نگهداری از گیاهان آپارتمانی نگهداری از گیاهان آپارتمانی

معرفی پرفروش ترین گلهای اپارتمانی

باغبانیباغبانی و سمپاشینگهداری از گیاهان آپارتمانی

گلهای طبیعی همیشه طراوت‌بخش فضاهای داخلی بوده‌اند. از گذشته‌های دور تا امروز استفاده از گلها و گیاهان در داخل ساختمان و اتاق‌ها، مورد توجه بوده است؛ اما امروزه بهره بردن از گیاهان و گلها تنها یک سلیقه و میل شخصی نیست. بلکه تبدیل به یکی از اِلمان‌های بسیار مهم و برجسته دکوراسیون داخلی شده است.

تا جایی که بسیاری از سبک‌های دکوراسیون داخلی همچون سبک بوهو برگرفته از گیاهان دکوراتیو بسیار پرطرفدار شده است. همین موضوع موجب شده است که تجارت گیاهان بسیار رونق بگیرید و دسته‌ای از آن‌ها به‌عنوان پرفروش ترین گلهای اپارتمانی به‌شمار آیند.

در این مطلب از مجله آچاره به محبوب‌ ترین و پرفروش ترین گلهای اپارتمانی خواهیم پرداخت و شرایط نگهداری آنها را شرح خواهیم داد.

شما می‌توانید جهت هرس، کوددهی و سمپاشی گلهای اپارتمانی خود از خدمات باغبانی آچاره استفاده نمایید. سرویس نگهداری از گیاهان آپارتمانی هم یکی دیگر از خدمات پردرخواستی است که در حفظ و نگهداری و رشد هرچه بهتر گیاهان و درختچه‌های آپارتمانی خدمت‌رسانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات ویژه با شماره ۱۴۷۱ تماس بگیرید.

پرفروش ترین گلهای اپارتمانی

گل‌های آپارتمانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و هر فردی به گل‌های خاصی علاقه دارد. در ادامه لیستی از پرفروش ترین گلهای اپارتمانی را معرفی می‌کنیم که به‌دلیل زیبایی و مقاوم بودن بسیار محبوب هستند.

گل ارکیده

گل ارکیده یکی از زیباترین گل‌های طبیعی است و دلیل اینکه جزء پرفروش ترین گلهای اپارتمانی به‌شمار می‌آید، زیبایی، ظرافت و شرایط نگهداری آسان این گل است. گل ارکیده از جمله گل‌هایی است که هنگام شکوفه دادن می‌تواند تا چندین ماه زیبایی خود را حفظ نماید. دوام و ماندگاری ارکیده باعث شده است که این نوع گل جزء پر فروش ‌ترین و زییاترین گلهای آپارتمانی به حساب بیاید.

محبوب ترین گل های آپارتمانی

گل آنتوریوم

یکی دیگر از گل‌های آپارتمانی پرفروش، گل آنتوریوم است. این نوع گل یکی از زیباترین گل‌هایی است که افراد مختلف می‌توانند آن را انتخاب کنند. انتخاب کردن گل آنتوریوم باعث می‌شود که دکوراسیون هر خانه‌ای جلوه و زیبایی چشمگیری داشته باشد.

نگهداری از گیاهان آپارتمانی
نگهداری از گیاهان آپارتمانی

گل آنتوریوم جزء آن دسته از گل‌هایی است که طول عمر زیادی دارد و از طرفی برای گل‌ آرایی‌ها هم از آن استفاده می‌شود. یکی از نکاتی که در مورد گل آنتوریوم وجود دارد، این است که این نوع گل باید با نور غیرمستقیم به رشد خود ادامه دهد؛ زیرا نور مستقیم باعث می‌شود که این گل دچار سوختگی شود.

محبوب ترین و پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

گل اسپاتی فیلوم

اگر بخواهیم یکی از محبوب ‌ترین گل‌ های آپارتمانی را معرفی کنیم، می‌توانیم از گل اسپاتی فیلوم نام ببریم. این نوع گل به نام گل سوسن صلح هم شهرت دارد و به‌عنوان یک گل آپارتمانی زیبا شناخته می‌شود.

برگ‌های گل اسپاتی فیلوم ظاهری شبیه نیزه به رنگ سبز تیره‌ دارند. یکی از مشخصاتی که گل اسپاتی فیلوم دارد، این است که این مدل گل به نور کمی احتیاج دارد؛ زیرا در زیر سایه درختان رشد می‌کند.

لیست گلهای آپارتمانی پر فروش

در مورد تغذیه این گل باید بگوییم که هزینه تغذیه گل اسپاتی فیلوم کمی بالا است. برای تغذیه مناسب آن، تقریباً هر ماه یک بار، باید از کودهای تقویتی استفاده شود. اما زیبایی این گل موجب شده است که همچنان جزء پرفروش ترین گلهای اپارتمانی باشد.

گل سیکلامن

یک نمونه دیگر از پرفروش ترین گلهای اپارتمانی، گل سیکلامن است. گل سیکلامن دارای گونه‌های مختلفی است که هر کدام از گونه‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

محاسبه رایگان هزینه نگهداری از گیاهان آپارتمانی!

این گل از لحاظ رنگ هم تنوع دارد و رنگ‌های زیبای آن شامل قرمز، صورتی، سفید، ارغوانی و غیره هستند. گل سیکلامن جزء گل‌های زمستانی به‌شمار می‌رود و نگهداری از آن باید به‌صورت ویژه انجام شود. همچنین باید به زمان تعویض خاک گلدان نیز توجه داشته باشید تا شرایط رشد گیاه کاملا ایده‌آل باشد.

لیست گلهای آپارتمانی پر فروش

میزان گلدهی آن هم یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم. اگر بخواهیم به‌صورت تقریبی حساب کنیم، باید بگوییم که گل سیکلامن در هر بوته‌ای حدود ۸۰ شاخه گل می‌دهد.

گیاه زامیفولیا؛ با دوام‌ترین گیاه آپارتمانی

همانطور که می‌دانید، با دوام بودن به معنای مقاومت زیاد در مقابل شرایط سخت است. این موضوع در مورد گیاهان آپارتمانی هم صدق می‌کند و برخی از آن‌ها جزء با دوام‌ترین گیاهان آپارتمانی به حساب می‌آیند.

عوامل مختلفی وجود دارند که هر کدام می‌توانند در دوام بیشتر گیاهان آپارتمانی تاثیرگذار باشند؛ اگر هر کدام از شرایط نباشند، ممکن است از دوام این گیاهان کاسته شود. عواملی همچون نور مناسب، کوددهی، آبیاری و غیره جزء فاکتورهایی هستند که حتماً در نگهداری از گیاه باید رعایت شوند. هر گیاهی با توجه به شرایطی که دارد، باید نوردهی، آبیاری و کوددهی مناسب خود را داشته باشد.

پرفروش ترین گلهای اپارتمانی

 یکی از پرفروش ترین گلهای اپارتمانی زامیفولیا است که این گیاه آپارتمانی دوام خیلی خوبی در مقابل شرایط سخت دارد و به گیاه همیشه سبز هم معروف است. قابلیتی که این گیاه دارد این است که می‌تواند در منازلی که نور کمی هم دارند دوام بیاورد.

افرادی که مبتدی هستند می‌توانند گل زامیفولیا را به‌عنوان یک انتخاب مناسب برای خود در نظر بگیرند؛ زیرا خشک کردن و از بین بردن این گل کار راحتی نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از میان پرفروش ترین گلهای اپارتمانی یک گل بادوام و زیبا انتخاب نمایید، زامیفولیا را خریداری کنید، آن را با یک گلدان مناسب بخرید.

بونسای

بونسای یکی دیگر از پرفروش ترین گلهای اپارتمانی است که از دوام خوبی هم برخوردار است. دوام و ماندگاری این گیاه به‌صورت طبیعی بالا است و اگر شرایط لازم برای نگهداری از آن فراهم شود، می‌توان از زیبایی و طول عمر آن مراقبت کرد.

مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی با تیم آچاره

یکی از عواملی که می‌تواند به دوام بیشتر این گیاه آپارتمانی کمک کند، نگهداری از آن در آب و هوای مناسب است. آب‌وهوایی که برای نگهداری کردن از گیاه آپارتمانی بونسای مناسب است، آب و هوای گرم و مرطوب است. این نوع گیاه هم مانند بسیاری دیگر از گیاهان، باید با نور غیرمستقیم خورشید به رشد خود ادامه دهد.

بهترین گلهای آپارتمانی

گل قاشقی

یکی از بهترین گلهای آپارتمانی که جزء پرفروش‌ ترین گلهای اپارتمانی نیز محسوب می‌شود و مقاومت خوبی هم دارد، گل قاشقی است. مسلماً بسیاری از افراد با گل قاشقی آشنا هستند و در آپارتمان خود از آن نگهداری می‌کنند. گل قاشقی اگر نور متوسط و غیر مستقیم داشته باشد، می‌تواند از شرایط رشد خوبی برخوردار شود.

بهترین گلهای آپارتمانی

گل سانسوریا

بدون شک یکی از پرفروش ترين گلهاي اپارتماني گل سانسوریا است که از لحاظ طول عمر در سطح خیلی خوبی قرار دارد و مقاومت بالایی هم دارد. سانسوریا یکی از گیاهان تصفیه‌کننده هوا است و درصد بالایی از آلودگی‌های محیطی را جذب کرده و هوای پاکی را در اطراف خود ایجاد می‌کند.

محبوب ترین گل های آپارتمانی

گل سرخس

در لیست گلهای آپارتمانی پر فروش باید به گل سرخس هم اشاره کنیم. با توجه به تحقیقات انجام شده گل سرخس می‌تواند آلاینده‌های مضر و همینطور ترکیبات آلی فرار را از بین ببرد.

محبوب ترین و پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

زیبایی این گل موجب شده است که دوستداران گل و گیاه آن را جزء پر فروش ‌ترین و زییاترین گلهای آپارتمانی به‌شمار آورند.

سخن پایانی

گل‌های آپارتمانی تنوع بالایی دارند و هر کدام دارای زیبایی و ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. در این مطلب چند نمونه از پرفروش ‌ترین گلهای اپارتمانی را به شما عزیزان معرفی کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را هم به طور مختصر شرح دادیم.

افرادی که در آپارتمان خود از این گل‌ها نگهداری می‌کنند، باید با کوددهی و آبیاری مناسب و همینطور فراهم کردن شرایط نوردهی مناسب، از آن‌ها مراقبت نمایند.

گلهایی که به‌عنوان پرفروش ترین گلهای اپارتمانی نی شناخته می‌شوند، لزوما گران‌قیمت نیستند. بلکه استقبال عمومی از این گیاهان موجب شده است که بازار خرید و فروش این گیاهان پررونق‌تر از بقیه گیاهان و گلها باشد.

سوالات متداول

محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی چه گل‌هایی هستند؟

گل‌هایی همچون سانسوریا، آنتوریوم، کاکتوس، بامبو و غیره، جزء محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی به شمار می‌روند.

نحوه نگهداری کردن از محبوب‌ترین و زیباترین گل‌های آپارتمانی به چه صورت است؟

بسیاری از این گیاهان به نور غیرمستقیم، اما کافی نیاز دارند. نکته دیگری که در مورد نگهداری از آن‌ها وجود دارد، مربوط به آبیاری کردن این گونه گل‌ها است. بررسی کردن سطح خاک قبل از آبیاری لازم است و به این شکل می‌توان به رشد بهتر گل کمک کرد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا