ایده‌هایی برای تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین

خودروصافکاری و نقاشی

برای رسیدن به حس رضایت‌مندی از ماشین خود، دو راه پیش رو دارید: ماشین‌تان را عوض کنید؛ یا از تزیینات خودرو استفاده کنید. شما می‌توانید با شناخت و پیاده‌سازی نکاتی که در زیبا کردن ماشین مورد توجه قرار می‌گیرد، ماشین معمولی خود را تغییر دهید و به آن ظاهری متفاوت و زیبا ببخشید. تا انتهای این مقاله از مجله آچاره با تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین با ما همراه باشید.

تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین با شخصی‌سازی پلاک

از قاب‌های زیبا و خاص برای شخصی سازی پلاک ماشین خود استفاده کنید. شما مجبور نیستید به قاب‌های خسته کننده پلاک خودرو که هنگام تحویل گرفتن ماشینتان آمد، بسنده کنید. در عوض، به خرید یا تزئین قاب‌ها توجه کنید تا علایق شما را نشان دهند. به‌عنوان مثال، یک تم ورزشی، یا یک نقل قول الهام بخش، گزینه مناسبی برای استفاده و زیبایی بیشتر پاک خودرو است. همچنین لازم به ذکر است، برای تزیین یک قاب سفارشی، بهتر است از چسب حرارتی استفاده کنید.

تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین

تزیین بدنه ماشین با طرح‌های منحصر به فرد

برای ساخت بدنه ماشین دلخواه خود، می‌توانید طرح های انتخابی خود را از طریق شابلون روی ماشین خود قرار دهید و آن را با اسپری رنگ کنید. برای زیبایی بیشتر، می‌توانید از رنگ‌های پایه آب که سازگار با محیط زیست است یا رنگ اکریلیک که سریع خشک می‌شوند استفاده کنید. شابلون‌های محبوب برای اتومبیل‌ها در سال‌های اخیر، شامل شعله‌های آتش، جمجمه، بال و پرچم است. برای ساختن شابلون منحصر به فرد می‌توانید با فروشگاه یا نمایندگی‌های این محصول هماهنگ کنید و از آنها بخواهید که طرح‌هایی متناسب با سلیقه و نظر خودتان را طراحی کنند و در نهایت با استفاد از رنگهای مختلف آن را به بدنه ماشین خود هک کنید.


خدمات پیشنهادی آچاره : صافکاری و نقاشی خودرو در محل


از لامپ‌های نئون برای جذابیت بیشتر ماشین غافل نشوید

یکی از راه‌های زیبا سازی بیشتر ماشین، بازی با نور لامپ‌های نئون است. بر این اساس، از یک مکانیک بخواهید که نور نئون را زیر خودرو نصب کند. برای ایجاد یک جلوه درخشان و خنک، میله‌های نئونی خریداری کنید که می‌توانید آنها را زیر شاسی خودرو نصب کنید. اگرچه ممکن است خودتان بتوانید نئون نصب کنید، اما بهتر است این کار را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید زیرا باید باتری ماشین را جدا کنید و در نهایت آن را به دقت سرجای خود قرار دهید. لازم به ذکر است، مکانیک از سلامت سایر لامپ های خودرو نیز اطمینان حاصل می‌کند و اگر اختلالی در عملکرد آنها وجود داشت به شما گزارش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی : تعمیر زنگ زدگی جزیی در بدنه ماشین

تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین

تغییر رنگ ماشین، تغییری برای ساخت خودرویی ایده‌آل

برای تغییر چشمگیر ظاهر ماشین خود، بهتر است، رنگ بدنه آن را تغییر دهید. برای این کار، از یک متخصص حرفه‌ای ماشین بخواهید که بدنه ماشین‌تان را با رنگ جدید، رنگ آمیزی کند. اگرچه هزینه‌ها بسته به جایی که ماشین خود را می‌برید متفاوت است. شما می‌توانید رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و از متخصصین این رشته بخواهید که ماشین شما را متناسب با سلیقه خودتان رنگ آمیزی و طراحی کنند. توجه داشته باشید، هزینه این رنگ آمیزی بر اساس نوع ماشین و کیفیت رنگی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است و قیمت‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد.

برای صافکاری و نقاشی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

تزیین بدنه ماشین با طرح‌های منحصر به فرد

با تعویض روکش لاستیک، تازگی را به ماشین خود هدیه دهید

شما می‌توانید یک روکش لاستیک جدید به خرید یا با رنگ کردن روکش قبلی، به‌جای تردد با روکش استاندارد مشکی، یک پوشش تزئینی زیبا را برای لاستیک ماشین خود بسازید. طرح‌های محبوب پوشش تایر شامل مناظر، پرچم‌ها، نشان‌های گروه و حیوانات است. اگر نمی‌توانید پوششی را که دوست دارید پیدا کنید، از رنگ اکریلیک برای رنگ آمیزی روکش لاستیک که از قبل دارید استفاده کنید. اگر دوست دارید سفر کنید، یک روکش لاستیک به خرید که یک نقشه روی آن باشد. همچنین می‌توانید از نظر متخصصان این رشته استفاده کنید و بهترین طرح را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

تزیین بدنه ماشین با استفاده از برچسب

برای تمایز ماشین خود می‌توانید از برچسب برای زیبایی بیشتر بدنه استفاده کنید. به‌عنوان مثال، لوگوی کسب و کار خود، گروه موسیقی، نت‌های موسیقی و پرچم کشورهای مختلف، گزینه‌های مناسبی برای انتخاب برچسب است توجه داشته باشید، اگر یک برچسب بزرگ روی ماشین خود استفاده می‌کنید، قبل از استفاده از اندازه آن مطمئن شوید که با قسمتی که برای استفاده از آن انتخاب کردید، مطابقت دارد یا خیر.

مطلب پیشنهادی : برق انداختن و بهترین روغن برای داشبورد ماشین

تزیین نمای بیرونی و بدنه ماشین

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی راهکارهای طلایی برای تزیین نمای بیرون و بدنه ماشین پرداختیم. از آنجا که زیبا سازی ماشین‌ها کاملاً شخصی است، اگر اطلاعات کافی، راجع به این موضوع ندارید، می‌توانید با متخصصان این رشته ارتباط بگیرید و از آنها بخواهید که در این زمینه شما را راهنمایی کنند. لازم به ذکر است که اگر تصمیم نهایی گرفتید که بدنه ماشین خود را تغییر دهید، بهتر است از متخصصان این رشته استفاده کنید که در نهایت بر اساس استانداردهای موجود ظاهر ماشین خود را تغییر دهید و از آن لذت ببرید.

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا