب، محبوبیت و منحصر بودن این اتوپرس را چندین برابر می‌کند.
  3. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان از مخزن آب 800 سی‌سی، وجود دیگ بخار، طول صفحه 70 سانتی‌متری و قدرت پرس 50 گرمی نام برد.
  4. این اتوپرس نمایش‌گر دیجیتالی داشته و جنس آن از فلز است. سیستم بخار این مدل از بالا بوده و پس از گذشت 3 دقیقه آماده اتوکشی می‌شود.

مطلب پیشنهادی: تعمیر اتوپرس خانگی 

اتو پرس ژانومه

اتوپرس مکانیکی ژانومه مدل 7000

  1. وجود سیستم کنترل‌کننده مواد معدنی EMC و کارتریج ضدرسوب در این اتوپرس کارایی و مفید بودن آن را چندین برابر می‌کند.
  2. این اتوپرس برای تولید بخار تنها به 2 دقیقه زمان نیاز دارد.
  3. دیگ بخار و مخزن 800 سی‌سی این دستگاه بسیار موردتوجه قرار گرفته و قادر است در ظرف یک دقیقه 90 گرم بخار تولید کند.
  4. قدرت بخار این مدل 2200 وات است و تقویت بخار آن در یک دقیقه به 120 گرم می‌رسد.
  5. این اتوپرس از جنس فلز بوده و قدرت پرس آن 50 کیلوگرم است.
  6. طرز استفاده از اتوپرس ژانومه مکانیکی مدل 7000 به واسطه صفحه 70 سانتی‌متری آن بسیار راحت است.

جمع‌بندی

همان‌طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به طرز استفاده از اتو‌پرس ژانومه اشاره کردیم. این دستگاه کارایی بسیار زیادی داشته و عملیات اتوکشی را تسهیل می‌کند اما به‌طور کلی معمولا در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید سوالات و دیدگاه‌های خود را درباره استفاده از اتوپرس ژانومه در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین آچاره دریافت کنید.

3.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا