تعمیر پکیج تعمیرپکیج

تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج بوتان

پکیجسرمایش و گرمایشگرمایش

جالب است بدانید همین حالا که شما در به در به دنبال راه‌های  تعمیر پکیج بوتان می‌گردید؛ در حقیقت در حال دست و پنجه نرم کردن با نسل چهارم محصولات این کارخانه هستید. بوتان طی 70 سال تولید همواره به دنبال تامین آسایش خانواده‌های ایرانی بوده و همین باعث شده که سبد محصولاتش را متنوع و کارآمد کند.

یکی از نمودهای این دغدغه، تولید و ساخت انواع متنوع و متفاوتی از پکیج‌ است. در ادامه با مجله آچاره همراه باشید تا با انواع مدل پکیج های بوتان، مشکلات رایج پکیج بوتان، عیب یابی و سرویس آشنا شوید.

نکات کلیدی

پکیج بوتان انواع مختلفی شامل ورونا، پرلا، کالدا ونزیا، روما، بنسره پرو و سایر مدل‌ها دارد. برای تعمیر پکیج بوتان می‌توانید با تیم مجرب آچاره در تماس باشید و با بهترین کیفیت و خدمات مشکل پکیج را رفع کنید.

راه‌های ارتباطی با تیم آچاره:

  • کلیک روی گزینه «شروع کنید» در صفحه تعمیر پکیج
  • نصب اپلیکیشن آچاره  و ثبت درخواست تعمیر پکیج

تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج بوتان

انواع مدل پکیج های بوتان

بوتان انواع مختلفی از پکیج را تولید می‌کند. این پکیج‌ها در سایز و اندازه،  قیمت، دیواری یا زمینی بودن، فن دار بودن یا نبودن، برد پکیج، آنالوگ و دیجیتالی بودن، ظرفیت حرارتی، تک مبدل یا دو مبدل، کیفیت ساخت، سیستم ضد یخ زدگی و سیستم عیب یابی پیشرفته با یکدیگر تفاوت دارند.

انواع مدل پکیج های بوتان:

  1. پکیج بیتا: ارزان‌ترین نوع از انواع پکیج بوتان است. این پکیج چون کیفیت خوبی نسبت به قیمتش دارد؛ یکی از پرفروش‌ترین‌های بوتان نیز به حساب می‌آید.
  2. پکیج پارما: این پکیج آنالوگ قیمت کمتری از مدل پاویا و پرلا پرو دارد. به نوعی این پکیج در دسته‌ای مشابه با پکیج بیتا قرار می‌گیرد. امکان تعمیر پکیج بوتان مدل پارما (parma) در گروه متخصصان آچاره فراهم است.
  3. پکیج پاویا: پاویا و پرلا پرو قطعات خارجی دارند. این دو پکیج قیمت بالاتری نسبت به دو پکیج قبلی دارند. همچنین طول عمرشان بیشتر بوده و هزینه تعمیرشان نیز بالاتر است. اما دیرتر از دو نوع قبلی دچار مشکل خواهند شد.
  4. پکیج پرلا پرو: غول پکیج‌های بوتان است که امکانات زیاد و طول عمر طولانی دارد. این دسته از پکیج‌ها تمام نیازهای یک خانه را تامین می‌کند و ظرفیت نبستا بالایی نیز دارد.

تعمیر پکیج بوتان

تفاوت پکیج‌های بوتان

با چهار عضو از خانواده پکیج‌های بوتان آشنا شدید. این 4 عضو در حقیقت دو جفت دوقلو هستند که دو به دو در یک دسته مشترک قرار می‌گیرند اما تفاوت‌های جزئی نیز با یکدیگر دارند. درست مثل دوقلوهای یک خانواده.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

تفاوت پکیج بیتا و پارما:

این دو پکیج در دسته محصولات مقرون به صرفه و ارزان قرار می‌گیرند. هر دو از انواع آنالوگ پکیج‌ها هستند که فروش خوبی را نیز تجربه کرده‌اند. اما پکیج پارما در مقایسه با پکیج بیتا کیفیت بالاتری دارد. تمام قطعات پکیج بیتا قطعات آسیایی است اما 4 قطعه از قطعات اصلی پکیج پارما قطعات باکیفیت اروپایی است. همین مسئله باعث کیفیت و قیمت بالاتر قل پارما شده است. این نکته نیز در تعمیر پکیج بوتان قابل توجه است.

پارما و بیتا با دو ظرفیت 22000 و 24000 تولید می‌شوند. کدهای خطای پکیج بوتان پارما به شناخت بهتر این دستگاه کمک می‌کند.

تفاوت پکیج پاویا و پرلا پرو:

این جفت از پکیج‌های خانواده بوتان، جفت گران‌تر و بهتری از قبلی‌ها هستند. امکانات خوب و طول عمر بالایی نیز دارند. هر دو پکیج در امکانات خاص تقریبا شبیه هستند اما تفاوت اصلی بین‌شان «ظرفیت» پکیج است. ظرفیت پکیج پاویا 24 کیلووات است یعنی مناسب برای متراژ 140 متر. اما پرولا پرو 3 ظرفیت مختلف برای متراژهای متنوع و بزرگتر ارائه می‌دهد.

مقرون به صرفه قطعات ایرانی قطعات خارجی هواگیری اتومات شیر سه طرفه مجهز به سیستم بی‌دا تخلیه گاز راندمان بالای 90% سیستم جرقه خودکار سیستم بای پس مجهز به مبدل حرارتی سیستم عیب یابی الکتریکی پیشرفته
بیتا ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

2 عدد

پارما ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

2 عدد

پاویا ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

2 عدد

✔️
پرلا پرو ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

93%

✔️ ✔️ ✔️

3 عدد

✔️

انواع دیگر مدل‌های بوتان تولید می‌شود که به طور مثال برای تعمیر پکیج بوتان مدل پاویا (Pavia) آن می‌توان با آچاره در تماس باشید.

بهترین پکیج؛ دیواری یا زمینی؟

«آیا پکیج مناسبی خریدم؟» اگر پکیج شما دچار اشکالاتی شده است؛ پیش از هرچیز از خودتان بپرسید آیا پکیج مناسبی برای خانه یا محل کارم خریده‌ام یا خیر. بهترین پکیج، پکیجی است که مناسب با متراژ شما خریداری شده باشد.

1. تناسب پکیج با متراژ:

  • تا متراژ 150 متر مربع: پکیج 24 کیلو وات
  • 150- 220 متر مربع: پکیج 28 کیلو وات
  • 220-300 متر مربع: پکیج 30 کیلو وات
  • 300-350 متر مربع: پکیج 35 کیلو وات

2. دیواری یا زمینی؟

مولفه دومی که باید برای سنجش انتخاب خود در نظر بگیرید؛ نوع دیواری یا زمینی پکیج است. دیواری یا زمینی خریدن پکیج کاملا به مکانی که برای نصب آن در نظر گرفته‌اید؛ بستگی دارد. پکیج زمینی فضای بیشتری از پکیج دیواری اشغال می‌کند. پکیج زمینی بیشتر مناسب بیمارستان‌ها، هتل، خوابگاه و مکان‌های بزرگ با جمعیت بالا است. همه شرایط نیز بر تعمیر پکیج بوتان و سرویس آن تاثیر گذار است.

سرویس پکیج بوتان

مشکلات رایج در تعمیر و سرویس پکیج بوتان

اگر پکیج شما مدام خاموش می‌شود احتمالا دو علت اصلی دارد:

  1. خراب بودن برد پکیج: از متخصصین آچاره برای تعمیر برد پکیج کمک بگیرید.
  2. کم بودن فشار آب: ممکن است مشکل خاموش شدن پکیج شما ناشی از کم بودن فشار آب باشد. برای اطمینان حاصل کردن از علت خرابی با متخصصین آچاره تماس بگیرید. اگر کارشناس تایید کرد که خاموش شدن پکیج به دلیل فشار پایین آب است؛ بایست برای رفع مشکل فشار آب را تنظیم کنید. اکثر ساختمان‌ها برای تنظیم آب از پمپ آب استفاده می‌کنندو برای نصب پمپ آب نیز می‌توانید با متخصصین آچاره تماس بگیرید.
  3. کم بودن فشار گاز: شاید علت خاموش شدن پکیج کم بودن فشار گاز باشد. با 1471 تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. استادکارهای آچاره در کمترین زمان ممکن به منزل شما آمده و مشکل را حل می‌کنند.

اگر می‌خواهید علت خاموش شدن پکیج بوتان را بفهمید، احتمالا مشکل از ورودی گاز است. بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج بوتان خود از طریق دکمه زیر  کارشناس آچاره پکیج شما را طی گام‌های زیر بررسی خواهد کرد:

  1. کارشناس آچاره ابتدا ورودی گاز پکیج را بررسی می‌کند تا از دستی آن مطمئن شود.
  2. بعد از آن در صورت درستی ورودی گاز، متخصص آچاره شیلنگ گاز را چک می‌کند. از شرایط قطعی و وصلی گاز مطلع می‌شود.
  3. در مرحله بعد کارشناسان آچاره لوله و پکیج را هواگیری می‌کنند.
  4. ممکن است فشار گاز خانه شما بالا باشد. متخصصین آچاره فشار گاز خانه شما را بررسی می‌کنند و اگر فشار گاز خانه بالاتر از حد معمول بود؛ با اداره گاز تماس گرفته و از آن‌ها درخواست می‌کنند فشار گاز منزل شما را تنظیم کنند.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

علت انفجاری روشن شدن پکیج بوتان چیست؟ در بررسی‌هایی که کارشناسان آچاره انجام داده‌اند؛ انفجاری روشن شدن پکیج‌های بوتان 4 علت اصلی دارد:

  • تنظیم نبودن میزان گاز ورودی
  • تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن پکیج
  • مسدود بودن دودکش
  • خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن

اگر هر کدام از موارد چک لیست بالا تیک بخورد؛ کارشناسان آچاره در کمترین زمان ممکن آن را رفع  و تعمیر چکیج بوتان انجام می‌شود.

  • سر و صدای پکیج بوتان

از خاطرات مشترک کارشناسان پکیج آچاره دو چیز است:

  1. هوا گیری
  2. رسوب گیری

هر دو این اقدامات برای رفع سر و صدای پکیج انجام می‌شود. اپلیکیشن آچاره را نصب کنید و در صفحه تعمیر پکیج بوتان کامنت‌های مشتریان را بخوانید تا مشکلات مشابه خود و دیگران را ببینید.

  • بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج بوتان

روی دکمه  کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا با راهنمایی کارشناسان آچاره بفهمید بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج بوتان کدام یک از موارد زیر است:

  • کم بودن فشار آب
  • مشکلات ورودی گاز
  • گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج

مشکلات رایج در تعمیر و سرویس پکیج بوتان

عیب یابی برای تعمیر و سرویس پکیج بوتان

برای سرویس پکیج بوتان پس از آشنایی با مشکلات رایج پکیج بوتان باید خطاهای پکیج و علت آن‌ها را بشناسید. آچاره در ادامه لیست کاملی از خطاهای پکیج بوتان در انواع مدل ارائه داده است.

 تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل ورونا

شناخت و مشاهده لیست و مفهوم خطاهای پکیج بوتان مدل ورونا VERONA به تعمیرکاران برای سرویس پکیج بوتان و تعمیر آن کمک می‌کند.

  1. خطا E01: این خطا هنگام روشن نشدن پکیج بوتان ظاهر می‌شود. مشکل پکیج شما اختلال جرقه زدن یا خرابی مشعل است.
  2. ارور E02: کلید حرارتی مبدل شما مشکل دارد. علت آن احتمالا  بالا رفتن بیش از حد دمای آب مدار گرمایش یا قطعی کابل متصل به آن است.
  3. E03: خروجی دود فن، ترموستات و پرشر سوئیچ (دستگاهی برای کنترل فشار در پکیج) از دلایل بروز این خطاست. در صورت نیاز کارشناسان آچاره این‌ها را برای شما تعمیر یا تعویض می‌کنند.
  4. E04: فشار آب کم است. اگر همیشه این مشکل را دارید در سایت و این صفحه خدمات نصب منبع آب را ثبت کنید.
  5. E06: ان‌تی‌سی یا سنسور دمای آب گرم مصرفی خراب است.
  6. E07: ان تی سی قطع شده است. اگر ان تی سی را وصل کردید و پکیج مجددا ارور را نمایش داد، با کارشناسان آچاره برای تعویض این قطعه تماس بگیرید.
  7. E09: آب در مدار نمی‌چرخد. آچاره باید پمپ و برد شما را چک کند تا در انتها تعمیر پکیج بوتان با موفقیت انجام شود.
  8. E11: شعله یا برد درگیر پارازیت شده اند.
  9. E12: سیستم مدولاتور شیر گاز قطع شده است.
  10. E28: یک خطا بیش از 5 بار تکرار شده است. از دستکاری مجدد پکیج به جد خودداری کنید، وارد سایت یا اپلیکیشن آچاره شده و سرویس کار پکیج بوتان را به خانه خود بخوانید.

 تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل ورونا

تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل پرلا

در این قسمت به لیست کدهای خطای پکیج بوتان پرلا PERLA و مفهوم هر کدام اشاره شده است تا هم صاحبین پکیج و هم تعمیر کاران برای تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا (Perla) به‌راحتی به رفع خطاهای آن بپردازند.

  1. ارور E01: شعله تشکیل نمی‌شود. سه علت اصلی این مشکل: خرابی شیر گاز، خرابی حسگر شعله و خرابی جرقه زن. برای تشخیص علت اصلی دیدن این ارور روی پکیج با کارشناسان آچاره تماس بگیرید.
  2. خطای E02: قطعی یا خرابی یکی از موارد زیر:  کلید حرارتی و مدار.
  3. E03: پرشر سوییچ، مجموعه دود و فن، ترموستات دود مشکل دارد. برای تشخیص دقیق خطا روی «شروع کنید» کلیک کنید.
  4. E04: فشار آب مدار گرمایش مشکل دارد. فشار آب باید به بیش از 0.5 برسد.
  5. E06: ان تی سی آب مصرفی قطع شده است. سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی دچار مشکل شده است.
  6. E07:ان تی سی گرمایش قطع شده است. سنسور تشخیص دمای گرمایش مشکل پیدا کرده است.
  7. E11: شیر گاز یا برد پکیج مشکل دارد. برای رفع مشکل در اپلیکیشن آچاره درخواست خود برای تعمیر پکیج بوتان را ثبت کنید.
  8. دما + چراغ چشمک زن: این ارور در اثر سه مشکل به وجود می‌آید: 1. فعال شدن کلید فشار 2. کافی نبودن فشار آب مدار گرمایش 3. قطعی ترموستات ایمنی دود یا کابل متصل به آن. شماره 1471 برای رفع تمامی مشکلات پکیج شما در دسترس است.

برای اطلاعت بیشتر کدهای خطای پکیج بوتان پرلا پرو (Perla Pro) را در مجله آچاره مشاهده کنید

 تعمیر پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا

در این بخش به لیست خطاهای مدل کالدا ونزیا (CALDAVENZIA) و مدل اپتیما (OPTIMA) پرداخته می‌شود تا در نهایت به تعمیر پکیج بوتان ختم شود.

  1. چراغ سبز ثابت مشعل دستگاه به طور ثابت روشن مانده و خاموش نمی‌شود.
  2. سبز چشمک زن 0.5 تا 0.5 ثانیه: ممکن است یکی از این موارد علت این ارور باشد: خرابی پرشر دود، خرابی مجموعه فن و خرابی پمپ سیرکولاتور و ایجاد اشکال در کلید فشار چگالیده یا کلید حداقل فشار. از سرویس کار پکیج بوتان بخواهید علت اصلی این مشکل را دریابند.
  3. سبز چشمک زن 1-5 ثانیه: این ارور زمانی ظاهر می‌شود که پکیج آماده کار است اما دستوری برای گرمایش دریافت نمی‌کند.
  4. زرد ثابت: سنسور آب مصرفی یا ان تی سی دچار ایراد شده یا به طور کامل قطع است. «شروع کنید» را کلیک کنید و از تعمیر کار پکیج بوتان کمک بگیرید.
  5. سبز چشمک زن سریع: گریپاژ پمپ، کمبود آب، خرابی NTC و خرابی برد از دلایل این ارور است.
  6. زرد چشمک زن: سیستم با حداکثر توان خود در حال کار است. این ارور در طولانی مدت طول عمر پکیج را کاهش می‌دهد. از سرویس کار پکیج بوتان در مجموعه آچاره کمک بگیرید.
  7. قرمز ثابت: این ارور به دلیل وجود مشکل در سنسور گرمایش، قطعی ترموستات دود، عدم تشکیل شعله، خرابی برد الکترونیک و ایراد در کلید حداقل فشارایجاد می‌شود.
  8. قرمز چشمک زن 0.5 ثانیه-0.5 ثانیه: مشکل از کلید حرارتی دستگاه است. با 1471 تماس بگیرید و یک تعمیر کار پکیج بوتان درخواست کنید.

 تعمیر پکیج بوتان مدل روما

برای تعمیرات شناخت خطاهای پکیج بوتان مدل روما کمک کننده است پس در اینجا لیستی از این خطاها جمع‌آوری شده است.

  1. ارور A01: علت بروز این ارور یکی از موارد روبه‌رو است:  در روشن شدن مشعل مشکل وجود دارد، سنسور جرقه زن خوب عمل نمی‌کند، فن دستگاه مشکل دارد، مشعل کثیف است، مسیر خروج احتراق پکیج گرفته است. برای اینکه بفهمید کدام از موارد چک لیست بالا علت اصلی خطای پکیج شما است؛ روی دکمه «شروع کنید» کلیک کنید.
  2. A02: این خطا هنگام مشکل کلید حرارتی یا خرابی سنسور حرارتی متصل روی مبدل اولیه پیش می‌آید.
  3. A03: مشکل در فن، پرشر دود و ترموستات دود باعث این ارور می‌شود. اگر با این خطا روبه‌رو شدید از مجموعه آچاره بخواهید یک تعمیر کار پکیج بوتان به منزل شما بفرستد.
  4. A04: به دلایلی مانند اشکال در کلید حداقل فشار آب، سنسور حداقل فشار آب و کم بودن فشار آب ورودی به پکیج این خطا ظاهر می‌شود.
  5. A06: سنسور آب مصرفی پکیج خراب است. از سایت برای تعمیر پکیج بوتان اقدام کنید.
  6. A07: سنسور آب گرم دچار مشکل شده است.
  7. A11: از سرویس کار پکیج بوتان در مجموعه آچاره بخواهید تشخیص دهد علت ارور A11 روی پکیج شامل: مشکل مجموعه مشعل، خرابی سنسور حسگر دما، مشکل سنسور جرقه زن، خراب بودن شیر برقی گاز و کثیف بودن فن مشعل است.
  8. ارور ADJ: تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر گرمایش دچار مشکل شده است.
  9. چشمک زن زمستانه/تابستانه: اگر تا 10 دقیقه روشن بود؛ کلید حداقل فشار آب دچار مشکل شده است. اگر بیشتر از 10 دقیقه روشن بود؛ سنسور حداقل فشار آب خراب شده است.
  10. چشمک زن زمستانه/تابستانه: با باز شدن آب، اگر تا 10 دقیقه روشن بود؛ مجموعه فن مشکل دارد. اگر بیشتر از این مقدار روشن بود؛ پرشر دود خراب است. برای دریافت خدمات از سرویس کار پکیج بوتان اپلیکیشن آچاره را نصب کنید.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

تعمیر پکیج بوتان مدل بنسره پرو

لیست خطاهای پکیج بوتان مدل بنسره پرو با توضیح مختصری در این بخش از مطلب عنوان شده است.

  1. ارور 10: احتمالا گاز قطع شده یا حسگر شعله خراب است.
  2. ارور 11: پکیج انفجاری روشن می‌شود.
  3. خطا 20: این خطا مربوط به کلید حرارتی است. از تعمیر کار پکیج بوتان بخواهید سنسور کنترل دمای مبدل اولیه را بررسی کند.
  4. 21: سنسور روی مشعل پکیج دچار قطعی یا خرابی است.
  5. 22: عملکرد سنسور دود نرمال نیست.
  6. 30: فن و کلید ایمنی دود خراب شده است. مسیر خروجی دود را باز کنید.
  7. 31: فن و کلید ایمنی دود خراب شده است.مسیر خروجی دود را باز کنید.
  8. 40: علت این ارور این است که فشار آب از یک دقیقه پایین‌تر است. سرویس کار پکیج بوتان مجموعه آچاره دو علت اصلی این ارور را بررسی می‌کند: سوراخ بودن منبع انبساط و کم بودن فشار ورودی آب
  9. 41: فشار آب پایین است.
  10. 42: ترنسند فشار آب خراب است.
  11. ارور 51 تا 59: این شماره ارور ها مربوط به خرابی برد کنترل است. برای رفع این ارور:دستگاه را به حالت پیش فرض برگردانید، پکیج را ریستارت کنید، مجموعه سیم و اتصالات را چک کنید و جرقه زنی دستگاه را چک کنید.
  12. 60: ان تی سی خراب است.روی دکمه «شروع کنید» بزنید و یک سرویس کار پکیج بوتان بگیرید.
  13. 71: خرابی گرمایش ان تی سی
  14. 77: ان تی سی گرمایش از کف دچار مشکل شده است. برای عیب یابی با 1471 تماس بگیرید.
  15. ارور J0: برد کنترل خراب شده است. درخواست خود را در اپلیکیشن آچاره ثبت کنید.

در صورت مشاهده هر یک از خطاهای بالا روی پکیج خود می‌توانید از سرویس تعمیر پکیج بوتان آچاره استفاده کنید.

راه‌های ارتباط:

  1. تماس با 1471
  2. کلیک روی گزینه «شروع کنید» در سایت آچاره
  3. نصب اپلیکیشن آچاره  و ثبت درخواست تعمیر پکیج

تعمیر پکیج بوتان مدل بنسره پرو

چه مدل هایی از پکیج بوتان در این سرویس تعمیر می شوند؟

سرویس تعمیر پکیج بوتان آچاره سرویسی کامل است. این سرویس انواع پکیج را پوشش می‌دهد. از جمله:

  • ایران رادیاتور
  • دئوترم
  • بوتان

اما اگر شما یکی از انواع پکیج بوتان را دارید و برای تعمیر آن به دنبال یک سرویس کار می‌گردید؛ اصلا نگران نباشید. تعمیرکاران با تجربه آچاره مهارت تعمیر انواع مدل‌های پکیج بوتان را دارند. از جمله:

تعمیر برد پکیج بوتان

اگر بعد از چک کردن ارور پکیج در لیست ارورها متوجه شدید که برد دستگاه شما دچار مشکل است و به فکر تعمیر آن افتادید؛ در ادامه با آچاره همراه باشید.

برد پکیج یا آبگرمکن دارای قطعات مختلفی از جمله رله، دیود، خازن و … است. هرگاه هر کدام از این قطعات دچار مشکل شوند؛ دستگاه نمی‌تواند به درستی کار کند. به همین جهت باید قطعه را تعمیر یا تعویض کنید.

برای تعمیر برد پکیج بوتان باید سوکت را از برد خارج کنید. دقت کنید که این کار اصلا نباید با فشار و زور انجام شود چون به پکیج آسیب می‌زند.

بعد از آن نوبت به بررسی کامل برد و مدار و اتصالات آن می‌رسد. دقت کنید که این کار یک کار کاملا تخصصی و پیچیده است که در صورت درست انجام نشدن هزینه‌های سنگینی را برای شما ایجاد می‌کند.

برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر پکیج بوتان و سرویس آن با کارشناسان آچاره از طریق شماره گیری کد 1471 یا زدن دکمه «شروع کنید» در همین صفحه اقدام کنید. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن آچاره ضمن بررسی قیمت‌ها درخواست خود را ثبت کرده و در سیستم قیمت رقابتی با مجرب‌ترین و ارزان‌ترین سرویس کار پکیج بوتان کار تعمیر را شروع کنید.

تعمیر برد آبگرمکن بوتان

کدام خطاها برای تعمیر پکیج بوتان نیاز به متخصص ندارد؟

نه در همه موارد اما برای برخی از ارورها نیاز به تماس با  تعمیر کار پکیج بوتان ندارید. کارشناسان آچاره راه‌ حل‌های ساده را در ادامه لیست کرده اند:

  • برای رفع کد خطای E28 برق دستگاه را قطع و دوباره وصل کنید.
  • برای رفع خطای E02 کابل دستگاه را قطع و دوباره وصل کنید.
  • برای رفع خطای E01 شیر گاز دستگاه را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

اگر با کد خطاهای متفاوتی روبرو شدید یا همین کدخطاها با این راهکار ها رفع نشد؛ از دستکاری پکیج خودداری کنید و درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن آچاره ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید