تعمیر پکیج تعمیرپکیج

کدهای خطای پکیج آماتیس

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

آیا اطلاع از خطاهای پکیج آماتیس برای شما مهم است و به دنبال رفع این خطا‌ها هستید؟ در این مقاله از مجله آچاره در راستای حل مشکلات مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها به توضیح رایج‌ترین خطاهای پکیج آماتیس می‌پردازیم.

بررسی و شناخت ارور پکیج آماتیس برای تعمیر و سرویس دستگاه لازم است. کد خطای پکیج آماتیس مدل ویکتوریا نیز به دلیل محبوبیت و برخورداری از استانداردهای ایرانی و اروپایی بین افراد اهمیت پیدا کرده است و شبیه دیگر خطاهای مدل‌های دیگر است. در این مقاله توضیحاتی در مورد انواع ارورها  و تعمیر پکیج بحث شده است.

کد خطای E01 در پکیج آماتیس

یکی از رایج ترین خطاهایی که در پکیج های آماتیس، ممکن است با آن مواجه شوید، E01 است. این علامت به معنی، عدم تشکیل و یا تشخیص شعله است. این خطای پکیج آماتیس به معنای وجود مشکل در قسمت احتراق می‌باشد.

چنانچه با این مشکل مواجه شدید، بهتر است که در لحظات اولیه، آرامش خود را حفظ کنید و در نهایت با توجه به این مشکل با کارشناسان و متخصصان پکیج تماس بگیرید و از آنها بخواهید که در اسرع وقت، برای حل این مشکل اقدام کنند.

راه کار برطرف کردن خطای E01

همانطور که میدانید، اگر خطای E01 را برطرف نکنید، در آینده ممکن است با چالش‌های زیادی مواجه شوید. بر این اساس در ادامه به بررسی روش‌های کاربردی برای از بین بردن این خطا می‌پردازیم.

  • ابتدا از باز بودن گاز ورودی اطمینان حاصل کنید.
  • دقت کنید اگر شعله تشکیل شده و مجدد قطع می‌شود ممکن است نیاز به تنظیم شعله پکیج باشد و یا میله جرقه زن کثیف شده باشد.
  • درب پکیج و درب محفظه احتراق را باز کنید.
  • پکیج ریست کنید و ببینید عمل احتراق تا کجا صورت می‌گیرد و در کجا قطع می‌شود.

 کدهای خطای پکیج اماتیس

خطای E02 از انواع ارور پکیج آماتیس

در این خطا، دمای ترموستات تا حد 105 افزایش می‌یابد و این موضوع، به معنای بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج می‌باشد. همانطور که می‌دانید علت بالا رفتن دمای پکیج عدم گردش صحیح آب در مدار می‌باشد، و پمپ وظیفه به گردش در آوردن آب سیستم را دارد و اگر کار نکند آب گردش نمی‌کند و دما به سرعت بالا می‌رود. ولی اگر پمپ کار کند و پس از مدتی از روشن شدن شعله دما مجدد بالا رفته و پکیج ارور افزایش بیش از حد دما بدهد باید به غیر از پمپ به دنبال دلیل دیگری که باعث عدم گردش صحیح آب سیستم می‌شود باشید.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

یکی دیگر از دلایل جلوگیری از گردش صحیح آب در مدار گرمایش و بالا رفتن دمای پکیج وجود هوا در پکیج و پمپ است، که این هوا به داخل حوضینگ پمپ آمده و در صورت عدم تخلیه باعث ایجاد فضای خالی حول محور پروانه پمپ می‌شود و به همین خاطر آب در مدار به درستی چرخش پیدا نمی‌کند و دما افزایش پیدا می‌کند.

راه کار برطرف کردن خطای E02

برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است، یک قطعه با نام ایرونت پکیج هواگیری خودکار دقیقا روی حوضینگ پمپ نصب شده که به صورت اتوماتیک هوای موجود در پمپ را تخلیه می‌کند. ایرونت هواگیری پمپ دارای یک درپوش پلاستیکی هست که برخی از تعمیرکاران تازه کار به دلیل داشتن نشتی اقدام به بستن آن می‌کنند که با بستن این درپوش سیکل هواگیری اتوماتیک را در پکیج مختل می‌شود و نهایتا بعد از مدتی شاهد ارور پکیج آماتیس و افزایش بیش از حد دما خواهید بود.

کد خطای E03 در پکیج آماتیس

یکی از خطرناک ترین مشکلاتی که در پکیج آماتیس، ممکن است با آن مواجه شوید، به وجود آمدن مشکل در قسمت دودکش پکیج و تخلیه دود از آن است. این مشکل نه تنها در ابتدا ممکن است سلامت شما را تهدید کند، بلکه در طولانی مدت عملکرد مثبت پکیج را تحت تاثیر قرار میدهد.

برای تعمیر نحوه تنظیم فشار پکیج اهمیت پیدا می‌کند.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

راهکار برطرف کردن خطای E03

برطرف کردن خطای E03  در ساعات اولیه باعث می‌شود که در نهایت شما از آسیب‌های جبران‌ناپذیر بعدی در امان بمایند و دود بیشتری در فضا پخش نشود. بر این اساس در ادامه راه کارهای از بین بردن این خطا را به شما ارائه می‌دهیم.

  • ابتدا با باز کردن دودکش از روی پکیج و ریست دستگاه از باز بودن مسیر خروجی دود اطمینان یابید.
  • دریچه‌های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید
  • پرشر سوئیچ هوا را دو شیلنگه کنید

 کدهای خطای پکیج اماتیس

کد خطای  E04 از انواع ارور پکیج آماتیس

همانطور که می‌دانید، سوئیچ آب، وظیفه کنترل مدار آب مصرفی را به عهده دارد که به زبان ساده پکیج همیشه زمانی روشن باشد که آبی وجود داشته باشد و بدون آب پکبج روشن نشود. بر این اساس خطای E04، به معنای، فعال شدن پرشر سوئیچ آب به دلیل کم بودن فشار بار پکیج است.

لازم به ذکر است، پرشرسوئیچ آب پکیج در تمام مراحل کاری پکیج مدار آن کنترل می‌شود و در صورت کمبود فشار آب مدار گرمایش مدار پرشر سویچ آب باز می شود و اجازه ادامه مراحل بعد را نمی‌دهد در صورتی که فشار آب مدار گرمایش بالاتر از ۶٫۰ باشد مدار پرشر سویچ آب بسته می‌شود و پکیج به کار خود ادامه می‌دهد.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

راه کارهای برطرف کردن ارور پکیج آماتیس E04

در قسمت قبل با عملکرد قطعه سوئیچ آب در پکیج های آماتیس آشنا شدید و همانطور که می‌دانید، کاهش سلامت و عملکرد این قطعه در طولانی مدت، باعث آسیب های جبران ناپذیر به کلیت پکیج می‌شود. بر این اساس در ادامه به بررسی راهکارهایی برای از بین بردن این خطا می‌پردازیم.

  • شیر پرکن را باز کنید (شیر پرکن در قسمت زیرین پکیج می‌باشد که برای دیدن آن باید خم شوید)
  • با باز کردن شیر پرکن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت تا زمانی که عدد فشار بار روی 1/5 بار برسد سپس آن را ببندید.
  • قبل از ترک محل از بسته بودن شیر پرکن اطمینان حاصل کنید.
  • اگر فشار آب ورودی ساختمان کم باشد در ساعات پایانی شب اقدام به تنظیم بار پکیج نمایید.

پیشنهاد می‌شود نشت آب پکیج را رفع کنید تا به بهترین عملکرد این دستگاه برسید.

سخن پایانی ارور پکیج آماتیس

در این مقاله به بررسی کد‌های خطای پکیج آماتیس و راه‌های بر طرف کردن آن پرداختیم. شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با این پکیج در بخش نظرات مطرح نمایید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین آچاره دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید