قیمت پرستار بچه در تهران، امسال چقدر است؟

زیبایی و سلامتپزشکی و پرستاری

برای گرفتن پرستار بچه در تهران باید حدود قیمت آن را بدانید. چراکه در شهرهای بزرگ آن‌قدر هزینه‌ها بالاست که اگر محاسبات مخارج ماهانه‌تان درست نباشد؛ نمی‌توانید هزینه‌های زندگی خود را مدیریت کنید. از طرفی اگر شاغل باشید یا در خانه کار کنید؛ مادری دانشجو باشید یا پدری مجرد؛ حتما به پرستار بچه نیاز دارید. در ادامه این صفحه آچاره در مورد قیمت پرستار بچه در خانه، صحبت کرده‌ایم. از این‌که چه عواملی در نرخ دستمزد پرستار موثر است و همچنین این‌که گرفتن پرستار برای بچه از کجا، می‌صرفد. لطفا با ما همراه باشید.

قیمت پرستار بچه در تهران چقدر است

قیمت پرستار بچه در منزل، امسال چنده؟

برای استخدام پرستار بچه در سال 1401، باید از 2 میلیون درماه کنار بگذارید تا 10 میلیون تومان ماهانه. از سقف این قیمت نترسید. نرخ حقوق پرستار بچه‌ای که استخدام می‌کنید؛ به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله:

  • وظایف پرستار بچه
  • تخصص پرستار بچه
  •  مدرک پرستار
  • آموزش‌هایی که به فرزندتان می‌دهد.
  • سن پرستار بچه
  • سوابق کاری پرستار کودک
  • ساعت‌هایی که در طول روز و هفته در خدمت شماست.

مطلب پیشنهادی: نرخ دستمزد پرستار کودک در منزل

قیمت پرستار بچه در تهران پرستار بچه با تجربه گران تر است

در تهران کدام پرستارهای بچه دستمزد بالایی دارند؟

بسیاری از پرستارهایی که در تهران از بچه‌ها مراقبت می‌کنند؛ دستمزد بالایی دارند؛ یعنی اگر محدوده پایه حقوق هرسال A تومان است؛ پرستار بچه حرفه‌ای ممکن است 2-3 برابر این پایه حقوق را بگیرد. این پرستارها معمولا:

  • زبان انگلیسی بلداند.
  • گاهی یک زبان دیگر مانند آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی می‌دانند.
  • هنری مانند موسیقی یا نقاشی را به کودک می‌آموزند؛ البته به صورت حرفه‌ای.
  • برخی ورزش‌ها را به فرزند شما می‌آموزند، مثلا شنا یا تنیس.
  • به صورت شبانه‌روزی در منزل از کودک مراقبت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: حضور پرستار 24 ساعته کودک در خانه ما

قیمت پرستار بچه در تهران برای نوزاد

پرستار بچه برای نوزاد در تهران چقدر هزینه دارد؟

اگر شاغل هستید و برای مراقبت از فرزندتان مجبورید زودتر یک پرستار را استخدام کنید؛ هرچه سریع‌تر بعد از زایمان به دانشگاه یا محل کارتان برگردید؛ استرس نگیرید و پریشان نشوید. کافی است در آچاره، از تیم پشتیبانی بخواهید برای گرفتن پرستار نوزاد، شما را راهنمایی کنند. گرفتن پرستار نوزاد، این روزها، دیگر سنت‌شکنی نیست. بسیاری از خانم‌های تهرانی برای نوزاد، جند هفته‌ای خود پرستار می‌گیرند.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

قیمت پرستار بچه در تهران در سال 1401

در تهران بسته به این‌که در کدام منطقه شهر زندگی می‌کنید؛ نرخ پرستار بچه کمی متفاوت است. معمولا در محله‌های بالاشهر مانند فرشته، قیمت پرستار بچه گران‌تر می‌شود. چراکه شرح وظایف پرستار کودک از مراقبت ساده، گسترده‌تر خواهد بود. معمولا در این مناطق پرستار باید مدارک تخصصی روانشناسی، آموزشی یا زبان داشته باشد. مثلا قیمت پرستار بچه در نیاوران، زیر 8 میلیون تومان نیست. با این‌حال می‌توانید در سایر مناطق تهران این محدوده قیمت را مد نظر داشته باشید:

  • قیمت پرستار بچه در تهرانپارس و نارمک: حدود 6 میلیون تومان
  • قیمت پرستار بچه در فرمانیه: حدود 9 میلیون تومان
  • قیمت پرستار بچه در شهرک غرب: حدود 8 میلیون تومان
  • قیمت پرستار بچه در جنوب تهران: حدود 4 میلیون تومان
  • قیمت پرستار بچه در پونک و مرزداران: حدود 7 میلیون تومان
  • قیمت پرستار بچه در الهیه: حدود 10 میلیون تومان

قیمت استخدام پرستار بچه در منزل تهران

پرستار بچه باتجربه در تهران گران‌تر است

اگر قصد دارید پرستار بچه بگیرید اما هزینه بالای 5 میلیون تومان در ماه برای‌تان سنگین است؛ از آچاره درخواست کنید؛ پرستارهای کم سن و سال‌تر که سابقه کمتری دارند را به خانه شما اعزام کند. این پرستارها، تمام کارهایی که یک پرستار میان‌سال باتجربه انجام می‌دهد را انجام می‌دهند. دقیقا مراقب فرزندتان هستند؛ آچاره عملکرد آنها را کنترل می‌کند اما چون جوان‌تر هستند؛ قطعا نرخ دستمزد آنها پایین‌تر است. سایر مهارت‌ها یا آموزش‌ها را وقتی به منزل برگشتید، خودتان به فرزندتان بدهید. این نوع پرستارهای کودک، بیشتر مراقبت از او را انجام می‌دهند؛ وقتی منزل نیستید؛ خیال‌تان راحت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: قرارداد پرستار کودک در منزل، برای استخدام احتیاجش دارید

کار خانه با پرستار بچه است؟ قیمت پرستار بچه در تهران

پرستار بچه در منزل کار خانه کند، هزینه بیشتر می‌شود

شاید در شهرستان، بتوانید یک پرستار بچه بگیرید و بگویید ضمن مراقبت از کودک، آشپزی و کارهای خانه را هم انجام دهد. با این‌حال پرستار بچه در تهران، به عنوانی یک شغل مجزا و تمام وقت شناخته شده است. اگر هم بخواهید پرستار کودک ساعتی یا پرستار بچه نیمه وقت، بگیرید؛ دقیقا باید از او کارهای مشخصی را بخواهید. یعنی خدمه منزل یک حرفه جداست؛ نباید در تهران این کار را از پرستار فرزندتان بخواهید؛ مگر این‌که با او در جلسه مصلاحبه استخدام پرستار کودک در منزل، بخواهید و با هم توافق کنید که این کارها را هم انجام دهد.

مطلب پیشنهادی: چگونه می‌توان پرستار کودک شد؟

تعداد فرزندان قیمت پرستار بچه در تهران

تعداد فرزندتان و هزینه پرستار بچه در کلان شهرها

در شهرهای بزرگی مانند تهران که هزینه رفت و آمد زیاد است؛ بیشتر خانم‌ها شاغل‌اند و حرفه‌های مختلف خیلی تخصصی شده‌اند؛ پرستاری از بچه هم در منزل، نرخ مشخصی دارد و عوامل تاثیرگذار بر آن به طور دقیق محاسبه می‌شوند. مثلا یکی از این عوامل موثر بر هزینه پرستار بچه در تهران، تعداد فرزندان است؛ معمولا پرستاری از 2 -3 فرزند، هزینه‌ای حدود 2-3 میلیون بیشتر دارد.

قیمت پرستار بچه در تهران

بهترین قیمت پرستار بچه در شهر تهران با آچاره

برای گرفتن پرستار بچه در تهران باید ماهانه از 3 تا بالای 10 میلیون تومان پرداخت کنید؛ بسته به این‌که پرستار نیمه‌وقت است یا تما‌وقت یا اصلا شبانه‌روزی. اگر می‌خواهید در شرکت‌های استخدام پرستار، سردرگم نشوید؛ براساس نیازتان به پرستار دستمزد بدهید و خیال‌تان بابت قیمت پرستار بچه در شهر پرخرجی مثل تهران راحت باشد؛ بهتر است با کارشناسان پشتیبانی آچاره در تماس باشید. آنها براساس بودجه‌ای که دارید؛ بهترین پیشنهاد را ارائه می‌دهند.

4.1/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا