تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

نحوه استفاده از گرمایش کولر گازی گری ( gree)

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

آیا از بین چندین برند کولر گازی، برند معروف گری را انتخاب کرده‌اید؟ آیا درباره بالا بردن گرمایش کولر گازی گری خود سؤالاتی دارید؟ آیا می‌خواهید معنای تمام نمادهای روی کنترل ریموت کولر گازی گری خود را بدانید؟ پس با ما همراه باشید تا با این برند معروف بیشتر آشنا شویم.  GREE برندی با سابقه برای تولید محصولات نوآورانه و جدید و انواع گسترده‌ای از سیستم‌های کولر گازی است. کولر گازی Gree یک دستگاه بسیار محبوب در بازار دنیا است.

گاهی ممکن است برخی افراد نتوانند مفهوم نمادها و عملکردهای کنترل از راه دور کولر گازی گری خود را درک کنند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم درباره فرآیند گرمایش کولر گازی گری بیشتر بدانید و نحوه استفاده از ساده‌ترین و دقیق‌ترین کنترل کولر گازی Gree را به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

درباره کولر گازی GREE بیشتر بدانیم

Gree یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کولر گازی در جهان است. این برند ادعای کیفیت و عملکرد عالی را برای هر محصولی که تولید می‌کند دارد. Gree که از سال 1998 در صنعت تجارت فعالیت می‌کند به دلیل تولید واحدهای کولر گازی استثنایی خود مشهور شده است. به همین دلیل است که Gree با موفقیت در سراسر جهان با هزاران مشتری وفادار به این برند در حال فعالیت است.

گرمایش کولر گازی گری

مطلب پیشنهادی اواپراتور کولر گازی چیست؟

وقتی صحبت از کیفیت، عملکرد و قابلیت‌های صرفه جویی در انرژی به میان می‌آید Gree از هر نظر برتر است. کیفیت گرمایش کولر گازی gree  بسیار بالا است و طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده است. این نوع کولر گازی برای کار کردن در هر منطقه‌ای تحت هر شرایط آب و هوایی طراحی شده است.

از آنجایی که Gree قابل اعتماد است هر فناوری جدیدی که ارائه می‌دهد مشتریان زیادی را در سراسر جهان جذب می‌کند. برای مثال فناوری معروف جهانی Wi-Fi گری کاملاً خیره کننده است. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ریموت یا حتی گوشی هوشمند کولر گازی خود را از راه دور کنترل کنید!

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

نکاتی که قبل از استفاده از کولر گازی Gree باید به آن توجه کنید

مانند بسیاری از برندهای دیگر کولر گازی موجود در بازار، کولر گازی Gree نیز مدل‌های زیادی دارد. بنابراین ریموت های این نوع کولرها نیز بسیار متنوع است. در این مقاله به نحوه استفاده از رایج‌ترین کنترل Gree می‌پردازیم و برای استفاده بهینه از گرمایش کولر گازی گری می‌توانید این روش را برای تمام کولرها اعمال کنید.

نکته مهمی را باید در اینجا ذکر کنیم. دقت کنید که در حین استفاده از ریموت کولر گازی Gree باید کنترل را در مکانی خنک، به در از نور مستقیم خورشید و رطوبت نگه دارید. اگر باتری ریموت تمام شد برای بهترین عملکرد گرمایش کولر گازی گری باید سریعاً هم‌زمان 2 باتری را تعویض کنید.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

مطلب پیشنهادی آموزش تنظیم داکت اسپیلیت برای تابستان

با عملکرد دکمه‌های کنترلر کولر گازی Gree آشنا شوید

معنی دکمه‌های ریموت کولر گازی  Gree

معنی دکمه‌های ریموت کولر گازی  Gree

  • دکمه ON/OFF: کولر گازی را روشن و خاموش کنید. این نماد معمولاً با یک نوار عمودی نشان داده می‌شود.
  • دکمه MODE: دکمه‌ای برای تنظیم حالت‌های دستگاه.
  • دکمه Cool Mode: هر نماد دانه برفی به حالت خنک هوا اشاره دارد. این عملکرد یکی از پرکاربردترین حالت‌های کولر گازی است و به عنوان یک انتخاب محبوب برای سیستم خنک کننده فوری محسوب می‌شود.
  • دکمه  Heat Mode: اگر نماد به شکل خورشید ظاهر می‌شود مربوط به حالت گرمایش کولر گازی gree است. حالت گرما با دمیدن هوای گرم به داخل اتاق تا رسیدن به دمای مطلوب عمل می‌کند.
  • دکمه Dry Mode: این حالت را نباید با حالت سرد اشتباه گرفت. حالت خشک معمولاً با نماد یک قطره آب نشان داده می‌شود. با وجود اینکه از نماد قطره استفاده می‌کند حالت خشک عملکردی است که رطوبت هوای اتاق را کاهش می‌دهد در حالی که هوای خنک در حال وزیدن است.
  • دکمه FAN: سرعت فن را تنظیم کنید. این ویژگی معمولاً با نماد پنکه نشان داده می‌شود و فن داخلی واحد را فعال می‌کند تا هوا را تأمین کند البته این عملکرد با کاهش ظرفیت خنک کنندگی نیز همراه است. نتیجه استفاده از این حالت، کاهش مصرف برق خواهد بود.
  • دکمه Fan Speed: نماد سرعت فن معمولاً در نوارهای سیگنال نمایش داده می‌شود. این حالت به شما کمک می‌کند تا میزان سرعت فن داخلی را مشخص کنید. هر چه درجه‌ها بالاتر باشد فن سریع‌تر کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی تنظیم سرمایش داکت اسپلیت هایسنس Hisense

  • دکمه TURBO: دکمه شتاب به تنظیم سریع دمای تنظیم شده کمک می‌کند. این حالت در ریموت کولر گازی یا نماد رعد و برق ظاهر می‌شود. خنک کننده توربو دستگاه شما را مجبور می‌کند تا با حداکثر ظرفیت خود کار کند تا خنک کنندگی قدرتمندی بین 15 تا 30 دقیقه برای شما فراهم کند.
  • دکمه ▲: دکمه افزایش دما.
  • دکمه ▼ : دکمه کاهش دما.
  • دکمه :SWING عملکرد چرخش معکوس را روشن و خاموش کنید. این حالت به شما امکان می‌دهد تا چرخش هوای کولر را به صورت عمودی یا افقی و در سه جهت رایج هدایت کنید: استاتیک، نوسانی یا خودکار.
  • دکمه SLEEP: حالت خواب که به شما کمک می‌کند هنگام خواب بدون احساس سرما راحت‌ترین خواب را داشته باشید.
  • دکمه TEMP: درجه دما را نمایش می‌دهد.
  • دکمه I FEEL: این دکمه عملکرد سنجش موقعیت از راه دور را دارد که از آن می‌توان دما را به طور دقیق در آن موقعیت تنظیم کرد.
  • دکمه CLOCK: ساعت نمایش داده شده را تنظیم کنید.
  • دکمه LIGHT: دکمه نور.
  • دکمه TIMER ON: تایمر برای روشن کردن دستگاه.
  • دکمه TIMER OFF: خاموش شدن تایمر.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

راهنمای جزئیات استفاده از گرمایش کولر گازی گری

حالت کلی عملکرد کولر گازی  Gree

مرحله 1: دکمه ON / OFF را فشار دهید تا کولر گازی روشن شود.

مرحله 2: دکمه MODE را فشار دهید تا حالت را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید، از جمله: AUTO، COOL، DRY، HEAT و FAN.

نحوه تغییر جهت چرخش هوا به بالا یا پایین

هنگام انتخاب این حالت چرخش، می‌توانید جهت جریان هوا را طوری تنظیم کنید که به بهترین حالت با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. زمانی که کولر گازی شما در حال کار است دکمه SWING را فشار دهید تا دریچه را به بالا یا پایین تغییر دهید.

سرویس پیشنهادی آچاره تعمیر کولر گازی در محل

نحوه تغییر سرعت فن

با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید سرعت فن را بر اساس تمایل خود تنظیم کنید:

مرحله 1: دکمه ON / OFF را فشار دهید تا دستگاه روشن شود.

مرحله 2: برای انتخاب سرعت مورد نظر، دکمه FAN را فشار دهید.

نکته مهم در اینجا این است که در حالت AUTO، دستگاه به طور خودکار سرعت فن را مطابق با دمای محیط انتخاب می‌کند. در حالت DRY، دستگاه سرعت فن را تنظیم نمی‌کند.

سنسور دما را فعال کنید

این یکی از ویژگی‌های هوشمند استفاده از گرمایش کولر گازی Gree است. در این حالت کولر در دمایی که کاربر تعیین می‌کند باقی می‌ماند. کنترل از راه دور دارای یک سنسور داخلی برای تشخیص دمای اطراف است و دستگاه با توجه به این سطح دما خنک می‌شود.

برای فعال کردن این ویژگی، موارد زیر را انجام دهید:

مرحله 1: دکمه I FEEL را فشار دهید، سپس دستگاه به طور خودکار مکان کنترل از راه دور را تشخیص داده و دما را دقیقاً در جایی که کنترل از راه دور است تنظیم می‌کند.

مرحله 2: دوباره I FEEL را فشار دهید تا این ویژگی خاموش شود.

مطلب پیشنهادی معایب استفاده از گرمایش کولر گازی

نحوه تنظیم زمان

مرحله 1: دکمه CLOCK را برای تنظیم تایمر فشار دهید.

مرحله 2: دکمه ▲ یا ▼ را فشار دهید تا زمان را افزایش یا کاهش دهید.

قبل از اینکه بخواهید یک تایمر تنظیم کنید، مطمئن شوید که زمان دقیق کولر گازی را تعیین کرده باشید.

مرحله 1: دکمه TIMER ON را برای فعال کردن تایمر برای روشن کردن دستگاه یا TIMER OFF برای فعال کردن تایمر برای خاموش کردن دستگاه فشار دهید.

مرحله 2: دکمه ▲ یا ▼ را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا تایمر کم یا زیاد شود.

مرحله 3: برای تأیید به ترتیب دکمه TIMER ON یا TIMER OFF را فشار دهید.

مرحله 4: دکمه TIMER ON یا TIMER OFF را دو بار در عرض 5 ثانیه فشار دهید تا تایمر لغو شود.

استفاده از گرمایش کولر گازی Gree برای صرفه جویی در مصرف برق

چند نکته زیر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های ماهانه برق کولر گازی صرفه جویی کنید.

  • توصیه می‌شود در اتاق دارای کولر گازی از دستگاه بخور استفاده کنید تا اثر خنک کنندگی را افزایش داده و در عین حال باعث خشکی پوست و خشکی بینی نشود.
  • باید هوا را در دمای پایین حدود 10-15 دقیقه روشن کنید، سپس دمای مناسب حدود 25 – 27 درجه سانتی‌گراد را تنظیم کنید.
  • به طور منظم اتاق را تمیز کنید، اشیاء را در اتاق مرتب کنید تا اثر گرمایش کولر گازی گری افزایش یابد.
  • سیستم کولر گازی را به طور مرتب تمیز کنید.
  • تمام روز از کولر گازی استفاده نکنید.

مطلب پیشنهادی آموزش تنظیم سرمایش داکت اسپلیت ال جی

نتیجه‌گیری

استفاده از کولر گازی در حال حاضر بخش مهمی از زندگی ما شده است به خصوص اگر در مناطقی با آب و هوای خنک گرم کنیم. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که زمستان‌های خنکی دارد وقت آن است که برای استفاده از گرمایش کولر گازی گری با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید. با توجه به کیفیت و عملکرد، محصولات Gree از هر نظر بی‌بدیل هستند.

کولر گازی Gree بهترین کولر گازی در سراسر جهان است و از نظر عملکرد و صرفه جویی در انرژی نسبت به اکثر سیستم‌های کولر گازی معمولی برتری دارند. همچنین طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را برای بخش‌های عمومی و تجاری عرضه می‌کند که این برند را به یک تولید کننده مشهور کولر گازی تبدیل کرده است.

4.5/5 - (4 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. وقتی روی حالت heat میزارم روی کنترل، دما روی ۲۳ درجه هستش ولی روی خود اسپیلت دمای ۱۶ رو نشون میده ، و باد سرد میزنه ، باید چیکار کنم ؟

    1. با سلام، وقتی که شما کولر را روی حالت هیت قرار می‌دهید شیر 4طرفه برقی بوبین برق دار می‌شود. پیستونی که داخل آن محفظه هست به جهت مخالف می‌آید و مسیر گاز داخلش برقرار می‌شود. تا زمانی که به درجه 24 نرسد فن و دمپر داخل اواپراتور فعال نشده و فرمان گرما صادر نمی‌شود. ممکن است یکی از قطعات نام برده مشکل داشته باشد.

  2. سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم چرا کولر گازی ما رو عدد ۶۱ هست و چجوری بیاریم رو ۱۸ اینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید