هزینه ریمپ ecu پژو ۲۰۶ چقدر است؟

تست دیاگ و ریمپ ECUسرویس و نگهداری

ریمپ یا بازنویسی برنامه‌ی خودرو، از آن دست تغییراتی است که منجر به بهبود کارآیی خودرو و افزایش راندمان موتور خودرو می‌شود. فرآیند ریمپ این روزها طرفداران زیادی دارد و یک زمینه‌ی تخصصی است. مضرات ریمپ بسیار کم بوده و این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که به دست افراد نابلد انجام شود. با ریمپ اصولی خودرو، به‌خصوص خودروهای جدید و مدرن، در خیلی از هزینه‌های شما صرفه جویی شده و مصرف سوخت بهینه می‌شود. در این مقاله یک تعریف کلی از ریمپ ecu می‌دهیم و به‌طور اختصاصی درباره هزینه ریمپ ecu پژو ۲۰۶ صحبت می‌کنیم.

ریمپ ecu

ریمپ به زبان ساده یعنی بازنویسی برنامه‌های خودرو. هر خودرو، با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن قرار می‌گیرد، نیازمند تغییرات مشخصی است تا با آن ناحیه سازگارتر شود. از آن‌جا که خودروها با تیراژ بالا تولید می‌شوند، کارخانه سازنده نمی‌تواند آن‌ها را یک به یک تغییر دهد و همه را با یک مدل برنامه‌ریزی که به طور کلی مناسب با شرایط آب‌وهوایی کشورهای مختلف است وارد بازار می‌کند. بنابراین، مالک خودرو، با توجه به جایی که در آن زندگی می‌کند، می‌تواند اقدام به ریمپ خودروی خود کند.

مزایای ریمپ ecu

  1. شتاب و گشتاور خودرو افزایش پیدا می‌کند
  2. مصرف سوخت کم می‌شود
  3. کارآیی دنده‌های خودرو بهتر می‌شود
  4. رانندگی سهولت بیشتری پیدا می‌کند
  5. محدودیت سرعت در برخی خودروها برداشته می‌شود
  6. ماشین دیگر جوش نمی‌آورد

دو وظیفه اصلی ریمپ ecu

سازگاری و هماهنگ‌سازی، دو مورد از مهمترین کارهایی هستند که ریمپ، مامور است انجامشان دهد. برای این سازگاری، کسی که خودروی شما را ریمپ می‌کند، به این توجه می‌کند که شرایط آب و هوایی که در آن ساکن هستید چگونه است. با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگون، اقدام به ریمپ خودروتان می‌کند. بعد از این مورد، کاری می‌کند که اجزای مختلف خودرو، هماهنگ با هم کار کنند و بالاترین کارآیی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ریمپ پژو 405

چه کسانی قادرند ریمپ ecu پژو ۲۰۶ را انجام دهند؟

ریمپ ecu نیازمند دانش تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. این کار، نیاز به آشنایی کافی به زبان انگلیسی، برنامه‌نویسی و برق خودرو دارد. همچنین تجربه‌ی بالا و مطالعات و دانش به‌روز باعث می‌شود که فرد بتواند به خوبی این عملیات را روی خودروتان انجام دهد. 

ریمپ خودرو - ریمپ ایسیو ۲۰۶ توصیه می‌کنیم که خودتان اقدام به ریمپ ایسیو خودرو نکنید. همچنین، از سپردن خودرو به نیروهای تازه‌کار که تجربه‌ی عملی کافی ندارند، خودداری کنید. ریمپ نادرست، می‌تواند به خودروتان آسیب بزند. در این صورت به‌جای این که شاهد تغییرات مثبت چشمگیر در خودروتان باشید، باید هزینه‌های گزاف بپردازید تا بخش‌های آسیب دیده را دوباره از نو درست کنید.

اگر برای ریمپ ایسیو ماشین خود نیاز به نیروی متخصص کاربلد و باتجربه داشتید، می‌توانید روی تیم تعمیرکاران خودرو آچاره حساب کنید. استعالام قیمت در آچاره رایگان است و با ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن می‌توانید از متخصصین مختلف قیمت بگیرید.

مطلب پیشنهادی : علائم خرابی رگولاتوریا تنظیم کننده ولتاژ خودرو

 انواع ecu پژو ۲۰۶

از سال ۱۹۹۰ که خودرو پژو ۲۰۶ از سوی شرکت فرانسوی پژو وارد بازار شد، به‌خاطر شکل ظاهری و کارایی خوبی که داشت، محبوبیت فراوانی بین مردم به‌دست آورد.

هزینه ریمپ ecu پژو ۲۰۶ با آچاره

بعدها این خودرو در کشورهایی مانند شیلی، چین، روسیه و همینطور ایران هم تولید شد. اولین ecu که روی ۲۰۶ تیپ ۵ اجرا شد، ME7.4.4 بود. بعد به مدت چند سال 7.4.5 عرضه شد. بین سال‌های ۹۱ تا ۹۴، ایسیو زیمنس به بازار آمد و بر روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ اجرا شد. ایسیو بعدی، که MAW بود، روی این ماشین آمد. پس از آن هم، اخرین ایسیوهای عرضه شده، EASY U, SSAT, و EZU هستند.

مطلب پیشنهادی : آیا ریمپ ecu برای ماشین ضرر دارد؟

تغییرات حاصل شده با ریمپ ecu پژو ۲۰۶

  • زیاد شدن کاتاف به‌منظور استفاده بهینه از گشتاور
  • اضافه شدن آپشن بک فایر
  • برطرف شدن مشکل سوختن سنسور اکسیژن
  • کاهش حساسیت سنسور اکسیژن
  • کم شدن تاثیرات کولر بر افت توان ماشین
  • رفع کپ دریچه گاز
  • اضافه شدن لانچ کنترل

هزینه ریمپ ecu پژو ۲۰۶ در آچاره

هزینه ریمپ بخش‌های مختلف خودرو به شرح زیر می‌باشد:

  • تعویض کلی ایسیو: ۳۲۰ هزار تومان
  • کاهش دمای آب: ۱۷۰ هزار تومان
  • ریمپ تمامی سنسورها: ۳۲۰ هزار تومان
  • حذف کاتاف: ۱۷۰ هزار تومان
  • ریست کردن: ۷۰ هزار تومان
  • برنامه ریزی ایربگ: ۱۸۰ هزار تومان

مطلب پیشنهادی : آموزش تهیه واکس داشبورد ماشین

ریمپ - ریمپ ecu - ریمپ ایسیو با آچاره

تمامی این مبالغ به‌طور نسبی بوده اما تفاوت زیادی نخواهند داشت. بنابراین پس از ثبت سفارش و ارتباط با نیروی متخصص مورد نظرتان، قیمت‌های دقیق را از او جویا شوید. چنان‌چه قیمت‌های ذکر شده از سوی متخصص تفاوت زیادی با این قیمت‌ها داشت، پشتیبان را مطلع فرمایید.

معایب ریمپ ۲۰۶ تیپ ۵

با ریمپ نادرست، دمای موتور و دمای آب خودرو شما بالا می‌رود. همچنین، شما شاهد افزایش مصرف سوخت خواهید بود. ریمپ خودرو چیز بدی نیست و نباید دید منفی به آن داشته باشد چون تاثیرات مثبت و شگرفی بر خودروتان می‌گذارد. تنها در صورتی شاهد این عیب و ایرادها خواهید بود که ماشین را به دست فرد نابلدی بسپارید. بنابراین حتما از نیروهای ماهر کمک بگیرید.

برای تعمیر خودرو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

آیا ایرادات ایجاد شده در اثر ریمپ قابل رفع هستند؟

بله. در صورتی که خودروتان در اثر ریمپ نادرست به مشکل بخورد، می‌توانید آن را مجددا ریمپ نمایید یا حتی به ریمپ اولیه و کارخانه‌ای بازگردانید.

جمع‌بندی

به‌طور کلی، ریمپ ecu پژو ۲۰۶ باعث می‌شود که خیلی از هزینه‌ها کم بشوند. ریمپ کردن روی خودروهای جدید بهتر جواب می‌دهد چون دارای کامپیوتر درونی هستند اما روی خودروهای قدیمی‌تر هم می‌توانید تغییراتی اعمال کنید. برای دریافت این سرویس یا هر نوع خدمات دیگری، می‌توانید از سرویس‌های در محل آچاره استفاده کنید. برای ارتباط با ما، می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن آچاره اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش، نیروهای متخصص با شما ارتباط گرفته و در زمان مشخص شده، به محل اعزام می‌شوند. همچنین، پشتبان‌های ما از زمانی که شما سفارش خود را ثبت کنید تا پایان دریافت خدمات، کنار شما هستند و به هر نوع مشکل احتمالی رسیدگی می‌کنند.

3/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات خودرو در محل
تعمیرات تخصصی خودرو با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید