تعمیر پکیج تعمیرپکیج

6 علت روشن نشدن پکیج و راه های رفع آن را بشناسیم!

سرمایش و گرمایشپکیجگرمایش

پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج بوتان ، گلدیران ، فرولی ، تاچی و مرکوری یکی از مشکلات شایع و در عین حال بسیار خاص در انواع پکیج‌ها است. می‌توان گفت که پکیج‌ها به دلیل داشتن ویژگی و توانایی‌های بسیار زیاد، می‌توانند به خوبی به عنوان یک سیستم گرمایشی در خانه‌ها و ادارات استفاده شوند.

این نوع از سیستم‌های گرمایشی می‌توانند در کسری از زمان، نیازهای گرمایشی را تامین کنند. داشتن یک سیستم گرمایشی با روش نصب و راه اندازی ساده نسبت به روش‌های دیگر، می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های کاری، هزینه و میزان اهمیت نگهداری آن را نیز تا حدود زیادی کاهش دهد.

با تولید روزافزون انواع پکیج‌های دیواری و تنوع محصولی بسیار زیاد، می‌توانید به راحتی یک برند خاص را انتخاب کرده و از آن به عنوان سیستم گرمایشی استفاده کنید. با این وجود، انواع مختلفی از پکیج‌ها در بازار، دارای ایرادات و مشکلات مختلفی هستند که برای حل این مشکلات می‌توان از یک متخصص تعمیر پکیج در این زمینه کمک گرفت.

به عنوان مثال پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج یکی از مهم‌ترین مواردی است که در بسیاری از پکیج‌ها به نمایش درآمده و پیدا کردن مشکل و حل آن زمان‌بر خواهد بود. برای یادگیری نحوه رفع مشکل روشن نشدن پکیج دیواری و زمینی، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

دلایل روشن نشدن پکیج

علت روشن نشدن پکیج چیست و چه راهکارهایی برای حل آن وجود دارد؟

هرگونه ایراد در داخل پکیج‌ها از جمله روشن نشدن پکیج می‌تواند مربوط به وجود اختلال در بخش‌های مختلف ریز یا درشت این دستگاه باشد. عملکرد این وسیله به دلیل داشتن لوله‌کشی‌های متعدد، واشرها و پره‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را تجربه کند.

به همین منظور، داشتن دانش قبلی از وضعیت و طرز کار پکیج می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد و با یک بررسی ساده، می‌توان دلیل روشن نشدن پکیج دیواری و زمینی را شناسایی و رفع کرد. همچنین دلایل بسیاری به عنوان علت روشن نشدن پکیج بوتان وجود دارند و شما برای رفع این مشکل باید تمام بخش‌های پکیج را به صورت کامل بررسی کنید.

علت روشن نشدن پکیج تاچی چیست

1- نبود آب کافی؛ علت روشن نشدن پکیج بوتان

دلایلی بسیاری وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، باعث کاهش یا رفع مشکل خاموش شدن پکیج شد. یکی از شایع‌ترین مشکلات موجود در این زمینه، نبود آب کافی در داخل لوله‌ها و پکیج است.

تعمیر پکیج
تعمیرپکیج

این مشکل زمانی به وجود می‌آید که در عمل ارسال و پمپ آب به سمت پکیج، مشکل به وجود می‌آید؛ کاربران باید این موارد را به خوبی شناسایی کرده وآن‌ها را رفع کنند.

البته باید در نظر داشت که گاهی امکان گرفتگی محل اتصال لوله‌ها به دلیل تجمع جرم وجود دارد؛ با این حال ممکن است مشکلات دیگری در آبرسانی اتفاق افتاده و لازم است مورد بررسی قرار بگیرد، به خاطر داشته باشید در صورت وجود مشکل از یک متخصص تعمیر پکیج بوتان و سایر برندها کمک بگیرید.

علت روشن نشدن پکیج بوتان

یک نشانگر در زیر پکیج وجود دارد که می‌تواند میزان آب موجود را به صورت نسبی اندازه‌گیری کند. اگر مقدار این نمایشگر کمتر از 0.5 باشد روشن شدن پکیج امکان‌پذیر نیست و این عدد باید در بین 1 الی 2 باشد تا بتوان به خوبی از پکیج استفاده کرد و سیستم پکیج شما بی‌نقص کار کند. پس علت روشن نشدن پکیج را می‌توانید به راحتی با بررسی کردن آب موجود در دستگاه برطرف کنید.

در این شرایط از بررسی وجود نشتی در پکیج غافل نشوید!

2- وجود هوا در داخل لوله‌ها علت روشن نشدن پکیج

یکی از دشمنان اصلی موجود برای پکیج‌ها وجود هوا در داخل لوله‌ها است، این مشکل مانع رسیدن آب به پکیج شده و همین امر باعث می‌شود تا دستگاه، بعد از مدتی با مشکلات زیادی روبرو شده و قطعی‌های پیاپی در آن ایجاد شود.

پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و بوتان با این روش، کار بسیار ساده‌ای است و باید از یک متخصص برای هواگیری لوله های پکیج استفاده و هوای اضافه موجود در آن به خوبی تخلیه شود.

برای رفع این مشکل، متخصصان با یک دستگاه، تمام هوای موجود را از بین برده و در صورت رفع نشدن، پمپ موجود در پکیج را بررسی می‌کنند تا از رفع ایراد آن مطمئن شوند.

مشاهده هزینه تعمیر پکیج!

3- وجود رسوب در پکیج و لوله‌ها علت روشن نشدن پکیج

یکی از دلایل موجود در مورد علت روشن نشدن پکیج تاچی ، ایجاد رسوبات در آن است؛ گچ‌ها و املاح معدنی در بسیاری از مناطق و آب‌های کشور وجود دارد که می‌توانند باعث بروز این گونه مشکلات با گذشت زمان شوند.

بعد از گذشت یک مدت طولانی، گچ‌های باقیمانده در لوله‌ها و مبدل‌ها، مشکلات زیادی را به وجود آورده و مانع از رسیدن آب با فشار لازم به پکیج می‌شوند؛ همین امر باعث می‌شود تا پکیج‌ها خاموش شده و نیاز به بررسی بسیاری از قسمت‌ها توسط متخصص داشته باشند.

به همین منظور می‌توان از برخی محلول‌های قوی برای رسوب گیری مبدل اصلی، مبدل ثانویه و لوله‌ها استفاده کرده یا به کمک یک متخصص خبره در این زمینه، طول عمر پکیج خود را افزایش دهید.

علت روشن نشدن پکیج گلدیران | دیواری | زمینی

4- خوب کار نکردن الکترود تشخیص شعله دلیل روشن نشدن پکیج

یکی از مشکلاتی که امکان دارد در پکیج به وجود بیاید، خاموش شدن‌های پیاپی پکیج است؛ علت خاموش شدن پکیج معمولا به دلیل درست کار نکردن الکترود تشخیص شعله است که در راستای آن نمی‌تواند روشن بودن یا نبودن شعله پکیج را به خوبی تشخیص دهد؛ همین موضوع باعث قطع شدن ناگهانی کل پکیج شده و عمل گرمایشی این دستگاه را از بین می‌برد.

علت روشن نشدن پکیج گلدیران می‌تواند بعد از مدتی به دلیل کار نکردن درست الکترود شعله به وجود بیاید. به طور کلی یکی از دلایل این مشکل و همچنین علت روشن نشدن پکیج فرولی همین نکته بوده و افراد زیادی را با مشکل مواجه کرده است.

تعمیرات تخصصی پکیج با آچاره

لازم است بدانید، به سادگی می‌توان مشکل علت خاموش شدن پکیج بوتان و روشن نشدن پکیج را رفع کرده و همچنین این امکان وجود دارد که با تعویض سریع الکترود تشخیص شعله، این مشکل برطرف شود.

5- خرابی دودکش پکیج از علت‌های روشن نشدن پکیج

اگر فاصله استاندارد قرارگیری سقف و بهترین زمان سرویس پکیج ایران رادیاتور مدل m2aff رعایت نشود، ممکن است که دودکش پکیج توانایی انتقال دود را نداشته و همین موضوع می‌تواند باعث به وجود آمدن علت روشن نشدن پکیج تاچی و علت روشن نشدن پکیج مرکوری شود.

لازم به ذکر است این موضوع می‌تواند به مرور زمان و بعد از کمی‌ کار کردن دستگاه، باعث خاموشی پکیج شود؛ به همین منظور، برای حل این مشکل باید از داشتن اندازه استاندارد و دقیق آن اطلاع کسب کرده و به کمک این موضوع و بررسی سالم بودن و خالی بودن دودکش به خوبی از راندمان کاری پکیج خود لذت ببرید.

گاهی امکان دارد که در داخل دودکش پکیج، گرفتگی ایجاد شده باشد که می‌توان با یک بررسی ساده این موضوع را تا حدود زیادی رفع کرد. همچنین نصب درست دودکش پکیج نیز نسبت به بروز این مشکل پیشگیری به عمل می‌آورد.

6- گرم شدن بیش از حد پکیج دلیل روشن نشدن پکیج

دلایل زیادی برای علت روشن نشدن پکیج فرولی وجود دارد که می‌توان گفت یکی از این موارد، گرم شدن بیش از حد پکیج است. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن مزیت سیستم اعلام حریق، در صورتی که بیش از حد تصور گرم شوند به صورت اتوماتیک خاموش شده تا از مشکلات جانی و مالی جلوگیری کنند.

البته در بعضی از پکیج‌ها آلارمی‌ به صورت چراغ و یا بوق هشدار برای اعلام علت روشن نشدن پکیج تعبیه شده است. گرم شدن بیش از حد پکیج کاملا پیچیده است و امکان دارد نقص فنی در بخش‌های مختلف، دلیل تشکیل آن باشد.

به همین منظور باید به خوبی بخش‌های مختلف آن را بررسی کرده و اقدام به رفع آن به کمک یک متخصص کنید. حتی در برخی موارد دیده شده است که خرابی برد موجود در داخل پکیج، علت روشن نشدن آن است. فراموش نکنید که مشکل روشن نشدن پکیج دیواری و زمینی را باید با یک تعمیرکار پکیج مطرح کرده تا مشکلات بیشتری پیش نیاید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر پکیج

درخواست تعمیر پکیج!

 

کلیک کنید