تعمیر یخچال تعمیر یخچال فریزر

بررسی انواع کد ارور یخچال ال جی-لیست کامل 22 کد خطا

لوازم خانگییخچال و فریزر

در حال حاضر انواع لوازم خانگی توسط برندهای مختلفی تولید شده و با تنوع زیادی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. از آن جایی که همه ما در انتخاب لوازم خانگی سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را نسبت به شرایط داشته باشیم، معمولا یک برند، موفق به جلب اعتماد ما شده و با خیال راحت از تولیدات این سازنده استفاده می‌کنیم. یکی از سازندگان لوازم خانگی که در چندین سال گذشته توانسته سهم بسیار خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهد، برند ال جی می‌باشد. ارتقا کیفیت محصولات این تولیدکننده کره‌ای در این سال‌ها. رضایت مشتریان را به همراه داشته و در کسب اعتماد عمومی تاثیر به‌سزایی گذاشته است.

امروزه دستگاه‌های ال جی را می‌توان در بیشتر خانه‌ها مشاهد کرد که خبر از کیفیت بالای این محصولات می‌دهد. یکی از این محصولات، یخچال ال جی می‌باشد که در مدل‌های گوناگونی تولید شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با وجود کیفیت بالای محصولات ال جی، بروز اختلال در عملکرد آن‌ها غیرممکن نبوده و ممکن است شما در استفاده از این دستگاه‌ها با مشکل مواجه شوید. این اختلالات احتمالی در یخچال ال جی به صورت ارور و یا کد خطا نمایش داده خواهند شد. ارورهای ال جی، کمک بسیاری در روند عیب‌یابی و رفع مشکل به شما خواهند کرد. در این مقاله از مجله آچاره به بررسی این کدهای ارور یخچال ال جی خواهیم پرداخت. در صورتی که شما هم در این زمینه به کمک نیاز دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

ساختار ارور یخچال ال جی چگونه است؟

یخچال‌های برند ال جی هنگام بروز اختلال در عملکرد، یک کد خطا را در صفحه نمایشگر خود نشان خواهند داد و هر کدام از این کدها در دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، دارای معنی خاص خود می‌باشند. در نتیجه شما برای عیب‌یابی و رفع مشکل دستگاه باید از معانی این کدها مطلع باشید. اما در بعضی از موارد افراد در پیدا کردن این معانی با مشکل مواجه شده و سردرگم می‌شوند. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا با ساختار ارور یخچال ال جی بیشتر آشنا شویم. این ارورها در هر دستگاه یک معنی مشخص دارند اما به صورت کلی رایج‌ترین ارورهای یخچال ال جی با 3 پیشوند یا پسوند در صفحه نمایش دستگاه ظاهر خواهد شد که این پیشوند و پسوندها عبارتند از :

  • Er
  • E
  • r

مطلب پیشنهادی اواپراتور یخچال

در اکثر این کدها صرفا از حروف انگلیسی استفاده شده اما در برخی از آن‌ها می‌توان عدد نیز مشاهد کرد. حال حروف و یا اعداد دیگری که در کنار این 3 قرار می‌گیرند، نشان‌دهنده نوع اختلال خواهند بود.

توجه داشته باشید که ساختار ارورهای مربوط به هر قسمت خاص در تمام تولیدات ال جی یکسان بوده و صرفا در جزئیات نسبت به یکدیگر تفاوت خواهند داشت. در ادامه ابتدا از دسته‌های اصلی ارور یخچال ال جی نام برده و در توضیحات هر بخش تفاوت این ارور در دستگاه‌های مختلف این برند را شرح خواهیم داد.

ساختار ارور یخچال ال حی

لیست کامل ارور یخچال ال جی

همان‌طور که اشاره کردیم ساختار اصلی ارور یخچال ال جی ساید بای ساید نسبت به یخچال فریزر ال جی تفاوتی نداشته و صرفا تفاوت‌های جزئی در کدهای مربوط به هرکدام از این دستگاه‌ها دیده می‌شود. این نکته بدین معنی است که هر ارور فارغ از پیشوند یا پسوند خود که در قسمت قبل از آن‌ها نام بردیم، یک ساختار اصلی دو بخشی دارد که در بیشتر موارد از دو حرف تشکیل شده است. این دو حرف در تمام یخچال‌های ال جی یک معنی یکسان داشته و فقط امکان جابه‌جایی اجزای تشکیل‌دهنده کد وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به دو حرف اصلی کد خطا، به معنای آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه توضیحات، مشخصات و معنی هر کد را ذکر خواهیم کرد.

1. ارور CF

ارور (CF) نشان‌دهنده اختلال در عملکرد فن کندانسور می‌باشد و برای رفع آن باید مشکل این قسمت برطرف شود. وظیفه این فن که معمولا در قسمت پایین و پشت فریزر قرار دارد، جذب حرارت کندانسور یخچالبوده و اگر این روند به درستی انجام نگیرد، صرفا با تعمیر این بخش مشکل رفع خواهد شد. برای رفع اختلال فن کندانسور حتما از متخصصین دارای مهارت کمک بگیرید. این کد خطا در دستگاه‌های مختلف ترکیب متفاوتی داشته که در ادامه هر کدام از آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

تعمیر یخچال تعمیر یخچال فریزر

  1. CF E
  2. E CF
  3. ER CF

ارور فن کندانسور

2. ارور CO

زمانی که ارتباط بین برد کنترل اصلی و نمایشگر دچار مشکل شود، این ارور نمایش داده خواهد شد. رفع این مشکل باید توسط کارشناسان صورت بگیرد. در نتیجه به هیچ عنوان برای رفع این عیب اقدام نکنید و از کمک افراد بامهارت استفاده کنید. این اختلال در مدل‌های مختلف با ترکیب‌های ذیل، نشان داده می‌شود.

  1. E CO
  2. CO E
  3. ER CO

3. ارور یخچال ال جی dH

ارور dh ساید ال جی و دیگر مدل‌ها در نتیجه فعالیت بیش از 1 ساعت دیفراست (برفک‌زدا) نشان داده می‌شود. در طول روند برفک‌زدایی این سیستم دمای اواپراتور را تا یک میزان مشخص افزایش داده و این افزایش دما باید قبل از یک ساعت به اتمام برسد. در صورتی که پس از گذشت 1 ساعت، دستگاه به این دما دست نیافته بود، این کد خطا در صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل یخچال را به مدت 2 دقیقه از برق کشیده و سپس دوباره روشن کنید. این راهکار باعث ریست شدن سیستم شده و به آن کمک می‌کند که یک بار دیگر روند برفک‌زدایی را آغاز کند. اگر بعد از خاموش و روشن کردن یخچال این کد خطا برطرف نشد، سلامت سیستم دیفراست یخچال به بررسی بیشتری نیاز دارد. در این صورت حتما از نمایندگی‌های مجاز کمک بگیرید. این ارور با این قالب‌ها در دستگاه‌های مختلف ظاهر می‌شود:

  1. DH
  2. F DH
  3. DH F
  4. R DH
  5. DH R
  6. ER DH

ارور سیستم برفک زدا

4. ارور یخچال ال جی dS

خرابی سنسور دیفراست (برفک‌زدا) به نمایش این کد خطا منجر می‌شود. این کد با دو پیشوند (F) و (r) ظاهر شده که هر کدام معنی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. ارور (dS) به همراه (F) نشان‌دهنده خرابی سنسور دیفراست فریزر بوده و اگر همراه با (r) نمایش داده شود خبر از خرابی سنسور دیفراست یخچال می‌دهد. رفع عیب سنسور دیفراست به تخصص نیازمند بوده و به افراد عادی پیشنهاد نمی‌شود.

خرابی سنسور دیفراست

5. ارور FF

نمایش ارور FF ساید ال جی ناشی از خرابی فن فریزر بوده و ممکن است به دلیل تشکیل برفک در این بخش در نمایشگر یخچال شما ظاهر شود. البته ارور FF یخچال ساید ال جی، در دیگر دستگاه‌ها نیز به‌همین معنی بوده و در صورت مشاهده این ارور در همه یخچال‌های ال جی، باید شرایط فن فریزر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز برای تعمیر یا تعویض آن اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر یخچال!

مطلب پیشنهادی علت دیفراست نکردن یخچال

رفع ارور FF ساید ال جی به برفک‌زدایی دستی دستگاه نیاز دارد و شما برای برطرف کردن خطا باید این روند را پشت سر بگذارید. در راستای برفک‌زدایی دستی، ارتباط دستگاه با جریان برق را قطع کرده و تمام محتویات آن را خارج کنید. پس از تخلیه یخچال، درب آن را باز گذاشته و به مدت 8 ساعت آن را رها کنید. در این روند باید از حوله برای جذب آب ذوب شده بر اثر از بین رفتن برفک‌ها استفاده کرده و جلوی روان شدن این آب را بگیرید. پس از گذشت 8 ساعت، با استفاده از یک حوله خشک تمام رطوبت یخچال را پاک کرده و این روند را تا از بین رفتن هر نوع رطوبتی ادامه دهید. ارتباط دستگاه با جریان برق را مجددا وصل کرده و 24 ساعت برای بازیابی عملکرد آن صبر کنید. قبل از استفاده مجدد از یخچال این نکات را مد نظر داشته باشید:

  1. از مسدود نبودن دریچه‌های داخل محفظه اطمینان حاصل کنید.
  2. درب یخچال و فریزر باید در حالت تراز قرار داشته و به طور کامل بسته شوند.

این کد خطا نیز در دستگاه‌های مختلف به این اشکال نمایش داده می‌شود:

  1. E FF
  2. FF E
  3. ER FF

تعمیر یخچال ال جی

6. ارور FS

بروز اختلال در سنسور فریزر باعث نمایش این کد خطا می‌شود. در این شرایط باید سلامت سنسور و اتصالات آن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز مورد تعمیر یا تعویض قرار گرفته شود. برای رفع این خطا نیز حتما از کمک افراد متخصص استفاده کنید. این ارور ممکن است در نمایشگر دستگاه شما به شکل (F5) دیده شود. دیگر حالات این کد هنگام نمایش در مدل‌های مختلف، در ادامه ذکر شده است.

  1. E FS
  2. FS E
  3. ER FS

7. ارور gF

اختلال در سنسور جریان و یا فشار پایین آب، دلایل بروز این کد خطا می‌باشند. آب ورودی به یخ‌ساز یخچال شما توسط سنسور جریان (Flow) تحت نظارت قرار گرفته و خرابی آن منجر به نمایش ارور (gF) می‌شود. در صورتی که ریشه مشکل، فشار پایین آب باشد، شما با افزایش فشار می‌توانید آن را برطرف نمایید و عملکرد دستگاه خود را بازیابی کنید. در صورتی که سنسور جریان نیاز به تعمیر یا تعویض داشت، این روند را به کارشناسان بسپارید.

فشار آب کم

8. ارور HS

خرابی سنسور رطوبت یخچال با این کد خطا به شما نشان داده خواهد شد. رفع مشکل این سنسور به مهارت نیاز داشته و بدون تجربه قبلی نباید نسبت به رفع عیب آن اقدام کرد.

9. ارور IF

در صورتی که با ارور (IF) یا (F1) در دستگاه خود مواجه شدید، در فن یخ‌ساز یخچال شما یک مشکل به‌وجود آمده که بعضا تشکیل برفک در این فن، عامل آن می‌باشد. برطرف کردن این مشکل به برفک‌زدایی دستی یخچال نیازمند است که در قسمت‌های قبل روند آن را ذکر کردیم. به منظور یادآوری، این روند را به طور خلاصه مرور خواهیم کرد.

  1. ارتباط یخچال با جریان برق را قطع کنید.
  2. محتویات یخچال و فریزر را کاملا تخلیه کنید.
  3. درب‌های دستگاه را باز گذاشته و 8 ساعت آن را رها کنید.
  4. در طول این مدت به وسیله یک حوله، آب حاصل از ذوب برفک را جمع کنید.
  5. پس از گذشت 8 ساعت، ارتباط دستگاه و جریان برق را مجددا وصل کنید.
  6. عملکرد یخچال پس از 24 ساعت به طور کامل بازیابی خواهد شد.

در صورتی که پس از برفک‌زدایی دستی این کد خطا برطرف نشد، سلامت این قطعه به بررسی بیشتری توسط متخصصین نیاز خواهد داشت.

10. ارور iT

نقص در عملکرد یخ‌ساز به بروز این ارور منتهی می‌شود. در این شرایط باید سلامت این قسمت به طور کامل بررسی شده و نسبت به تعمیر یا تعویض آن تدابیر لازم در نظر گرفته شود. این کد خطا با پیشوند یا پسوند (E) هم در بعضی از مدل‌ها نمایش داده می‌شود.

ارور نقص در عملکرد یخچال

11. ارور rF

اگر عملکرد فن یخچال و موتور آن به دلیل بروز عواملی همچون تشکیل برفک مختل شود، این ارور در نمایشگر یخچال ظاهر خواهد شد و برای رفع آن باید برفک‌زدایی یخچال به صورت دستی انجام بپذیرد. مراحل این روند در قسمت‌های قبل ذکر شده و می‌توانید با مطالعه این راهنما روند برفک‌زدایی را انجام دهید. فراموش نکنید که پس از اتمام این روند، از تراز بودن درب‌ها و بسته شدن کامل آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

12. ارور rS

خرابی سنسور یخچال یا اختلال در عملکرد آن باعث نشان داده شدن این ارور توسط نمایشگر می‌شود. سنسورهای استفاده شده در این دستگاه‌ها ساختاری ظریف و پیچیده داشته و بدون تجربه قبلی نباید برای تعمیر یا تعویض آن‌ها اقدامی انجام داد. این ارور نیز ممکن است به اشکال زیر در دستگاه شما نمایش داده شود:

  1. E RS
  2. ER RS
  3. RS E

13. ارور rT

ارور (rT) بر اثر خرابی یا اختلال سنسور دما نشان داده شده و برای رفع آن باید این اختلال برطرف شود. شما می‌توانید برای رفع ارور یخچال ال جی از کمک کارشناسان مجرب آچاره کمک بگیرید.

ارور یخچال ال جی خرابی سنسور دما

14. ارور SS

دیگر ارور یخچال ال جی، کد خطای (SS) بوده که نشان‌دهنده اختلال سنسور کشوی یخچال می‌باشد. رفع این مشکل باید توسط افراد دارای صلاحیت انجام گرفته و افراد بدون تجربه نباید نسبت به تعمیر یا تعویض این سنسور اقدام کنند. این ارور یخچال ال جی ممکن است به اشکال زیر در نمایشگر مشاهده شود:

  1. E SS
  2. SS E

15. ارورهای Ad / DI / DR

در صورتی که موتور اتوماتیک درب پس از گذشت 5 ثانیه عملکرد خود را به اتمام نرسانده و درب در موقعیت اصلی خود قرار نگیرد، این ارور یخچال ال جی ساید بای ساید در صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.

این ارور یخچال ال جی باید حتما توسط متخصصین مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود. در ادامه اشکال مختلف این ارور در انواع مدل‌ها را ذکر می‌کنیم.

  1. E AD
  2. E DR
  3. E DI

16. ارور AS

این ارور یخچال ال جی ساید بای ساید ناشی از اختلال عملکرد اتومات باز شدن درب بوده و برای رفع آن باید این قسمت توسط کارشناسان بررسی شود. به این منظور حتما این روند را به افراد کاربلد بسپارید. کارشناسان آچاره در راستای برطرف کردن این مشکل در کنار شما خواهند بود.

ارور یخچال ال جی مشکل درب

17. ارور SB

ارورهای SB / S6 / 5B / 56 نشان‌دهنده فرا رسیدن تعطیلات یهودیان می‌باشد و برای رفع آن باید دکمه (Freezer) و (Wifi) را به مدت 3 ثانیه فشرده و نگه دارید. این ارور با گذشت 96 ساعت به صورت خودکار برطرف خواهد شد.

18. ارور Od

این ارور یخچال ال جی به دلیل اختلال در عملکرد وای‌فای و ارتباط آن با نمایشگر پدیدار می‌شود. این کد نیز ممکن است با اشکال زیر در یخچال شما نمایش داده شود:

  1. E od
  2. Od E

ارتباط یخچال با وای‌فای

19. ارور یخچال ال جی: Off

یخچال‌های ال جی مجهز به حالت دمو (Demo) هستند که با قرار دادن دستگاه بر روی این حالت، عملکرد سردسازی دستگاه متوقف شده و روند افت دما پایان می‌یابد. هنگام فعال شدن حالت دمو، کد خطای (OF F) بر روی صفحه نمایشگر ظاهر خواهد شد. برای غیر فعال کردن حالت دمو باید دو دکمه (Refrigerator) و (Ice Plus) را همزمان فشرده و به مدت 5 ثانیه نگه دارید. پس از گذشت 5 ثانیه پنل مدیریت یک صدای بیپ مانند تولید کرده که حاکی از غیرفعال شدن حالت دمو و بازیابی عملکرد دستگاه می‌باشد. 

20. ارور IS / 1S

در صورتی که موتور فن یخ‌ساز دستگاه با مشکل مواجه شده باشد، این ارور را مشاهده خواهید کرد. دیگر دلیل بروز این کد خطا، خرابی سنسور یخ‌ساز است. در نتیجه سلامت این بخش باید به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز، مشکل آن برطرف شود.

21. ارور 22

اگر عملکرد رله کمپرسور یخچال مختل شده باشد، این ارور یخچال ال جی دیده می‌شود. در صورتی که با ساختار دستگاه آشنا نبوده و تجربه قبلی ندارید، از تعمیر یخچال خود بپرهیزید و این روند را به متخصصین یخچال آچاره بسپارید.

22. ارور یخچال ال جی 67

این ارور یخچال ال جی بر اثر بسته نشدن صحیح درب یا گیر کردن یک وسیله در بین در، نمایش داده خواهد شد که برای برطرف کردن باید شرایط درب را چک کرده و مشکل آن را رفع کنید. اگر درب دستگاه کاملا بسته بود، نظر کارشناسان را جویا شوید.

مشکل درب یخچال ال جی

ارور یخچال ال جی اینورتر

امروزه ال جی در تولیدات جدید خود از برد اینورتر استفاده می‌کند. این بخش ارورهای موجود را با چشمک ال ای دی به شما نمایش خواهد داد و شما با توجه به این علائم می‌توانید خطای به وجود آمده را رفع کنید. اکثر این ارورها مربوط به کمپرسور بوده که در ادامه معنی هر کدام را مرور می‌کنیم.

  1. 1 بار چشمک: اختلال ولتاژ برق
  2. 2 بار چشمک: عدم راه‌اندازی کمپرسور
  3. 3 بار چشمک: ولتاژ کمتر یا بیشتر از میزان مجاز (زیر 180 ولت و بالای 230 ولت)
  4. 4 بار چشمک: اختلال اتصال برق کمپرسور
  5. 5 بار چشمک: اختلال در عملکرد کمپرسور
  6. 6 بار چشمک: جریان‌کشی کمپرسور و یا کاهش مبرد
  7. 7 بار چشمک: اختلال برد اینورتر

حالا که با ارور یخچال ال جی اینورتر بیشتر آشنا شدیم، زمان بررسی علت آلارم یخچال ال جی رسیده است. مطالب قسمت بعد را از دست ندهید.

نصب و تعمیرات تخصصی یخچال با تیم آچاره

علت آلارم یخچال ال جی

اگر به دنبال یافتن علت آلارم یخچال ال جی خود هستید، باید در اولین قدم شرایط این آلارم را بررسی کنید. رایج‌ترین علت آلارم یخچال ال جی مشکل در درب‌ها می‌باشد و با رفع این مشکل برطرف خواهد شد. اگر دستگاه شما در کنار آلارم، توانایی کاهش دمای خود را نیز از دست داده است، احتمالا دلیل آن یکی از موارد زیر است:

  1. موتور فن اواپراتور
  2. درزبندی درب
  3. کویل اواپراتور
  4. کویل کندانسور
  5. رله
  6. موتور فن کندانسور
  7. ترموستات
  8. کمپرسور
  9. تراز نبودن یخچال
  10. میزان زیاد محتویات دستگاه
  11. یخ‌زدگی

مطلب پیشنهادی کدهای ارور یخچال فریزر ساید سامسونگ

همان‌طور که می‌بینید برای عیب‌یابی و شناسایی علت آلارم یخچال ال جی، بخش‌های زیادی از این دستگاه به بررسی نیاز دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم این روند را به متخصصین خبره آچاره سپرده و با خیال راحت عملکرد صحیح یخچال خود را بازیابی کنید.

برای تعمیر یخچال از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

علت آلارم یخچال ال جی

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال ال جی

اگر شما هم از محصولات ال جی استفاده می‌کنید، به کار بردن نمایشگر در ساخت یخچال توسط این برند را دیده‌اید. شما از طریق این نمایشگر می‌توانید اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه خود را مشاهده کنید. همچنین ارور یخچال ال جی نیز بر روی این قسمت نمایش داده خواهد شد. بنابراین سلامت این بخش حائز اهمیت بسیاری می‌باشد. گاها تصور افراد این است که چون نمایشگر عملکرد یخچال را مختل نمی‌کند، نیازی به رفع عیب آن نیست. باید گفت که سلامت نمایشگر رابطه مستقیمی با آب‌ریز و یخ‌ساز دستگاه داشته و مواجه شدن آن با مشکل، بر روی عملکرد این بخش‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این نمایشگر به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در شرایطی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، خاموش می‌شود اما باید به محض کار کردن با دستگاه به حالت فعال بازگردد. در غیر این صورت سلامت آن به بررسی نیاز دارد. در این شرایط بهتر است که ابتدا یخچال خود را ریست کنید. روند ریست یخچال ال جی را با یکی از موارد زیر انجام دهید.

مطلب پیشنهادی طرز کار یخساز یخچال

  1. دستگاه را از برق کشیده و پس از چند دقیقه دوباره متصل کنید.
  2. دو دکمه (Refrigerator) و (Ice Plus) را همزمان فشرده و تا 5 ثانیه نگه دارید.
  3. دکمه (Reset) یا (Filter) را فشرده و به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  4. دو دکمه (Refrigerator) و (Lock) را همزمان فشرده و پس از 5 ثانیه رها کنید.

مطلب پیشنهادی آموزش تنظیم سرمایش داکت اسپلیت ال جی

در صورتی که بعد از ریست این مشکل رفع نشده و علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال ال جی را شناسایی نکردید، باید اتصالات آن را به کمک کارشناسان مجرب بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنید. عواملی که می‌توانند منجر به بروز این مشکل شوند، به شرح ذیل می‌باشند:

  1. ایراد در سوئیچ درب
  2. خرابی صفحه نمایشگر
  3. قطع جریان برق
  4. نوسان برق
  5. اختلال برد الکترونیک
  6. اختلال در سیم‌کشی
  7. ضربه، فرسودگی و آب‌خوردگی

در این مقاله سعی کردیم که انواع ایراد و ارور یخچال ال جی را به‌طور کامل بررسی کرده و در روند رفع این مشکلات به شما کمک کنیم. توجه داشته باشید که رعایت نکات ایمنی در روند عیب‌یابی و رفع مشکل بسیار اهمیت داشته و در صورت نادیده گرفته شدن، سلامت شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. کارشناسان آچاره برای رفع ارور یخچال ال جی، تنها به اندازه یک ثبت درخواست با شما فاصله دارند و شما می‌توانید این روند را با خیال راحت به این متخصصین بسپارید. امیدواریم که از مطالعه این مطالب لذت برده باشید. از این که تا انتها با ما همراه بودید سپاس‌گزاریم.

برای نصب و تعمیر انواع یخچال در شهر اصفهان هم می توانید از متخصصان آچاره کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر یخچال

درخواست تعمیر انواع یخچال فریزر!

 

کلیک کنید