معرفی بهترین شوینده ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

لوازم خانگیماشین ظرفشویینظافت و شستشو

یک شوینده ماشین ظرفشویی باکیفیت، در عین حال که ذرات غذا و چربی را از روی ظروف پاک می‌کند، لیوان‌های شیشه‌ای را هم برق انداخته و بدون لکه تحویل می‌دهد. شوینده همچنین باید برای آب‌هایی با سختی متفاوت مناسب بوده و به ظروف و ماشین ظرفشویی صدمه نزند. انتخاب بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی به تمیزتر شدن و سالم ماندن ظروف و همچنین سالم ماندن ماشین ظرفشویی شما کمک می‌کند و باعث می‌شود تا در هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی صرفه جویی شود.

تفاوتی نمی‌کند که از ژل، قرص، پودر و یا انواع دیگر شوینده‌ ماشین ظرفشویی استفاده کنید، کارکرد مناسب شوینده به شکل آن ارتباطی ندارد. انتخاب شکل شوینده به سلیقه خودتان و بودجه‌ای که در نظر گرفتید بستگی دارد. شوینده پودری معمولا از نظر قیمتی مناسب‌ترین گزینه است، قرص‌ها کارآمدترین و گرانترین و مایع و ژل هم چیزی بین این دو حالت به شمار می‌آیند.

تفاوت اصلی بین برندها است نه نوع شوینده، پس باید مناسب‌ترین برند را برای ماشین ظرفشویی خودتان انتخاب کنید. در این مقاله لیستی از بهترین قرص و ژل‌های شوینده ماشین ظرفشویی داخلی و خارجی را تهیه کردیم تا با شناخت بهتر هر برند بتوانید بهترین شوینده ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید.

بهترین شوینده‌های خارجی ماشین ظرفشویی

قرص شوینده Finish Quantum

به جرات می‌توان گفت قرص شوینده فینیش بهترین شوینده ماشین ظرفشویی موجود در بازار است. قرص شوینده ماشین ظرفشویی Finish Quantum با فرمول منحصر به فرد خود تمامی ذرات باقی مانده غذا را از روی ظروف پاک کرده، لک‌‌ها را از بین برده و ظروف را کاملا براق و تمیز می‌کند. این شوینده بهترین قرص ماشین ظرفشویی و برای پاک کردن سخت‌ترین لکه‌ها بهترین انتخاب است.

مشاهده رایگان هزینه نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی!

قرص شوینده Finish Quantum

ژل ماشین ظرفشویی Finish All In One

این مدل ژل ماشین ظرفشویی با فرمول قوی خود هر لکه و مواد باقی مانده روی ظروف را پاک کرده و در عین حال مانع از ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه‌ای می‌شود. این ژل همه کاره یک چربی زدای قوی است که ظروف‌تان را تمیز و براق می‌کند. قیمت این مدل شوینده فینیش در مقایسه با مدل قرص آن ارزان‌تر است و در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود و برای شستشوی تمام چیزهایی که می‌توان در ماشین ظرفشویی شست مناسب است.

قرص ماشین ظرفشویی Fairy Platinum

اگر به دنبال بهترین قرص ماشین ظرفشویی هستید، این مدل از مناسب‌ترین و محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است. قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم، یک شوینده چندکاره است که مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین برده و ظروفی براق و تمیز به شما تحویل می‌دهد.

خاصیت سفید کنندگی این قرص لک قهوه و چای را به طور کامل از بین می‌برد. این مدل شوینده با حفظ شفافیت و جلوگیری از ایجاد خش، بهترین گزینه برای ظروف شیشه‌ای و کریستال است.

یکی از مزیت‌های این قرص شوینده ویژگی جرم گیر بودن آن است که باعث از بین بردن رسوبات آهکی ایجاد شده در ماشین ظرفشویی می‌شود و هزینه‌های مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی را کاهش می‌دهد. قیمت این مدل نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار کمی بالاتر است.

ژل ماشین ظرفشویی Ludwik All In One

ژل ماشین ظرفشویی لودویک بهترین شوینده ماشین ظرفشویی است. این ژل لکه‌های قوی و مواد باقی مانده روی ظروف، مثل تخم مرغ را به طور کامل از بین می‌برد و راحیه ملایم و خوبی دارد و بوی بد ظرف را از بین می‌برد.

ژل ظرفشویی لودویک ظروف را براق و درخشان می‌کند و با فرمول منحصر به فردی که دارد مانع تشکیل رسوبات آهکی شده و در نتیجه در طولانی مدت مانع آسیب دیدگی ماشین ظرفشویی شده و نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی نخواهید داشت.

ژل ماشین ظرفشویی Pril Free Gold

این برند آلمانی در زمینه شوینده بسیار شناخته شده و باکیفیت است. ژل ماشین ظرفشویی با رایحه پرتقال و لیمو بوی بد ظروف در ماشین ظرفشویی را سریع از بین برده و هرگونه لک و چربی را از روی ظروف کاملا پاک می‌کند. اگر به دنبال شوینده‌هایی هستید که آسیب کمتری به محیط زیست می‌زنند، این شوینده پریل به دلیل نداشتن ترکیبات مضر مثل فسفات انتخاب بسیار مناسبی است.

ژل ماشین ظرفشویی Pril Free Gold

قرص ماشین ظرفشویی Pril Royal

اگر به دنبال بهترین قرص ماشین ظرفشویی هستید، شوینده پریل مدل Royal یک انتخاب بسیار مناسب است. قرص ماشین ظرفشویی پریل خاصیت چربی زدایی و لکه بری بالایی دارد و با مواد سفید کننده باعث درخشش و تمیزی ظروف‌تان می‌شود. البته باید با روش چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی هم آشنا باشید. مدل قرص ظرفشویی پریل در مقایسه با ژل این برند قیمت بالاتری دارد.

ژل ماشین ظرفشویی White & White Free Gold

اگر به دنبال انتخاب بهترین شوینده‌ ماشین ظرفشویی هستید، این مدل شوینده را حتما در نظر داشته باشید. ژل ظرفشویی وایت اند وایت در مقایسه با نوع قرص و پودری قابلیت حل شوندگی بالاتری دارد. این ژل یک چربی زدای قوی است و می‌تواند ظروف کریستال، استیل و شیشه‌ای‌تان را برق بیاندازد و شما را از جرم گیر ماشین ظرفشویی بی‌نیاز کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این ژل عدم ایجاد رسوب در ماشین ظرفشویی است و باعث می‌شود تا ماشین ظرفشویی‌تان عمر و ماندگاری بیشتری داشته باشد. حالت ژله‌ای این شوینده به دلیل بافت نرمی که دارد مانع از ایجاد خش روی ظروف شیشه‌ای می‌شود.

رایحه لیمو ژل شوینده وایت اند وایت بوی نامطبوع ظروف را از بین برده و با قدرت سفید کنندگی بالایی که دارد ظروفی تمیز و درخشان به شما تحویل خواهد داد.

بهترین شوینده‌های ایرانی ماشین ظرفشویی

ژل ماشین ظرفشویی ناتار

اگر به دنبال ژل شوینده ایرانی هستید این ژل بهترین شوینده ماشین ظرفشویی موجود در بازار است. ژل ماشین ظرفشویی ناتار یک جرم‌زدای قوی است که با داشتن آنزیم‌ها و مواد پاک کننده قوی چربی‌ها را از بین برده و ظروف‌تان را تمیز و درخشان می‌کند. این شوینده قابلیت حل شوندگی بالایی دارد و از کدر شدن ظروف شیشه‌ای جلوگیری می‌کند. ژل ماشین ظرفشویی ناتار را در دو رایحه لیمو و پرتقال می‌توانید تهیه کنید.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

یک برند ایرانی خوب دیگر، هوم پلاس است که در شکل‌های مختلف (ژل، مایع، پودر) در بازار موجود است. قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس که با رایحه لیمو و در بسته بندی 24 عددی عرضه می‌شود یک چربی زدای قوی است و لکه‌ها و باقی مانده مواد غذایی را کاملا از روی ظروف پاک می‌کند.

خاصیت سفید کنندگی این قرص شوینده ظروفی براق و درخشان به شما تحویل می‌دهد.

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی-ژل ماشین ظرفشویی هوم پلاس

قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس

یک برند ایرانی خوب دیگر نت پلاس است. مدل N1 این برند به شکل قرص عرضه شده و استفاده از آن بسیار راحت است. قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس قابلیت تمیز کنندگی بالایی داشته و ظروف براقی را به شما تحویل می‌دهد. این قرص ظرفشویی همچنین از ایجاد رسوب جلوگیری کرده و به ماشین ظرفشویی شما آسیب نمی‌زند.

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

ژل ماشین ظرفشویی پوش

ژل ماشین ظرفشویی پوش مدل All In One یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب موجود در بازار است. این ژل حاوی مواد پلیمری ضدخش است که مانع از آسیب دیدن و کدر شدن ظروف شیشه‌ای و کریستال شما می‌شود.

وجود آنزیم‌ و مواد پاک کننده قوی در این شوینده قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی بالایی به آن داده است. این ژل همچنین تمیز کننده دستگاه ماشین ظرفشویی است و از نظر قیمت در مقایسه با ژل‌های خارجی بسیار اقتصادی‌تر است.

وجود انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار ممکن است انتخاب بهترین شوینده ماشین ظرفشویی برای نظافت خانه را کمی سخت کند. در این لیست تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم تا در صورتی که به دنبال بهترین قرص شوینده ماشین ظرفشویی یا بهترین ژل هستید بتوانید گزینه مناسب را بسته به سلیقه و برند ماشین ظرفشویی‌تان به راحتی انتخاب کنید.

4.1/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا