دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

ساختمانبرقکاریدوربین مدار بسته

یکی از مواردی که می‌تواند حریم شخصی افراد را به خطر بیندازد، دوربین مداربسته مخفی در پریز برق است. این دوربین می‌تواند تصاویر را ضبط و سپس ارسال کند. البته این نوع دوربین‌ دارای مدل‌هایی با قابلیت شنود هم هست. در مدل‌های جدید این دوربین‌ها، از قابلیت اتصال به وای‌فای استفاده شده است که می‌تواند در لحظه، اطلاعات را ارسال کند. از این دوربین‌ها برای کنترل نامحسوس نیز استفاده می‌شود تا بتوانند میزان امنیت سازمان را بالا ببرند.

دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

دوربین مداربسته مخفی در پریز برق، قابلیت نصب در انواع پریزهای استاندارد مصرفی در ساختمان‌ها را دارد. این پریزها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با پریزهای دیگر نداشته و امکان تشخیص آن‌ها وجود ندارد. این نوع دوربین‌ها امکان ضبط صدا، تصویر و عکس‌برداری را دارند. نصب دوربین مداربسته مخفی در پریز برق کار سخت و پیچیده‌ای نیست و به تخصص خاصی نیاز ندارد. برای نصب این دوربین، کافی است که با سیستم برق و سیم‌کشی آشنا باشید. این دوربین مداربسته، درون پریز مخفی می‌شود و به‌صورت عادی قابل تشخیص و شناسایی نیست.

دوربین مخفی در پریز

انواع دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

دوربین مداربسته مخفی در پریز برق انواع مختلفی داشته که کیفیت‌های متفاوتی هم دارند. این دوربین‌ها از کیفیت 2 مگاپیکسل تا کیفیت 12 مگاپیکسل در بازار موجود هستند. البته برخی از این دوربین‌ها توانایی ضبط کردن صدای محیط را نیز دارند اما این قابلیت در تمام آن‌ها قابل مشاهده نیست.

کاربرد

اصلی‌ترین کاربرد این دوربین‌ها، افزایش امنیت محلی است که دوربین در آن نصب می‌شود. این افزایش امنیت می‌تواند از طریق پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه صورت بگیرد. کاربرد بعدی آن، جاسوسی است. علاوه‌بر همه این‌ها با هدف کنترل نامحسوس نیز از این دوربین‌ها استفاده می‌شود.

برای نصب دوربین مداربسته از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

شارژ پریز دوربین دار

برای نصب این نوع دوربین مداربسته از پریزهایی استفاده می‌شود که با باتری داخلی شارژ می‌شوند؛ زیرا این نوع پریزها امکان اتصال به برق شهری را ندارند. در این پریزها از باتری‌های پلیمری استفاده می‌شود که دارای قابلیت شارژ مجدد هستند. با هر بار شارژ کردن این باتری‌های، به مدت 24 ساعت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بعد از 24 ساعت استفاده مداوم از این باتری‌ها، یا باید دوباره باتری شارژ کنید، یا این‌که باتری دیگری را جایگزین آن کنید.

مطلب پیشنهادی:مخفی کردن پریز برق 

سنسور صدا در دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

دوربین‌های دارای سنسور تشخیص صدا، به میزان قابل‌توجهی می‌توانند مقدار مصرف باتری را کاهش دهند. زمانی که این حالت را در دوربین فعال کنید، هر زمانی که دوربین صدا دریافت کند، ضبط صدا و تصویر را آغاز می‌کند و زمانی که صدا قطع شود، کار دوربین متوقف شده و در حالت stand by قرار می‌گیرد.

این ویژگی شارژ باتری را برای زمان طولانی‌تری حفظ می‌کند. این قابلیت به‌خصوص برای مکان‌هایی با رفت و آمد کم بسیار مناسب است. فایده دیگر این قابلیت این است که دیگر نیازی نیست تا یک اپراتور تمام‌وقت کل 24 ساعت شبانه‌روز را بررسی کند و به‌دنبال صدا و تصویر باشد. بلکه فقط در زمان‌هایی که فعالیت رخ می‌دهد، فیلم‌برداری و صدابرداری اتفاق میفتد.

پریز دوربین دار

کارت حافظه

ابن مدل دوربین مدار بسته در 2 حالت طراحی می‌شود. در حالت اول، صدا و تصویر را به‌صورت آنلاین و از طریق وای‌فای ارسال می‌کند. در حالت دوم نیز دوربین مجهز به کارت حافظه است و صدا و تصویر را ضبط می‌کند. نوع کارت حافظه بسته به نوع دوربین و مدل و قیمتی که دارد، متفاوت است.

مطلب پیشنهادی:نکات مهم نصب دوربین مدار بسته

کنترل پریز دوربین دار

برخی از پریزهایی که برای دوربین مداربسته مخفی در پریز برق مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای کنترل از راه دور و ریموت‌ هستند. برخی از پریزها هم به‌صورت اتوماتیک این کار را انجام می‌دهند. پریزهای اتوماتیک با استفاده از سنسور صدا عمل می‌کنند. مدل‌های معمولی‌تر که ارزان‌تر هم هستند، به‌صورت مداوم ضبط صدا و تصویر را انجام داده و این کار را تا زمانی که باتری شارژ داشته باشد، ادامه می‌دهند.

برای نصب دوربین مداربسته از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله آچاره تلاش کردیم شما را با عملکرد دوربین مداربسته مخفی در پریز برق آشکنا کنیم تا تمامی اطلاعات لازم در این مورد را به دست آورید. اگر نکته‌ای راجع به پریز دوربین دار می‌دانید که در اینجا به آن اشاره نشده، آن را حتما از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا ما و دیگر کاربران از این تجربیات بهره‌مند شویم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا