سرویس و تعمیر کولر آبی سرویس و تعمیر کولر آبی

تبدیل کولر آبی به سلولزی

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر آبی

کولرهای آبی بیشتر در مناطقی که دارای آب و هوای خشک و نیمه خشک هستند، به‌طور گسترده برای تهویه هوا استفاده می‌شود. در این میان ممکن است بخواهید برای بهبود عملکرد این کولرها، سازوکار ویژه‌ای به کار ببرید.

تبدیل کولر آبی به سلولزی یکی از روش‌هایی است که با کمک آن می‌توانید، با تغییر ساختار کولرهای آبی، از عملکرد بهتری در آن‌ها بهره ببرید. این کار با استفاده از پدهای سلولزی و جایگزین کردن و حذف پوشال و پدهای قدیمی در کولر آبی انجام می‌شود. در ادامه مطلب قصد داریم به تبدیل کولر آبی به سلولزی و بررسی شرایط و مزایای آن بپردازیم. با ما همراه باشید. قبل از شروع مطالعه مقاله بهتر است مطلب کولر آبی سلولزی چیست و چه مزایایی دارد؟ را مطالعه کنید تا اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای شما مفیدتر باشد.

تبدیل کولر آبی به سلولزی

کولرهای آبی عموماً دارای ساز و کاری هستند که با استفاده از تبخیر یک سیال، به تهویه هوا می‌پردازند و هوا را به گردش درمی‌آورند. اما در این سیستم، استفاده از عاملی که بتواند با استفاده از انرژی کمتر، کارایی بیشتر و بهتری ارائه دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تبدیل کولر آبی به سلولزی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان بهترین تعادل را میان هوا و آب در کولر برقرار کرد. درواقع با تبدیل کولر آبی به سلولزی، هوای بیشتری می‌تواند از فضای پدهای سلولز عبور کرده و هوای خنک‌تری تولید می‌شود.


سرویس پیشنهادی آچاره : تعمیر کولر آبی


تبدیل کولر آبی به سلولزی

مزایای تبدیل کولر آبی به سلولزی

تبدیل کولر آبی به سلولزی و قرار دادن پدهای سلولزی در آن‌ها می‌تواند کولر آبی را به سیستم تهویه کارآمدتری تبدیل کند. این پدها، با طراحی خاصی که دارند، دارای قابلیت تعمیر، حذف یا تعویض آسان هستند و به‌طورکلی، کاربری آسانی را ارائه می‌کنند. تبدیل کولر آبی به سلولزی به‌راحتی انجام می‌شود و برای این کار تنها لازم است پدهای سلولز متناسب با مدل کولر خود را تهیه کرده و آن را جایگزین پدهای پوشالی در کولر آبی کنید.
سرویس و تعمیر کولر آبی
سرویس و تعمیر کولر آبی
پدهای سلولزی با مواد تشکیل‌دهنده منحصربه‌فردی که دارند می‌تواند بهترین کارایی‌ها را با مقاومت بالا ارائه دهند. این پدها با طبیعت سازگاری داشته و فاقد مواد خطرناک و سمی هستند و هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

مطلب پیشنهادی آموزش نصب کلید کولر آبی

مزایای تبدیل کولر آبی به سلولزی

پدهای سلولزی

پدهای سلولزی که برای جایگزینی در کولرهای آبی استفاده می‌شود، یکی از راه‌حل‌های کارآمد برای خنک کردن هوا و بهبود میزان رطوبت آن است. عملکرد پدهای سلولزی به عواملی همچون: سرعت هوا، شرایط آب و هوایی، ضخامت پد، فشار هوا، دمای هوا، رطوبت و… بستگی دارد.

استعلام قیمت تعمیر کولر آبی

پدهای سلولزی که برای تبدیل کولر آبی به سلولزی استفاده می‌شوند، طول عمرهای متفاوتی دارند و این ویژگی به نوع و برند پدها بستگی دارد. این پدها به شکل لانه زنبوری ساخته می‌شوند و به دلیل ساختاری که دارند، می‌توانند آب بیشتری را در خود نگه ‌دارند، که خود در صرفه‌جویی انرژی و بهبود عملکرد کولر، بسیار مؤثر است.

تبدیل کولر آبی به سلولزی

خرید پد سلولزی

طیف گسترده‌ای از انواع پدهای سلولزی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای خرید پد سلولزی لازم است با توجه به مدل دقیق کولر آبی که استفاده می‌کند، نمونه مناسب را انتخاب کنید. هنگام خرید پد سلولزی، حتماً به کیفیت آن توجه داشته باشید. برخی نمونه‌های موجود در بازار، دارای ماندگاری‌های بالا بوده و برخی دیگر نیز، به‌طور مداوم دچار شکستگی و در فواصل زمانی کوتاه، به تعویض نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی نصب کلید هوشمند کولر آبی

پد سلولزی کولر

مواردی که لازم است هنگام انجام کار به آن توجه کنید.

پس از تبدیل کولر آبی به سلولزی، لازم است که مواردی را برای نگهداری از کولر، مورد توجه قرار دهید. به‌ عنوان ‌مثال، به‌محض اینکه متوجه شکستگی یا ترک در پدهای سلولزی شدید، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض و جایگزینی آن اقدام کنید، چراکه می‌توانند عملکرد کولر را مختل کرده و باعث ایجاد بروز مشکلات فنی در آن شود. همچنین با رعایت موارد زیر می‌توانید طول عمر کولر خود را تا حدود زیادی افزایش دهید:

  • هر زمانی که از کولر استفاده نمی‌کنید، آن را خاموش کرده و از منبع قطع کنید و مطمئن شوید که مخزن آب و فیلترها تمیز است.
  • برای محافظت از کولر آبی می‌توانید از قرص‌های تصفیه آب استفاده کنید، بدین ترتیب می‌توانید از تجمع رسوبات معدنی در کولر آبی و بروز آسیب به آن، جلوگیری کنید.
  • هر زمان که کولر آبی در حال کار است. سطح آب آن را بررسی کنید.
  • مخزن آب را در فواصل زمانی منظم، تمیز کنید تا کارایی کولر آبی شما بهبود یابد.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر آبی

مطلب پیشنهادی آموزش تعمیر کولر آب دستی

پد سلولزی کولر

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی روش تبدیل کولر آبی به سلولزی و بررسی ویژگی‌های آن پرداختیم. امیدواریم مطالب ذکرشده برای شما مفید بوده باشد. تبدیل کولر آبی به سلولزی از روش‌های کارآمدی است که می‌تواند در کاهش مصرف انرژی و بهبود عملکرد کولر، بسیار مفید واقع شود.  نمونه متناسب از پدهای سلولزی را برای این کار انتخاب کنید و به‌راحتی آن را جایگزین پدهای قدیمی در کولر آبی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر آبی
سرویس و تعمیر کولر آبی با تعمیرکاران آچاره

 

کلیک کنید