تعمیر پکیج تعمیرپکیج

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

گرمایشپکیجسرمایش و گرمایش

در تمام پکیچ‌ها قطعه‌ای به اسم برد وجود دارد که به آن مغز پکیج هم گفته می‌شود. این بخش مانند مغز انسان برای پکیج عمل می‌کند و تمامی برنامه‌ها و دستورات از این بخش انجام و صادر می‌شود. به‌عبارتی اگر شما قصد انجام تغییری را روی پکیج دارید، باید سراغ برد پکیج بیایید.
همه تغییرات توسط بخش برد پردازش شده و پس از آن به بخش مدنظر فرستاده می‌شود. تمام تغییراتی که بخواهید به پکیج بدهید، در کمترین زمان ثبت و اجرا می‌شود. از این رو خرابی این قسمت اتفاق خوشایندی نیست. از طرفی تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور امکان‌پذیر نیست؛ زیرا این قطعه تعمیر نمی‌شود و در صورت خرابی باید تعویضش کنید.

برد پکیج چیست و خرابی آن چه نشانه‌هایی دارد؟

برد پکیج یک قطعه الکترونیکی است. این قطعه فرمان‌ها و دستورات این دستگاه را به بخش‌های متفاوت نشان می‌دهد.

در صورت خرابی برد، توانایی صادر فرمان به قسمت‌های مختلف را نخواهد داشت. عیب و ایراد در پکیج‌ها دارای نشانه‌ها و علائم مختلفی است.

اگر یکی از قطعات یا کارکرد این دستگاه دچار اختلال شود، روی کل دستگاه تاثیر گذاشته و موجب عملکرد ضعیف پکیج و درنهایت ایراد برد پکیج می‌شود.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

همان‌طور که گفتیم برد پیکج دقیقا نقش قلب یا مغز را در سیستم ایفا می‌کند. این قطعه وظیفه هندل‌کردن تمامی کارهای دستگاه را برعهده دارد و قطعه بسیار مهمی است. اگر شاهد ایراداتی مثل مختل شدن عملکرد، ارور سیستم و… از طرف سیستم شدید مربوط به برد است. درصورت مشاهده هرکدام از این علائم باید با کمک یک متخصص تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور بپردازید.
تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

6 نشانه‌ وجود ایراد در برد پیکج ایران رادیاتور

خرابی برد باعث می‌شود که هیچ کدام از قطعات نتوانند کارکرد طبیعی داشته باشند و به‌خوبی انجام وظیفه کنند.

البته این مسئله کاملا طبیعی است؛ زیرا برد مهم‌ترین قسمت پکیج است و قطع به‌یقین وقتی با مشکل مواجه شود نمی‌تواند هیچ فرمانی را صادر کند.

ایراد در برد پیکج ایران رادیاتور

در نهایت این اتفاق باعث می‌شود که هیچ‌یک از قطعات نتوانند مثل گذشته کار کنند. شرکت ایران رادیاتور تمام تلاش خود را کرده تا مانند دیگر برندهای پکیج بتواند زمانی که به دستگاه آسیب وارد می‌شود، به کاربر گزارش بدهد.

از این رو آمدند و لامپ‌های LED در سری آنالوگ و لامپ‌های LCD در سری دیجیتال را تعبیه کردند.

مطلب پیشنهادی: تعمیر پکیج بوتان مدل پاویا (Pavia)

این کار یک اقدام هوشمندانه نیز بود؛ چون باعث می‌شد که اگر دستگاه ایراد پیدا کرد، نمایشگرها کدهایی را نشان دهند که هر کدام دارای علامت مخصوصی بودند. همین عمل ساده باعث می‌شد که کاربر ایراد را متوجه شود و سریع اقدام به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور کند.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

  1. چراغ‌های نمایش در ورژن آنالوگ

یکی از راه‌های متوجه‌شدن خرابی برد پکیج که نیاز به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور دارد، روشن‌کردن چراغ‌های آن است و شما با توجه به چراغ های چشمک زن پکیج ایران رادیاتور می‌توانید مشکل دستگاه را تشخیص دهید.

چراغ‌های LED سری آنالوگ شامل ECO و E ,BM هستند. روشن شدن همزمان چراغ‌های شماره 40, 60, 70 یا مثلا روشن‌شدن چراغ‌های 30, 40 نشان‌دهنده خرابی برد پکیج ایران رادیاتور است.

ارور پکیج ایران رادیاتور

  1. نمایش ارور روی صفحه نمایش در سری‌های دیجیتالی

چراغ‌های LED در سری‌های L و K دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر بتوانید با خرابی‌های دستگاه آشنا شوید و به‌نوعی به شما کمک می‌کند. کدهای ارور پکیج ایران رادیاتور اکثرا در قالب اعداد نمایش داده می‌شوند؛ به‌طور مثال ارور 40 60 80 ایران رادیاتور یکی از این ترکیب‌هاست.

اگر E50 روی صفحه‌نمایش شما نشان داده شد یعنی این‌که این قطعه الکترونیکی دچار خرابی و آسیب شده است. البته که ارور پکیج ایران رادیاتور بسیار زیادتر از این مواردی است که نام برده شد.

مطلب پیشنهادی: نصب پکیج بوتان مدل پاویا (Pavia)

  1. ریست شدن دستگاه بعد از این‌که شعله‌ور شد

اگر پس از بازکردن آب گرم دستگاه متوجه شدید که شعله به‌منظور گرم‌کردن آب، روشن شده و سپس ریست شده، احتمالا برد با مشکل مواجه شده است و شما باید نسبت به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور خود اقدام کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

  1. کار نکردن پمپ و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

خراب شدن برد می‌تواند دلیلی بر کار نکردن پمپ باشد. خیلی وقت‌ها این مسئله باعث می‌شود که پمپ مانند روزهای اول به‌درستی کار نکند.

البته ممکن است دلایل دیگری هم برای برقرار نشدن جریان برق در پمپ وچود داشته باشد. گاهی ممکن است پمپ نیم‌سوز شود و عملکرد نرمالی نداشته باشد و این یعنی زمان تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور رسیده است.

مطلب پیشنهادی: آموزش نصب پکیج بوتان مدل پارما (parma)

  1. مطلوب نبودن دمای آب گرم

ممکن است متوجه شوید در یک تایم مشخص چندساعته، دمای مطلوبی از آب گرم تولیدشده حاصل نمی‌شود؛ یعنی به‌‎نوعی آب دریافتی مقداری سرد یا ولرم است.

اگر با این مشکل مواجه شدید پس احتمال دارد ایراد از برد باشد. در این‎صورت باید با یک متخصص تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید تا بازبینی‌های لازم را برای تعمیر برد را انجام دهد.

گرم نشدن آب پکیج

  1. گرم نبودن رادیاتور پکیج

در فصول سرد سال رادیاتور را روشن کنید. اگر پس از روشن‌کردن مدار آب رادیاتور، گرمای مطلوبی از آن‌ها مشاهده نکردید به احتمال زیاد مشکل از برد است.

توصیه می‌شود که در صورت دیدن هر یک از موارد بالا با یک فرد متخصص تماس بگیرید و اقدام به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور خود کنید.

خرابی برد پکیج

علل خرابی برد پکیج چیست؟

خرابی برد پکیج دارای 3 علل عمده است. این 3 دلیل از مهم‌ترین موارد به‌وجود آمدن مشکل و اختلال در برد پکیج است. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نمی‌توان با قطعیت گفت که علل خرابی برد پکیج تنها 3 مورد است.

همیشه این احتمال وجود دارد که عوامل دیگری نیز باعث خرابی برد شوند و ما از آن‌ها خبر نداشته باشیم. اما به‏‌طور کلی 3 عامل هست که وقتی پیش بیاید باید بدون معطلی اقدام به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور کنید.

  • رسوب آب روی برد ایران رادیاتور

همه ما می‌دانیم که نزدیک بودن آب به وسایل الکترونیکی همیشه خطرناک بوده و باعث بروز حوادث ناگواری می‌شود. از این‌رو همیشه سعی می‎کنیم کنار وسایل برقی مانند پریز یا موارد دیگر، آب نگذاریم.

ساختار پکیج به‌گونه‌ای است که آب و الکتریسیته در راستای یکدیگر قرار دارند و نشت آب پکیج می‌تواند به خرابی برد پکیج ایران رادیاتور منجر شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش تعمیر مبدل پکیج و انواع مبدل پکیج

این نزدیکی در طی زمان باعث چکه‌کردن می‌شود. در واقع این قطرات آب روی برد می‌ریزد و ممکن است دچار رسوب یا سوختگی شود. هنگام افتادن این اتفاق شما مجبور به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور می‌شوید.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

  • عمر مفید قطعات

درون برد از صدها قطعه به‌وجود آمده است؛ بنابراین می‌توان گفت که بردها ساختار پیچیده‌ای دارند.

هر کدام از قطعاتی که داخل برد هستند یک عمر مشخص دارند. این قطعات معمولا با نزدیک شدن به اواخر عمرشان دیگر مانند روزهای اول کار نمی‌کنند.

البته طول عمر قطعات برد چندان کوتاه هم نیستند. خوش‌بختانه شما می‌توانید با استفاده درست از این قطعات و نگه‌داری اصولی و صحیح آن‌ها، حتی باعث افزایش عمرمفید آن‌ها شوید.

فراموش نکنید که نصب صحیح پکیج ایران رادیاتور و نگهداری درست از قطعات پکیج باعث می‌شود تا زمان تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور به تعویق بیفتد.

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

  • وجود گرد و خاک روی برد

گرد و خاک یکی از مهم‌ترین عوامل خرابی برد پکیج ایران رادیاتور است. در کلان شهرهایی مثل تهران و … که میزان آلودگی هوا زیاد است امکان خاک‌گرفتن برد پکیج هم بالا می‌رود.

با مرور زمان با خاک گرفتن زیاد، تمام برد از خاک و آلودگی انباشته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: مبدل ثانویه پکیج و روش رسوب‌ گیری مبدل ثانویه

از طرفی وجود گرد و خاک در برد پکیج باعث می‌شود تا قطعات به هم متصل شوند. بروز این اتفاق باعث می‌شود که برق از یک خازن به خازن دیگر برود و سبب خرابی برد بشود. در صورت بروز هر کدام از 3 عامل بالا باید نسبت به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور اقدام کنید.

آیا تعمیر برد پکیج امکان‌پذیر است؟

در تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور، مدل‌های مختلف پکیج بر اساس توانایی و عملکرد آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند و متفاوت از یکدیگر هستند.

برخی از شرکت‌هایی که متخصص تولید برد هستند، نوعی بردهای خاص برند خودشان را تولید می‌کنند. عملکرد این بردها به‌گونه‌ای است که با بروز اشکال در آن اصلا نمی‌توان آن را تعمیر کرد و تنها باید تعویض شوند.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

البته برای تعمير برد پكيج ايران رادياتور یا تعویض برد پکیج باید ابتدا توسط یک متخصص عیب‌یابی شود. پس از بررسی عیوب و پیداکردن مشکل می‌توان تصمیم گرفت که برد قابلیت تعمیر دارد یا باید حتما یک برد نو جایگزینش کرد.

البته اکثر بردها امکان تعمیرشدن دارند. یعنی که نیازی به تعویض و جایگزین برد جدید ندارد. البته اگر مشکل برد خیلی جدی و منحصربه‌فرد باشد دیگر نمی‌توان آن را تعویض کرد.

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور یک مبلغ مشخص نیست و در واقع کاملا متغیر است. این هزینه بستگی به نوع خرابی برد پکیج ایران رادیاتور، قطعات آن و همین‌طور نوع برند دستگاه است.

برای اطلاع دقیق از هزینه و قیمت تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور می‌توانید به وب‌سایت آچاره مراجعه کرده و به‌صورت رایگان از هزینه کامل تعمیر قطعات پکیج اطلاع پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی: نصب سیستم گرمایش از کف با پکیج و انتخاب پکیج مناسب

نتیجه‌گیری

برد پکیج از حیاتی‌ترین قطعات دستگاه به‌شمار می‌رود. تمام وظایف دستگاه و اجرای فرمان‌ها و کارهای فنی برعهده این قطعه است. بنابراین خرابی این قطعه بسیار آزاردهنده خواهد بود و فورا باید درصدد تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور برآیید.

خرابی این قطعه به عوامل زیادی بستگی دارد. از این‌رو مراقبت و نگه‌داری اصولی از برد، باعث می‌شود که تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور دیرتر انجام شود و کمتر هزینه کنید. تعمیرکاران ماهر پکیج آچاره آماده تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما هستند. در صورت تمایل می‌توانید به رایگان از آن‌ها قیمت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید