خشکشویی کفش: آیا می‌توان شستن کفش را به خشکشویی سپرد؟

نظافت و شستشوخشکشویی

اغلب ما لباس‌های گران‌قیمت خود را برای شستشو به خشکشویی می‌سپاریم ولی توجهی به کفش‌هایمان نمی‌کنیم! تمیز کردن اصولی کفش‌ها به گونه‌ای که آسیبی به آن‌ها وارد نشود بسیار مهم است چون علاوه بر نظافت باعث زیبایی کفش‌ها نیز می‌گردد.

خشکشویی کفش و ارائه خدمات کامل در رابطه با نظافت انواع کفش‌ها سبب شده است تا نیاز افراد در این رابطه تامین گردد، با وجود خشکویی کفش می‌توان با حداقل هزینه کفش‌ها را به بهترین شکل ممکن تمیز کرد و به‌راحتی بتوان سال‌ها از آنها استفاده کرد. در این مقاله از مجله آچاره سعی بر این داریم تا مزیت‌های استفاده از خشکویی کفش را به‌صورت کامل توضیح دهیم.

ضرورت استفاده از خشکشویی کفش

رفع آلودگی و نظافت کفش‌ها برای بانوان و آقایان بسیار حائز اهمیت است. در اینجاست که ضرورت مراجعه به خشکشویی کفش مطرح می‌شود.

همه ما در خانه از محلول‌های خانگی متعدد یا شوینده‌های مختلف برای تمیز کردن کفش‌هایمان استفاده می‌کنیم ولی هیچ وقت نتیجه رضایت بخشی کسب نمی‌کنیم، چون معمولاً قسمت‌هایی از کفش که آلودگی بیشتری دارند به صورت کامل پاکیزه نمی‌شوند و این مورد سبب بوی بسیار بد در کفش‌ها می‌گردد.

همیشه پاک کردن لایه‌های داخلی کفش بسیار سخت است و عرق کردن پا هنگام ورزش یا پیاده‌روی باعث می‌شود تا رشد باکتری‌ها در کفش زیاد شود که این مورد سبب ایجاد بوی بد در کفش‌ها می‌گردد. لایه‌های داخلی کفش بر‌حسب نوع بافت و پارچه متفاوت هستند و به هیچ عنوان پاک کردن کامل این لایه‌ها در منزل به راحتی امکان‌پذیر نیست.
ضرورت استفاده از خشکویی کفش

شستشو کفش‌هایی که گران‌قیمت هستند کار دشواری است و شستشو نادرست می‌تواند باعث کهنه شدن زودتر کفش گردد. پس حتماً سعی کنید کفش‌های ورزشی یا کفش‌هایی که قصد دارید به صورت کامل تمیز شود را به مراکزی که در زمینه شستشو و خشک شویی کفش فعالیت می‌کنند بسپارید.

در واقع خشکشویی‌های کفش بر اساس روش‌های مناسب و با هزینه بسیار پایین تمام آلودگی‌ها و باکتری‌های موجود در لایه‌های داخلی کفش را به صورت کامل از بین می‌برند و میکروب زدایی کفش را به صورت دقیق و حرفه‌ای انجام می‌دهند.

خشکشویی‌های کفش چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

  • شستشو انواع کتانی‌ها
  • شستشو انواع بوت‌ها و نیم بوت‌ها
  • شستشو کفش‌های چرم
  • شستشو کفش‌های گران‌قیمت
  • شستشو کفش کوه

باید قبول کنیم که نمی‌توانیم به صورت حرفه‌ای کفش‌ها را تمیز کنیم و با روش‌هایی که در منزل تست می‌کنیم فقط باعث فرسودگی زود هنگام کفش‌ها می‌شویم. امروزه وجود مرکز خشکشویی کفش و کتانی بسیاری از دغدغه‌های افرادی که در بحث نظافت و پاکیزگی کفش‌ها وسواس دارند را از بین برده است.

خشکشویی کفش

خیلی از افراد هستند که توجه ویژه‌ای به تمیز و پاکیزه بودن کفش می‌کنند و تمام راه‌های خانگی را برای نظافت کفش امتحان می‌کنند ولی متاسفانه نتیجه خوبی کسب نمی‌کنند.

همچنین روش‌هایی توسط اطرافیان توصیه می‌گردد باعث می‌شود تا به بافت‌ کفش آسیب وارد شده و باعث شود تا کفش‌ها گران‌قیمت خیلی زود کهنه شوند. دیگر نیازی نیست تا روش‌های خانگی مختلف را برای شستشو کفش استفاده کنید چون می‌توانید نظافت کفش و کتانی خود را با هزینه بسیار پایین به مراکز خشکشویی کفش بسپارید.

روش های خانگی برای نظافت کفش ها بهتر است یا خشکشویی کفش؟

روش‌های مختلفی برای تمیز کردن کفش استفاده می‌شود در واقع هر کسی از محلول‌های خاص یا شوینده‌های متفاوت برای تمیز کردن کفش‌هایش استفاده می‌کند. مخصوصا پاک کردن تیرگی‌ها و آلودگی‌های کفش‌های سفید خیلی دشوار است و در برخی مواقع عدم اطلاع دقیق افراد باعث می‌شود تا محلول‌ها یا شوینده‌های خاصی که استفاده می‌کنند باعث از بین رفتن رنگ کفش شود.

همه ما تایم زیادی را در بیرون از منزل هستیم و این مورد سبب می‌شود تا تعریق پاهایمان باعث خیس شدن کف شده و یک محل معتبر برای رشد باکتری‌ها ایجاد کند. که این مورد به مرور زمان علاوه بر ایجاد شدن بوی بد می‌شود. پاها قلب دوم انسان بوده و حتماً باید در بحث حفظ پاکیزگی کفش‌هایمان دقت کنیم.

اگر راحتی کفشی که می‌پوشید بیشتر باشد به همان میزان احساس خستگی هنگام ورزش‌های طولانی یا پیاده‌روی طولانی به حداقل می‌رسد.

برای خشکشویی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

کفش راحت برای ورزش

پوشیدن کفش‌های کثیف که حس راحتی ندارد باعث افزایش خستگی می‌گردد و درد پاها به مدت طولانی ممکن است باعث ترک پیاده‌روی و یا ورزش شود. حتما باید توجه کنیم که از روش‌های مناسب برای پاک کردن و تمیز کردن کفش‌هایمان استفاده کنیم تا علاوه بر تمیز کردن آلودگی‌ها بتوانیم کفش‌هایمان را نو نگه داشته و حس راحتی آن را حفظ کنیم.

متاسفانه خیلی از افراد اهمیت خاصی به این موضوع نمی‌دهند و از انواع شوینده‌های نامناسب برای تمیز کردن کفش‌ها استفاده می‌کنند. خیس شدن لایه‌های درونی کفش باعث می‌شود تا حس راحتی کفش‌ها به صورت کامل از بین رفته و کفش و خیلی زود کهنه و فرسوده شوند، در این حالت دوباره مجبور می‌شوید تا اقدام به خرید کفش‌های جدید کنید.

ضرورت مراجعه به خشکویی کفش

همان گونه که لباس‌های شیک و مجلسی خود را جهت شستشو به خشکشویی می‌سپارید به راحتی می‌توانید کفش‌های خود را نیز به خشکشویی کفش بسپارید و از تمیز شدن کامل آن بدون وارد شدن لطمه یا آسیب مطمئن باشید. هزینه‌ای که به خشکشویی‌ها پرداخت می‌کنید خیلی ناچیز است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با قیمت کفش‌های گران و لاکچری که دارید نیست.

بهتر است نسبت به حفظ نظافت و نگهداری صحیح کفش دقت کافی داشته باشید تا علاوه بر حفظ راحتی کفش باعث سالم ماندن و افزایش طول عمر آن‌ها شوید. توجه داشته باشید که کفش و کتانی به خشکشویی‌های کفش تنها جنبه‌ی نظافت و پاکیزگی ندارد با حفظ سلامتی ما نیز در ارتباط است، چون استفاده کردن از کفش‌هایی که راحت نیستند باعث خستگی پاها شده و حتی در بلند مدت می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در بخش‌های دیگر بدن مانند ایجاد درد در کمر شود.

پیشنهاد می‌کنیم بهترین استفاده را از خدمات مفید و ارزان قیمتی مانند خشکشویی و شستشوی کفش ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا