بهترین رنگ مو برای پوست گندمی (10 رنگ شیک و متفاوت)

زیبایی و سلامترنگ مومو

اگر رنگ پوست شما گندمی است و در انتخاب رنگ مو با چالش مواجه شده‌اید، در ادامه این مقاله از مجله آچاره با ما همراه باشید تا با چند ایده برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی آشنا شوید.

ماندگاری رنگ مو دائمی نیست، اما تغییر مجدد آن ممکن است دشوار باشد، به همین دلیل تناسب رنگ انتخابی با رنگ پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. پوست گندمی یکی از رایج‌ترین رنگ‌های پوست است که طیف وسیعی از رنگ‌ها را با خود سازگار می‌کند؛ با این حال ممکن است برای برخی رنگ‌های مو نیز مناسب نباشد.

چند ایده برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

اگر پوست گندمی دارید بهترین انتخاب برای شما رنگ مویی است که تناژ سبزی پوستتان را خنثی کند. رنگ‌های طیف طلایی و قرمز برای این رنگ پوست انتخاب مناسبی است. در ادامه به شرح مناسب‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ متناسب با پوست گندمی در نظر بگیرید می‌پردازیم:‌

1. رنگ موی طلایی

انتخاب رنگ مو طلایی مناسب افرادی است که دارای پوستی با رنگ گندمی روشن هستند. این رنگ باعث می‌شود تا چهره شاداب‌تر به‌نظر برسد؛ اما با این حال ممکن است برای افراد میانسال گزینه مناسبی نباشد.

در واقع این رنگ مو سن را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهد. نکته‌ دیگری که باید توجه داشته باشید این است که از رنگ طلایی را به طور یکدست بر روی مو‌ها استفاده نکنید؛ به‌جای آن می‌توانید به‌دنبال مدل‌های هایلایت و یا آمبره‌های جذاب باشید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

2. قرمز تیره

این رنگ می‌تواند تناژ سبزی پوست را خنثی کند به همین دلیل با پوست گندمی بسیار سازگار است و باعث درخشندگی آن خواهد شد.

استفاده از این رنگ مو با رژلب قرمز تیره و آرایش چشم مشکی جلوه زیادی به پوست می‌بخشد.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

مطالب پیشنهادی: بهترین رنگ موهای ایرانی

3. رنگ مو عسلی؛ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ مو عسلی می‌تواند بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باشد. اگر دارای پوست گندمی تیره هستید، انتخاب رنگ مو عسلی برای شما گزینه مناسبی است.

اما اگر رنگ پوستتان روشن است توصیه می‌شود به سراغ این رنگ نروید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

4. زیتونی

این رنگ یکی از رنگ‌های پرطرفدار است که از پایه قهوه‌ای و هایلایت‌های ظریف و کمرنگ زیتونی ساخته می‌شود و انتخابی مناسب برای افراد با پوست با گندمی است.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

5. رنگ موی بلوند توت فرنگی

یکی از بهترین راه‌های برای شادابی بخشیدن به مو‌ها و درخشندگی پوست‌های گندمی، استفاده از رنگ بلوند توت فرنگی است.

این رنگ پرطرفدار، ترکیبی از بلوند، قرمز، صورتی و طلایی است. رنگ موی بلوند توت فرنگی دارای تناژ مختلفی است و با تغییر در میزان هر رنگ، می‌توانید به تن رنگ دلخواه خود دست پیدا کنید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

مطالب پیشنهادی: رنگ موی پیکابو یا مونلایت

6. رنگ مو مسی

اگر از طرفداران رنگ مو‌های فانتزی نیستید و قصد روشن کردن مو‌های خود را دارید، می‌توانید به سراغ رنگ مسی بروید. استفاده از این رنگ هارمونی جذابی به پوست گندمی می‌بخشد.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

7. رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی بهترین رنگ مو برای پوست گندمی است. استفاده از این رنگ مو بر روی رنگ روشن و تیره زیبایی پوست را چندین برابر نشان خواهد داد. می‌توانید از این رنگ به عنوان هایلایت یا رنگ اصلی و حتی بالیاژ مو استفاده کنید.

 رنگ موی کاراملی

8. رنگ موی بلوند تیره

بهترین رنگ موی بلوند برای خانم هایی با پوست گندمی، بلوند تیره است. اگر دارای پوست گندمی تیره هستید از استفاده رنگ‌های بلوند پلاتینی اجتناب کنید؛ زیرا ترکیب از این رنگ با پوست تیره، ظاهر غیرطبیعی به چهره می‌بخشد.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

مطالب پیشنهادی:رفع رنگ قرمز و تن زرد مو

9. صورتی

یکی از ترند‌های برجسته این روز‌ها ر نگ‌های فانتزی هستند. اگر از طرفداران این دسته از رنگ‌ها هستید و   روحیه جسورانه‌ای دارید، رنگ موی صورتی برای جلوه بخشیدن به پوست شما انتخابی ایده‌آل است.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

 10. رنگ موی شیری

اگر به‌دنبال رنگ مویی هستید که چهره شما را متفاوت کند، می‌توانید به سراغ رنگ موی بلوند شیری بروید. تجربه ثابت کرده است که این رنگ با پوست‌های گندمی روشن هارمونی جذابی ایجاد خواهد کرد و برای افرادی که به دنبال رنگ‌های خیلی روشن هستند مناسب است.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

رنگ موی شیری

نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

  • اگر از تناسب رنگ با پوست خود اطمینان ندارید، قهوه‌ای امن‌ترین رنگ برای پوست‌های گندمی است.
  • درصورتی که به طیف رنگ‌های قرمز علاقه دارید بنفش مایل به قرمز و شرابی انتخاب مناسبی برای پوست‌های گندمی هستند.
  • استفاده از رنگ طلایی به‌طور یکدست بر روی مو‌ها به هیچ عنوان برای فرادی که درای پوست گندمگون هستند توصیه نمی‌شود.
  • از انتخاب رنگ‌های خیلی تیره برای پوست‌های گندمی خودداری کنید.

سخن پایانی

خوشبختانه پوست گندمی با طیف وسیعی از رنگ‌های مو سازگاری دارد و همین امر برای افرادی که دارای پوست گندمی هستند، حق انتخاب بیشتری ایجاد می‌کند.

در این مقاله محبوب‌ترین و بهترین رنگ مو برای پوست گندمی را معرفی کردیم که سال‌های زیادی است توسط آرایشگران حرفه‌ای توصیه می‌شود. اگر شما هم پوست گندمی دارید پیشنهاد می‌کنیم یکی از رنگ‌های معرفی شده در این مقاله را امتحان کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://www.stylecraze.com

توصیه خانم الهه صادقی متخصص رنگ موی بانوان:

توصیه خانم الهه صادقی متخصص رنگ موی بانوان:

کسانی که رنگ پوست گندمی یا تیره دارند برای جذاب‌تر شدن رنگ مو و همچنین زیبایی بیشتر صورت، بهتر است از هایلات‌های براق و منعکس‌کننده نور استفاده کنند.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی و تیره رنگی است که پایه و ریشه تیره‌تری داشته باشد و هایلایتی روی موها کار شود که ترجیحا 2 تا 3 درجه روشن‌تر از رنگ موی پایه باشد.

4.3/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا