تعمیر لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی

لوازم خانگیماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولات پرآوازه داخلی است که توانسته در طول سالیان، با محصولات مشابه رقابت قابل قبولی داشته باشد. استفاده از این وسیله مانند هر وسیله الکترومکانیکی دیگر نیازمند کسب اطلاعات کامل در خصوص عملکرد و برنامه‌های آن است.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی، 6 ،7 و 8 کیلویی، راهنمای خوبی برای استفاده بهینه از این دستگاه است. در ادامه به نکات مهم دفترچه راهنمای این محصول می‌پردازیم و مکانیزم و عملکرد این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

اگر برای اطلاع از راهکارهای رفع ارور ماشین لباسشویی اسنوا نیاز به مشاوره و خدمات دارید، درخواست خود را در صفحه تعمیر ماشین لباسشویی سایت آچاره ثبت کنید و از متخصصان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شناسنامه محصول مندرج در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا ۵ کیلویی

اگر شما هم کاربر یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی هستید، بهتر است دفترچه راهنمای آن را به‌خوبی مطالعه کنید و نکات ایمنی قید شده در آن را به دقت رعایت نمایید.

در بخش اول دفترچه جدولی درج شده است که حاوی مشخصات فنی و مدل لباسشویی شما است. این جدول در واقع شناسنامه لباسشویی شما است و آگاهی از موارد قید شده در آن در زمان تعمیر و خرید قطعه برای آن و همچنین دریافت مشاوره‌های تلفنی از تکنسین‌های آچاره بسیار ضروری است.

دفترچه راهنماي ماشین لباسشویي اسنوا 5 کیلویي

نکات ایمنی مندرج در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی

بسیاری از افرادی که ماشین لباسشویی اسنوا ۵ کیلویی را خریداری می‌کنند، باید قبل از استفاده از آن، یک سری نکات ایمنی را رعایت کنند. دفترچه راهنماي ماشین لباسشویي اسنوا ۵ کیلویی، این نکات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از نکات ایمنی این است که ماشین لباسشویی اسنوا برای استفاده کردن در خانه طراحی شده است و نباید از آن استفاده نامتعارف شود. قبل از این که از این وسیله استفاده کنید، تمام وسایل حفاظتی و بسته‌ بندی شده را از آن جدا کنید. توجه داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی را روی فرش یا موکت می‌گذارید، اطمینان حاصل کنید که هوا به صورت آزادانه زیر ماشین لباسشویی در جریان باشد.

تعمیر لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

از ماشین لباسشویی برای شستن لباس‌هایی استفاده کنید که قابلیت شستشو با آن را دارند و اگر شک دارید، حتماً به برچسب لباس‌ها توجه کنید.

یکی دیگر از نکات ایمنی که در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی 5 کیلویی اسنوا قید شده است توجه به ممنوعیت شستشوی لباس‌هایی است که با لکه‌های نفتی آلوده شده‌اند. برای این کار لازم است اول لکه‌های نفتی را با استفاده از مواد شوینده از روی لباس پاک کنید و سپس بعد از خشک شدن لباس، آن را با ماشین لباسشویی بشویید.

دفترچه لباسشویی اسنوا 5 کیلویی swd-ss8010 از جمله دفترچه‌هایی است که می‌تواند اطلاعات لازم را در مورد نکات ایمنی استفاده از این نوع ماشین لباسشویی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد؛ پس به آن مراجعه کنید.

جدول انتخاب برنامه‌های شستشو

یکی دیگر از بخش‌هایی که در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی درج شده است، جدول انتخاب برنامه‌های شستشو است. در این جدول به نوع الیاف لباس و موقعیت ولوم تنظیم شستشو اشاره شده است و متناسب با این موارد درجه حرارت مناسب و همچنین مدت زمان عملیات شسشتو هم قید شده است.

همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص محفظه جاپودری و میزان استفاده از شوینده و مایع نرم‌کننده هم درج شده است.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی

علائم بین‌المللی روی لباس‌ها

علامت‌های بین‌المللی که روی لباس‌ها نصب می‌شوند حاوی اطلاعات بسیار مفیدی هستند که شما را در خصوص نحوه مناسب شستشوی لباس راهنمایی می‌کنند. اگر تمایل دارید آگاهی کاملی از این علامت‌ها کسب کنید، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی اسنوا 5 کیلویی خود مراجعه کنید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیر لباسشویی!

در این دفترچه یک جدول کامل از علائم بین‌المللی روی لباس‌ها قید شده است که اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دفترچه راهنماي ماشین لباسشویي اسنوا 5 کیلویي

آگاهی از برنامه شستشوی سریع لباسشویی اسنوا

تعمیرات تخصصی لباسشویی با آچاره

یکی از مزیت‌هایی که می‌توان برای این نوع از ماشین لباسشویی نام برد، قیمت مناسب آن است. همچنین به‌دلیل برنامه‌های سریع و کوتاه مدت شستشو، شما برای شستن لباس‌های خود نیاز به زمان زیادی ندارید و در مدت کمی هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

دفترچه لباسشویی اسنوا 5 کیلویی swd-ss8020 و دفترچه لباسشویی اسنوا 5 کیلویی swd-ss8030 اطلاعات مربوط به شرایط استفاده از این دو نوع ماشین لباسشویی را دارند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا