تعمیر یخچال تعمیر یخچال فریزر

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک یخچال اسنوا

لوازم خانگییخچال و فریزر

یکی از دغدغه‌هایی که افراد مختلف، هنگام خرید یخچال با آن مواجه می‌شوند، تنظیمات قفل کودک یخچال است. این قابلیت، از تنظیمات یخچال محافظت می‌کند و باعث آرامش خیال و راحتی بیشتر شما می‌شود. در ادامه این مقاله از مجله آچاره با قفل کودک یخچال اسنوا و تنظیمات آن با ما همراه باشید.

اهمیت قفل کودک یخچال Snowa

استفاده از قفل کودک یا Lock Child باعث می‌شود که کودکان از دسترسی به تنظیمات یخچال منع شوند. با استفاده از قفل کودک و توجه به مدل یخچال فریزر و امکاناتی که دارد، می‌توان بخش‌هایی مثل آبریز و یخساز یا صفحه نمایش کنترل یخچال و فریزر را قفل کرد. در این بخش‌ها می‌توان دمای یخچال و فریزر را تغییر داد و بازی کردن کودکان با این قسمت می‌تواند باعث آسیب به یخچال و فریزر شود. با فعال کردن قفل کودک قسمتی که قفل می‌شود عملاً کار نمی‌کند تا حالت قفل کودک دوباره غیرفعال شود.

تعمیر یخچال
تعمیر یخچال فریزر

همان طور که می‌دانید، یخچال فریزر اسنوا، دارای صفحه نمایشی است که قفل کودک را بخوبی نمایش می‌دهد و از طریق آن می‌توانید راحتی قفل کودک را تنظیم کنید. لازم به ذکر است، تنظیمات قفل کودک فقط برای عدم آسیب به کودکان نیست و در برخی موارد، ممکن است، کودکان تنظیماتی که برای مثال روی دمای درون یخچال، قرار دادید، را تغییر دهند و باعث به وجود آمدن مشکلات مختلف شوند. حتی اگر طراحی یخچال فریزر به‌گونه‌ای باشد که کودکان به آن دسترسی نداشته باشند، ممکن است در طولانی مدت، براحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

قفل کودک یخچال اسنوا

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر یخچال!

علاوه بر اینکه کودکان، ممکن است، تنظیمات دما و سایر قسمت‌های یخچال را از تغییر دهند، با فشار دادن دکمه‌های مختلف می‌توانند، فشار زیادی به عملکرد موتور یخچال وارد کنند و این موضوع در طولانی مدت، باعث خرابی آن یخچال می‌شود.

برای تعمیر یخچال از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

مطالعه بیشتر: قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

چگونه قفل کودک یخچال اسنوا را فعال و غیر فعال کنیم؟

گاهی اوقات، به هر دلیل، ممکن است، شما تمایل داشته باشید که قفل کودک یخچال اسنوا را غیر فعال کنید. بر این اساس در ادامه به توضیح مختصری از این موضوع می‌پردازیم که در نهایت به راحتی تنظیمات قفل کودک را غیر فعال کنید. در ابتدا دکمه REF در سمت چپ یخچال و دکمه FRZ را در سمت یخچال بیابید، سپس به‌طور همزمان، آنها را لمس کنید. بعد از مدتی، یخچال از حالت قفل کودک خارج می‌شود و به حالت اولیه برمی‌گردد. برای فعال کردن قفل کودک یخچال اسنوا نیز کافی است دکمه قفل یا lock را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. در ای حالت می‌توانید علامت قفل را روی صفحه مشاهده کنید.

قفل کودک یخچال اسنوا

نصب و تعمیرات تخصصی یخچال با تیم آچاره

اگر کودکی دارید که به‌تازگی راه رفتن را آغاز کرده، خریدن یخچالی که به سیستم قفل کودک، مجهز باشد، بهترین انتخاب برای شما است. شما می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین یخچال آچاره دریافت کنید.

در آچاره علاوه بر تهران، امکان ثبت سفارش تعمیر و سرویس یخچال در اصفهان نیز وجود دارد.

3/5 - (47 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر یخچال

درخواست تعمیر انواع یخچال فریزر!

 

کلیک کنید