تعمیر جاروبرقی تعمیر جاروبرقی

معرفی بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند

جاروبرقیلوازم خانگی

از محبوب‌ترین جاروبرقی‌ها در دنیای مدرن، جاروبرقی‌های هوشمند هستند. با توجه به تکنولوژی‌ای که این جاروبرقی‌ها دارند، دیگر نیازی نیست تا شما خودتان را با جارو کردن خسته کنید و شما می‌توانید تمام کارها را به این وسیله بسپرید.
در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند آشنا کنیم.

بهترین مدل‌ های جاروبرقی هوشمند در ایران

در دنیای امروزه که همه افراد مشغله‌های مخصوص خود را دارند، دیگر وقتی برای کارهای دیگر مانند جارو کشیدن نمی‌ماند. به جز این مورد، افراد کمی ترجیح می‌دهند که زحمت و خستگی جارو کشیدن به گردن آن‌ها نیفتد.

به مانند هر مشکل دیگری که توسط تکنولوژی رفع شده، مشکل جارو کشیدن نیز تقریبا حل شده و دیگر نیازی نیست شما انرژی و وقت زیادی را برای جارو زدن صرف کنید.

در حال حاضر در بازار انواع جاروبرقی‌ها وجود دارد اما یکی از گزینه‌های جذاب موجود ربات جاروبرقی پیشرفته است که به‌تازگی وارد بازار شده و زحمت جارو کشیدن را تقریبا به صفر رسانده است.

در ادامه به معرفی بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند خواهیم پرداخت. با این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی‌ های شیائومی

شما نیز حتما با نام شرکت شیائومی آشنا هستید.

اما برخلاف تصور اکثر افراد این شرکت تنها به ساخت گوشی‌ های هوشمند مشغول نیست و عمده سود این شرکت از طریق فروش لوازم موردنیاز در خانه است.

یکی از این لوازم جاروبرقی ‌های هوشمند و رباتیک محسوب می‌شود.

از بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند شیائومی می‌توان به مدل‌های Mop 2 Pro + یا Mop P اشاره کرد.

بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران

جاروبرقی هوشمند شیائومی Mop 2 Pro+

جاروبرقی Mop 2 Pro+ با تکنولوژی‌های جدیدی به بازار عرضه شده است و طرفداران خاص خود را دارد.

این ربات جاروبرقی پیشرفته شیائومی برخلاف مدل قبلی که از تکنولوژی LDS استفاده کرده بود، از سنسور سه بعدی 3D VSLAM استفاده کرده تا به کمک آن بتواند نقشه خانه را به بهترین شکل ترسیم کرده و سپس شروع به کار کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی استفاده از سنسور حسی فوتون است که عملکردی ۱۰ برابر بهتر نسبت به سنسور مادون قرمز دارد.

تعمیر جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

با توجه به استفاده از این سنسور در این جاروبرقی می‌توان اطمینان حاصل کرد که دستگاه در تشخیص موانعی مانند کابل برق یا اشیا دیگر بهترین عملکرد را خواهد داشت.

این جاروبرقی هوشمند شیائومی همچنین به فناوری‌هایی همچون S-cross 3D و ToF 3D مجهز است که می‌تواند به‌خوبی از برخورد دستگاه به موانع جلوگیری کند.

جالب توجه است بدانید که این فناوری‌ها هر 2 در اتومبیل‌های خودران استفاده می‌شوند.

مطلب مرتبط: دلیل سوت کشیدن جارو برقی

معرفی بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند

جاروبرقی هوشمند شیائومی Mop P

اما نسخه قدیمی‌تر مدل Mop 2 Pro+ برخلاف مدل جدید‌تر از تکنولوژی‌های زیادی بهره نمی‌برد اما این موضوع باعث نمی‌شود این جاروبرقی تبدیل به یک گزینه نامناسب شود.

این ربات جاروبرقی هوشمند به کمک موتور قدرمتند ۲۱۰۰ پاسکال خود می‌تواند تمام نقاط خانه را به‌خوبی نظافت کند.

همچنین این جاروبرقی هوشمند از فیلتر پنج لایه HEPA بهره می‌برد که با کمک آن می‌تواند ذرات گردوغبار را از بین ببرد. از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقیربات هوشمند می‌توان به قابلیت تی کشیدن، قابلیت تشخیص فرش و برس جانبی اشاره کرد.

همچنین این دستگاه قابلیت تشخیص موانع، لبه‌ها و پرتگاه‌ها را نیز داراست.

بهترین جاروبرقی رباتیک شیائومی

جاروبرقی سنکور 7020 BK

این جاروبرقی یکی از بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند بوده و ساخت کشور ژاپن است و با توجه به قیمتی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای اکثر افراد باشد.

[buatton color=”red” size=”small” link=”https://achareh.co/landing/vacuum-cleaner” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]مشاهده رایگان هزینه تعمیر انواع جاروبرقی![/button]

مدل 7020BK با توجه به ۳ برنامه جارو زدنی که دارند برای سطوحی مانند پارکت و سرامیک مناسب است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوبی که این دستگاه دارد قابلیت تی کشیدن آن است.

به علاوه این دستگاه قادر به تشخیص پله، موانع و وسایل مختلف است.

جاروبرقی هوشمند سنکور

جاروبرقی هوشمند ویموی S9

برند ویومی یکی از دیگر زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی است که در زمینه تولید لوازم خانه عملکرد خوبی از خود نشان داده است. مدل R9 این برند یکی از جاروبرقی‌های شارژی هوشمند است که از موتور Nidec استفاده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های خیلی جالب این جاروبرقی هوشمند تکنولوژی Auto Dumping است که باعث می‌شود هر زمان که مخزن دستگاه پر شد، دستگاه به داک شارژر برگردد و زباله‌ها را داخل پاکت ۳ لیتری تخلیه کند.

برای تعویض پاکت جاروبرقی می‌توانید از آموزش تعویض کیسه جاروبرقی در برندهای مختلف استفاده کنید.

بهترین مدل جاروبرقی هوشمند شیائومی

جاروبرقی هوشمند آریته 2711

این جاروبرقی ساخت کشور ایتالیا است و یکی از بهترین گزینه‌ها در زمینه جاروبرقی هوشمند به‌شمار می‌رود. این دستگاه زمانی که شارژ کافی نداشته باشد، خودبه‌خود به داک شارژ برمی‌گردد و دیگر نیازی نیست نگران شارژ کردن آن باشید.

این جاروبرقی با توجه به سنسورهایی که دارد می‌تواند موانع را به‌خوبی تشخیص داده و همچنین از سقوط جلوگیری کند. همچنین می‌توان برای این جاروبرقی برنامه روزانه تعیین کنید تا روزانه به تمیزکاری خانه بپردازد.

بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران

جاروبرقی لایدستو R1

آخرین مدل از بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند جاروبرقی لایدستو R1 است. مدل R1 لایدستور با توجه به قابلیت جاروکشی و تی کشیدن همزمان یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند برای اکثر خانه‌ها مناسب باشد.

این جاروبرقی رباتیک می‌تواند علاوه‌بر جارو زدن برای شما تی زدن هم انجام دهد. این جارو برقی امکان مرزبندی دارد تا در صورتی که مایل نبودید بخش‌های از خانه را تمیز نکند.

قدرت مکش جاروبرقی موتور این دستگاه ۳۰۰۰ پاسکال است که می‌تواند سطوح مختلف خانه را اعم از فرش، موکت، سرامیک و پارکت را بدون کوچک‌ترین مشکلی نظافت کند.

برای این‌که بتوانید یک جاروبرقی رباتیک مناسب انتخاب کنید، باید عواملی زیادی را مد نظر داشته باشید. از جمله این موارد می‌توان به قدرت مکش، نوع فیلتر، تعداد سنسورها، قابلیت‌های ویژه، مدت زمان شارژ، قیمت و قابلیت تی کشیدن و جاروکشیدن اشاره کرد.

در صورت کم شدن مکش جاروبرقی نیز حتما مخزن و فیلترهای آن را بررسی کنید.

تعمیرات انواع برندهای جاروبرقی در آچاره

برای خرید یک وسیله همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشید قیمت آن است.

خوشبختانه جاروبرقی‌ های هوشمند از جمله وسایلی هستند که تقریبا برای هر رنج قیمتی یک مدل وجود دارد اما پایه قیمت جاروبرقی رباتیک را می‌توان 7 میلیون تومان در نظر گرفت.

قیمت جاروبرقی هوشمند به‌طور تقریبی بین ۷ تا ۴۰ میلیون تومان است که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود به خرید یکی از این موارد اقدام کنید.

اما مانند هر وسیله دیگری جاروبرقی‌‌های هوشمند نیز معایب خاص خود را دارند. یکی از معایب اصلی این وسایل این است که نمی‌تواند آشغال‌های بزرگ را بردارد.

بهترین جاروبرقی رباتیک بازار

یکی دیگر از مشکلاتی که این وسایل دارند این است که اکثر این وسایل از مخازن کوچکی برخوردارند و مدام باید مخزن آن‌ها تخلیه شود.

طول عمر جاروبرقی هوشمند لایدسو نسبتا طولانی است اما می‌توان با رعات نکات افزایش طول عمر جاروبرقی مدت زمان کاربری آن را افزایش داد.

مهم نیست کدام یک از موارد مطرح‌شده در لیست بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند را خریداری ‌کنید؛ جاروبرقی‌های هوشمند یا رباتیک هم مانند سایر لوارم خانگی دچار مشکل و خرابی می‌شوند.

پس اگر صاحب یکی از این جاروها هستید یا قصد خریدش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله رایج ترین مشکلات جاروبرقی رباتیک و تعمیر آن را نیز مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را تا حد امکان با جاروبرقی‌های هوشمند آشنا کنیم.

همچنین برخی از بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند که اکنون در بازار ایران موجود است را به شما معرفی کردیم. البته خرید جاروبرقی هوشمند نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و هر فرد باید با توجه به نیازهای خود به خرید آن‌ها اقدام کند.

در نهایت فراموش نکنید که شما برای رفع رایج ترین مشکلات جاروبرقی هوشمند خود نیز می‌توانید از سرویس تعمیرکار جاروبرقی رباتیک آچاره بهره ببرید.

سوالات متداول

معایب استفاده از جاروبرقی هوشمند چیست؟

یکی از اصلی‌ترین معایب استفاده از جاروبرقی هوشمند عدم توانایی آن‌ها در جارو کردن زباله‌های بزرگ است.

هنگام خرید جارو برقی هوشمند باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشیم؟

هنگام خرید جارو برقی هوشمند باید نکاتی مثل قدرت مکش، قیمت و حجم مخزن را مدنظرتان داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر جاروبرقی

درخواست تعمیر  و عیب یابی انواع جاروبرقی!

 

کلیک کنید