تعمیر خودرو در محل تعمیر خودرو در محل

همه چیز درباره صفرشویی پراید

خودروسرویس و نگهداری

لابد برای شما هم پیش آمده خودرویی را ببینید که از بیرون، ظاهری بسیار تمیز داشته اما وقتی وارد خودرو شدید، با روکش‌های کثیف، سقف دوده گرفته و کفپوش چرک مواجه شده‌اید. یا خواستید سوار تاکسی شوید و صندلی‌ها آن‌قدر کثیف بوده‌اند که دلتان نمی‌خواسته به آن وارد شوید.

برخی از رانندگان که مراقبت از خودرو برایشان اهمیت زیادی دارد، برای تمیز نگه داشتن داخل خودروشان، تا مدت‌ها پس از خرید آن، از برداشتن روکش‌های پلاستیکی صندلی‌ها و فرمان امتناع می‌کنند چون نمی‌خواهند داخل خودرو کثیف شود. اگر شما هم تمیزی داخل خودرو به اندازه تمیزی بیرونی آن برایتان اهمیت دارد، خدمات «صفرشویی خودرو» انتخاب خوبی است.

در این مقاله از مجله آچاره قصد داریم در خصوص صفرشویی، به‌خصوص صفرشویی پراید صحبت کنیم و هرچیزی که لازم است در خصوص آن بدانید، از جمله تفاوت آن با کارواش، مراحل صفرشویی و مزایای صفرشویی را به شما بگوییم.

صفرشویی چیست؟

اگر تمیزی خودرو برای شما اهمیت زیادی دارد و دلتان می‌خواهد علاوه بر بدنه‌ی ماشین، روکش صندلی‌ها، داشبورد، فرمان، کف و سقف ماشین هم تمیز باشد، باید سراغ صفرشویی ماشین بروید.

شستشوی کامل خودرو با صفرشویی

صفرشویی یک‌جور شستشو نانو بخار است که آب نقش ناچیزی در آن دارد و یکی از خدماتی است که اتومبیل شما را مثل روز اول می‌کند. در صفرشویی، تمام درزهای داخل خودرو، بیرون آن و موتور، پاک و عاری از هرگونه آلودگی می‌شوند. علاوه بر این، در صورتی که خط و خشی روی بدنه ماشین باشد هم بررسی و رفع می‌شود. 

تعمیر خودرو در محل
تعمیر خودرو در محل

مراحل صفرشویی پراید

  • خودرو بررسی شده و سطوح درونی و بیرونی آن یک دور تمیز می‌شوند.
  • صندلی‌ها، با توجه به جنسشان، جرم‌زدایی می‌شوند.
  • داشبورد، فرمان، و قسمت جلوی راننده تمیز می‌شود.
  • سقف و کف خودرو شسته می‌شود.
  • موتور  خودرو شسته می‌شود.

در پایان کار، نیروهای متخصص با کمک اسپری‌های خوشبو کننده داخل خودرو را معطر می‌کنند.

تقسیم‌بندی صفرشویی پراید

صفرشویی به سه بخش تقسیم می‌شود:

  1. روشویی: در این مرحله، بدنه‌ی خودرو از بیرون، آینه‌ها، دستگیره‌های در، لاستیک‌های ماشین، و خلاصه هر بخشی که بیرون خودرو قرار دارد شسته می‌شود.
  2. توشویی: روکش صندلی‌ها، کف اتوموبیل، سقف، فرمان، ترمز دستی، داشبورد، و آینه و شیشه‌ها از داخل، و هر بخش دیگری که درون اتاقک خودرو قرار دارد پاک و تمیز می‌شود.
  3. موتور شویی: بخش‌های درونی موتور و کاپوت با بخار شسته می‌شوند.

 آیا شستن صندلی‌ها، سقف و کف ماشین اهمیتی دارد؟

از آن‌جا که افراد زیادی در خودرو می‌نشینند، صندلی‌ها به مرور چرک می‌شوند. همچنین تماس کفش‌های زیاد با کف خودرو، به‌خصوص در روزهای بارانی، کفپوش را به شدت بدشکل می‌کند. اگر نگاهی به سقف خودروی بیاندازید، متوجه تیرگی آن بر اثر آلودگی‌های گوناگون از جمله برخورد دود سیگار با آن خواهید شد. بنابراین توصیه‌ی ما به شما این است که به‌صورت ماهانه یا هر دو سه ماه یکبار از سرویس صفرشویی خودرو استفاده کنید. تیم آچاره با ارائه خدمات صفرشویی خودرو در محل، کار شما را راحت کرده و با ثبت سفارش برای این سرویس، می‌توانید از خودرویی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی لذت ببرید. در خدمات صفرشویی آچاره، کوچکترین درزها هم تمیز می‌شوند.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات خودرو و تعویض روغن و تعویض باتری خودرو !

شستن صندلی های پراید با صفرشویی

در صفرشویی پراید سقف را چگونه می‌شویند؟

جنس سقف اتومبیل از نوعی موکت است. این قسمت را به کمک شوینده‌های قلیایی و فرچه‌های نرم می‌شویند. در صورتی که جنس سقف از چیزی غیر از موکت، مثلا جیر باشد، مواد شوینده ضعیف‌تری به‌کار برده می‌شود. 

صندلی‌ها چگونه شسته می‌شوند؟

در ابتدا، تمام صندلی‌ها با دستمال پاک می‌شوند که عاری از هرگونه گرد و غبار باشند. پس از آن با توجه به جنس صندلی‌ها، مواد شوینده‌ی مناسب آن جنس به کار می‌رود. 

صفرشویی داشبورد پراید به چه صورت است؟

داشبورد خودرو پر از درزهای ریز و درشت است و کثیفی در آن تجمع می‌کند. اما صفرشویی چون با مواد شوینده‌ی نانو انجام می‌شود، به‌خوبی از پس تمیزی این قسمت برمی‌آید.

آیا شستن موتور پراید به آن آسیب می‌زند؟

در صورتی که اصول کار را ندانید، ممکن است موتور خودرو آسیب ببیند. موتور بخش‌های برقی زیادی را در خود جای داده بنابراین باید با دقت و اصول به تمیزی آن پرداخت. در صفرشویی پراید یا هر خودروی دیگری، برای شستن موتور، به جای آب، از بخارشویی استفاده می‌شود. 

تعمیرات تخصصی خودرو و تعویض روغن و تعویض باتری خودرو با تیم حرفه‌ای آچاره

تفاوت صفرشویی پراید با کارواش

کارواش، ظاهر خودرو شما را ظرف مدت کوتاهی می‌شوید و تمیز می‌کند. دو روز بعد هم خودرو به وضع قبل درمی‌آيد. در صفرشویی از شوینده‌های مختلفی استفاده می‌شود و آب نقش کمی در آن دارد چون بیشترین حجم کار با نانو بخار شسته می‌شود. بعد از صفر شویی، خودرو شما شبیه روز اولش می‌شود انگار که تازه از کارخانه درآمده چون کوچکترین درزها هم شسته و پاک می‌شوند.

علاوه‌بر این، از مزیت‌های صفرشویی می‌توان به این مورد اشاره کرد که با پاک کردن عمیق قسمت‌های مختلف از فرسایش زودهنگام آن‌ها جلوگیری شده، و در صورت وجود هرگونه خرابی‌ و استهلاک، آن‌ها به‌خوبی نمایان می‌شوند و می‌توانید برای تعمیر یا تعویضشان اقدام کنید.

تفاوت صفرشویی با کارواش

مزایای صفرشویی در محل با آچاره

  1. ثبت سفارش شما به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد و با توجه به نظرات مشتریان پیشین و امتیازاتی که متخصصین دریافت کرده‌اند، می‌توانید متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. نیازی به خروج خودرو از خانه ندارید و بدین صورت در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌شود.
  3. با صفرشویی در مصرف آب صرفه‌جویی شده و از موادی استفاده می‌شود که ضرر زیادی برای محیط زیست ندارند. 
  4. شست‌وشوی خودرو بسیار عمیق‌تر از کارواش خواهد بود و ماشین مانند روز اولش می‌شود.
  5. تا چندین هفته گرد و غبار و آلودگی به خودرو جذب نمی‌شود و درخشش آن بالا می‌رود.
  6. ماشین همزمان با تمیز شدن از آلودگی‌ها، پالیش هم می‌شود و ظاهری براق پیدا می‌کند.
  7. مواد نانویی که در این کار استفاده می‌شود، اثر آفتاب بر بدنه خودرو را کم می‌کند.
  8. پشتیبانان سایت آچاره در تمام مدت دریافت خدمات همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به آن رسیدگی می‌کنند.

جمع‌بندی

خدمات صفرشویی خودرو برای تمامی ماشین‌های داخلی و خارجی، لوکس و قدیمی، قابل اجراست. این کار باعث نو ماندن خودروی شما می‌شود. با استفاده از خدمات صفرشویی در محل، دیگر نیازی به ماندن در صف کارواش ندارید و ظاهر شیک و درخشان خودروتان هم تا چند هفته باقی خواهد ماند. 

برای دریافت خدمات صفرشویی خودرو و هر نوع خدمات دیگری در حوزه خودرو، می‌توانید به سایت و اپلیکیشن آچاره مراجعه کنید. 

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا