راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

سرمایشسرمایش و گرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

اگر به‌تازگی کولرگازی ال جی خریده‌اید و چندان با کارکرد آن آشنا نیستید، مطمئنا استفاده از کنترل کولر گازی ال جی برای ما دشوار است و نمی‌توانید استفاده بهینه‌ای از دستگاه داشته باشید. به این ترتیب از عملکرد بسیاری از دکمه‌های کنترل و آپشن‌های دستگاه بی‌اطلاع خواهید بود.

اما با مطالعه این مطلب به‌راحتی و در کمترین زمان می‌توانید با معنی کلمات روی کنترل کولر گازی ال جی آشنا شوید و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

چنانچه فرمان‌های دکمه های ریموت کنترل کولر گازی ال جی از طریق پنل کولر گازی اجرا نمی‌‍شود، ممکن است مشکلی در پنل یا کنترل وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید از متخصصان آچاره مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و خدمات به سایت آچاره مراجعه کنید و در بخش تعمیر کولر گازی سفارش خود را ثبت نمایید. در صورتی که نیاز به خدمات شارژ گاز کولر گازی دارید درخواست خود را در بخش مربوطه ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • راهنمای تصویری استفاده از کنترل کولر گازیLG و مطالعه دفترچه دستگاه، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از این کولر بهتر استفاده کنید.
  • بهتر است زمانی که می‌خوابید، کولر را در حالت تایمر قرار دهید تا بعد از مدتی خاموش شود و در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.
  • کولرهای گازی LG دارای پنج وضعیت خودکار، عملکرد خنک‌کننده، عملکرد گرمایش کولر گازی، گردش هوا و عملکرد رطوبت‌زدایی هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید.
  • استفاده از کنترل کولر گازی ال جی و دکمه JET به شما کمک می‌کند که در 30 ثانیه دمای اتاق را به حالت ایده‌آل و مدنظر خود برسانید.

راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

برخی کلمات روی کنترل کولر گازی ال جی عمومی هستند و ما در این قسمت با بررسی راهنمای کولر گازی به شما کمک می‌کنیم تا مشکلی برای روشن و خاموش کردن آن نداشته باشید.

در صورتی که تمایل به استفاده از موبایل به‌عنوان کنترل کولر گازی دارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای آموزش کنترل کولر گازی با موبایل را مطالعه فرمایید.

دکمه های ریموت کنترل کولر گازی ال جی

کلید Power کولر گازی LG

همانطور که از اسم این دکمه مشخص است، وظیفه خاموش و روشن کردن کولر گازی ال جی را بر عهده دارد. با لمس کردن آن کولر در درجه مورد نظرتان روشن می‌شود.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

دکمه FAN در کولر گازی LG

اگر دوست دارید میزان سرما یا گرمای محیط در حالت مشخصی باقی بماند، می‌توانید از این دکمه استفاده کنید.

در برخی از مدل‌ها طبق راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی، این کلید تنها دارای 4 حالت بوده که عملکرد فن به شکل مستقل با فشردن کلید FAN تغییر خواهد کرد.

دکمه TEMP در کولرگازی LG

مطابق راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی دکمه TEMP به شما کمک می‌کند که دمای محیط را به درجه دلخواه خود برسانید.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

در کولرهای گازی LG این دما معمولا در گستره 18 تا 30 درجه سانتیگراد برای سرمایش و 16 تا 30 درجه سانتیگراد هم برای گرمایش است.

استفاده از کنترل کولر گازي ال جي

نقش دکمه SWING در کولرگازی LG

در کولر گازی پره‌ای وجود دارد که جهت وزش باد را تغییر می‌دهد که به آن دمپر می‌گویند. حالت حرکت دمپر به کمک این دکمه SWING مشخص می‌شود تا باد در جهت مختلف حرکت کند.

البته در برخی از انواع کولر گازی این تنظیمات به‌شکل دستی انجام می‌شود.

دکمه روشن / خاموش تایمر On / Off Timer

برای صرفه‌جویی در مصرف برق می‌توانید از دکمه تایمر استفاده کنید. به این صورت که تایمر کولر را روی زمان مشخصی تنظیم می‌کنید و در نهایت بعد از گذشت زمان مورد نظر، کولر خاموش می‌شود.

توجه داشته باشید که مطابق راهنمای تصویری استفاده از کنترل کولر گازی ال جی از این دکمه در فصل زمستان و برای تنظیم گرمای مورد نظرتان نیز می‌توانید استفاده کنید.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

دکمه خاموش شدن خودکار Sleep Mode Auto

از این دکمه برای خاموش شدن خودکار کولر در زمان خاص می‌توانید استفاده کنید.

زمانی که هنگام خواب کولر را روشن کردید، برای کاهش مصرف برق می‌توانید آن را روی زمان مشخصی تنظیم کنید تا خاموش شود و شما هم مجبور به بیدار شدن از خواب نشوید.

دکمه JET COOL در کولر گازی LG

اگر دوست دارید، دمای اتاق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرد کنید استفاده از کنترل کولر گازی ال جی و دکمه JET COOL به شما کمک می‌کند تا حداکثر در 30 ثانیه، دمای اتاق را به میزان مورد نظر خود برسانید.

برای تغییر از حالت Jet Cool به معمولی تنها کلید انتخاب حالت موردنظر، یا میزان وزش باد یا دما را فشار دهید، یا دکمه Jet Cool را مجدداً بزنید.

راهنمای تصویری استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

استفاده از کنترل کولر گازی ال جی؛ دکمه انتخاب وضعیت

دکمه انتخاب وضعیت یکی از دکمه‌های کاربردی در کنترل کولرگازی LG است. در حالت کلی، کولرهای گازی ال جی دارای 5 عملکرد، خودکار، عملکرد خنک کننده، عملکرد گرمایش کولر گازی، گردش هوا و عملکرد رطوبت‌زدایی هستند.

شما می‌توانید با فشردن دکمه موردنظر یک نوع عملکرد برای دستگاه کولر گازی انتخاب کنید. هریک از این عملکردها دارای نشانگر خاصی هستند که با فشردن دکمه روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند.

سخن پایانی؛ استفاده از کنترل کولر گازي ال جي

در این مقاله به بررسی دکمه‌های کنترل کولر گازی LG برای استفاده بهتر از آن پرداختیم. توجه داشته باشید که استفاده بی‌هدف از این دکمه‌ها در نهایت باعث خرابی و از کار افتادن کولر گازی LG در طولانی مدت می‌شود.

با آموزش استفاده از کنترل کولر گازی ال جی می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، سیستم سرمایش و گرمایش آن را فعال کنید و به فعالیت‌های روزمره خود برسید.

به این پست امتیاز دهید

1 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب لطفا تنظیم تایمر در کولر های ایستاده ال خب هم توضیح دهید باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید