تعمیر پکیج تعمیرپکیج

مرجع ارور‌های پکیج استانبول

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

از جمله بهترین برندهای پکیج می‌توان به پکیج‌ استانبول اشاره کرد. این پکیج دارای ظاهر زیباتری است و می‌تواند جلوه جدیدی را برای فضای داخلی آپارتمان‌ها به ارمغان بیاورد. تولیدکنندگان این پکیج را در سه ظرفیت تولید می‌کنند که خریداران می‌توانند براساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

مهم‌ترین مورد در هر سیستمی به ویژه سیستم‌های گرمایشی، نحوه عیب یابی آن‌ها است. خوشبختانه امروزه در اکثر پکیج‌های خانگی سیستمی وجود دارد که هنگام بروز مشکل در پکیج، از طریق نمایش دادن اعداد و حروف لاتین به کاربر نشان می‌دهد که در عملکرد کدام یک از اجزا خطا وجود دارد. در این مقاله قصد داریم ارور‌های پکیج استانبول و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

تشخیص خطا در سیستم‌های گرمایشی می‌تواند در عیب‌یابی دقیق‌تر آن‌ها بسیار موثر باشد. در واقع شما با دانستن معنی خطاهای پکیج، نیاز ندارید تا هریک از اجزا را مورد بررسی قرار دهید.

این موضوع باعث شده بتوانید خیلی سریع منشأ اصلی ایراد در عملکرد پکیج استانبول را پیدا کرده و جهت رفع آن اقدام کنید. بنابراین اگر سیستم گرمایشی منزل شما درست کار نمی‌کند و ارور پکیج استانبول با تعداد بالایی را روی صفحه نمایش آن مشاهده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

نکات کلیدی

برای شناخت معایب نیاز به بررسی ارور پکیج استانبول احساس می‌شود. در این مقاله به انواع کد خطا و رفع آن اشاره شده است. مواردی مثل خرابی در پرشر سوئیچ هوا، آلوده بودن توری صافی، نقص در شیر موتور مبدل‌ها، اشکال در پمپ، درست کار نکردن شعله و سایر موارد توسط نمایش این کدها اخطار داده می‌شود.

معرفی پکیج دیواری استانبول و ویژگی‌های آن

پیش از بررسی ارور‌های پکیج استانبول بهتر است تا حدودی با این سیستم گرمایشی پرطرفدار آشنا شوید. همان‌طور که گفته شد این پکیج برخلاف پکیج‌های دیگر دارای ظاهری نسبتا مناسبی است که می‌تواند در فضای آپارتمان تاثیر مثبتی داشته باشد. تمامی قطعات به کار رفته در این سیستم اروپایی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در پکیج استانبول سیستم عیب‌یابی خودکاری وجود داشته که با نمایش دادن حروف و اعداد لاتین کاربر را از وجود مشکل در هر بخشی مطلع می‌کند. از جمله بهترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم شعله به صورت اتوماتیک و دارا بودن شیرگاز ماژولار اشاره کرد.

تمامی پکیج‌های برند استانبول دیواری بوده که در آن از جدیدترین مبدل‌های حرارتی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به مشعل Premix
  • راندمان بسیار عالی
  • دارای یک صفحه نمایش LCD جهت مشاهده خطا و عیب‌یابی پکیج
  • سازگار با محیط زیست
  • می‌توان از آن ها در سیستم‌های آبشاری استفاده کرد.
  • دارای سنسور دمای آب
  • پکیج استانبول از سنسورهای متعددی برای افزایش ایمنی برخوردار است.

معایب پکیج استانبول

معایبی خاصی برای این پکیج وجود ندارد فقط مواردی است که اگر رعایت نشود نمی‌توان بهترین عملکرد را از این دستگاه انتظار داشت. این موارد لزوما معایب پکیج استانبول نیستند اما رعایت ان‌ها اهمیت دارد.

نصب پکیج دیواری استانبول باید توسط یک مرکز خدماتی معتبر انجام شود و قبل از نصب، شرایط و مقررات محلی و تنظیمات پکیج را بررسی کنید. پکیج استانبول برای مصارف مسکونی، تجاری و اداری تولید شده است و انتخاب پکیج با ظرفیت مناسب و متناسب با محل استفاده اهمیت دارد پس اگر این ظرفیت رعایت نشود باعث نارضایتی از این برند می‌شود.

از معایب پکیج استانبول که مستقیما به کیفیت پکیج ربط ندارد و مربوط به تعمیرکاران نابلد است، نصب غیر اصولی پکیج است. با تعمیر پکیج توسط افراد خبره و حرفه‌ای هیچ نگرانی ایجاد نمی‌شود.

دستورالعمل های نصب باید به همراه پکیج ارائه شود. قبل از نصب، بسته بندی پکیج، مسیر هواکش و دودکش را قبل از نصب بررسی کنید.

نصب پکیج در محیط های گرد و غبار، رطوبت و در معرض شرایط نامناسب آب و هوایی ممنوع است. نصب پکیج در محیط داخلی مجاز و در محل های خطرناک مانند انبار مواد آتش زا و پارکینگ ممنوع است. دیوار نصب پکیج باید قابلیت تحمل وزن دستگاه را داشته باشد. برای تعمیر پکیج به صورت اصولی بهتر است قطعات جانبی از یک مرکز معتبر خریداری شود. در ادامه به ارور پکیج استانبول اشاره می‌شود.

رفع ارور‌های پکیج استانبول

همان‌طور که در بخش قبلی گفته شد، این سیستم دارای صفحه نمایشی است که ارورهای پکیج استانبول را درصورت بروز خطا، نمایش می‌دهد. کدهای خطا این پکیج عبارتند از:

رفع ارورهای پکیج استانبول

ارور E01 در پکیج

زمانی‌که شعله تشخیص داده نشده و یا به‌طور کلی تشکیل نشود، این ارور پکیج استانبول در صفحه نمایش ظاهر می‌شود. برای برطرف کردن این خطا پیش از هر اقدامی می‌بایست از باز بودن گاز ورودی مطمئن شد. پس از این کار سیستم را ریست کنید تا هوای داخل آن کاملا تخلیه شود. در آخر نیز باید دریچه‌های پکیج را باز کنید. در صورتی‌که با این روش خطا برطرف نشد، باید به سراغ شیر کنترل گاز رفته و درجه شعله را بالا ببرید.

خطا E02

از دیگر ارور‌های‌ پکیج استانبول می‌توان به کد e02 اشاره کرد که از فعال شدن کلید حرارتی ۱۰۵ درجه خبر می‌دهد. علل اصلی این ارور در سیستم عبارتند از:

  • پمپ گیرپاژ بوده و یا سوخته باشد.
  • خراب شدن شیر موتور در مبدل‌ها
  • شیرهای رفت و برگشت یا شیر مربوط به رادیاتور بسته باشد.
  • آلوده بودن توری صافی

بنابراین جهت رفع این خطا در پکیج، باید تمام موارد بالا را مورد بررسی قرار داده تا بتوانید پکیج را تعمیر کنید.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

ارور e03 در پکیج استانبول

چنانچه در بخش پرشر سوئیچ هوا مشکلی وجود داشته باشد، این ارور در صفحه نمایش مشاهده خواهد شد. جهت رفع این خطا باید در ابتدا شیلنگ پرشر هوا را از پکیج جدا کنید و با دقت کافی مسیر خارج شدن دود را بررسی کنید. همچنین می‌توان با فرو کردن ابزاری همانند پیچ‌گوشتی به داخل ونتوری فن از پاکیزه بودن آن اطمینان حاصل کرد.

در مجله آچاره می‌توانید در مورد تست فلوسوئیچ اطلاعاتی کسب کنید.

انواع ارور در پکیج

خطای E04

زمانی­که شما این کد خطا را در پکیج استانبول مشاهده می‌کنید که پرشر سوئیچ آب فعال شده باشد. برای برطرف کردن این مشکل می‌بایست قطعه شیر پرکن را که معمولا در زیر پکیج قرار دارد، پیدا کنید. لازم است بدانید برای یافتن این قسمت حتما به بخش پایینی سیستم دید داشته باشید. پس از یافتن شیر پرکن آن را برخلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید؛ مدتی صبر کنید تا عقربه به عدد ۱.۵ برسد و سپس شیر را ببندید. با انجام این مراحل خطا e04 در پکیج رفع خواهد شد.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

گاهی با رفع ارورها مشکل حل نمی‌شود یکی از موارد پیشنهادی آشنایی با نحوه تنظیم فشار پکیج جهت تعمیر پکیج است.

ارور E05

این ارور پکیج استانبول به خراب بودن سنسور مدار گرمایش مربوط می‌شود که باید جهت رفع آن سنسور مربوط به شوفاژ را تعویض کنید.

کد خطا E22 در پکیج استانبول

این کد از وجود ایراد در عملکرد داخلی خبر می‌دهد. برای رفع این مشکل لازم است تا حتما از یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای کمک بگیرید.کد خطا E22  در پکیج استانبول

ارور E40

یکی از ارور‌های پکیج استانبول، ارور e40 است؛ چنانچه در پکیج استانبول جریان برق ورودی به شکل متناوب و متغیر باشد، شما این ارور را در صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

E72

این ارور پکیج استانبول خبر از چیدمان ناصحیح می‌دهد. برای رفع این خطا حتما باید از نمایندگی‌ها کمک بگیرید.

کد E76

ارور پکیج استانبول تنها زمانی در صفحه نمایش مشاهده می‌شود که در پکیج خطای مدولاسیون وجود داشته باشد‌.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

ارور E77

از دیگر ارور‌های‌ پکیج استانبول می‌توان به این مورد اشاره کرد که نشان‌دهنده کاهش ولتاژ برق در سیستم می‌باشد‌.

کد خطا E78

در صورتی‌که در آب رفت و برگشت پکیج اختلاف دما وجود داشته باشد، این ارور در پکیج استانبول نمایان می‌شود.

عیب­ یابی پکیج

جمع‌بندی

از بهترین برندهای پکیج دیواری می‌توان به برند استانبول اشاره کرد که ویژگی‌های بسیار زیاد آن باعث شده تا رضایت کاربران زیادی را جلب کند. در این پکیج سیستم الکترونیکی عیب‌یابی خودکار وجود دارد که از طریق صفحه نمایش کاربر را از وجود مشکل در هریک اجزا مطلع می‌کند‌. شما با تشخیص هریک از ارور پکیج استانبول می‌توانید پکیج منزل خود را به راحتی تعمیر کنید.

اگر برای سرویس و یا تعمیر پکیج خود نیاز به تعمیرکاری باتجربه ولی فرد ممعتمدی را نمی‌شناسید؛ می‌توانید از متخصصین آچاره کمک بگیرید. زیرا صلاحیت فنی و اخلاقی تمام تعمیرکارانی که در تیم 7900 نفری تعمیر پکیج آچاره مشغول ارائه خدمات هستند بررسی شده و خیالتان از این بابت کاملا راحت خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا