تعمیر پکیج تعمیرپکیج

انواع ارورهای پکیج بوتان و دلایل بروز آن

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

عملکرد پکیج بوتان نیز مانند هر سیستم دیگری پس از مدتی می‌تواند دچار عیب و نقص شود. برای این که از معایب پکیج بوتان کاسته شود؛ بایستی به صورت منظم به سرویس دستگاه بپردازید و نسبت به ارور های پکیج بوتان حساس باشید.
در این مقاله، به صورت مفصل در مورد عوامل و منشا ارورهای دستگاه بوتان و تعمیر پکیج توضیح داده شده است. اگر تمایل دارید تا ارور پکیج بوتان را بیشتر بشناسید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید در مورد ارورهای پکیج بوتان اطلاعاتی کسب کنیم؟

پکیج بوتان، یکی از دستگاه‌های پر طرفدار به حساب می‌آید؛ چراکه سبب شده مقدار انرژی مصرفی به حداقل برسد و کارایی مطلوبی حاصل شود. به همین علت امروزه در تمام ساختمان‌های مسکونی و تجاری برای گرم کردن آب مصرفی و گرمایشی از این محصول استفاده می‌کنند.
پکیج‌های بوتان با ورود به بازارهای داخلی و خارجی توانستند، مشتریان و خریداران بسیاری را به سوی کیفیت و راندمان بالای خود جذب کنند. سازندگان پکیج بوتان برای این که روز به روز بازار فروششان از رونق بالاتری برخوردار باشد؛ سعی کرده‌اند این محصول را در انواع دیگری تولید کنند.
این محصول به‌طور کلی به 2  دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم‌بندی می‌شود.

کارایی و بازدهی هرکدام از پکیج‌های آنالوگ دیجیتال با هم دیگر متفاوت است؛ به همین خاطر مشکلات و ارورهایی که در سیستم عامل هر یک رخ می‌دهد، نیز متفاوت است.
دستگاه‌هایی که تا به امروز تولید شده‌اند؛ همگی دارای ارورهایی هستند و شما هیچ‌گاه نمی‌توانید با قاطعیت بگویید، که دستگاه شما از هر گونه ارور و مشکلی مبرا می‌باشد. وجود ارور در پکیج بوتان همیشه بد نیست؛ بلکه در برخی از مواقع به نفع فرد خریدار و تولید کننده نیز است زیرا باعث شده فرد از به‌وجود آمدن ارورهای بزرگ در دستگاه پیشگیری کند.

ارورهای پکیج بوتان

انواع کد خطای پکیج بوتان و دلایل بروز آن

انواع خطاها بوتان قابل بررسی و حل است. به‌طور مثال خطای e1، e3 و خطای e82 قابل شناسایی است که در ادامه به ان پرداخته می‌شود. اگر علاوه بر رفع این ارورها می‌خواهید اطلاعات کاملتری از این دستگاه داشته باشید، آموزش نصب پکیج بوتان مدل پارما (parma) را مطالعه کنید.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

خطای e1 پکیج بوتان

هنگامی که به هر علتی شمعک پکیج روشن نشود؛ نمایشگر دستگاه خطای e1 را نشان می‌دهد. از جمله علل تشکیل خطای e1 در پکیج بوتان می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مشکل در جرقه زن:

از جمله مشکلاتی که جرقه زن پکیج به وجود می‌آورد؛ می‌توان از ایراد الکترود جرقه زن، یونیزه نشدن، مشکل از اتصالات جرقه زن یا آرت جرقه زن را نام برد.

  • قطعی گاز
  • ایرادات مربوط به آی سی
  • کاهش فشار یا میزان گاز ورودی به پکیج بوتان

 پکیج بوتان

برای رفع خطای e1 در پکیج بوتان، توصیه می‌شود؛ موارد زیر را با کوچک‌ترین جزئیات رعایت کنید:

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

  1. بررسی کنید، آیا شیر ورودی گاز پکیج بوتان باز است یا نه؟
  2. وجود هرگونه لامپ یک‌بارمصرف در اطراف پکیج دیواری سبب شده نویزهایی برای پکیج فرستاده شود.
    به همین دلیل یا آن را خاموش کنید، یا این‌که برای همیشه آن را از آن قسمت بردارید‌.
  3. داشتن یک محافظ برق برای پکیج بوتان الزامی است. بررسی کنید، محافظ تنها مختص پکیج باشد.
  4. برق دستگاه را یک‌بار قطع و وصل کنید تا ارورهای پکیج بوتان رفع شود.

خطای e3 پکیج بوتان

علت به وجود آمدن این خطا در پکیج دیواری به خاطر پرشر دود در محفظه ی داخلی پکیچ بوتان است. برای رفع خطای e3 در پکیج بوتان بهتر است، نکات زیر را رعایت کنید

  • اگر چنین مشکلی برای پکیج بوتان ساختمان شما اتفاق افتاد، بهتر است؛ شما اقدام به هیچ کاری نکنید؛ چراکه پرشر هوا یکی از تجهیزات اصلی پکیج محسوب می‌شود.
  • اگر دست به کار شوید، مطمئن باشید؛ که سبب آسیب دیدن تجهیز می‌شود؛ بنابراین دستگاه از کار می‌افتد و شما مجبور به تعویض قطعه یا پکیج می‌شوید.

برای این که از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید، اول دستگاه را خاموش کرده و سپس با تعمیرکار پکیج تماس حاصل بفرمایید.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

ارور e82 پکیج بوتان

در زمان‌هایی که فرآیند احتراق یا سوختن به‌خوبی انجام نمی‌گیرد؛ خطای e82 در پکیج اتفاق می‌افتد. برای رفع ارور e82 پکیج بوتان چه کارهایی بایستی انجام دهیم؟
بهترین کاری که باید برای رفع این مشکل در پکیج بوتان انجام دهید؛ بررسی مسیر خروجی دود است. قبل از آن از نصب دودکش پکیج به درست‌ترین شکل مطمئن شوید.

رایج ترین ارورهای پکیج بوتان روما

یکی از پر مصرف‌ترین پکیج بوتان که امروزه در تمام فصول سال مورد استفاده افراد قرار گرفته است، پکیج بوتان روما است. این پکیج از دیگر دستگاه‌ها محبوبیت بیشتری در بین مردم دارد؛ چرا که از ویژگی و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

پکیج بوتان روما نیز مانند دیگر انواع این محصول دارای ارورهایی است. برای این که از خرید این نوع پکیج مطمئن باشید؛ سعی کنید، قبل از خرید حتی در مورد کوچک ترین اطلاعات پکیج بوتان روما نیز اطلاعات کسب کنید.

از جمله ارورهای پکیج بوتان روما می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اشکال در پرشر دود
  • اشکال در چشمک زن تابستانه و زمستانه محصول
  • سنسور جرقه زن خوب عمل نمی‌کند.
  • فن دستگاه مشکل دارد.
  • کلید حرارتی متصل به مبدل به مشکل بر خورده است.
  • مسدود شدن لوله احتراق

ارورهای پکیج بوتان

کدهای عیب یابی پکیج روما شامل موارد زیر است:

اشکال کد
وجود اشکال در روشن شدن مشعل A01
کلید حرارتی A02
پرشر دود _ ترموستات دود A03
کم بودن فشار آب مدار گرمایش A04
NTC مصرفی A06
NTC گرمایش A07
حسگر قبل از فرمان برد عمل کرده-انفجاری روشن شدن A11
تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر گرمایش ADJ
فعال بودن حالت تامین سریع آبگرم P
درخواست جهت گرمایش سریع چشمک زن P

چارور پکیج بوتان آنالوگ بیشتر است یا مدل روما؟

وجود ارور یکی از مسائلی است که نمی‌توان آن را انکار کرد. با این که هم پکیج بوتان آنالوگ و هم پکیج بوتان روما از ارورهای بسیار برخوردار هستند؛ افراد زیادی خواستار خرید هر یک از این محصولات هستند؛ چراکه کارایی و عملکردشان بسیار بالا است.

به همین خاطر افراد ترجیح می‌دهند، این محصولات را به‌جای آبگرمکن‌های ساده خریداری کنند. میزان ارورهای پکیج بوتان آنالوگ تا حدودی کمتر از ارورهای پکیج بوتان روما است. به همین خاطر بازار فروش این محصول پر رونق‌تر از بازار فروش پکیج‌های دیگر می‌باشد. بعد از رفع کامل خطاها باید نحوه تنظیم فشار پکیج را هم بررسی کنید.

نتیجه‌گیری

ارورهای پکیج بوتان همیشگی نیستند. شما می‌توانید تا زمانی طولانی با سرویس منظم پکیج بوتان از شر تمامی خطا‌ها و کدهای خطای پکیج بوتان خلاص شوید همچنین شما می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصین آچاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهند تا در صورت نیاز به تعمیر پکیج بوتان راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید