تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون به 5 دلیل!

تلویزیونلوازم خانگی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون را می‌دانید؟ اطلاع دارید چرا وسط تماشای تلویزیون، ناگهان تصویر قطع می‌شود و نمی‌توانید ادامه‌ی برنامه محبوبتان را تماشا کنید؟

این مشکل خیلی آزاردهنده است و اگر نتوانید تلویزیون را عیب‌یابی کنید، نگران خرابی‌های احتمالی آن می‌شوید. ما در این مقاله، تصمیم گرفتیم که قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون و دلایل آن را بررسی کنیم و به شما در عیب‌یابی این دستگاه کمک کنیم.

پیشاپیش، توصیه می‌کنیم که بعد از تشخیص عیب دستگاه، خودتان آن را تعمیر نکنید و برای این بخش از کار، حتما از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

نکات کلیدی

  • یک سری از مشکلات مربوط به قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون، به‌علت بی‌کیفیت و تقلبی بودن تلویزیون اتفاق میفتند.
  • تعمیر قطعات تلویزیون کار پیچیده‌ایست و لازم است که حتما تعمیرکار مربوطه آن‌ها را بررسی، عیب‌یابی و رفع کند.

۱. خرابی بک لایت تلویزیون

یک دلیل قطع و وصل شدن تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی، خرابی بک لایت تلویزیون یا همان لامپ‌های تلویزیون است. این مشکل خیلی رایج است و حتی اگر یکی از لامپ‌ها هم خراب شود، عملکرد بک لایت تا حدی مختل می‌شود.

قطعی این لامپ‌ها، موجب قطع شدن تصویر می‌شود و شما را نگران می‌کند. البته، در صورتی که مشکل از لامپ‌ها باشد، کافی‌ست برای رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون آن‌ها را عوض کنید.

خرابی بک لایت تلویزیون سامسونگ

۲. قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون به دلیل خرابی پنل تلویزیون

در تلویزیون‌های فیک و تقلبی که متأسفانه در بازار به‌وفور یافت می‌شوند، مشکل خرابی پنل بسیار شایع است. حتی اگر تلویزیونتان جدید باشد هم ممکن است با معیوب بودن پنل دست‌وپنجه نرم کند.

تعمیر تلویزیون در محل
تعمیر تلویزیون در محل

به‌جز آن، مشکل خرابی پنل می‌تواند به دلایلی چون ضربه خوردن پنل، خیس شدن آن، و داغ کردن بیش از حد اتفاق بیفتد. چنین مشکلی معمولا با تعویض پنل برطرف می‌شود اما آیا خودتان می‌توانید پنل را عوض کنید؟ پیشنهاد ما این است که چنین کاری را به کاردان بسپارید تا در زمانی کوتاه و بدون هیچ مشکلی، پنل را اصولی و دقیق عوض کنند.

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون یک پروسه‌ی حساس و حرفه‌ای است و باید ابزارهای لازم آن را در اختیار داشته باشید وگرنه خسارت بزرگتری به آن وارد می‌کنید.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

۳. خرابی مین برد تلویزیون

اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا تصویر تلویزیون قطع و وصل می‌شود، بهتر است سری به برد اصلی آن بزنید. برد تلویزیون، نقش زیادی در پخش تصویر تلویزیون دارد و خرابی مین برد تلویزیون می‌تواند کاری کند که تلویزیون روشن و خاموش شود یا تصویر آن بپرد.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

۴. قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون به‌علت خراب شدن برد پاور

برد پاور جزو مهمترین قطعات تلویزیون است که انرژی قطعات مختلف را تامین می‌کند. اگر برد پاور خراب شود، اجزای دیگر تلویزیون نمی‌توانند انرژی یا برق موردنیاز خود را به‌دست بیاورند و کارکردشان با اختلال مواجه می‌شود.

در این صورت، تصویر تلویزیون خودبه‌خود قطع خواهد شد.

چرا تصویر تلویزیون قطع می‌شود

۵. معیوب بودن کابل HDMI

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می‌تواند دلیل پیش ‌پا افتاده‌ای چون خرابی کابل داشته باشد.

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

این کابل‌ها برخلاف تصور خیلی از ما طول عمر مشخصی دارند و بهتر است بعد از 2 سال، آن‌ها را عوض کنید تا مشکلاتی نظیر قطع شدن تصویر تلویزیون برای ما ایجاد نکنند. این کابل حتی می‌تواند به خرابی برد اصلی نیز منجر شود.

تعمیر تلویزیون در محل

همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، شما بهتر است که فقط مشکل را پیدا کنید و رفع مشکل قطع و وصل تصویر تلویزیون را به تعمیرکاران بسپارید. نمی‌دانید از چه کسی کمک بگیرید؟

جای نگرانی ندارد. کافی‌ست سری به وب‌سایت آچاره بزنید تا بهترین تعمیرکار تلویزیون شهرتان را در آن‌جا پیدا کنید. آن‌وقت، با ثبت سفارش ساده می‌توانید در روز و تاریخ موردنظرتان از خدمات ما استفاده کنید.

تعمیرکاران آچاره، در زمانی که شما تعیین کرده‌اید به محل مراجعه‌ کرده و پس از عیب‌يابی دستگاه، در محل آن را تعمیر می‌کنند. چنانچه این سفارش اولین سفارش شما از سایت آچاره باشد ۱۰ درصد تخفیف نیز دریافت خواهید کرد. علاوه‌‌بر آن، پشتیبانان آچاره تمام مدت دریافت سفارش در کنار شما خواهند بود تا به تمامی مشکلات احتمالی رسیدگی کنند.

2/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید