انواع مدل کمد دیواری اتاق خواب

چوب و کابینتساختمانکمد دیواری

در سال‌های اخیر با توجه به کوچک شدن متراژ آپارتمان‌ها، کمد‌های دیواری به دلیل آنکه فضای بسیار کمی از اتاق خواب را اشغال می‌کنند، طرفدارن زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از  کمد دیواری متناسب با دکوراسیون اتاق خواب، ظاهر زیبا و چشمگیری به محیط می‌بخشد. اگر قصد نصب کمد دیواری دارید، در ادامه این مقاله از مجله آچاره با ما همراه باشید تا با انواع مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب آشنا شوید.

نکات کلیدی

  • اگر قصد ساخت کمد دیواری برای اتاق‌های کوچک را دارید، کمد ریلی بهترین انتخاب است.
  • کمدهای آینه‌دار باعث بزرگتر دیده شدن اتاق می‌شوند.
  • کمدهایی که درب لولایی دارند، متداول‌ترین نوع کمد دیواری هستند.

معرفی جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب

کمد‌‌های دیواری برای نظم بخشیدن به فضا کاربردی هستند. در ادامه به معرفی برخی از جدیدترین مدل‌ های کمد دیواری می‌پردازیم.

رایگان قیمت بگیرید و سرویس موردنظرتان را در محل دریافت کنید!

  • ساخت انواع مدل‌های کمد دیواری
  • تعمیرات کمد دیواری‌های های گلاس، ام دی اف، ممبران، نئوپان
ساخت و تعمیر کمد دیواری با آچاره
رایگان قیمت بگیرید و سرویس موردنظرتان را در محل دریافت کنید!
  • ساخت انواع مدل‌های کمد دیواری
  • تعمیرات کمد دیواری‌های های گلاس، ام دی اف، ممبران، نئوپان
ساخت و تعمیر کمد دیواری با آچاره

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری‌های ریلی برای اتاق خواب‌های کوچک بسیار مناسب هستند زیرا مانند کمد‌های لولایی برای باز شدن درب کمد نیاز به فضا نخواهید داشت. مزیت دیگر این کمد‌ها این است که د‌رب این کمد‌ها هنگام باز شدن از سروصدای کمتری نسبت به کمد‌ها لولایی برخوردار هستند و نیاز به روغن‌کاری نخواهند داشت. این کمد‌ها نسبت به کمد دیواری‌های لولایی نیاز به مراقبت بیشتری دارند زیرا اگر ریل‌های آنها کج یا منحرف شوند، کارایی خود را از دست خواهند داد.

کمد دیواری اتاق خوابکمد ریلی

کمد ریلی آیینه‌ای

یکی از مدل‌های پرطرفدار کمد دیواری ریلی، کمد‌های ریلی با آیینه‌ هستند. ‌مزیت نصب آیینه بر روی این کمد‌ها این است که به بزرگ‌تر دیده شدن فضا کمک بسیاری می‌کنند. این مدل کمد دیواری، درمیان دوستدارن سبک دکوراسیون مدرن طرفداران زیادی دارد.

کمد آیینه‌ایکمد دیواری آیینه‌ای

کمد دیواری بدون در

اگر به دنبال یک کمد دیواری لوکس هستید، کمد دیواری‌های بدون درب که در سال‌های اخیر ترند شده‌اند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این مدل کمد‌ها از کف زمین تا سقف را دربرمی‌گیرند و دارای چندین طبقه هستند، به همین دلیل ممکن است برای اتاق‌های کوچک چندان مناسب نباشند.

کمد بدون درکمد دیواری بدون در  

کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری لولایی

یکی از متداول‌ترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب، کمد دیواری با درب لولایی است. از آنجایی که برای باز کردن درب این کمد‌ها نیاز به فضای کافی دارد، ممکن است انتخاب آنها برای اتاق‌های کوچک و پر وسیله چندان مناسب نباشد.

برای تعمیر و ساخت کمد دیواری از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

کمد لولاییکمد دیواری لولایی

کمد دیواری ترکیبی

این مدل کمد دیواری شیک، ترکیبی از مدل‌های ریلی، لولایی هستند و اغلب بزرگ و پرعمق هستند به همین دلیل می‌توان از آنها به عنوان یک کمد دیواری جادار برای اتاق خواب استفاده کرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید علاوه بر لباس‌ها، جایی برای نگهداری کفش‌های خود نیز داشته باشید، می‌توانید به سراغ انتخاب این نوع کمد‌‌ها بروید.

کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری

کمد دیواری ترکیبی

کمد دیواری شیشه‌ای

کمد دیواری شیشه‌ای نوعی کمد دیورای از سبک مدرن است که به دلیل ظاهر زیبای خود، می‌تواند جلوه ویژه‌ای به اتاق خواب شما ببخشد. این نوع کمد‌ها از یک بخش نگهدارنده به نام پروفیل تشکیل شده‌اند. پروفیل قطعات فلزی هستند که دور تا دور درب کمد دیواری را احاطه می‌کنند و شیشه در داخل آنها قرار می‌گیرد. برای این مدل کمد‌ها می‌توان از شیشه‌های نشکن، دودی، مات و برنزی استفاده نمود. برای نمایش بیشتر لوازم داخل کمد می‌توان از چراغ‌های LED  نیز برای نورپردازی داخل کمد استفاده نمود. کمد دیواری شیشه‌ای با بدنه روکش چوب از شیک‌ترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب در سبک مدرن است.

کمد دیواری شیشه‌ای کمد دیواری اتاق خواب

سخن پایانی

کمد‌های دیواری به دلیل آنکه فضای کمی را اشغال می‌کنند، از محبوبیت بالاتری نسبت به کمد‌های معمولی برخوردار هستند. در این مقاله از مجله آچاره به معرفی انواع مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب پرداختیم. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را از کارشناسان دکوراسیون آچاره دریافت نمایید. اگر کمدی خاص که طبق نیاز شما طراحی شده نیاز دارید کافی است ساخت آن را به کمدسازهای آچاره بسپارید تا با بهترین مواد کمد ایده‌آل شما را طبق سلیقه‌تان بسازند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا