اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی

آیا می‌دانید اسباب کشی VIP چیست؟ آیا در مورد این نوع اسباب کشی چیزی شنیده‌اید؟ اگر می‌خواهید بدون دردسر و زحمت، به محل جدید نقل مکان کنید ما اسباب کشی با سرویس VIP را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اسباب کشی VIP نوعی حمل اثاثیه است که صفر تا صد کارها به شرکت باربری سپرده می‌شود. یعنی از مرحله بسته‌بندی وسایل تا بار زدن و خالی کردن و چیدن آنها در محل جدید، همه به عهده شرکت باربری است. به‌عبارت دیگر یعنی لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید!

خاطرنشان می‌شویم که آچاره به‌عنوان یکی از شرکت‌های خدماتی ارائه‌کننده سرویس اسباب کشی VIP به لطف همکاری با قشر زحمت‌کش و متعهد کارگران حرفه‌ای تاکنون هزاران سرویس اسباب کشی تهران و شهرستان‌ها را با موفقیت به انجام رسانده است.

اگر تمایل به استفاده از این سرویس یا سایر خدمات باربری و اسباب کشی آچاره دارید، می‌توانید از طریق شماره 1471 و یا صفحه خدمات اسباب کشی درون شهری و بین شهری، سفارش خود را ثبت کنید.

نکات کلیدی

  • در اسباب کشی VIP صفر تا صد بسته بندی و جابجایی وسایل به عهده شرکت باربری است و شما دست به سیاه و سفید نمی‌زنید.
  • برای سهولت چیدمان وسایل در منزل جدید، در زمان بسته‌بندی محل چینش جعبه‌ها را روی برچسب‌هایی نوشته و روی جعبه‌ها می‌چسبانند.
  • برای بررسی محل و به‌کارگیری روش‌های استاندارد، کارشناس ناظر قبل از اسباب کشی به محل رفته و با مشتری درباره مراحل کار گفتگو کرده و شرح می‌دهد که مراحل برنامه اسباب کشی VIP چیست؟
  • کارشناس ناظر بعد از ارزیابی محل و تعداد طبقات و حجم وسایل، هزینه نهایی را به مشتری اعلام خواهد کرد.

خدمات اسباب کشی VIP چیست؟

به‌طور کلی سرویس اسباب کشی اختصاصی یا VIP شامل تیم باربری، کارگر برای بسته‌بندی، نیروی کار برای چیدمان و پرسنل فنی می‌شود. همچنین ناظر متخصص برای کنترل روند اسباب کشی از طرف شرکت باربری همراه تیم فرستاده می‌شود.

تهیه کارتن، پلاستیک حبابدار و سایر وسایل لازم برای بسته‌بندی هم به عهده شرکت باربری VIP است.

اگر مشتری بخواهد، نیروهای اسباب کشی، اثاثیه را به سلیقه افراد خانواده در اتاق‌ها می‌چینند. این نوع اسباب کشی جزئی از فعالیت باربری‌های خودکار یا اتوبارها است.

شاید بپرسید بزرگترین تفاوت اسباب کشی معمولی با اسباب کشي VIP چيست؟ در اسباب کشی معمولی لازم است که برای هریک از خدمات مانند بسته‌بندی، حمل بار یا چیدمان اثاثیه، به‌طور جداگانه ثبت سفارش کنید و هزینه مجزا پرداخت کنید.

اما اسباب کشی اختصاصی یا VIP همزمان شامل تمامی این خدمات به‌‌صورت یکجا است.

محاسبه رایگان هزینه اسباب‌کشی!

مراحل اسباب کشی VIP چیست؟

مهم‌‌ترین هدف خدمات اسباب کشی VIP جابه‌جایی و نقل مکان سریع و آسان است. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت اسباب کشی با سرویس VIP حضور ناظر فنی در طول پروسه اثاث کشی است.

این فرد با نظارت بر عملکرد پرسنل و هماهنگ کردن آن‌ها روی پروسه اسباب کشی نظارت کامل دارد. به این ترتیب در طول پروسه اسباب کشی، مشتری فقط با یک شخص در ارتباط و تعامل است.

سرویس اسباب کشی اختصاصی

در ادامه توضیح می‌دهیم که مراحل مختلف سرویس اسباب کشی VIP چیست؟

1. مرحله کارشناسی و نظارت

یکی از سوالات پرتکرار سفارش‌دهندگان این است که منظور از کارشناسی اسباب کشی VIP چیست؟ در واقع یکی از مهم‌ترین اصول اسباب کشی VIP بکارگیری روش‌های استاندارد برای جابه‌جایی وسایل و اثاثیه مشتری است.

در پروسه خدمات اسباب کشی VIP شخص ناظر برای بازدید از مکان فرستاده می‌شود تا درباره روند کار با مشتری صحبت کند و به سوالات احتمالی پاسخ دهد.همچنین این فرد ناظر با ارزیابی شرایط جابه‌جایی و حجم وسایل و تعداد طبقات، هزینه نهایی را به مشتری اعلام می‌کند.

بعد از توافق برای هزینه، ناظر شرح می‌دهد که برنامه سرویس اسباب کشی VIP چیست؟ سپس با نظارت کارشناس اسباب کشی شروع می‌شود. اعزام کارشناس و بازدید از محل به‌صورت رایگان خواهد بود.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب‌کشی!

2. مرحله بسته‌بندی وسایل

بعد از توافق با فرد کارشناس در مورد هزینه‌ها و طراحی مراحل اسباب کشی، نوبت به بسته‌بندی وسایل می‌رسد. این مرحله از خدمات اسباب کشی VIP شامل جمع‌آوری و جعبه کردن اثاثیه منزل طبق چک لیست اسباب کشی می‌شود.

در پاسخ به سوال بسیاری از سفارش‌دهندگان که می‌پرسند چک لیست اسباب کشی VIP چیست؟ باید گفت که، چک لیست اسباب کشی فهرستی برای نظم و ترتیب بخشیدن به امور اسباب کشی و ساده کردن کارهاست و طبق آن کارها برنامه‌ریزی شده است.

سرویس اسباب کشی VIP

پرسنل مربوطه با استفاده از تجهیزاتی مانند پلاستیک حبابدار، جعبه‌های محکم، چسب پهن و حتی بقچه‌های زیپ‌دار مرحله بسته‌بندی را شروع می‌کنند. در این مرحله تمام وسایل داخل کمدها، کابینت‌ها و کشوها جمع‌آوری و دسته‌بندی می‌شوند.

سپس برچسب‌هایی روی هر کدام چسبانده می‌شود تا برای چیدمان دوباره در محل جدید مشکلی پیش نیاید. وسایل بزرگ مانند سرویس خواب، یخچال، لباسشویی و لوستر و سایر وسایل حجیم و شکستنی به‌صورتی ایمن بسته‌بندی و محافظت می‌شوند.

خدمات اسباب کشی VIP

3. مرحله جابه‌جایی وسایل

به نظر شما مهم‌ترین مرحله اسباب کشی VIP چیست؟ بدون شک مهم‌ترین موضوع در اسباب کشی با سرویس VIP جابه‌جایی ایمن و بی‌خطر اثاثیه است. برای این کار از نیروی مجرب و متخصص در زمینه حمل‌ونقل کمک گرفته می‌شود.

بعد از بسته‌بندی و آماده کردن اثاثیه منزل، نوبت به انتقال آن‌ها می‌رسد. تیم جابه‌جایی از افرادی آموزش‌دیده تشکیل شده است که تجربه کافی برای حمل وسایل از آسانسور، راه پله و سایر مسیرها را دارند. پس با خیال راحت وسایل خودتان را به این افراد بسپارید.

اسباب کشی با سرویس VIP | اسباب کشی VIP چیست؟

گاهی بعضی وسایل شکننده در طول مسیر و حین رانندگی در مسیرهای طولانی آسیب می‌بینند. اما در شرکت باربری VIP از رانندگانی باتجربه و توانا بهره می‌گیرند تا جعبه‌ها و وسایل بدون آسیب به مقصد برسند.

بعد از اینکه کامیون باربری به مقصد رسید نوبت به خالی کردن و حمل اثاثیه می‌رسد. نیروهای باتجربه سرویس اسباب کشی اختصاصی دست به‌کار شده و وسایل را با احتیاط به محل منتقل می‌کنند. سپس با توجه به برچسب‌ها هر جعبه را در اتاق مخصوص خودش می‌گذارند.

اثاث‌کشی و بسته‌بندی لوازم با تیم کاربلد آچاره

4. مرحله چیدمان وسایل

منظور از چیدمان در سرویس اسباب کشی VIP چیست؟ در واقع آخرین مرحله اسباب کشی VIP باز کردن جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ها و چیدمان وسایل هر اتاق است. در این مرحله، نیروی باتجربه دست به‌کار شده و بسته‌ها را با توجه به برچسب باز کرده و در مکان مناسب می‌چینند.

قطعات تفکیک‌شده وسایل سنگین مانند تخت، کمدها، وسایل برقی سنگین و لوسترها دوباره سرهم شده و سرجای خود قرار می‌گیرند. با کمک خدمات اسباب کشی VIP خانه‌ای چیده شده و مرتب دارید و به‌راحتی می‌توانید در آن زندگی کنید.

جمع‌بندی

شاید بپرسید بزرگ‌ترین مزیت اسباب کشی VIP چیست؟ با استخدام نیروی سرویس اسباب کشی VIP می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. علاوه‌بر این با کمک افراد باتجربه و متخصص، اسباب کشی ایمن و مطمئنی خواهید داشت.

در این مطلب تلاش کردیم به‌طور کامل شرح دهیم خدمات قابل‌ارائه اسباب کشی VIP چیست؟ شما می‌توانید با استفاده از این خدمات، راحت‌ترین و بی‌دردسرترین اسباب کشی را تجربه کنید.

سوالات متداول

اسباب کشي VIP چيست؟

اسباب کشی VIP مانند اسباب کشی معمولی است؛ با این تفاوت که تمام مراحل بسته‌بندی، جابه‌جایی و چیدمان اثاثیه توسط شرکت باربری انجام می‌شود.

مراحل اسباب کشی VIP کدامند؟

اسباب کشی VIP شامل مراحل کارشناسی و نظارت ناظر، عقد قرارداد، بسته‌بندی وسایل، جابه‌جایی و بار زدن به کامیون، خالی کردن جعبه‌ها و چیدمان وسایل به سلیقه مشتری در منزل جدید است.

تهیه وسایل بسته‌بندی از جمله چسب پهن و پلاستیک حبابدار به عهده چه کسی است؟

شرکت باربری VIP از صفر تا صد اسباب کشی را انجام می‌دهند. تهیه وسایل لازم برای بسته‌بندی به عهده شرکت است و شما لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید.

به این پست امتیاز دهید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا