تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

راهنمای کد خطای کولر گازی گری

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

تعمیر کولرهای گازی در برخی موارد، می‌تواند بسیار سخت و پیچیده باشد و شناخت کدهای خطا می‌تواند کمک بزرگی  برای حل مشکل باشد. اگر شما هم به دنبال اطلاع دقیق از کد خطای کولر گازی گری هستید، ما این مقاله را برای شما نوشته‌ایم. توجه داشته باشید، در برخی موارد، خوانش و اطلاع دقیق از این کدها آسان نیست و ممکن است با چالش‌های زیادی مواجه شوید.

بر این اساس، خوانش دقیق کد خطای کولر گازی گری، اهمیت خاصی دارد. در ادامه به بررسی بیشتر آنها می‌پردازیم.

کد ارور E1 کولر گازی گری؛ حفاظت از فشار بالا

این خطا، از سیستم در برابر فشار بالای سیستم خنک‌کننده، محافظت می‌کند. یکی از دلایلی که ممکن است با این خطا مواجه شوید، دمای بسیار بالای محیط و وارد شدن فشار به کولر گازی باشد. هنگامی که با این مشکل مواجه شدید، بهتر است، به کولر استراحت دهید که فشار بیشتری به موتور و قسمت‌های داخلی آن فشار وارد نشود.کد ارور E1 کولرگازی گری

کد ارور E2 کولر گازی گری؛ حفاظت از کولر در برابر انجماد

یکی دیگر از خطاهایی که ممکن است با آن مواجه شوید، حفاظت از دستگاه در برابر انجماد است. بر این اساس، توجه داشته باشید، زمانی که با این خطا، مواجه شدید، آرامش خود را حفظ کنید و از کارشناسان بخواهید که در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

مشکلی که این خطا برای کولر گازی شما به وجود می‌آورد، اختلال در عملیات خنک کردن است. این خطا، بجز استفاده از فن‌های داخلی، عملیات را متوقف می‌کنند. در طول عملیات، واحد کاملاً متوقف می‌شود.
تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

لازم به ذکر است، اختلالی که این ارور برای کولر گازی شما وارد می‌کند، در طول عملیات خنک‌سازی و خشک کردن، کمپرسور و پنکه در فضای باز در حالی که فن داخلی عمل می‌کند، متوقف می‌شوند. همان طور که اشاره شد، اگر در اسرع وقت، این مشکل را حل نکنید، ممکن است در طولانی مدت، باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیر در عملکرد کولر گازی شما شود.

شناسایی کولر گازی گری تقلبی2

خطای E2 به چه دلایلی در کولر گازی گری رخ می‌دهد؟

هر خطایی به‌دلیل خاصی در کولر گازی گری رخ می‌دهد، با توجه به اینکه خوانش دقیق و درست این خطاها به شما و متخصصین کمک زیادی می‌کند که به‌راحتی مشکل به وجود آمده را برطرف کنید، در ادامه به بررسی دلایل ایجاد خطای E2 می‌پردازیم.

  • بازگشت ضعیف هوا در محیط خانه
  • سرعت غیر عادی فن
  • استفاده از اپراتور کثیف
  • سیستم طبیعی است اما حسگر حرارتی داخلی غیر طبیعی است یا سنسور حرارتی لوله بخوبی به هم متصل نشده است.کد خطای E2 کولر گازی

کد ارور E3 کولر گازی گری؛ حفاظت کمپرسور از فشار پایین

این خطا، ممکن است به کلی عملکرد کولر را مختل کند. دلایل ایجاد این خطا را می‌توان به اتصال نادرست صفحه اصلی و صفحه نمایش، کافی نبودن مبرد، نشت کردن مبرد، قرار داشتن ورودی LLp در سطح بالایی نام برد. بر این اساس، هنگامی که با این خطا مواجه شدید، آرامش خود را حفظ کنید و در اسرع وقت با متخصصان این رشته تماس بگیرید و مشکل را با آنها مطرح کنید.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

کد ارور E4 کولر گازی گری؛ حفاظت از دمای بالا اگزوز کمپرسور

واکنشی که کولر هنگام ایجاد این خطا انجام می‌دهد، کمپرسور و فن خارجی متوقف خواهند شد و در صورت تنظیم بودن کولر گازی در حالت گرمایش کل سیستم از کار خواهد افتاد. در این حالت، نیازی نیست که بترسید. لازم به ذکر است، در این حالت ممکن است، خاموش شدن کولر گازی به‌دلیل، اورلود کردن یا داغ شدن کمپرسور باشد.

مطلب پیشنهادی:نحوه سرویس و معایب کولر گازی گری

کد ارور E4 کولرگازی گری

کد ارور E 5 کولر گازی گری؛ حفاظت در برابر جریان زیاد ولتاژ

این کد به معنی، ولتاژ ناپایدار یا ولتاژ ناایمن است. واکنشی که کولر گازی در این موارد نشان می‌دهد، اگر دستگاه را در حالت‌های سرمایش و یا تهویه تنظیم کرده باشید، در حالی که فن داخلی کار می‌کند، کمپرسور و فن خارجی متوقف خواهند شد. علاوه بر این در صورت تنظیم بودن کولر گازی در حالت گرمایش کل سیستم از کار خواهد افتاد.

بر این اساس، در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی که ممکن است با خطای E5 مواجه شوید، را بررسی می‌کنیم.

  • میزان ولتاژ واردشده به دستگاه در حال تغییر است. به همین دلیل باید از محافظ کولر گازی استفاده شود.
  • میزان ولتاژ برق منبع بسیار کم است در حالی که میزان لود شدن آن بالا است.
  • کثیفی کویل های اواپراتور

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

 کد ارور E6 کولر گازی گری؛ ایجاد مشکل در ارتباط قسمت‌های داخلی

هنگامی که با این مشکل مواجه می‌شوید، اگر دستگاه را در حالت‌های سرمایش و یا تهویه تنظیم کرده باشید، در حالی که فن داخلی کار می‌کند، کمپرسور و فن خارجی متوقف خواهند شد و در صورت تنظیم بودن کولر گازی در حالت گرمایش کل سیستم از کار خواهد افتاد. این خطا نیز به‌دلیل اورلود کولر و دمای بالای به وجود می‌آید.ایجاد مشکل در ارتباط قسمت‌های داخلی کولرگازی

هنگام به وجود آمدن این خطا نیز، مانند خطاهای دیگر، نیازی نیست که نگران باشید، در اسرع وقت با کارشناسان این رشته ارتباط بگیرید و از آنها بخواهید که مشکل به وجود آمده را پیگیری کنند.

مطلب پیشنهادی: شناسایی کولر گازی گری تقلبی

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی مهم‌ترین خطاهای کد خطای کولر گازی گری پرداختیم. آنچه که اهمیت دارد، خوانش دقیق و درست این خطاها است. از آنجایی که هر گونه اشتباهی در خوانش این خطاها ممکن است در نهایت کولر گازی شما با چالش‌های بیشتری مواجه شود، باید در خواندن و بررسی آنها دقت کنید.

در آخر لازم به ذکر است، هنگامی که با این خطاها مواجه شدید، کافی است با مجموعه آچاره در ارتباط باشید تا تعمیرکاران ماهر ما در اسرع وقت به محل مورد نظرتان مراجعه کنند و مشکل شما را با قیمت رقابتی حل کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید