آموزش استفاده از شابلون ناخن (گام به گام)

زیبایی و سلامتناخن

امروزه استفاده از شابلون برای طراحی  ناخن، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شابلون یکی از مهم و کاربردی‌ترین ابراز برای طراحی ناخن بانوان است. این وسیله برای ناخن کاران حرفه‌ای که وقت زیادی برای طراحی ندارند بسیار ضروری است. چرا که هر شابلون دارای طرح‌های متفاوت است و ظرف مدت 10 دقیقه می‌توان یک طرح‌های زیبا روی ناخن‌های پیاده کرد. از این رو، اگر زمان کافی برای طراحی ناخن‌های خود ندارید، استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌شود. تا انتهای این مقاله از مجله آچاره با آموزش استفاده از شابلون ناخن با ما همراه ما باشید.

وسائل مورد نیاز برای طراحی با شابلون ناخن

همانطور که می‌دانید، برای ایجاد طرح‌های زیبا روی ناخن به‌وسیله شابلون به ابزاری نیاز دارید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است، این ابزار به‌واسطه کیفیت‌های مختلفی که دارند با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند و بهتر است بر اساس شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به توضیح بیشتر این ابزارها می‌پردازیم.

  • شابلون پلاستیکی
  • لاک مخصوص طراحی
  • چسب نواری
  • مهر طراحی پلاستیکی
  • کارت
  • تاپ کات

تاپ کات ناخن

آموزش استفاده از شابلون ناخن 

استفاده از شابلون ناخون در میان طراحان ناخون طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای آموزش استفاده از شابلون ناخن کلیک کنید.

1

آموزش استفاده از شابلون ناخن

2

شابلون مورد نظر خود را انتخاب کنید

3

انتخاب مهر مناسب برای شابلون

4

آماده‌سازی ناخن و انتخاب لاک مناس

5

قرار دادن طرح انتخابی روی ناخن

6

مهر را به آرامی روی ناخن قرار دهید

7

تمیز کردن مهر و شابلون ناخن

در ادامه شرح هر مرحله را جداگانه خواهید خواند.

1. شابلون مورد نظر خود را انتخاب کنید

شابلون‌ها در بازار به دو دسته، لاکی و فلزی تقسیم‌بندی می‌شوند. در سال‌های اخیر، شابلون‌های لاکی مورد توجه افرادی زیادی قرار گرفته و رضایت آنها را به خود جلب کرده است. معمولاً شابلون‌ها را بر اساس طرح‌های متفاوتی که دارند، انتخاب می‌کنند. سعی کنید، در انتخاب این طرح‌ها دقت و ظرافت به خرج دهید که در نهایت ناخن‌هایی باب‌میل و سلیقه خود بسازید.

2. انتخاب مهر مناسب برای شابلون

این روزها مهرها در بازار با ابعاد و مشخصات مختلفی عرضه می‌شوند، برخی از آنها صفحات بزرگ و برخی کوچکتر دارند و شما بر اساس کاربردی که برای این محصول در نظر گرفته‌اید، می‌توانید، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. همچنین این محصول، به اشکال مختلف مانند، مربع، مستطیل، دایره و… تقسیم بندی می‌شود. توجه داشته باشید، این مهرها با توجه جنس و ابعادی که دارند، به قیمت‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که شما بر اساس نیاز و شرایط خود می‌توانید آنها را خریداری کنید.

لازم به ذکر است، شما می‌توانید طراحی ناخن به‌وسیله شابلون را با انواع لاک‌ها مانند انجام دهید و خبر خوب اینکه طراحی به‌وسیله این محصول با لاک‌های معمولی و در خانه نیز امکان‌پذیر است و شما براحتی و در فرصت کوتاه با تهیه محصولاتی که به آنها اشاره شد، ناخن‌های بسیار زیبایی برای خود می‌سازید.

مطلب پیشنهادی : آموزش استفاده از شابلون خط چشم

شابلون ناخن

3. آماده‌سازی ناخن و انتخاب لاک مناسب

در ابتدا بهتر است با استفاده از عقب زن کوتیکول‌های اطراف ناخن خود را عقب بزنید. این کار باعث می‌شود انگشت‌های شما بسیار زیبا به نظر برسد. بعد از این مرحله به‌وسیله بافر، چربی‌های سطح پوست را از بین ببرید و بعد از آن یک لایه از لاکی که دوست دارید به‌عنوان پایه زیر کار شما باشد را به ناخن‌های خود بزنید.

سعی کنید، لایه اول را بسیار نازک بزنید و منتظر بمانید تا کامل خشک شود و در ادامه، لایه دوم از لاک انتخابی خود را بزنید. توجه داشته باشید، برای لاک معمولی دو لایه کافی است و نیاز نیست که بیشتر از آن، از لاک برای سطح ناخن خود استفاده کنید. لازم به ذکر است، تعداد مراحلی که باید از لاک استفاده کنید، کاملاً سلیقه‌ای است و مربوط به جنس و کیفیت لاک شما می‌شود. فقط در نظر داشته باشید، تمامی لایه‌ها خشک شوند و در ادامه سراغ مراحل بعدی بروید.

برای ناخن بانوان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

لاک

4. قرار دادن طرح انتخابی روی ناخن

هنگامی که طرح مورد نظر خود را انتخاب کردید، مقداری از طرح مورد نظر را آغشته به لاک می‌کنیم. توجه داشته باشید، در این مرحله، به میزان لازم از لاک استفاده کنید، بیشتر یا کمتر بودن آن، در نهایت کیفیت کار شما را کاهش می‌دهد و از زیبایی ناخن شما کاسته می‌شود. در ادامه به‌وسیله کاردک (کارت) لاک را به سمت پایین می‌کشید که تمام قسمت‌های طرح مورد نظر شما را بپوشاند. در نهایت مهر را به آرامی روی طرح مورد نظر قرار می‌دهد و با کمی فشار دست، طرحی که انتخاب کردید، روی مهر کپی می‌شود.

5. مهر را به آرامی روی ناخن قرار دهید

در آخرین گام از آموزش استفاده از شابلون ناخن، مهری که از مرحله قبل، طرح را روی آن کپی کردید را به آرامی روی ناخن خود قرار دهید. طرح به‌صورت کامل روی ناخن شما قرار می‌گیرد و زیبایی منحصر به فردی را به دستان شما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی تمام مراحلی که به آنها اشاره شد را برای تمامی یا انگشت دلخواه خود استفاده کنید و از طراحی منحصر به فرد آن لذت ببرید.


خدمات پیشنهادی آچاره : خدمات ناخن بانوان در منزل


 

شابلون ناخن

6. تمیز کردن مهر و شابلون ناخون

توجه داشته باشید، یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید دقت زیادی به خرج دهید، تمیز کردن مهر است. به هیچ عنوان از دستمال کاغذی و پنبه استفاده نکنید. فقط با یک لایه چسب نواری، مهر را تمیز کنید. استفاده از چسب نواری، باعث می‌شود که براحتی لاک‌های اضافی در این مرحله از بین برود و در نهایت مهر شما تمیز و عاری از لاک شود.

مطلب پیشنهادی : آموزش استفاده از شابلون ابرو

لازم به ذکر است، برای تمیز کردن شابلون می‌توانید از استون استفاده کنید. پد را به استون آغشته کنید و به آرامی روی شابلون بکشید. سعی کنید به دقت شابلون‌ها را تمیز کنید که دفعات بعدی نیز بتوانید براحتی از آنها استفاده کنید. در نهایت بهتر است، شابلون‌ها را در نایلون پلاستیکی قرار دهید و از آن بخوبی مراقبت کنید. این محصول را در محیطی قرار دهید که سطح آن خش نگیرید و آسیب نبیند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا