تعمیر پکیج تعمیرپکیج

معرفی کدهای خطای پکیج ایوولی EVVOLI

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

این روزها پکیج‌ها بخش مهمی از خانه‌های ما را تشکیل می‌دهند و ما برای کارهای روزمره به آن‌ها احتیاج داریم در نتیجه خراب شدن آن‌ها ممکن است باعث مختل شدن برنامه‌های روزانه و حتی در برخی فصول مانند زمستان باعث برهم زدن آرامش ما شود.

در صورت وجود مشکل در پکیج، شما باید علاوه بر مدل آن، خطاهای مخصوص و راهکارهای رفع کردن این خطاها را نیز بدانید بنابراین مطلع بودن از نحوه‌ی کارکرد، دلایل خراب شدن و راهکارهای برطرف کردن مشکل‌های این دستگاه حائز اهمیت زیادی است.

در این مقاله از مجله‌ی آچاره به مرور کدهای خطای پکیج ایوولی پرداخته و اطلاعات لازم به منظور رفع این کدهای خطا را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

نکات کلیدی

برای تنظیمات پکیج ایوولی را می‌توان از یک متخصص بهره ببرید یا خودتان با مطالعه دفترچه اقدام کنید. در طول کارکرد پکیج با انواع ارورها روبه‌رو می‌شوید که در این مقاله به این کدهای خطا و شرح آن اشاره شده است.

 پکیج ایوولی EVVOLI

پکیج ایوولی یکی از محصولات این برند ایتالیایی است که هم مقرون به صرفه بوده و هم از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است. به همین دلیل محصولات این برند می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای بسیاری از افراد باشد. البته این پکیج هم مانند سایر پکیج‌ها ممکن است دچار ایراد و خرابی شود.

با وجود اینکه توصیه می‌شود برای درست کردن پکیج خود به متخصصان این زمینه مراجعه کنید اما بهتر است با دلیل و منشا مشکلات پکیج خود آشنا باشید. در ادامه به کدهای خطای این پکیج اشاره خواهیم کرد.

ساختار کدهای خطای پکیج ایوولی EVVOLI

کدهای خطا با حروف، عدد و گاهی هم با چشمک زدن چراغ‌ها نشان داده می‌شوند. در این قسمت قصد داریم تا به مرور خطاهای پکیج ایوولی بپردازیم که ترکیبی از اعداد و حروف هستند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید پکیج، دفترچه‌ راهنمای آن درون جعبه قرار داشته که کدهای خطا در آن ذکر شده است اما اگر به هر دلیل به دفترچه‌ی راهنما دسترسی ندارید، خواندن این مطلب در عیب‌یابی و تنظیمات پکیج ایوولی می‌تواند به شما کمک کند.

ساختار کدهای خطای پکیج ایوولی

کدهای خطای پکیج ایوولی و شرح آن‌ها

همان‌طور که اشاره کردیم در راستای رفع مشکلات پکیج، ابتدا به پیدا کردن منشا و آشنا شدن با خطاهای دستگاه نیاز داریم. شما با مطالعه توضیحات مربوط به هر کد خطا می‌توانید به اطلاعات موردنظر خود دست پیدا کنید.

کدهای خطای پکیج ایوولی EVVOLI
کد خطای E7
کد خطای E9
کد خطای C4
کد خطای C1
کد خطای F0
کد خطای E0
کد خطای E2
کد خطای A7
کد خطای A3

کد خطای E7

این کد خطا زمانی نشان داده می‌شود که پکیج خاموش است اما شعله دیده می‌شود. در این شرایط ابتدا باید کابل‌های رابط و سیستم دود دستگاه را بررسی کنید تا تنظیمات پکیج ایوولی کامل شود. همچنین مطمئن شوید که برد پکیج مرطوب نشده است. این

بعد از رفع این ارور اگر مشکل حل نشد پیشنهاد می‌شود دلایل روشن ماندن فن پکیج را مورد بررسی قرار دهید.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

کد خطای E9

این کد نشان‌دهنده‌ی روشن بودن محدودکننده‌ حرارت شوفاژ است. برای بر طرف کردن این خطا باید محدودکننده‌ حرارت، باز بودن مسیر آب و همین‌طور شرایط سیستم هواگیری و عملکرد پمپ را بررسی کنید.

کد خطای C4

اگر این خطا را مشاهده کردید به این معنی است که کنتاکت‌های دیفرانسیل پس از خاموش شدن دستگاه بسته نشده‌اند. در این حالت کافی است فن را تمیز و دیفرانسیل و سیم‌کشی‌هایش را از بابت سالم بودن و تنظیمات پکیج ایوولی بررسی کنید.

کد خطای C1

این کد باز شدن کنتاکت‌های دیفرانسیل هنگام کار کردن دستگاه را نشان می‌دهد. همانند مورد قبل ابتدا فن را تمیز کرده و سپس دیفرانسیل و همچنین سیم‌کشی‌های آن را چک کنید.

کد خطای C1

کد خطای F0

این اختلا مرتبط با عملکرد برد دستگاه است. در این شرایط لازم است سیستم جرقه‌زنی دستگاه خود و ارتباط سیم‌کشی‌های آن را بررسی کنید. همچنین اگر نیاز بود که اقدام به تعویض برد پکیج کنید، این روند را به دلیل حساسیت بالای این قطعه به افراد دارای صلاحیت بسپارید.

کد خطای E0

اگر قدرت جرقه‌زن دستگاه کم شود با این کد خطا مواجه خواهید شد. با رفع ارورها تنظیمات پکیج ایوولی کامل‌تر می‌شود.

کد خطای E2

هنگامی که عملکرد سنسور دما در سیستم شوفاژ مشکلی داشته باشد، پکیج شما چنین اخطاری را به شما نمایش می‌دهد که برای رفع آن باید عملکرد سنسور و اتصالات آن را چک کنید.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

کد خطای A7

این خطا خرابی سنسور آب‌گرم را نشان می‌دهد و همانند موارد قبل شما در این شرایط باید حسگر و اتصالات آن را بررسی کنید.

کد خطای A3

اگر دمای آب ‌گرم خروجی نسبت به دمای آب مبدل اصلی بیشتر باشد، دستگاه این ارور را نمایش خواهد داد. در این صورت ابتدا باید شرایط پمپ‌ها را از لحاظ سالم بودن و نداشتن رسوب بررسی کنید.

کد خطای A3 پکیج ایوولی، وجود اشکال در عملکرد فن را نشان می‌دهد که برای رفع آن باید اتصالات و سیم‌های آن را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدامات لازم در جهت تعمیر پکیج و یا تعویض قطعات مربوط را در نظر بگیرید.

کد خطای AA

در این مقاله از مجله‌ی آچاره تلاش کردیم تا شما را با کدهای خطای پکیج ایوولی EVVOLI آشنا کرده و اطلاعات لازم به منظور رفع این خطاها را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که در رفع مشکل پکیج خود به مشکل برخوردید حتما از کمک افراد متخصص استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

همچنین شما می‌توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات با کارشناسان آچاره در میان گذاشته و در زمانی کوتاه پاسخ خود را دریافت کنید. امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

16 دیدگاه

  1. کد خطای E3را درپکیج اوولی 26000 خودداریم که پس اچندثانیه این کدمیاد وپکیج خاموش میشه به نمایندگی وشرکت فروشنده گفتیم فعلا راهنمایی نکرده اند چندروزه نمیتوانیم استفاده کنیم لطفا دراسرع وقت راهنمایی کنید.

    1. سلام باید پکیج از نزدیک چک بشه و این‌که تو چه مرحله‌ای خطای e3رو میده خیلی مهمه اما مهم‌ترین‌هاش این‌هاست
      ۱.خروجی دودکش ایراد دارد
      ۲.کلید پرشر ایمنی دود ایراد دارد
      ۳.فن یا ونتوری فن ایراد دارد
      ۴.برد دستگاه ایراد دارد

      1. سلام بی زحمت راجع تنظیمات عملکرد پکیج ایوولی توضیح میدید.تغییروضیعت حالت های mode

    1. ارور مربوط به تنظیم شعله است که می‌تواند از سیم اتصال برد به شیر برقی گاز یا از حسگر شعله و تنظیم نبودن خود شعله باشد.

      1. سلام چطور میشه این خطا رو اصلاح کرد بدون نیاز به تعمیر کار میشه انجامش داد

        1. سلام وقت بخیر. عیب یابی و تعمیر باید حتما توسط تعمیرکار انجام بشه. اگه نیاز به تعمیرکار متخصص دارین، می‌تونین از آچاره کمک بگیرین.

  2. سلام کد خطای e7 میده پکیج هنوز روشن نشده این خطا بعداز از برق کشیدن برای هواگیری پیش اومده چکار باید کرد

    1. با سلام، این ارور مربوط به خطای دمای بیش از حد دما است. یا پکیج رسوب گرفته یا پمپ گرفته یا خراب شده و یا شعله پکیج زیاد است که دما بیش از حد بالا می‌رود.

  3. کدE4نشانه چیه پشت سرهم نیز خاموش میشه دوباره روشن میکنیم این کدمیاد وخاموش میشه

  4. سلام .پکج روشن هست آب رادیاتور داغ میکنه ولی آب ظرفشویی یا سرویس داغ نمیکنه

    1. خیلی دلیل می‌تونه داشته باشه. از خرابی شیر 3 راهی و کیت تعمیر دستگاه می‌تونه باشه تا کم باد بودن منبع انبساط و خرابی فیوز مدار آب گرم و… بهتره توسط متخصص بررسی بشه. می‌تونید از سرویس تعمیر پکیج آچاره استفاده کنید.

  5. سلام دوستان ارورE4پکیج تو اب مصرفی مدام خاموش روش میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  6. سلام دوستان پکیج مدام خاموش روش میشه تو حالت اب مصرفی بعد ارورE4 میده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید